Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno
Kaj ko bi ti naredil spodobne fotke, potem pa še nam ne-strojnikom 'narisal', kaj je fuč?

D.

Saj jaz sem tudi ne strojnik (pravnik v nastajanju) :D

Bova poslikala, to je bilo čisto tako slikano z mobitelom.. Ni bilo fotoaparata pri roki. :)

Objavljeno

Jaz sem imel isti problem na eni stari yz250, s tem, da sta samo še 1. in 4. prestava delali. Rezervnih zobnikov ni za dobit, tako da je bilo treba originalne zrihtat in cel menjalnik na novo podložit in nastavit. :wacko:

Ma pa tale suzi fajn narejene glavne ležaje za gred, za razliko od nekaterih drugih motorjev, kjer so ležaji kar v obeh polovicah bloka.

Objavljeno

To je jeba ja, če kosov ni dobit..

Drugače pa me zanima kje je najbolje naročit dele za Suzukija, da ne bom ravno čakal teh zobnikov 1 mesec.. Kje naročate? Odar je sicer uvoznik kolikor mi je znano, ampak menda niso ravno ažurni kar se tiče dobave delov posameznikom..

Objavljeno

Hola Dex,

pri Odarju naroči le v primeru če bodo vsi ostali pomrli, ali pa če se ne bi rad vozil to sezono...

povprašaj Gašperja Čarmana, zelo lepo skrbi za moje kovinskoplastičnegumijaste lubice :)

Objavljeno

Sem prejle poslal mail Panigazu in takoj dobil na mail predračun :OK: Dobava cca 10 dni, tako da bom verjetno kar pri njih vzel. Vse skupaj z vsemi tesnili pride 170€. Ni take panike :)

Objavljeno

Uh to boš pa kar v redu skoz prišel. Če si ga še za večjo razliko cenej dobu pa sploh :worship:

Objavljeno

Ja motor je blil kjub tem 170€ kar fajn ugoden, spoh glede na to da sem zraven dobil kar nekaj karbona, extrem tech stabilizator, jureš ror in opletene cevi :) Je pa res, da bi na uradnem servisu bilo delo ziher še kakšne 300eur. Ampak se s tem ne obremenjujem, ker kot sem rekel, moj motor šraufa samo ena oseba :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Nekaj dodatkov, ki sem jih sam naredil:

Ker verjamem da so ss motorji primarno namenjeni 1 osebi se mi zdi nesmiselno imet gor še zadnje tačke :) Če je pa motor enosed pa nima smisla imet gor original nosilca za avspuh.

V ta namen sem skonstruiral novega (tu je še nepobarvan):

post-1190-1205164991.jpg

Potrebno pa je bilo naredit še nekaj z original zadkom, ker je tisti veliki blatnik z ogromnimi žmigavci grozen :)

Nastavljiv nosilec tablice in žmigavcev:

post-1190-1205165079_thumb.jpg

post-1190-1205165116_thumb.jpg

post-1190-1205165147_thumb.jpg

Bi se dalo narediti tudi še bolj preprosto. Ampak sem hotel, da nosilna plošča 100% paše v original utor, ki je narejen v plastiki pod sedežem :)

To je to zaenkrat, v planu je še nekaj malenkosti, ko bodo fertik poslikam in postam. Če koga kaj zanima kako naredit pa komot vpraša na pm za nasvet :)

LP

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Prosil bi nekoga, ki ima čas, če mi lahko opiše gsx-r 750 '96-'00. Sam sem ta motor sicer že vozil samo premalo da bi kaj veliko spoznal. Zanima me kako vleče agregat, kako se obnaša v ovinkih, zavore, ciklistika ter občutljivost na okvare. Predvsem pa primerjava z zx-7r, zx-9r, yzf-750 in r-1, cbr-900rr. Hvaležen bom kakršnegakoli komentarja !

Objavljeno

Imam eno vprašanje

Ima kdo od lastnikov K4 in K5 modelov namontirane crash pade? Moram nabavit zase, pa ne vem kam se obrnit. Vem da imaj Louis LSL, vendar je pod opombe za k4, k5 pripisano, da je potrebno rezat oklepe, tega pa ne mislim počet z originalnimi plastikami. Sem pa videl že velikokrat crash pade, kjer rezanje ni bilo potrebno, so se normalno prišraufali na okvir kjer je pritrjena mašina mimo plastik.

Torej kje se da dobit te zadeve in koliko to stane. Sem premišljeval, da bi dal narest kar strugarju, kot mi je svetoval kolega, ampak se bojim da ne bi bili pravilne trdote in svoje funkcije ne bi opravili, oziroma bi jo opravili predobro in poškodovali okvir.

Tnx

Objavljeno

Dex, vrjetno si gledal napacne crash pade. Pri nobenih za model K4/5 NE RABIS vrtat ali kaj drugega, to mores pri modelih, ki so oznaceni z zvezdico, tak oda brez skrbi :)

Tud jaz ko sem gledal, sem se prvo vstraso, ampak ni potrebno nic :) mamo vredu motorje :P

Objavljeno

Tole piše na Louisovi strani za LSL. Sicer je moja nemščina bolj švoh, ampak tudi Google prevede kot: NOTE: The following models need to mount a hole in the appropriate place of the lining cut:

HINWEIS: Bei folgenden Modellen muss zur Montage ein Loch an der entsprechenden Stelle der Verkleidung geschnitten werden:

* CBR 600 F ´99,

* CBR 900 RR -´97,

* GSX-R 600 V,

* GSX-R 750 ´00-,

* GSX-R 750V,

* GSX 1300 R Hayabusa,

* YZF-R 6/R1

Objavljeno

Sem šel gledat še na LSLjevo stran. Sodeč po podatkih tam, pa crash padi lepo pašejo, vendar je potrebno imet adapterje med crash padi in okvirjem.. Sem kar naročil pri Trgu iz Louisa, pa bomo videli če to pride zraven ali ne.. Drugače bom pa zdrejat dal, samo da oklepi ostanejo celi :D

Objavljeno
Tole piše na Louisovi strani za LSL. Sicer je moja nemščina bolj švoh, ampak tudi Google prevede kot: NOTE: The following models need to mount a hole in the appropriate place of the lining cut:

HINWEIS: Bei folgenden Modellen muss zur Montage ein Loch an der entsprechenden Stelle der Verkleidung geschnitten werden:

* CBR 600 F ´99,

* CBR 900 RR -´97,

* GSX-R 600 V,

* GSX-R 750 ´00-,

* GSX-R 750V,

* GSX 1300 R Hayabusa,

* YZF-R 6/R1

161757753945ab8c4d75644.jpg

Na 'LSL' domači strani ne piše nič o kakšnem rezanju ali vrtanju.

D.

Objavljeno

Sem videl, sem šel takoj za tem pogledat. Piše samo da je potrebno imet adapterje.. Upam, da pri Louisu to pride zraven, ker tam so samo 50EUR.. Čene bom dal pa naredit iz aluminija pa bo..

Objavljeno

mislim da jih mores kupit, ker jih nebi za brezveze posebej prodajali...

Objavljeno

Se strinjam, prejle sploh nisem opazil, da so v Louisu tile kiti za pritrditev posebej.. No noma veze, ko pridejo bunke bom videl kako pa kaj. Če se bo dalo kako rešit na stružnico in naredit adapter iz aluminija doma, potem super, drugače bo pa še to treba nabavit.

Objavljeno
Se strinjam, prejle sploh nisem opazil, da so v Louisu tile kiti za pritrditev posebej.. No noma veze, ko pridejo bunke bom videl kako pa kaj. Če se bo dalo kako rešit na stružnico in naredit adapter iz aluminija doma, potem super, drugače bo pa še to treba nabavit.

Pri LSL crash padih je 'glavna stvar' ravno montažni kit - bumke so za vse enake. Se pravi - če je kje namenoma narejeno tako, da se ob preobremenitvi odlomi (in s tem NE zvije okvira ali poškoduje česa drugega), je to ravno montažni kit.

Pri meni so se LSL crash padi -zaenkrat- obnesli dobro, pa tudi Suzuki jih prodaja kot 'original'.

D.

Objavljeno

Vem, da je montažni kit tisti, zato pa bom počakal, da vidim kakšne so bunke in kaj lahko naredim sam. Če se bom odločil za to bom uporabil aluminij in raje naredil vse skupaj malo bolj švoh, kakor premočno. Če bo pa prezakomplicirano bom pa pač reskiral še tisih 80eur za kit.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Končno !

DSC00907.jpg

Že po par prvih par kilometrih lahko rečem da se je splačalo čakat.

Motor je prava igračka. Zelo lahkoten, hiter, dober zvok ... :worship: B) :naughty:

Objavljeno

Najs - jaz svojega prevzamem ta teden - imaš kakšne nasvete/opazke glede kakšnih nastavitev ali česarkoli ipd?

Objavljeno
Najs - jaz svojega prevzamem ta teden - imaš kakšne nasvete/opazke glede kakšnih nastavitev ali česarkoli ipd?

pazi se radarjeu ;)

lp seba

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!