Skoči na vsebino

BMW S 1000 R


Priporočene objave

Objavljeno

oj, koliko pride cenovno prvi servis na 1000km?

torej delo menjave olja in filtra

olje 3.5l in filter

meni se zdi vsaj 1x preveč kar sem izvedel zato me zanima če je to normalno :D

Objavljeno

Olje lahko kupiš za cca 8€ na liter in jim ga neseš. Kolikor vem, računajo 18€ na liter. To je tudi ves prihranek, ki ga lahko narediš. Koliko so ti naračunali vse skupaj?

Objavljeno

ko sem vprašal je rekel da nebo velik, da negre veliko olja noter, pa filter, pa sam ene pol ure dela, ker ni velik dela za prvi servis, tak da računaj na 150-190€

Objavljeno

prvi servis in vsi servisi, ki vsebujejo samo menjavo olja in filtra, so že za 100€ vrh glave dobičkonosni servisu.

Objavljeno (popravljeno)

dokler je garancija se kar drži pooblaščenih servisov, seveda pa komot zatežiš okrog cene. Cena, ki sem jo navedel, je cena na računih, ki jih plačujemo lastniki japoncev za podoben servis.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Prav, garancija je 2 leti torej prvi in 2017 drugi...

2017 je zraven že menjava zračnega filtra tako da bo se dražje...

Popravljeno . Popravil quattroooo
Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

dokler je garancija se kar drži pooblaščenih servisov, seveda pa komot zatežiš okrog cene. Cena, ki sem jo navedel, je cena na računih, ki jih plačujemo lastniki japoncev za podoben servis.

Ti si lastnik japonske razbitine...ne bi se s tem hvalil :P

pred 1 uro, quattroooo pravi:

Prav, garancija je 2 leti torej prvi in 2017 drugi...

2017 je zraven že menjava zračnega filtra tako da bo se dražje...

Ga že imaš ?

Objavljeno

Zato ga mas da ga uporabljas. Sej bos ugotovu pri katerih obratih najlepse dela..drgac pa..sam gasa pa pok pok po prestavah..

Objavljeno

Res je ta zadeva nekaj česar sem najbolj vesel in neverjetno kako lepo deluje...

ampak iz čistega firbca koliko je to na dolgi rok dobro

Za moje kilometre bo večen ampak vseeno :)

Objavljeno

Ponavadi do tretje saltam s sklopko,naprej pa shifter,vec obratov ma leps salta,predvidevam da ce je gor je za uporabo,mam cetrtga bmw s shifterjem pa ni nobenmu nc blo.:OK:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 12 urami, Kmet2 pravi:

Ti si lastnik japonske razbitine...ne bi se s tem hvalil :P

Ga že imaš ?

Mam, že od sredine februarja :)

Je bil že krščen desno po tleh tak da se dogaja :D

Popravljeno . Popravil quattroooo
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 51 minutami, quattroooo pravi:

Mam, že od sredine februarja :)

Je bil že krščen desno po tleh tak da se dogaja :D

Čestitam pa sej veš vse naj pa varno pa blablabla .......kaj pa kakšna slikica ,berem bolj počas vidm pa ko sokol :D

Objavljeno
16 hours ago, quattroooo said:

ko sem vprašal je rekel da nebo velik, da negre veliko olja noter, pa filter, pa sam ene pol ure dela, ker ni velik dela za prvi servis, tak da računaj na 150-190€

Imam kupon za 10% popusta, če ti kaj pride prav. Velja do 15.4. v Cosmosu. Olje ti tudi lahko zrihtam po ceni, ki jo jaz plačam, ga imam zase veliko na zalogi.

13 hours ago, quattroooo said:

Koliko prestavljanje navzgor z quickshifterjem škodi menjalniku?

Med prvo in drugo in v nižjih obrtih je bolje prestavljati s sklopko. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bom videl kako hitro bodo kilometri šli še mam 983 za naredit :)

Med 1-2 verjetno res bolje vedno sklopka, hvala :)

Še mogoce kak nasvet kako prve kilometre naredit ali samo lepo vozit do 7k rpm in to je to? Priznam mal sem že mogu navijat gas na mestu.

Objavljeno (popravljeno)

bom napisal, kako jaz upeljujem moped, predvsem je važno da ne nabijaš hladnega, fajn je vožnja po čimbolj zavitih cestah, kjer se velik šalta, pa zavira, enakomerno gas gor in dol in to je to. Predvsem se izogibat dolgotrajni vožnji pod istimi obrati. Če gre kdaj čez 7k obratov ni nič narobe, važno da je to za kratek čas in enakomerno.

Turiranje na mestu, pa in priporočljivo.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

Jah, ni fajn kot sem zapisal, ker na mestu ni motor enakomerno obremenjen, pa še nič ga ne zaustavlja (agregat mislim), zato je vse skupaj veliko bolj sunkovito.

Objavljeno

Najbolje je do Starigrada in nazaj, potem pa na servis. Ne potrebuješ 1.000km, da daš na prvi servis, od 500 dalje je v redu.

Na mestu ga najbrž nisi ogrel na delovno temperaturo. Če je ogret mu ne škodi malo zavrteti na mestu, mrzlega pa jaz ne bi.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Audi ,če si iz bližine lj .......Rakitna -Cerknica  taman za utekavanje da ravno ne rineš do Paklenice kjer je zelo veliko ravninskih delov oziroma ovinkov katerih sploh ne potrebuješ prestavljanja na dol ,čeprav je priporočeno tudi če naletiš na takšno cesto zmanjšat,prestavit na dol ,pa spet lepo po gasu itd .....kot ti pravijo čim več pretikanja in čim manj enakomernega peljanja v 6 prestavi ,konc koncev lahko to počneš tudi na ravnici ,sej motor ne ve ali je v ovinku ali na ravnici (govorim za agregat,menjalnik) da mi ne bo spet kakšen pameten bmflar začel o senzorjih in ostalih elektronskih navlakah ki ne potrebujejo utekavanja .

Mal bo čuden zgledalo ,sam kaj te pa briga ,glavno da ga dobro utečeš :D

Ajd zdej pa slikco :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 10 urami, quattroooo pravi:

Mam, že od sredine februarja :)

Je bil že krščen desno po tleh tak da se dogaja :D

Želim ti veliko užitkov in srečno vožnjo z novo igračko...:D

Kar pa se utekanja tiče: na servisu so sigurno elektronsko omejili moč motorja, kar je najpomembneje. Drugače pa upoštevaj nasvet DAMI-ja, motor najprej segrej na delovno temperaturo, nato pa vozi zmerno do prvega servisa in to je vsa umetnost. Sicer pa: motor je tako v garanciji...B)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

hvala Jadranski Šepavec in KTM-ist, danes sem registriru, zdaj pa čimprej utekat zadevo.

nekaj mi je omenjal predno sem odpeljav da je blokiran, ampak jaz ne opazim kako... če bo moči še več kot zdaj...

anbelivbl :P

no-thumb.jpg

Popravljeno . Popravil quattroooo
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

dj, kva ga zdj skrivaš?! :) pol leta si nam "težil" z vprašanji, kerga kupit, zdj bi ga lohk pokazal :P 

srečno :)

Objavljeno

Do prvega servisa je motor blokiran, da ga ne goniš preveč in ne gre preko določenih vrtljajev. Ali imaš čip že notri in na voljo vse funkcije, kot je Dynamic Pro? 

 

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!