compaq Objavljeno September 2, 2015 Opozori Objavljeno September 2, 2015 Ima tu gor kdo sportni avspuh na MT-07? Zanimam se za nakup, pa bi rad pred nakupom slisal zvok v zivo, ce bi bil kdo tako prijazen in dovolil poslusat. Ogrevam se za Arrow. Kaj sicer priporocate?
Đony11 Objavljeno September 17, 2015 Opozori Objavljeno September 17, 2015 Zdravo, mene pa zanima kako se pri tem motorju nastavi uro da ni 12h oblika ampak 24h? Ce se sploh da. Hvala za odgovor. lp.
a-rod Objavljeno September 20, 2015 Opozori Objavljeno September 20, 2015 Ima tu gor kdo sportni avspuh na MT-07? Zanimam se za nakup, pa bi rad pred nakupom slisal zvok v zivo, ce bi bil kdo tako prijazen in dovolil poslusat. :music4: Ogrevam se za Arrow. Kaj sicer priporocate? krapla, kva pa druzga;)
a-rod Objavljeno September 20, 2015 Opozori Objavljeno September 20, 2015 Zdravo, mene pa zanima kako se pri tem motorju nastavi uro da ni 12h oblika ampak 24h? Ce se sploh da. Hvala za odgovor. lp. baje se ne da Đony11 1
JezniPohorc Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Pozna kdo prodajalca / motor http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=10085631&show=1 ?
breg Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Zadnjič sva šla z boljšo polovico na ogled Yamahe MT-07 in Honde CB650F. Žal nisva opravila testnih voženj. Pri Yamahi položaj telesa bolj sili naprej kot pri Hondi. Zato me zgolj informativno zanima, če je že kdo prakticiral poviške krmila pri MT-07 in kako se to obnese? Kako je s cenami servisov pri obeh proizvajalcih? Za odgovore bi vam bil strašno hvaležen! Lep pozdrav!
compaq Objavljeno Oktober 7, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2015 Prvi servis na 1000km za MT-07 je ~75€. Glede polozaja sedenja. Meni, ki sem vajen bolj sportnega motorja, se ni zdelo, da sem nagnjen naprej. Tudi po vecurni voznji ni bilo kaksnih neprijetnih obcutkov. breg 1
Janezs Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 Zadnjič sva šla z boljšo polovico na ogled Yamahe MT-07 in Honde CB650F. Žal nisva opravila testnih voženj. Pri Yamahi položaj telesa bolj sili naprej kot pri Hondi. Zato me zgolj informativno zanima, če je že kdo prakticiral poviške krmila pri MT-07 in kako se to obnese? Kako je s cenami servisov pri obeh proizvajalcih? Za odgovore bi vam bil strašno hvaležen! Lep pozdrav! Yamaha Mt-07 2014: 1. servis na 1000 Km > 75 € olje, filter 2. Servis na 10 000 Km > 75 € olje, filter 3. Servis na 20 000 km > 115 € olje, filter, prednje zavorne ploščice + zastonj predelava tistega kabla pod sedežom (vpoklic) 4. Servis na 30 000 Km > 245 € olje, filter, menjava verige Povprećna poraba okoli 4.7 L na 100 Km LP breg, MiNa, ciciban in 3 others 6
breg Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 @Janezs, hvala tudi tebi! Kratko in... slatko ; predvsem pa zelo pridno pri nabiranju km . Očitno sva samo midva imela te čudne občutke; morda zato, ker oba prihajava iz enduro "sveta".
Janezs Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 Yamaha Mt-07 2014: 1. servis na 1000 Km > 75 € olje, filter 2. Servis na 10 000 Km > 75 € olje, filter 3. Servis na 20 000 km > 115 € olje, filter, prednje zavorne ploščice + zastonj predelava tistega kabla pod sedežom (vpoklic) 4. Servis na 30 000 Km > 245 € olje, filter, menjava verige Povprećna poraba okoli 4.7 L na 100 Km LP Nisem po pravici povedal. Številke zgoraj niso prave. Sem bolj na pamet govoril, potem pa sem šel pogledat račune, in je blo "Ups". Tako da popravljam številke: Yamaha Mt-07 2014: 1. servis na 1000 Km > 75 € olje, filter 2. Servis na 10 000 Km > 75 € olje, filter 3. Servis na 20 000 km > 216 € olje, filter, prednje zavorne ploščice, menjava svečk + zastonj predelava tistega kabla pod sedežom (vpoklic) 4. Servis na 30 000 Km > 240 € olje, filter, menjava verige Povprećna poraba okoli 4.7 L na 100 Km Se opravučujem. LP breg in mare25 2
DAMI34 Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 pa zračni filter ni bil menjan?
SuNa Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 pa zračni filter ni bil menjan? Iz priročnika je v rubriji za periodično vzdrževanje razvidno, da se vložek filtra za zrak menja pri 40.000km. DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 14, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2015 Iz priročnika je v rubriji za periodično vzdrževanje razvidno, da se vložek filtra za zrak menja pri 40.000km. pol pa fino, prišparan strošek, pri jurjakih je ponavadi na 20-30kkm
Janezs Objavljeno Oktober 14, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2015 pa zračni filter ni bil menjan? Ne filter ni bil menjan. Ze mi zdi, da so ga pri Primcu vzeli ven in pregledali (Servis na 20 000 Km), ker sem okol štrefu po delavnici, pa sem zaznal nekaj na tem področju, vendar bolj s perifernim vidom. DAMI34 1
Kraljevi Pohanček Objavljeno November 22, 2015 Opozori Objavljeno November 22, 2015 (popravljeno) pozdravljeni, že nekaj časa se odločam za nakup nove oz druge mašine, ker sicer pogrešam sklopko in brzine. tmax z variatorjem in akrapotom je sicer več kot dovolj za kar rabim po mestu oz krajše razdalje. manjka mi pa tista dinamika in "bajkerska" duša... no uglavnem, odločal sem se med mt-07 in kawasaki z750/z800. Nekaj me dosti bolj mika yamaha ker nisem zaledil kritik nikjer, razen da je skoraj "nujno" dodat windshield... zanima me kako ste lastniki zadovoljni z motorjem in če je kaj "negativnega" kar bi odsvetovali.. kakšno mnenje, nasvet al karkoli bo dobrodošlo hvala vnaprej. LP Popravljeno November 22, 2015. Popravil Kraljevi Pohanček
Fantocci Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 (popravljeno) Na Yamaho MT07 in ostale nakede nima smisla dajat neke aftermarket kvazi windshieldke. Ustvaril si boš močan piš zraka (turbulence, hrup) direkt v čelado. Že večkrat povedano in preizkušeno: ali nimaš nič (v tem primeru se piš porazdeli enakomerno po celem telesu in ni zelo moteč) ali pa visoko šipo, ki usmerja zrak preko čelade. Takšna pa bo na tej Yamahci izgledala kot na kravi sedlo. Vse, kar je vmes, pa je škodljiv balast. Več o MT07 (plusi, minusi) pa sem napisal na šesti strani te teme. Popravljeno November 23, 2015. Popravil Fantocci basbas, KARMEN1 in cikadina 3
KARMEN1 Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 In potem voziš okoli kot poštar . cikadina 1
cikadina Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 moje opazanje glede šip na nakedih je to, da zgkeda kolkor tolko dovro, samo ce he ze proizvajalec tako sipco predvidel. ce ne je ppnavasi to nek cuden privesek oz. kot se je fantocci imenitno izrazil, kot sedlo na kravi. drgc pa gre moj glas kwakiju. ne ven ta mt se verjemem da je super, samo obcutek je pa k da bi na eni 125ccm sedu. KARMEN1 1
Janezs Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 Vetrobranski ščit dam gor samo na začetku in koncu sezone, ko je še mrzlo, da mi veter ne piha direktno v telo. V toplih dnevih, pa je direkten piš v telo dobrodošel in je pri mt-07 nemoteč do 130 Km/h. Po 36 000 prevoženih kilometrih je cena vzdrževanja takšna: Yamaha Mt-07 2014: 1. servis na 1000 Km > 75 € olje, filter 2. Servis na 10 000 Km > 75 € olje, filter 3. Servis na 20 000 km > 216 € olje, filter, prednje zavorne ploščice, menjava svečk + zastonj predelava tistega kabla pod sedežom (vpoklic) 4. Servis na 30 000 Km > 240 € olje, filter, menjava verige 5. 36 0000 km > Menjava drsnika verige 29,97€ (menjal sem ga sam) naročeno tukaj https://www.motorcyclespareparts.eu/ Povprećna poraba okoli 4.7 L na 100 Km Motor je super lahkoten za vozit, moči ima dovolj, stroj dela, bremze primejo (moja ima ABS), in ti ga priporočam, le vzmentenje bi dal pa boljše, in ga tudi bom. Od dodatne opreme sem dokupil: Drugi zadnji blatnik. Ta je malo daljši, tako ostane zadnji amortizer čist. Vizir original podkev in tank torbo. Zadnji nosilec kovčka, vendar ga ne uporabljam za kovček, ampak za ruzak, brisače armaflexe itd. Lp compaq 1
skalar36 Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 A ni bilo nekje govora, da bo MT 07 tudi z vetrno zaščito, podobno kot recimo Versys, celo ena slika je bla nekje. A se kej "sliši" okrog tega?
Fantocci Objavljeno November 23, 2015 Opozori Objavljeno November 23, 2015 Ne vem, kaj čakajo.. Honda to v paketu, naenkrat naredi (CB500 serija)
Ćale Objavljeno Januar 24, 2016 Opozori Objavljeno Januar 24, 2016 No, naj predstavim svojo lubico: Motor je super, lahek, okreten, korektno zmogljiv in po mojem okusu, kar se tiče estetike. Ne porabi veliko, ni ravno najbolj udoben, primeren bolje za dnevne izlete in povsem prehoden skozi mestne gneče. Če bo vse po sreči, se letos odpraviva še na kakšno "daljšo" večdnevno furo, ... edino kar me skrbi je sedenje, ker po dveh urah rit že fejst žuli. Še dobro da je treba vmes tankat. Do 130 se še da lepo normalno handlat veter, vse kar je hitreje od tega počasi ratuje že suffer. Se da, a ni to point. Proti 200 pa je itak vse dvojna slika, ker se glava (in motor) že resno treseta. Tako da, nek dinamični kruzing paše še najbolj. Z vami delim nekaj fotografij, upam da jih bom lahko čimprej začel spet škljocat, ker ta zima mi gre res že fejst na jetra. Srečno pot vsem! Ćale MiNa, Saint, J.a.m.e.s in 5 others 8
jany Objavljeno Januar 24, 2016 Opozori Objavljeno Januar 24, 2016 2 ure ? Jaz še na Tracerju ki je kao bolj potovalen ne zdržim več kot 1 uro Tako da je dobro se ustavljat pa natankat tudi da se raztegneš pa odpočiješ Srečne kilometre še naprej je lep motorček ga ima prijatelj pa se v 2eh z punco brez problema peljejo tudi 300-400km Ćale 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se