Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
1 hour ago, Kmet2 said:

Sam jih pa tud ne prodam dokler vsak ne bo imel vsaj 100kkm!

če boš zdrav in ne bo preveč eksperimentov ala đavel in katamaran....2022?

 

 

Objavljeno
3 hours ago, Snecer said:

Peljal sem en V2 motor 1000ccm pa praktično ni kaj treslo, japonski agregat

Imel sem japonski V2 motor nad 1.000ccm in je pri 50km/h zelo tresel. Potrebno je bilo dati eno prestavo nižje. Žal ga nisem imel dovolj dolgo, da bi poskusil z drugačnim zobnikom, samo potem bi se pojavile težave pri prestavljanju navzdol, ker ni imel anti hopping sklopke, traction contola ipd.

Objavljeno
pred 52 minutami, motolover pravi:

Imel sem japonski V2 motor nad 1.000ccm in je pri 50km/h zelo tresel. Potrebno je bilo dati eno prestavo nižje. Žal ga nisem imel dovolj dolgo, da bi poskusil z drugačnim zobnikom, samo potem bi se pojavile težave pri prestavljanju navzdol, ker ni imel anti hopping sklopke, traction contola ipd.

Postajam počasi zmeden na MS :) ker ko napišem, da je bližnja prihodnost avtomatika ali klik, klik na ročici, kasneje pa elektrika, se dobi odgovor, da to pa ne bodo pravi motorji...

Po drugi strani pa se opeva vsa elektronika, quick shifter brez katerega živeti ni, TC, krmiljena sklopa in tralala.

Kak je sedaj s tem? :)

Verjamem, da imam tale SA maximum, kar se da dobiti na trgu.

Ima tudi "dct" menjalnik s pretikanjem na gumb al še vedno zastarel šaltanje z nogo, ki "premakne" pol motorja in zmoti ravnotežje med vožnjo, sploh kakšno pretikanje v ovinkih.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, Borutt pravi:

Ta tvoja teorija ne zdrži preveč, ker je delovanje motorja odvisno od veliko dejavnikov. Vprašaj čoperiste in ostale uporabnike velikih V2 agregatov, z veliko navora, z veliko kubikov, z velikimi bati in dolgim prestavim razmerjem, če lahko vozijo v visoki prestavi pri majhni hitrosti. 

pa povej še kokšno konjico imajo pod ritjo sicer pa za vse skeptike in nejeverne Tomaže:

KTM NE TRZA KER MA OGROMNO KUBIKOV LAHKO V 6 PRESTAVI 30KM/H VOZIM.

A ste zdej zadovoljni?

 

pred 7 urami, ferek pravi:

ja... to se pa strinjam... točno do tja in niti malo čez... oziroma da 180 je treba v 5. prestavi... 6. potem to samo "drži"...

no pol smo pa tam, men v 3 pr 50km/h nč ne cuka, teb pa v 6 ne...obe greta pa do 160km/h

pred 7 urami, Fadil pravi:

Res je, nimam KTM in ga tudi nikoli ne bom, ker ga ne želim, ampak brati pa znam. Ne pametujem, ampak sem samo napisal, kar sem prebral in sigurno nisem edini.

''sam jih pa tud ne prodam dokler vsak ne bo imel vsaj 100kkm!'' 

No, no, no... živi bili pa videli.

Če se prav spomin si tudi svojega GS-a precej hvalil, tako da bi človek pomislil, da ga boš s sabo v grob vzel.

Lep dan še naprej

Kmetu se mopedi ne kvarijo, saj jiih ma skoz na servisih :D , preventivno menja vse, vzdržuje in lišpa veliko preko obveznega, tako da, njemu se res ne kvarijo mopedi, kok pa denarja pusti na servisih je pa 2. muzika.

Sem pa mel občutek, da se nekateri njegovi mopedi celo bojijo pokvarit, mogoč zato ker so tut po par mesecev pr Jamniku :P

 

pred 7 urami, Kmet2 pravi:

Tud GS se mi ni enkrat pokvaril , prav tako vsi 3 KTM ki sem si jih lastil , ne rabim brat , izkusim na svoji koži ,to mi pomeni veliko več kot internet ! 

Če pa namiguješ da vsak hvali svojega konja potem bereš selektivno in samo tisto kar želiš ......popljuval sem od Multistrade,Diavela,Versysa itd .....če ni good spluvam in to ko je še v moji lasti !!!

Pa lep dan tudi tebi .

a pol čez KTM ne bomo nč pljuval?

Samprašam :D

 

pred 6 urami, Snecer pravi:

kaj pa je bilo narobe z versysom?

se mu ni hotel pokvarit, kjub temu da so bili ventili čekirani na posluh :P

 

pred 6 urami, Cartman pravi:

če boš zdrav in ne bo preveč eksperimentov ala đavel in katamaran....2022?

 

 

Đavel se ni prav nič kvaril!!!!

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 8 urami, Borutt pravi:

Ta tvoja teorija ne zdrži preveč, ker je delovanje motorja odvisno od veliko dejavnikov. Vprašaj čoperiste in ostale uporabnike velikih V2 agregatov, z veliko navora, z veliko kubikov, z velikimi bati in dolgim prestavim razmerjem, če lahko vozijo v visoki prestavi pri majhni hitrosti. 

1.časi ko so imeli v2 večji navor so minili !!!!

2.dolgo prestavno razmerje...pomeni glih težje voziti v visoki prestavi počasi

3.prvič,da se ne strinjam z tvojim komentarjem

 

recimo čoper 1100 yamaha je imela 57 navora,zx10r pa 77 toliko o tvojih sanjah...če pa pogledava moje sanje pa ima kawasaki h2 kar 115navora...ali h2r,ki ima izmerjih 123 na kolesu pol pa ne samo tvoje ampak nebuloze o navoru ljubiteljev V2

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 16 minutami, sesir pravi:

1.časi ko so imeli v2 večji navor so minili !!!!

2.dolgo prestavno razmerje...pomeni glih težje voziti v visoki prestavi počasi

3.prvič,da se ne strinjam z tvojim komentarjem

 

recimo čoper 1100 yamaha je imela 57 navora,zx10r pa 77 toliko o tvojih sanjah...če pa pogledava moje sanje pa ima kawasaki h2 kar 115navora...ali h2r,ki ima izmerjih 123 na kolesu pol pa ne samo tvoje ampak nebuloze o navoru ljubiteljev V2

Sploh ni bilo govora o tem, kateri motor ima večji navor, ampak odgovor Damiju na njegov opis njegovega motorja. Njemu cuka, ker je rediturejs. Je pač raketa brez manir. 

Objavljeno
pred 36 minutami, Borutt pravi:

Sploh ni bilo govora o tem, kateri motor ima večji navor, ampak odgovor Damiju na njegov opis njegovega motorja. Njemu cuka, ker je rediturejs. Je pač raketa brez manir. 

To bo, ker je brez manir :P

Ob 10. 10. 2016 at 13:54, Frenk 67 pravi:

če kej vem tempomat dela sam od 4. prestave naprej :hmm:

Evo obljubil odgovor, moj dela Tut na 40 km/h v 3 prestavi, danes preveril.

Objavljeno

mi kdo zna povedat kaj je sploh ta navor? a ni moč najvažnejši dejavnik? pa uporabno število vrt. po moje je za navor delat menjalnik...

Objavljeno
pred 33 minutami, DAMI34 pravi:

To bo, ker je brez manir :P

Evo obljubil odgovor, moj dela Tut na 40 km/h v 3 prestavi, danes preveril.

Kaj pa 1. in 2. prestava ? Še enkrat na điro :P

pred 1 minuto, BRANE pravi:

mi kdo zna povedat kaj je sploh ta navor? a ni moč najvažnejši dejavnik? pa uporabno število vrt. po moje je za navor delat menjalnik...

Navor je pospeševanje. Pravzaprav je navor moč motorja. 

Objavljeno
pred 17 minutami, BRANE pravi:

mi kdo zna povedat kaj je sploh ta navor? a ni moč najvažnejši dejavnik? pa uporabno število vrt. po moje je za navor delat menjalnik...

https://sl.m.wikipedia.org/wiki/Navor

Objavljeno
12 hours ago, DAMI34 said:

no pol smo pa tam, men v 3 pr 50km/h nč ne cuka, teb pa v 6 ne...obe greta pa do 160km/h

 

3 se pa menda kaj višje stegne kot 160 :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 11 urami, BRANE pravi:

mi kdo zna povedat kaj je sploh ta navor? a ni moč najvažnejši dejavnik? pa uporabno število vrt. po moje je za navor delat menjalnik...

Navor je sila, pomnožena z dolžino ročice. Laično povedano - navor generiraš vedno, ko s ključem zateguješ matico - navor je sila, ki deluje na matico. Daljša kot je ročica, večji navor boš lahko generiral. V motorju je ekvivalent tega sila, s katero deluje bat preko ojnice na ročično gred (laično rečeno). Moč pa je (spet poenostavljeno) produkt navora in obratov. Navor je tisti, ki opravlja dejansko delo premikanja motorja. Tule je lepo razloženo - http://www.joker.si/article.php?rubrika=1&articleid=497&page=3

 

Citiraj

Pri razumevanju moči naj vas ne zavede splošni pomen tega pojma. Vedeti morate, da je moč v fiziki odvisna od časa. Velikega navora ni težava ustvariti. Za 300 Nm potrebujete samo tridesetmetrsko ročico oziroma vzvod, na katerega se uprete s silo 10 N (1 Kg). Moč se bo pokazala šele, ko boste ročico zasukali nekajdesetkrat na sekundo.

 

Objavljeno
pred 13 urami, Borutt pravi:

Kaj pa 1. in 2. prestava ? Še enkrat na điro :P

Navor je pospeševanje. Pravzaprav je navor moč motorja. 

zase se brigi, preveč cuka, če te že zanima :P

 

pred 2 urami, NX650 pravi:

3 se pa menda kaj višje stegne kot 160 :P

no ja, mal veselja mu pa tut moram pustit :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pomembno je tudi, na katerih obratih je koliko navora. Če je večji navor pri malih, je motor bolj miren. Na nemirnost motorja vpliva tudi dolžina hoda bata. Menda.:dry:

Objavljeno
pred 12 urami, sayo pravi:

Vsako leto menjajo kubikažo, se mi zdi, da se še malo iščejo

kubili so isti, nalepke menjajo :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, KilleRBee pravi:

Moram priznati tale 1090 advR je kar poželjiv! :OK:

tut js ga gledam oz. gledam 1090A...je sicer cenejši, a če upoštevam ceno dodatkov (zaščita motorja, napere, pa mislim da boljše vzmetenje) na R potem je R cenejši.

čeprav čakam na GT oz. SMT varianto :-)

off topic sem :-) sori

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
On 10/5/2016 at 6:25 PM, DAMI34 said:

Men zadeva deluje posrečeno, cornering lights (ledice) so lepo vgrajene v prednjo luč, tako da vse zadeva deluje-simulira-spominja na eno našpičeno oso, vsaj vizuelno. 

Drgač pa take lučke so bomba, sam mal nagneš motor pa osvetli dodatno ovinek, ponoči je majka vozit.

A ni to taka luc k na builderjevem st-ju,kva je grda.:kva2:

Objavljeno

LP.Imam eno težavo na svojem A1190.Namreč trese mi obroč na prednjem kolesu.Napaka je pri spajanju le tega saj je obroč, kjer nalega guma raven namesto pravilno zaokrožen.Vem ,da ima več lastnikov KTM-a ta problem zato me zanima kako ste to rešili.

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, sbp pravi:

LP.Imam eno težavo na svojem A1190.Namreč trese mi obroč na prednjem kolesu.Napaka je pri spajanju le tega saj je obroč, kjer nalega guma raven namesto pravilno zaokrožen.Vem ,da ima več lastnikov KTM-a ta problem zato me zanima kako ste to rešili.

Kar jaz vem težko.

Na servis pa reklamirati, zatem pa neprestano težit.

Čeprav pri meni so reklamacije ki sem jih podal odpravili. Menjava servo enote exhoup ventila, menjava obeh stranskih kovčkov zaradi slabega zapiranja. Pa še nekaj drobnarij.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 3 urami, sbp pravi:

LP.Imam eno težavo na svojem A1190.Namreč trese mi obroč na prednjem kolesu.Napaka je pri spajanju le tega saj je obroč, kjer nalega guma raven namesto pravilno zaokrožen.Vem ,da ima več lastnikov KTM-a ta problem zato me zanima kako ste to rešili.

Moj je že neki časa na servisu čaka nov obroč. Menda so menjal material al pa dobavitelja in je dobava mal daljša. Moja sezona pa mal krajša. Un "mal" jemlji z rezervo. :mad:

Objavljeno (popravljeno)
pred 6 urami, sbp pravi:

LP.Imam eno težavo na svojem A1190.Namreč trese mi obroč na prednjem kolesu.Napaka je pri spajanju le tega saj je obroč, kjer nalega guma raven namesto pravilno zaokrožen.Vem ,da ima več lastnikov KTM-a ta problem zato me zanima kako ste to rešili.

Sebastjan, pozdravljen! Sam na 1190 nisem imel problemov s tresljaji belance. Kot veš, pa sem jih imel na SA 1290. Kar nekaj časa so na KTM ugotavljali vzroke, nato pa mi zamenjali celotno prvo platišče. Krivec za napako naj bi bil dobavitelj, zato so ga zamenjali. Novo platišče je b.p., le napis je bil drugačne oranžne barve, kot na zadnjem. Ker me je to motilo, sem zahteval tudi novo zadnje platišče in ga tudi dobil. 

Svetujem ti, da napako reklamiraš najprej na servisu in če ne bo odziva - sprožiš ustrezne postopke s pomočjo odvetnika... Če potrebuješ še kakšno informacijo: me pokliči na GSM. Upam, da do prihodnje sezone rešiš težavo. Veselim se še kakšne  kavice na Jadranki, ali kje drugje...

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 20 urami, Frenk 67 pravi:

Moj je že neki časa na servisu čaka nov obroč. Menda so menjal material al pa dobavitelja in je dobava mal daljša. Moja sezona pa mal krajša. Un "mal" jemlji z rezervo. :mad:

koliko kilometrov pa ima vaš KTM?meni je treslo že od prvega dne a sem bil prepričan da je to guma.Ko pa je prišel čas za novo gumo je bilo videti zakaj trese.

pred 20 urami, Frenk 67 pravi:

Moj je že neki časa na servisu čaka nov obroč. Menda so menjal material al pa dobavitelja in je dobava mal daljša. Moja sezona pa mal krajša. Un "mal" jemlji z rezervo. :mad:

koliko kilometrov pa ima vaš KTM?meni je treslo že od prvega dne a sem bil prepričan da je to guma.Ko pa je prišel čas za novo gumo je bilo videti zakaj trese.

 

pred 18 urami, Dark pravi:

Sebastjan, pozdravljen! Sam na 1190 nisem imel problemov s tresljaji belance. Kot veš, pa sem jih imel na SA 1290. Kar nekaj časa so na KTM ugotavljali vzroke, nato pa mi zamenjali celotno prvo platišče. Krivec za napako naj bi bil dobavitelj, zato so ga zamenjali. Novo platišče je b.p., le napis je bil drugačne oranžne barve, kot na zadnjem. Ker me je to motilo, sem zahteval tudi novo zadnje platišče in ga tudi dobil. 

Svetujem ti, da napako reklamiraš najprej na servisu in če ne bo odziva - sprožiš ustrezne postopke s pomočjo odvetnika... Če potrebuješ še kakšno informacijo: me pokliči na GSM. Upam, da do prihodnje sezone rešiš težavo. Veselim se še kakšne  kavice na Jadranki, ali kje drugje...

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!