Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno
pred 19 minutami, motozajebant pravi:

 

Mislim da nihče ni žalil, razen če si govoril v prihodnjiku. 

v pretekliku in je izbrisano.

 

Objavljeno
pred 41 minutami, DAMI34 pravi:

 

 in izhodu iz ovinka, ko si veliko bolj na svojem pasu kot pa če bi isto hitrost ubral brez sekanja na levi pas.)

 

 

 

 

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ahaha..to ni isto, o čemur je govora. Izkoriščanje cele asfaltne podlage ali samo pol je velika razlika.

Seveda pa dodajva še nekaj: različna znanja, različne gume, različni motorji in šoferji.

Tudi v tem posnetku (borutov posnetek, on rad to počne) ni zajemanje pravih ovinkov, ampak odprtih ovinkov, kjer lahko letiš po svojem pasu vsaj 2x hitreje kot je posnetek. 

Prvi večkrat nagiba glavo kontra ovinku, ne pa v ovinek (pozavestni strah), vožnja je precej nezanesljiva, saj je sekanje ovinkov, tudi ko so slabo vidni (nasproti vozeča vozila) 

V glavnem...to ni to o čemur je govora. V tvojem posnetku je slaba, nezanesljiva vožnja. Simpl.

Če se samo na oboldan stavek obrnem. 

Od nekje 9 sekunde pa do 13 je lepo vidno, da zajame še nasprotni vozni pas, borut pa je za njim vedno na isti distanci, prav tako je nekje na koncu ovinka še bolj na svoji strani ovinka, kot pa motorist pred njemu. 

Je pa dejstvo to kar si napisal, da enostavno so tu v igri različna znanja, različen motor, ipd. 

Se strinjam tudi z zadnjm stavkom, slaba, nezanesljiva vožnja. Drži. Mu je pa uporabnik pokazal, da se da po svojem pasu vozit ravno tako hitro, če ne celo hitreje in veliko bolj varno. 

Objavljeno
pred 4 minutami, motozajebant pravi:

Čeprav se v mnogih stvareh s tabo strinjam, se tukaj ne morem. Niso vse odločitve racionalne in najbolj optimalne. Zato, ker so nekatere narejene v afektu in se ne vidi drugih, morda boljših opcij. To sem zdaj pospološil na vse življenjske odločitve, ne samo na temo o kateri se pogovarjamo. 

Saj se ni potrebno z menoj strinjat .. ti si vprašal, jaz odgovoril .. kolebanje je lahko zavestno ali podzavestno ... je pa res, da vse odločitve niso racionalne in optimalne tudi v vsakodnevnem življenju ... 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

v pretekliku in je izbrisano.

 

No, samo povedal, da ne bo nesporazuma in padem v ponovni lockdown :) 

  • Haha 2
Objavljeno
Pravkar, motozajebant pravi:

 

Če se samo na oboldan stavek obrnem. 

Od nekje 9 sekunde pa do 13 je lepo vidno, da zajame še nasprotni vozni pas, borut pa je za njim vedno na isti distanci, prav tako je nekje na koncu ovinka še bolj na svoji strani ovinka, kot pa motorist pred njemu. 

Je pa dejstvo to kar si napisal, da enostavno so tu v igri različna znanja, različen motor, ipd. 

Se strinjam tudi z zadnjm stavkom, slaba, nezanesljiva vožnja. Drži. Mu je pa uporabnik pokazal, da se da po svojem pasu vozit ravno tako hitro, če ne celo hitreje in veliko bolj varno. 

brezpredmetna debata je to. Niti ni tehnika, prej, kaj ne početi, če te jajca od štroma ulovijo :P

Oprosti, ga ni štroma, ki bi me ulovil, bilokateri moped sem imel (in to po ravnem) :P

Zna Borut tudi nažgati, predvsem če ma lučko in BMW, potem ga bo pulil, štrom je pač podhranjen. Seveda pa ne, ko se spustimo na serpentine, takrat ima lahko celo prednost.

Kaj hočem povedat. Tvoj posnetek je lahko opozorilo o neumni vožnji. Ni pa to vožnja z izkoriščanem cele ceste, daleč od tega. Posnetek je bolj podoben nezanesljivi vožnji.

Pa da ne bo dvoma, nisem espert in najboljši, vsaj ene 30 če ne več% motoristov je boljših od mene, od nekaterih, ki jih poznam se skušam učiti, od nekaterih, ki sem jih poznal, pa sem se učil. Teorija je pač eno (lahko znam za 10) praksa pa drugo (znam za 6 al manj) :P

Pravkar, motozajebant pravi:

No, samo povedal, da ne bo nesporazuma in padem v ponovni lockdown :) 

sj si že, zmeni se z Jelkotom :P

 

Objavljeno (popravljeno)
45 minutes ago, motozajebant said:

Jaz sem imel nesrečo z avtom. ko mi je šel tipo na križišču v rdečo (sem mu priletel v bok tak ko ti v Xsaro). Na voljo sem imel kako sekundo... v tistem času, ni bilo prilike pogledat okoli, kje so drevesa, kje niso, kam bom odmotal volan, ipd. Vse kar sem naredil je to, da sem čisto PODZAVESTNO obrnil volan v desno. 

 

 Situacije se lahko precej razlikujejo (zakaj, bo vedel kdo ki je bolj podkovan od nas) ampak jaz sem dozivel ze oboje: instiktivno izogibanje in aktivno. In lahko potrdim kar pravi Maus:  ob prehitevanju  tretjega avta od zadaj, je prvi zagledal prostor, zavrl in zavil desno, avto za njim se je moral ogniti levo ob zavirnju,   meni je pa zato zmanjkalo prostora in spredaj in desno, ker se je prostor pred mano skrcil nenadoma. Vse sem vedel, da ne smem prevec stisniti prve zavore, dj se malo,  zacutil sem ko je zaradi zaviranja odnesli zadnje kolo v desno, skilil sem v prostor med mano (tocneje rolbari) i avtom in tocno ko so rolbari presli malcek levo od avta, sem popustil zadnjo in se je motor poravnal mimo avta... Na oko, bi rekel da je vse skup trajalo toliko casa kolikor sm sedajle tipkal,  v resnici pa tri stiri sekunde. Kolega za mano je rekel, fak pa kako si to resil... Podobno se mi je zgodilo na pisti, sm povozil luknjo in vedel za vsak svenk motorja, tocno sem vedel kdaj je konec upanja, da nagib nad krmilo ni resil zadeve, ko sm padel sm gruntal kam bo sel motor, ko ga je obrnilo sm si reku "fak, ines me bo nagonila" vse je se dogajalo precej pocasi... Za vsak trenutek od zacetka sem vedel kaj se dogaja...  Sem pa enkrat drugic nasedel v zavoju, brez da bi prej bilo kako znamenje, in situacija je bila popolnima drugacna: ob vstopu v zavoj sm razmilsljal da je vse ok, super slo.. REZ! Sem sedel na tleh in gledal nazaj. V trenutku... Nic jasno. Ko imas cas, ko imas cas zanati motnjoali  problem, ko te takoj ne odnese, se mozgani lahko 100% posvetijo problemu. Kadar temu ni tako, ti ni jasno nic. Ce je cas za reflex, reagiras, ce ga ni, ga ni... zavedas se sele po reflexu.  Isto je bilo ko sem bil vratar pti hokeju. Strelu, ki ga ne bi nikoli ujel, se avtomatsko ognes ce leti proti glavi... Veliko hitreje reagiras refleksno. Vcasih pa paka ne vidis in samo poci po glavi, vasih ga pa se uspes zanati, pa tud za refleks ni casa...   Ne reagiramo vsi isto, in tudi mi sami ne reagiramo zmeraj enako...  Dodal bi se to: po padcu po katerem sem vedel ka je slo narobe,  ni bilo tezko iti nazj na pisto. Po tistem ko nisem vedel nic, pa zelo tezko. Kasneje ob pregledu motorja doma, smo pogruntali zakaj sem sploh usmodil po tleh...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

 

Oprosti, ga ni štroma, ki bi me ulovil, bilokateri moped sem imel (in to po ravnem) :P

 

 

 

 

Na odprtih ovinkih verjamem, specifikacija motorja naredi svoje. Za kaj takega primerjati, je bolj primerno imeti isti motor, zadaj stručkota, pa da vidiš kje si (ne ti osebno). 

pred 2 minutami, jvalant pravi:

 Situacije se lahko precej razlikujejo (zakaj, bo vedel kdo ki je bolj podkovan od nas) ampak jaz sem dozivel ze oboje: instiktivno izogibanje in aktivno. In lahko potrdim kar pravi Maus:  ob prehitevanju  tretjega avta od zadaj, je prvi zagledal prostor, zavrl in zavil desno, avto za njim se je moral ogniti levo ob zavirnju,   meni je pa zato zmanjkalo prostora in spredaj in desno, ker se je prostor pred mano skrcil nenadoma. Vse sem vedel, da ne smem prevec stisniti prve zavore, dj se malo,  zacutil sem ko je zaradi zaviranja odnesli zadnje kolo v desno, skilil sem v prostor med mano (tocneje rolbari) i avtom in tocno ko so rolbari presli malcek levo od avta, sem popustil zadnjo in se je motor poravnal mimo avta... Na oko, bi rekel da je vse skup trajalo toliko casa kolikor sm sedajle tipkal,  v resnici pa tri stiri sekunde. Kolega za mano je rekel, fak pa kako si to resil... Podobno se mi je zgodilo na pisti, sm povozil luknjo in vedel za vsak svenk motorja, tocno sem vedel kdaj je konec upanja, da nagib nad krmilo ni resil zadeve, ko sm padel sm gruntal kam bo sel motor, ko ga je obrnilo sm si reku "fak, ines me bo nagonila" vse je se dogajalo precej pocasi... Za vsak trenutek od zacetka sem vedel kaj se dogaja...  Sem pa enkrat drugic nasedel, brez da bi prej bilo kako znamenje, in situacija je bila popolnima drugacna: ob vstopu v zavoj sm razmilsljal da je vse ok, super slo.. REZ! Sem sedel na tleh in gledal nazaj. V trenutku... Nic jasno. Ko imas cas, ko imas cas zanati motnjoali  problem, ko te takoj ne odnese, se mozgani lahko 100% posvetijo problemu. Kadar temu ni tako, ti ni jasno nic. Ce je cas za reflex, reagiras, ce ga ni, ga ni... zavedas se sele po reflexu.  Isto je bilo ko sem bil vratar pti hokeju. Strelu, ki ga ne bi nikoli ujel, se avtomatsko ognes ce leti proti glavi... Veliko hitreje reagiras refleksno. Vcasih pa paka ne vidis in samo poci po glavi...   Ne reagiramo vsi isto, in tudi mi sami ne reagiramo zmeraj enako...

Zato pa sem nekje na prejšnji strani zapisal, da je odvisno od primera do primera in od časa ki ga imaš na voljo. Če izhajam iz svojega primera, ni bilo cajta razmišljat kam bom šel, kje je boljše za probat obvozit itd. Naredil tisto, kar mi je v danem trenutnku instinkt narekoval. 

Ko si že ravno dal primer golmana. Saj golman verjetno tudi ne tuhta kako in na kak način se bo vrgel ko leti žoga (ali pak) proti njemu, da ubrani strel? Gre po mojem mnenju za podzavestno ravnanje? Popravi me prosim če se motim. 

Objavljeno
pred 41 minutami, motozajebant pravi:

Upam da bo naložilo video. Tu je primer enega bivšega forumaša. Pred njim motorist, z večjim rajdnim krogom, "višjo hitrostjo", a bivši uporabnik ga z vožnjo po svojem pasu lepo sledi in je v določenih predelih bistveno hitrejši. 

Sekunda 22 je zanimiva, ko gre čez črto v desni ovinek, uporabnik pa mu po svojem pasu pripelje za rit. 

 

 

So različne tehnike v ovinek, sploh pa serpentine. Upoštevaj tudi nevozne motorje.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
17 minutes ago, motozajebant said:

Na odprtih ovinkih verjamem, specifikacija motorja naredi svoje. Za kaj takega primerjati, je bolj primerno imeti isti motor, zadaj stručkota, pa da vidiš kje si (ne ti osebno). 

Zato pa sem nekje na prejšnji strani zapisal, da je odvisno od primera do primera in od časa ki ga imaš na voljo. Če izhajam iz svojega primera, ni bilo cajta razmišljat kam bom šel, kje je boljše za probat obvozit itd. Naredil tisto, kar mi je v danem trenutnku instinkt narekoval. 

Ko si že ravno dal primer golmana. Saj golman verjetno tudi ne tuhta kako in na kak način se bo vrgel ko leti žoga (ali pak) proti njemu, da ubrani strel? Gre po mojem mnenju za podzavestno ravnanje? Popravi me prosim če se motim. 

 Niti ne...  Ce sem imel cas, ce nisem bil pokrit, ce sem pravilno stal, (pri hokeju govorim ker sem bil vratar) sem vcasih se med strelom gruntal kaj mu bom rekel potem (na treningu, kjer je bilo tud mal rivalstva, zezanja ipd) ko bom pak ujel. Tudi odociti se moras ali pak poskusati ujeti, ali odbiti, kar je slabse. Precej slabsi strel pa lahko zelo preseneti, ce sem se ukvarjal z premikanjem na drugo stran, ipd.. V bistvu je vsaka obramba, pri kateri se pak/zoga ujame, ne odbije, kjer golman ne odbije in debelo gleda okoli kje je pa, premisljena. Res pa je, da se um lahko pohitri ko se skoncentrira samo na to, misice pa ne morejo hitreje se stegniti/skrciti kot se pac lahko... Takrat tudi ves, da si/bos prepocasen... se preden je gol, ze vcasih v mislih zakolnes. Dober primer je ravno to, kako tezko je hokeju premagati vratarja ce ni pokrit, ce se ne premika ipd, ali eden na enega...  Ga je potrebno izigrati. Seveda pa tudi ce ima vratar cas, in vse vidi, ampak je strel samo enostavno prehiter, mehanski del ne more slediti... Zat je idealno mesto pri hokeju takoj nad bansino (nozni scitnik) ob vratnici... tja se je najtezje hitro steginiti. Streli zplave crte naprimer: na treningu, strel po strel, skoraj ne mores dobiti gola... V igri je drugace: bo ustrelil, bo podal na drugo stran, je kje blizu mene kdo od njegovih.. vse to ti sine skozi glavo ze ko igralec samo palico dvigne za strel... in ze odvzame cas delu, ki samo brani strel. Na cesti je po moje podobno: ce te preseneti, pomaga lahko samo se reflex, ki pa je vecinoma narobe (ce nekdo obvije namesto zavre, je lahko to ze izbira). Ce te ne preseneti, je lazje

Popravljeno . Popravil jvalant
Objavljeno
pred 9 minutami, Snečer pravi:

So različne tehnike v ovinek, sploh pa serpentine. Upoštevaj tudi nevozne motorje.

Po notranji strani ovinka se ne prehiteva in ogroža drugih udeležencev v prometu :huh: 

A zaznavam objestno in nestrpno vožnjo :? 

:P 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 minutami, Snečer pravi:

So različne tehnike v ovinek, sploh pa serpentine. Upoštevaj tudi nevozne motorje.

 

evo tipičen primer neznanja. Ovinek vzame od znotraj, seveda je izhod na sosednjem pasu.

Objavljeno
pred 21 minutami, maus pravi:

Po notranji strani ovinka se ne prehiteva in ogroža drugih udeležencev v prometu :huh: 

A zaznavam objestno in nestrpno vožnjo :? 

:P 

ne vidiš, da se je umaknil?

Objavljeno

Kva ga je pihnuuu po notranji strani :D motoGP style :D sunek Versysa

Objavljeno
pred 9 minutami, Snečer pravi:

ne vidiš, da se je umaknil?

umaknil se je na nasprotni pas .. ta je pa tudi brihtn :lol1: 

  • Haha 3
Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

umaknil se je na nasprotni pas .. ta je pa tudi brihtn :lol1: 

in to podzavestno :P

 

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

in to podzavestno :P

 

Amigdala ga je vodila k preživetju :huh: 

Objavljeno
pred 2 urami, Snečer pravi:

So različne tehnike v ovinek, sploh pa serpentine. Upoštevaj tudi nevozne motorje.

 

Vsak motor je vozen, če uporabnik zna. 

Objavljeno
pred 13 minutami, motozajebant pravi:

Vsak motor je vozen, če uporabnik zna. 

so pa takšni, pri katerih je treba manj znat...

Objavljeno
pred 9 minutami, Snečer pravi:

so pa takšni, pri katerih je treba manj znat...

Drži. zato sem ja NC kupu :lol1:

Objavljeno
pred 4 urami, maus pravi:

meni se je pred vsakim padcem vse počasi dogajalo ... grem tja.. ne grem, ups.. spodrsnilo je... guma ne drži... spet bo bolelo ... au au .. a je izhod ... tam je drevo ... u pizda, avto ... u kurba .. drsi ... vse to se mota po glavi .. ne sicer vse, ampak kar nekaj od tega kar se dogaja ;) 

Pri meni je ponavadi tako:

Nevarnost, uffffff, smer rešitve, fak, šaltaj dol, bremzaj, fak, izogibanje, fak, fak, fak, o shit ???.

Nevarnost mimo, za trenutek mehke noge, adrenalin do vesolja, šaltaj gor, gasaaaaaaaa ?!!!!!!!

Ej, pa glej budalo, kaj dela po cesti, svašta ??????. Dobro, da imam nove gume ☺.

In že je vse pozabljeno ?????.

Objavljeno (popravljeno)
pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Pri meni je ponavadi tako:

Nevarnost, uffffff, smer rešitve, fak, šaltaj dol, bremzaj, fak, izogibanje, fak, fak, fak, o shit ???.

Nevarnost mimo, za trenutek mehke noge, adrenalin do vesolja, šaltaj gor, gasaaaaaaaa ?!!!!!!!

Ej, pa glej budalo, kaj dela po cesti, svašta ??????. Dobro, da imam nove gume ☺.

In že je vse pozabljeno ?????.

So šoferji, ki v kritični situaciji zmrznejo in šoferji, ki rešujejo.

Zgornji opis je odlicen prikaz reševanja.

Mislim, da smo motoristi kar vsi po vrsti v drugi skupini.?

Problem pa postane še večji, ko se pojavi na drugi strani šofer, ki zmrzne, ti pa računaš, da bo reševal...

 

Popravljeno . Popravil Endlich
Objavljeno
pred 13 urami, Endlich pravi:

Ko motorist prehiteva drugega motorista. Tu so se pa res hlače napolnile vsem trem...

 

https://m.facebook.com/Riders.GoPro/videos/216139353174850/

pa dejmo špekulirat o tehniki vožnje v tem primeru.

2 butla in en nič kriv, ki pa je mal zaspal, kar se nam pri vožnji (sploh dolgotrajni) zlahka zgodi. Namreč enostavno vidiš, pa ne reagiraš, sploh pri neobičajnih zadevah.

V avtu je lažje, napaka "sanjanja" je lahko podrsana ograja, 2 kolesi mal po bankini. Pri motorju žal ne. Recimo mi je po AC prišel nasproti stric, jaz sem bil na voznem pasu, šele ko je šel mimo mene, mi je spreletelo možgane..čak, čak, čak mal..ta pa ne gre prav :D

Hočem povedat, ker naj bi bila tema "tehnika vožnje" da občasno ščipanje v lica, tolčenje po čeladi, tudi pomaga, da ne sanjamo. Dobesedno, da se zavestno trudiš biti zbran.

Seveda je sanjanje največkrat povezano z dolgotrajnostjo in monotonostjo vožnje.  Če ne drugače, si pa moramo povečati čas počitka in bolj pogosto imeti pavzo. Da izbijemo monotonijo in avtomatskost vožnje iz glave. No, vsaj jaz si tako pomagam.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

zanima me ali oznake narisane na cesti črte itd držijo enako kot neporisan asfalt? mogoče ni ravno tehnika vožnje sam lahko vpliva na njo....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!