Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Po tvoje bi potem mehanik, ki šraufa yugote znal brez problema šraufat ferrarije, ker je princip delovanja motorja enak.

In kaj boš šraufal na Ferrariju?

Menjal gume- če ma opremo, bi mogel znati,

nastavljanje ventilov- bojda se sami nastavljajo,

menjat olje in filter- ne vem no.

Sam primerjavo si pa najdu Yugo pa Ferrari :headbang:

In kaj najbolj crkuje pri avtomobilih. Pa menda ja ne menjujejo batov, ojničnih ležajev, glavnih ležajev, ventilov, teflonov....kr na vsakih 5000 kilometrov

Objavljeno

K meni "za stavo" lahko oba pripelješ na servis(samo Ferrarija boš težko dobil).Na Yugotu bo servis v 3 urah gotov cena ca 70 Eu + potrebni materijal.Ferrarija pa boš pustil vsaj 3 dni cena npr. v Italiji ca 6K EU dobi boš ca 20% popusta na gotovinsko plačilo OK.

Objavljeno

Saj ne vem kaj pišem, ampak, kaj boš pa menjal na Ferrariju

in ali nisi včasih Yugotov šraufal, zdaj bi pa Ferrarije. Pa s tem ne mislim nič slabega.

Objavljeno
Ja pa kaj ti misliš, da imajo japonski motorji drugačen princip delovanja od itaijanskih ali nemških ali pa korejskih.

Motor na notrenje izgorevanje je pač kakršen je, razlika je le pri Mazdi MX8. Prav tako je enak princip pri mehanskih sklopih, le da se razlikujejo v malenkostih in če prbiješ v robnik z dovolj veliko hitrostjo, bo nekaj crknlo pa ni važno, katera znamka je ali pa kdo pa kje je to menjal.

Če na servisu pozabijo prilit hladilno tekočino je pa to šlamparija.

Princip delovanja je res enak, razlika pa ni v malenkostih... pravgotovo se mehanik (fušar), ki doma šraufa TDI-ja s šobo ali kakšen Yugo - ITA fergazer bencinar...ne bo nikdar sam lotil servisa JTD-ja, TDCIja ali VVTija ali VTEC motorja če ni vsaj kdaj povohal kake daljše prakse na katerm od teh servisov... za določene avtomobile so že pri preventivnih in rednih servisnih pregledih potrebni računalniki itd... in da ne bom delal reklame... serviser h katerem vozim svojo hondo lahko kadarkoli pogleda v računalnik in vidi prav vse posege na mojem avtomobilu, ne gelde na morebitno vmesno menjavo lastništva... in tu pol ni več vprašanja o neoriginalnih delih, pa o nazaj zasukanih kilometrih, popravljenih totalkah itd... in pol se tu pojavi tista statistika o boljši zanesljivosti določenih, predvsem japonskih znamk... Zakaj? ...ker imajo bolj dodelan servisno informacijski sistem... in je šraufanja fušarjev pod kozolci manj, neoriginalnih delov manj... in zato se napr. lamela sklopke menja pri 270 000 km, pa zavorne ploščice pri 170 000,, okvar na cesti pa skoraj ni, vsaj sam jih nisem doživel... ampak vse to je OFF TOPIC.... :worship:

alfa 156 SE MI vseeno dopade, čeprav me je bencinar razočaral... in se je v moji družini v primerjavi s civicom 96 zelo slabo odrezal... tako da na Hondi smo ostali (sedaj Stream), Alfo je pa zamenjal NISSAN...

Objavljeno

Pod besedo servis pač razumem menjavo olja, filtrov, hladilne tekočine....

Pri tem ni potrebnega nobenega prikljapljanja na tester, lahko pa vidi morebitne napake in vrtenje števcev, kot si omenil. Mislil sem na osnove, ki bi jih moral poznati vsak mehanik, ne pa na mišljenje, da je v delovanju japonskih in italijanskih motorjev razlika svetlobnih let. Italijenski avti so si pridobili slab sloves s slabo izdelavo v preteklosti, sedaj pa se jih ta sloves drži, tako kot so si nemški pridobili dober sloves, pa se jih drži, kljub padcu kvalitete.

Če nihče ne bi sam doma šraufal, pol tut na bi bilo naoriginalnih delov in tem Sam svoj mojster in podobnih.

Še enkrat: Želel sem opozorit le na osnovno delovanje in da to ni noben bav-bav, če je motor prekrit s plastičnim pokrovom.

Objavljeno
Saj ne vem kaj pišem, ampak, kaj boš pa menjal na Ferrariju

in ali nisi včasih Yugotov šraufal, zdaj bi pa Ferrarije. Pa s tem ne mislim nič slabega.

Nevem,če boš verjel ampak Farrarija sem prej šraufal kot Yugota in to leta 1981 nekje februarja- maja sem se vrnil domov iz Švice in prvega Yugota šraufal,ko sem dobil obrtno dovoljenje 15-tega sep. 1981 :whistle:

Ps.Če mi neverjameš,ti to lahko dokažem,pa ne da se hvalim delal sem res na vseh mogočih avtih kot so npr;Morgan,Lotus,Jevelin, Rolsrojs,Mustang Mach 1,Sunbeam,Bentlej,Studenbacker,Lancia-Fulvija,Alfe- GTA,Mini -Coper.Triumph TR 2,3,4,Spitfeier,Ford (taunus-corsair-cortina),Oldsmobil,Simka,Monteverdi,Toyote (Krovn,Kresida,Celca,Corola)Datsun, itd.itd, navadnih Evropskih znamk,ki jih ti poznaš sploh nebom našteval. :worship:

Objavljeno
In kaj boš šraufal na Ferrariju?

Menjal gume- če ma opremo, bi mogel znati,

nastavljanje ventilov- bojda se sami nastavljajo,

menjat olje in filter- ne vem no.

Sam primerjavo si pa najdu Yugo pa Ferrari :headbang:

In kaj najbolj crkuje pri avtomobilih. Pa menda ja ne menjujejo batov, ojničnih ležajev, glavnih ležajev, ventilov, teflonov....kr na vsakih 5000 kilometrov

gume menjow...

ventile ne nastawljow

ne .... ole nej teče kamor hoče...

alfa is DOBRA

use druge trditve .... tud dobre...

ampak... alfa.... GRE...

Objavljeno
In kaj boš šraufal na Ferrariju?

Menjal gume- če ma opremo, bi mogel znati,

nastavljanje ventilov- bojda se sami nastavljajo,

menjat olje in filter- ne vem no.

Sam primerjavo si pa najdu Yugo pa Ferrari :headbang:

In kaj najbolj crkuje pri avtomobilih. Pa menda ja ne menjujejo batov, ojničnih ležajev, glavnih ležajev, ventilov, teflonov....kr na vsakih 5000 kilometrov

in zakaj si potem omenjav princip delovanja motorjev? :headbang:

tudi pri RX-8 ne more biti dosti bolj zajebano (če sploh) menjat olja, filtrov, hladilne tekočine, itd.

Objavljeno

... :topic: :topic: :topic: :topic: ...

Objavljeno
in zakaj si potem omenjav princip delovanja motorjev? :headbang:

tudi pri RX-8 ne more biti dosti bolj zajebano (če sploh) menjat olja, filtrov, hladilne tekočine, itd.

Zato, ker je padla trditev, da alfa crkuje, če prbiješ v robnik, al neki podobnega.

Objavljeno
Nevem,če boš verjel ampak Farrarija sem prej šraufal kot Yugota in to leta 1981 nekje februarja- maja sem se vrnil domov iz Švice in prvega Yugota šraufal,ko sem dobil obrtno dovoljenje 15-tega sep. 1981 :whistle:

Ps.Če mi neverjameš,ti to lahko dokažem,pa ne da se hvalim delal sem res na vseh mogočih avtih kot so npr;Morgan,Lotus,Jevelin, Rolsrojs,Mustang Mach 1,Sunbeam,Bentlej,Studenbacker,Lancia-Fulvija,Alfe- GTA,Mini -Coper.Triumph TR 2,3,4,Spitfeier,Ford (taunus-corsair-cortina),Oldsmobil,Simka,Monteverdi,Toyote (Krovn,Kresida,Celca,Corola)Datsun, itd.itd, navadnih Evropskih znamk,ki jih ti poznaš sploh nebom našteval. :worship:

Nisem reku, da ti ne verjamem,pa mi ni treba dokazovet, ker sem prebral nekaj tvojih postov in vem da se na določene zadeve spoznaš.

Vse kar sem hotel pokomentirat je bilo tole:o ne... ampak v italjanske, nemške al pa francoske mašine se upa upiknit vsak, ki bi rad "mal šraufal" - pa če ma šolo al je pa nima....

... japonce bojo pa na švarz šraufal po mojem tisti, ki so prej vsaj na kakem servisu te reči šraufal...

Nisem pa jaz začel s Ferrariji in Yugoti

OVER&OUT

Objavljeno
Nisem reku, da ti ne verjamem,pa mi ni treba dokazovet, ker sem prebral nekaj tvojih postov in vem da se na določene zadeve spoznaš.

Vse kar sem hotel pokomentirat je bilo tole:o ne... ampak v italjanske, nemške al pa francoske mašine se upa upiknit vsak, ki bi rad "mal šraufal" - pa če ma šolo al je pa nima....

... japonce bojo pa na švarz šraufal po mojem tisti, ki so prej vsaj na kakem servisu te reči šraufal...

Nisem pa jaz začel s Ferrariji in Yugoti

OVER&OUT

Nenakladaj s Hondo motor je motor,tudi jaz vsak dan dobim v roke kakšen Jap. alternator in zaganjač princip delovanja je enak sam problem nastane z rezervnimi deli.Samo pros boga dokler kaj necrkne,pa nereč,da ni mogoče sem predolgo šraufal Japonce in rezervne dele iz NOVIH avtov demontiral za stranke samo,da nebi nihče opazil,da nimamo rezervnih delov,samo pri nas ti to na servisu nebodo naredili boš kar lepo parkiral in čakal na rezervni del. :OK:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
-Vzdrževanje je ena srednja buzara (podvozje pozimi mal škripa, gumice) moja ne več :whistle:

Kaj si naredil, da podvozje na tvoji 156-ki ne škripa več?!? :(

Mal pozn ampak vseeno... :whistle:

Zamenjal sem roke (zg. in sp.) na Vargalndu.

Najprej samo spodnje (posledica že omenjenega robnika) potem pa se zgornje.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

ve kdo kaj ta lucka pomeni :? popoldne se mi je za en cas samo prizgala....zvecer pa je kr zacela nonstop svetit (knigico o avti mam samo v italjanscini :S )

Objavljeno
ve kdo kaj ta lucka pomeni :? popoldne se mi je za en cas samo prizgala....zvecer pa je kr zacela nonstop svetit (knigico o avti mam samo v italjanscini :S )

ta lučka pomen da moraš na tankštelo

Objavljeno (popravljeno)
ta lučka pomen da moraš na tankštelo

wrong.....slabo se na sliki vidi...ampak zgleda ko ena zarnica,....drugac za na tankstelo je lucka pri cagru....pa tista ne more svetit ko je 3/4 se :P

sem glih zvedel,da je najverjetneje crknla pozicijska

Popravljeno . Popravil aless
Objavljeno

aless, ne se sekirat, kak teden počakaj pa bo sama ugasnila.

Vsaj pri kolegovi 147 je blo tko, se pržgalo celo božično drevesce na armaturki, ko je vžgal avto bi rabil 5 minut da bi prebral vsa obvestila in opozorila z ekrana.

Potem pa tako kot je prišlo je tudi odšlo. :D

Objavljeno

:lol1: :lol: :D

mogu sem se nasmejaz misty

aless: napisal sem tankstela, ker ti nisi nic povedal kakšna, kera lučka, napisal bi vsaj približno kakšen znak je gor ali slikca

Objavljeno
:lol1: :lol: :D

mogu sem se nasmejaz misty

aless: napisal sem tankstela, ker ti nisi nic povedal kakšna, kera lučka, napisal bi vsaj približno kakšen znak je gor ali slikca

pardon....se vidi da je bla zgodna ura pa nisem niti gledal....

to sliko sem mislo :P

post-5325-1206274520_thumb.jpg

Objavljeno
aless, ne se sekirat, kak teden počakaj pa bo sama ugasnila.

Vsaj pri kolegovi 147 je blo tko, se pržgalo celo božično drevesce na armaturki, ko je vžgal avto bi rabil 5 minut da bi prebral vsa obvestila in opozorila z ekrana.

Potem pa tako kot je prišlo je tudi odšlo. :D

pa se res je sama vgasnla....oz vsaj zdaj ne sveti...bom videl zvecer

Objavljeno
pa se res je sama vgasnla....oz vsaj zdaj ne sveti...bom videl zvecer

mal slabo se vidi, ampak če je rumena s klicajem v krogcu in žarki okoli pomeni, da ti ne dela kakšna žarnica.. in če stalno ne sveti je lahko kakšen žmigavec, luči za vzvratno vožnjo.. meglenke... tisto kar ne rabiš... ugotovi ;)

mene pa zanima na kolk stopinj vam delajo 1.9 JTD-ji... na alfa forumu piše vse mogoče .. eni se vozijo na 60, 70 , ... nekaterim kaže 90.... ???

Objavljeno
mal slabo se vidi, ampak če je rumena s klicajem v krogcu in žarki okoli pomeni, da ti ne dela kakšna žarnica.. in če stalno ne sveti je lahko kakšen žmigavec, luči za vzvratno vožnjo.. meglenke... tisto kar ne rabiš... ugotovi ;)

mene pa zanima na kolk stopinj vam delajo 1.9 JTD-ji... na alfa forumu piše vse mogoče .. eni se vozijo na 60, 70 , ... nekaterim kaže 90.... ???

ta lucka je bla....sem prevero skoraj vse,...na luc za vztratno sem pozabo pa zmigavce :P...

meni je tam do 70° trenutno...cakam pa na novi termostat pa lahko potem porocam,ce bo kaj bols

Objavljeno

no fajn

kaj knjige nimaš za avto ?

Objavljeno
no fajn

kaj knjige nimaš za avto ?

mam...samo ne znam italjansko :P

Objavljeno

Preveri še osvetlitev tablice zadaj, meni je na 147 poleg tistega kar je misty omenjal (ABS, VDC, ASR :D) zapiskalo tud opozorilo za osvetlitev tablice. Prvič je pomagal že udarec po odbijaču, drugič sem jo šel zamenjat, zdej je ok.

Drgač pa luštn avto, edin velik se dogaja okol njega. Je pa fajn ker nikol ni dolgčas :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!