prelko Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 Ja 2006 letnik a hvala bom probu pogledat ce ne bo slo drugac pa na en pooblascen servis
norc 16 Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 Ja 2006 letnik a hvala bom probu pogledat ce ne bo slo drugac pa na en pooblascen servis Ti piše polek lučke še check ? Lučka se ti prižiga in ugaša med vožnjo ali recimo prižgeš motor in gori in ga ponovno vgasneš prižgeš in ugasne ? V primeru da se prižiga in ugaša poglej nivo olja v mašini. V primeru da boš odstranil ventilj ti bo skozi gorela lučka in check napis.
macak333 Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 Ti piše polek lučke še check ? Lučka se ti prižiga in ugaša med vožnjo ali recimo prižgeš motor in gori in ga ponovno vgasneš prižgeš in ugasne ? V primeru da se prižiga in ugaša poglej nivo olja v mašini. V primeru da boš odstranil ventilj ti bo skozi gorela lučka in check napis. Odstraniš pin 32 (ali 30 se ne spomnim na pamet) in bypass-aš sistem. Stvar potem čist normalno fukcionira. perzo 1
prelko Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 Ti piše polek lučke še check ? Lučka se ti prižiga in ugaša med vožnjo ali recimo prižgeš motor in gori in ga ponovno vgasneš prižgeš in ugasne ? V primeru da se prižiga in ugaša poglej nivo olja v mašini. V primeru da boš odstranil ventilj ti bo skozi gorela lučka in check napis. ko prižgem motor, potem pa če ga med vožnjo s stikalom ugasnem pa nazaj užgem pa ugasne.
perzo Objavljeno Junij 17, 2013 Opozori Objavljeno Junij 17, 2013 Men se je tud to dogajal da se mi je na zacetku k sm motor przgau lucka przgala pol sm mogu pa motor ugasnt pa se enkrat przgt da je lucka ugasnla. K sm pogledou napako mi je napisal da morm nastaut loputo ampak sm to bl elegantno resu tko da sm izklopu zajle na loputi, odscipnu pin30 in je bla zadeva resena. Ne rabs serviserja za to, ce ti ne bo slo si vse skupi poglej na youtubu
supermoto00 Objavljeno Junij 18, 2013 Opozori Objavljeno Junij 18, 2013 Men se je tud to dogajal da se mi je na zacetku k sm motor przgau lucka przgala pol sm mogu pa motor ugasnt pa se enkrat przgt da je lucka ugasnla. K sm pogledou napako mi je napisal da morm nastaut loputo ampak sm to bl elegantno resu tko da sm izklopu zajle na loputi, odscipnu pin30 in je bla zadeva resena. Ne rabs serviserja za to, ce ti ne bo slo si vse skupi poglej na youtubu http://www.motorcycle-usa.com/9/16413/Motorcycle-Article/2013-Middleweight-Supersport-Shootout-X.aspx, še skoz top moped perzo 1
jeram Objavljeno Julij 22, 2013 Opozori Objavljeno Julij 22, 2013 zdravo mene pa zanima ce ma kdo doma kake feltne za gsxr 750 2006-2007 letnik rabu bi pa obe al pa ce kdo pozna koga da jih prodaj bi lpo prosu ce napise kak kontakt lp jeram
'.' Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 Lastniki 750 ki so vozili tudi 600 - je teh dodatnih 150 cc res potrebnih? Kje se sploh lahko vidi oziroma izkoristi dodatna moc, razen na pistah in avtocestah? Je tudi navora obucutno vec na 750ki? Me ze nekaj casa matra malenkost vecja razlicica, pa ne morem nikakor stuhtat ce bi raje na 600 presel ali 750. Jasno, ce bi finance omogocale bi raje vecjega vzel, tako pa morem dobro premislit, ce se mi splaca mocnejso masino vzet, ce je potem ne bom mogu "izkoristit"
biker77 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 če boš jemal rabljenega so cene skor tam tam.. in vsekakor je 750 veliko boljši..
'.' Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 če boš jemal rabljenega so cene skor tam tam.. in vsekakor je 750 veliko boljši.. no se en glas za 750ko, mislim da je med njima (vsaj tiste oglase ki jih gledam) priblizno ~800€ razlike, s tem da je potem tudi registracija drazja? Zanima me se kako se obnese voznja v dvoje, slisal sem da pri 600 se ze zacne poznat malo pomankanje moci, je to se en urbani mit?
bobiboss Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 (popravljeno) no se en glas za 750ko, mislim da je med njima (vsaj tiste oglase ki jih gledam) priblizno ~800€ razlike, s tem da je potem tudi registracija drazja? Zanima me se kako se obnese voznja v dvoje, slisal sem da pri 600 se ze zacne poznat malo pomankanje moci, je to se en urbani mit? najprej se boš moral navaditi tega motorja predno daš sopotnika gor, ker sta to dva čisto različna motorja-gs500f vs. gsx750r.pri 600 v dvoje je veliko več prestavljanja kot pri večjih ccm-jih.tko pač je. če misliš stokati glede cen registracije tvojih 500 ccm proti višjim kubikažam ostani na tem motorju.motor imaš za užitek in koliko stane strošek tega užitka pač stane. Popravljeno Avgust 19, 2013. Popravil bobiboss
biker77 Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 no se en glas za 750ko, mislim da je med njima (vsaj tiste oglase ki jih gledam) priblizno ~800€ razlike, s tem da je potem tudi registracija drazja? Zanima me se kako se obnese voznja v dvoje, slisal sem da pri 600 se ze zacne poznat malo pomankanje moci, je to se en urbani mit? registracija je ista.. za v dvoje bi ti priporočal 750 K4 ali K5 (je mal večji motor kot K6)..zgleda pa mal "starejš" moči je pri obema dovolj..sploh če se misliš po cesti vozit..je pa 750 bistveno lažje vozit..150 ccm se pozna svobodnaptica01 in '.' 2
'.' Objavljeno Avgust 19, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2013 registracija je ista.. za v dvoje bi ti priporočal 750 K4 ali K5 (je mal večji motor kot K6)..zgleda pa mal "starejš" moči je pri obema dovolj..sploh če se misliš po cesti vozit..je pa 750 bistveno lažje vozit..150 ccm se pozna Hvala za odgovore najprej se boš moral navaditi tega motorja predno daš sopotnika gor, ker sta to dva čisto različna motorja-gs500f vs. gsx750r.pri 600 v dvoje je veliko več prestavljanja kot pri večjih ccm-jih.tko pač je. če misliš stokati glede cen registracije tvojih 500 ccm proti višjim kubikažam ostani na tem motorju.motor imaš za užitek in koliko stane strošek tega užitka pač stane. To je jasno, da bi ga najprej dobro spoznal preden bi se koga posedu gor. Sej se ne gre za to da stokam, se pač informiram ker je glede motorjev vse prevec nekih mitov in legend in govoric, vsak ve nekaj vec, potem pa se je v masi dostikrat napacnih podatkov tezko znajt. Tezko se je tudi o mocnejsih motorji pogovarjat, ker te vsi takoj smatrajo kot nadutega studenta ki bi rad s svojo 1000 kubicno pošastjo brez dušilca postal naslednjik rossija v mestu in ocaral lokalna dekleta. Meni se gre pa bol za to da je motor dovol velik, zmogljiv in če se le da še lepo zgleda -
Gizmo_ Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 Hvala za odgovore To je jasno, da bi ga najprej dobro spoznal preden bi se koga posedu gor. Sej se ne gre za to da stokam, se pač informiram ker je glede motorjev vse prevec nekih mitov in legend in govoric, vsak ve nekaj vec, potem pa se je v masi dostikrat napacnih podatkov tezko znajt. Tezko se je tudi o mocnejsih motorji pogovarjat, ker te vsi takoj smatrajo kot nadutega studenta ki bi rad s svojo 1000 kubicno pošastjo brez dušilca postal naslednjik rossija v mestu in ocaral lokalna dekleta. Meni se gre pa bol za to da je motor dovol velik, zmogljiv in če se le da še lepo zgleda - Kupi 750, k6 ali k7. Zakaj? Ker je fajn pa še dost komot za cestaka...
'.' Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 Kupi 750, k6 ali k7. Zakaj? Ker je fajn pa še dost komot za cestaka... k6/7 so po specifikacijah "manjsi" (nizji, krajsi) kot k4/5, ne vem pa kako se tistih 10 centimov pozna v praksi. Zgleda treba res najt nekoga pa testirat zadevo
svobodnaptica01 Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 k6/7 so po specifikacijah "manjsi" (nizji, krajsi) kot k4/5, ne vem pa kako se tistih 10 centimov pozna v praksi. Zgleda treba res najt nekoga pa testirat zadevo veliko. Pravi moj 185cm/100kg dedec, ki na k6 izgleda kot da ma kolena namesto crashpadov Za nas tamale je pa zakon
'.' Objavljeno Avgust 20, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2013 veliko. Pravi moj 185cm/100kg dedec, ki na k6 izgleda kot da ma kolena namesto crashpadov Za nas tamale je pa zakon Potem bo vrjetno res najbolje da svojo ~195 malenkost spravim kar na starejse modele, hvala za info
DINAMIK Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Potem bo vrjetno res najbolje da svojo ~195 malenkost spravim kar na starejse modele, hvala za info Kakor za koga...,odvisno koliko imaš upogljive noge .Moj je K8 ,kupljen 2009 in po 56000km mi je ševedno zadosti velik Imam pa 193cm v višino
matej22 Objavljeno Avgust 21, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2013 Definitivno k4 750, brez razmišlanja sploh. lepši je pa še zmer k vsi novejši, sploh č je modro bele barve.
carmagedon Objavljeno September 30, 2013 Opozori Objavljeno September 30, 2013 ker vprašat pač ni greh... ve morda kdo za kakšnega dobrega 750 k6 ali k7? po možnosti belo modrega hvala, LP
macak333 Objavljeno Oktober 18, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2013 Jeba za Suzukija....varnostni vpoklic, za skoraj 10 let nazaj, vseh modelov GSXR..... Covers almost all GSX-R's, 04+.... "All new or Used 2004* to 2013 GSXR models" *1000 2005-2013 750 2004-2013 600 2004-2013 "Suzuki Motor Corporation has instituted a safety recall campaign to replace the front brake master cylinder. The brake piston inside the front brake master cylinder of some motorcycles may not have received adequate surface treatment to prevent corrosion. Corrosion of the brake piston generates gas, which may not be adequately purged from the master cylinder due to the side position location of the reservoir return port. To ensure customer safety and satisfaction, dealers will replace the front brake master cylinder and brake fluid. Technical Service Bulletin: Servicing information regarding this safety recall will be available in a Technical Service Bulletin the week of October 28, 2013. Parts Availability: Dealers will be able to order the necessary parts to perform this recall campaign beginning approximately the week of November 4, 2013. Adequate supplies of parts will be available at that time to ensure your ability to service all your affected units. Your dealership may immediately resume retail sales once the recall campaign is completed
Izek Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Zdravo, če bi imel kdo original nosilec tablice s smerokazi za gsxr 750/600 k4 k5, naj me kontaktira. Zelo ugodno, ker nimam kaj z njim počet. Lep pozdrav
jl79 Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 (popravljeno) Pozdravljeni, pozna kdo mogoče podrobno zgodovino tega motorja, baje je bil vožen po pisti in podrsan: http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7824578 Cena je dokaj ugodna in iščem prav tale model+barvo Lp Popravljeno November 29, 2013. Popravil jl79
danci1973 Objavljeno November 29, 2013 Opozori Objavljeno November 29, 2013 Pozdravljeni, pozna kdo mogoče podrobno zgodovino tega motorja, baje je bil vožen po pisti in podrsan: http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7824578 Cena je dokaj ugodna in iščem prav tale model+barvo Lp Pa kaj, če je bil vožen po pisti in podrsan? Če je dobro popravljen, da se nikjer nič ne pozna, je itak bolj 'nov' kot bi bil sicer.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se