Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


mik

Priporočene objave

Pa kaj, če je bil vožen po pisti in podrsan? Če je dobro popravljen, da se nikjer nič ne pozna, je itak bolj 'nov' kot bi bil sicer. ;)

 

To je sicer res in me niti ne moti. Zanima me bolj (glede zgodovine), ali je bil dejansko občasno rekreacijsko vožen, ali pa je bil namensko uporabljen le za dirkališče in je večino kilometrov bilo narejeno na pisti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni,

 

pozna kdo mogoče podrobno zgodovino tega motorja, baje je bil vožen po pisti in podrsan:

 

http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=7824578

 

 

Cena je dokaj ugodna in iščem prav tale model+barvo :)

 

Lp

Tale motor je res bil vozen po pisti vecino casa, so nazaj nasraufane plastike, mal je bil tud v pesku se pozna na grustu, če si opazil ma tud pokrove cez blok masine, uglavnem je pa cena tudi temu primerna,  :)

Popravljeno . Popravil Lucky2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Vpraši ga kater po vrsti lastnik je :)

 

ja če ga ne dobim na telefon :P

mislm pa da vem kaj mi hočeš povedat...

bom mogu spet oči na kerga druzga vržt  =/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lastil si ga nisem, sem ga pa parkrat vozil. Motor dobro leti, tu ni kaj reči :) Sem pa imel svoje čase dva (enega še vedno - za na pisto) GSX-R 750 K4. Torej eno generacijo poznejši model.

 

Če imaš šanso dodaj še par 100€ in poišči model K4, K5. Lažji in bolj okreten, par konjičev več in nasploh, kar se mene tiče, za tisto generacijo športnih motociklov, zelo dobra izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastil si ga nisem, sem ga pa parkrat vozil. Motor dobro leti, tu ni kaj reči :) Sem pa imel svoje čase dva (enega še vedno - za na pisto) GSX-R 750 K4. Torej eno generacijo poznejši model.

 

Če imaš šanso dodaj še par 100€ in poišči model K4, K5. Lažji in bolj okreten, par konjičev več in nasploh, kar se mene tiče, za tisto generacijo športnih motociklov, zelo dobra izbira.

K4 sem tudi nekaj malega vozil... ja fajn zadeva se strinjam... Trenutno ni ravno neke izbire kar se tega modela tiče, pri nas teško kakega dobit.. v italijo se mi pa ne hodi po njega... Je ta K2 model kaj večji? 

Kolikor sem te razumel je K4 lažji za vozit, malo močnejši? V ceni je pa res mala razlika... tako da hudič  :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K4 sem tudi nekaj malega vozil... ja fajn zadeva se strinjam... Trenutno ni ravno neke izbire kar se tega modela tiče, pri nas teško kakega dobit.. v italijo se mi pa ne hodi po njega... Je ta K2 model kaj večji? 

Kolikor sem te razumel je K4 lažji za vozit, malo močnejši? V ceni je pa res mala razlika... tako da hudič  :)

 

Ja, K1-K3 mi je deloval malo večji, predvsem pa je težji. Razlike v moči je 10KM v prid K4, K5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K4, K5 je bolj ozek, manjši (pa še vedno kar nekaj večji od naprimer K6 K7), ima radialne čeljusti, u glavnem je bil prvi (600/750) v tem razredu ki je imel ta hude komponente gor..

Pri K6 so izboljšali vzmetenje in naredili vse skupaj še manjše..

Za eno res ugodno ceno SS motorja bi jest gledal K4/K5 750..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore... se strinjam z vama, situacija je taka, v glavnem bi stal v garaži... ko me prime se zapeljem.. da se mal odklopim..to je to.. tako je bila R1 do sedaj... 2k km letno... v glavnem se bi prah nabiral gor  :)

Včasih se paše zapeljat z SS ker ponuja to o čemer lahko na kaki kravi samo sanjam :smoke:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Lep pozdrav na mojem Suki Zukiju 750 k5 bo treba zamenjati ketno in zobnike. Mal sem gledal po Ebayu in pa Kettenmaxu kaj bi dal gor, pa se pretirano ne spoznam. Cene se gibljejo tam od 100€ naprej do 250€. Kaj mi kaj priporočate zdej neki super duper racing zadeve je pomoje brezveze ker ne hodim na dirkališče, pa tut po navadnih cestah nisem nek expert. Neki najbolj poceni pa tudi ne mislim gor metat, da nebo v drugem ovinku šla ketna na prafaktorje. :surrender:  Vaše izkušnje bi mi prišle prav, mal sem gledal DID, RK, Enuma in kaj bi vi priporočali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo zanima me če kdo sličajno pozna koga ki ima doma "na zalogi" prvo vilco za k6-k7 gsxr-ja? 

 

hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni..po novem sem tudi jst voznica telelej lepe mašine gsx-r pa me zanima kšne gume kej dajete gor da se lepo obnašajo ? in ali ima kdo kšne izkušnje s crash padi..k bi jih gor namontirala kaj priporočate? hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GSX-R ni nič drugačen kot ostali športni motorji, tako da pri gumah res ni razloga za kompliciranje :) Če se rada pelješ dinamično, potem nekaj iz SS ranga (proizvajalec je sekundarnega pomena), če imaš namen tiščat tudi po pisti potem kakšno road legal track day gumo, če se misliš vozit penzionistično pa nekaj iz sport touring nabora :) Tako kot prej rečeno, tudi tu je proizvajalec pnevmatik sekundarnega pomena.

 

Zagotovo pa pri normalni vožnji ne boš nič zgrešila s sedaj tako zelo popularnimi Mitas Sportforce pnevmatikami.

 

Crash padi absolutno da. Konkretnega priporočila nimam, je pa pomembno da daš gor take, ki ne bodo bolj močni kot okvir motorja na katerega bodo privijačeni. Zadnja stvar, ki si jo želiš, da ti zaradi crash pada poči okvir ali glava motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 2 mesecev pozneje...

Živjo,

 

kupujem GSX-R 750 K8 (letnik 2008-2009), vendar razen enega črno-rdečega na avto.netu drugega ni (iščem pa modrega:) ); v Italiji jih je kar nekaj, vendar večinoma južneje (Sicilija), tako da bi raje kupil kaj v Sloveniji. Če kdo pozna koga, ki ima lepo ohranjenega in prodaja po normalni ceni, se priporočam..;)

 

Piši na pm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Tudi sam kupujem gsxr v cenovnem razponu od 5000-7000, vendar se še vedno ne morem odločiti ali naj vzamem 750 ali 1000. Niti enega od teh dveh še nisem vozil, saj nisem imel nikjer možnosti. Motor bi imel predvsem za vsakodnevno vožnjo cca 100km in pa tudi za kakšno daljšo turo. Želje po dirkališču nimam...

 

Prebral sem veliko forumov, predvsem tujih...in v večini priporočajo 750...čeprav jih veliko stoji tudi za izbiro 1000, saj naj bi bil motor isti, razen z dodatkom moči, ki pa jo po vsej verjetnosti ne izkoristiš. Če ima kdo prakso o vožnji obeh in bi lahko predstavil svoj vidik o  prednostih in slabostih bi bil zelo hvaležen. V kolikor kdo pozna koga, ki prodaja ali bo prodajal omenjeni motor in je zanesljiv prodajalec z znano zgodovino motorja se priporočam!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!