Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 21 minutami, gasperX pravi:

No jest bom tko reku 1050 je bil kr mal len.. se pozna da ma 95konjev sicer po makedamu je kmal dost

...bi rekel, da res...če dam v Rain mode na suhi cesti mi je takoj jasno, da bi mi bilo 100KM premalo... 

Objavljeno
pred 2 minutami, siks pravi:

...bi rekel, da res...če dam v Rain mode na suhi cesti mi je takoj jasno, da bi mi bilo 100KM premalo... 

Se kr pozna ko sm se pelu z mojim 1050 in frenk z 1290 pred mano... Ampak ce si bik jih je lohka kmal tut 12 konjev prevec. 

Sicer pa vazn da se pelje pa da se uziva v tistem kar imamo... Ce me nebi ena zenska nabasala in 1050 v totalko spravla, bi se danes z njim uzival vsepovsod.

Objavljeno

Brez bojazni, bo ktm naredil še močnejše agregate, da se bo dalo lepo vozit na 10% moči. Vsako leto jih izboljšajo in malo pobrusijo :) očitno hiba te firme, dela prešvoh motorje.

Objavljeno

Ja seveda, ce pa je Ducati vn dal multistrado z 17konji ves da nau ktm uzad ostajal ?

Objavljeno

Za v dvoje je fino, ker gre bols k s 100 konji sam, tko da kako ze Clarkson prav.... Poooowwweeeerrrr!!! ?

Ce so ti pospeski vsec, pac vzames mocnejsi motor, simpl.  Ce pa odpiras tko, da se guma sam kotali po cesti, mas pa okol 60 dost. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 17 urami, gasperX pravi:

 

No jest bom tko reku 1050 je bil kr mal len.. se pozna da ma 95konjev sicer po makedamu je kmal dost, na cesti so vsi bezal pred mano, na ovinkih je pa itak vec ali manj vse u glavi al si upas na polno al ne Po ravnem je itak brezveze. Ko sm pelu prvic testnega 1290SAR  se mi je pod celado tako smejal to je kr letel ko sneta skira na ovinkih eh brez veze se dons k ga peljem na Nockalmstraße ja to gre ko........... Ko sem si ponesrec preko neta kupil rabljenega 1050 je Suzuki gsx1250fa samo se stal na parkiriscu pokrit... ni bilo nobenega zanimanja vec.

Men uglavnem nic ne manjka seveda se more nekje poznati 65konjev razlike med 1050 in 1290.... Je pa baje 990 razred zase, ampak tega nikol nisem peljal tako da o njem ne morem nic povedat.

no jaz sem vozil 990 in 1050 in 1290 ADV in SD GT in SD.

1290ke so absolutno zmagovalke, hudo prednjačijo, je pa elektronika tista, ki uredi krivuljo navora. STREET mode ima zložno, pa potem ponori, Sport pa takoj ponori. Sicer pa ima ADV 1290 nor fun faktor, sem v tej temi tudi opisal občutke. ADV, najbrž kot večina ADVjev ne rabi toliko preciznosti pri vožnji kot SD, omogoča pa zato bolj ležerno pospeševanje z ritjo (beri na zadnji gumi) iz ovinka. Semiaktivno vzmetenje pa pri vstopu v ovinek, kljub daljšemu hodu vzmetenja doda, tisto sigurnost, ko motor ne klecne pri zaviranju in ga lepo uvoziš.

1050 je bil len..mrtev, dokler ni lastnik ekologije dol odtenstal, potem mi je pa odlično sedel. Predvsem na zaprtih ovinkih. Je pa 1050 in 1290 ko dan in noč, če SPORT mode vključiš.

Medtem ko bivši 990 res da filing konstantnega sporta, ima pa še vedno samo 100konjev (10 gor al dol), pa v zavoj ne boš divje zaviral, kvečjemu koristil nižanje brzin, da zadnja zavira. Hočem povedati, da je drug svet.

SD in SDGT je pa kot bi sportaka vozil. Razlika je še v gumah. Cestna hypersport in široka guma, se popolnoma drugače pelje čez ovinek in 19 ali 21 col ne boš pri izkoriščanju vse moči, ki jo da 1290 SADV, tako natančno odpeljal, ker ti bo krivuljo širilo.

Bom dal še nekaj primerjav in to kar naključnih neglede na tip motorja:

H2 je edini, ki mi je zbudil wauu občutek in sem reku, fak, to pa dela čudeže..sicer je bil od Tomaža, komplet racing akrapo in druge mape.

In potem smo že na SPORT modu SDGT...obrneš gas in preskočiš avto. Ne rabiš niti dveh sekund. Sam ali v dvoje..ga ne briga. Zelo blizu je 1290 SAD in zelo blizu RSV4..potem nekaj časa ni nič...in nato vsi ostali modeli motorjev.

Tracerko lahko primerjam z Z900..sta tam tam, po pospeških in moči, s tem da mi vzmetenje na Tracerki (vozil navadno in GT) pač ne deluje kot naked, niti sportak.

Edini ADV motor, ki ga lahko vozim podobno kot cestni motor je tak, ki ima semiaktivno vzmetenje.

Sedaj pa še o cenah.

Gas Gas ma trenutno akcijo 15.600 za 1290ADV...ej, to je manj kot je SX SE turer..je res da moraš dokupit kufre, ma cena je fantastična. Namreč 1290 ADV gledam kot konkurenco naloudanim GSom, s tem da lastnik ve kaj hoče :P

Redna cena nekje 18.500..je pa v rangu podobnega šrota. Žal pa veliko izgubiš pri prodaji, vendar sem mnenja da se ADV lahko proda, saj jih je ogromno na cesti.

 

 

pred 17 urami, siks pravi:

...bi rekel, da res...če dam v Rain mode na suhi cesti mi je takoj jasno, da bi mi bilo 100KM premalo... 

RAIN te zjebe, ker ti TC krade kojne čez ovinke in v naklonu, bi bilo bolje dat v OFFroad. Sicer pa to je edina zamera ki jo mam pri KTMjih, da ni user moda.

Objavljeno
pred 8 urami, Snečer pravi:

Brez bojazni, bo ktm naredil še močnejše agregate, da se bo dalo lepo vozit na 10% moči. Vsako leto jih izboljšajo in malo pobrusijo :) očitno hiba te firme, dela prešvoh motorje.

ne bo..ni potrebe..obstajajao SUVi z več kot 160 konji in 144nm?

Ni res da ktm malo brusi in dodaja konje. 

Kar poznam ktm se gre za izboljšan face lifting, vzmetenje in gadgete, ter prilagojene mape, izboljšane, hitrejše algoritme. 1290 Sadv ima 160 konjev od prvega dne. SDGT in SD podobno, kak konj gor, navor dol ali obratno.

pred 4 urami, DinDiin pravi:

Za v dvoje je fino, ker gre bols k s 100 konji sam, tko da kako ze Clarkson prav.... Poooowwweeeerrrr!!! ?

Ce so ti pospeski vsec, pac vzames mocnejsi motor, simpl.  Ce pa odpiras tko, da se guma sam kotali po cesti, mas pa okol 60 dost. 

velikokrat pozabljamo na pomemben podatek, kdaj in koliko. Đabe ti 200 kojnu na 12000 obratih, če voziš konstantno med 4 in 8, kjer jih imaš 120 :P

Ktme 1290ke so pa zlo fajn do 7 dajo vse, pol pa sam vlečeš dalje :D zabava zagotovljena.

Objavljeno

ima kdo service/workshop manual? v elektronski obliki ..

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

bo to novi 1290ADV?

Objavljeno

1390 ADV pa 190 kojnu :D mal za šalo. Na uradni strani so trenutno samo 1290ADV 2020 letnik, tako da zna bit nova 1290ADV

 

Objavljeno

Iščem neki uporabni nosilec za gsm (ram ball mount ali kaj podobnega ...) za nad dash, za na nosilce za na prednjo "šipo" oziroma "vizir" .. ima kdo kakšen konkretno uporabni nasvet?

Več al manj najdem samo gps nosilce .. ktm twins 60€, aliexpress 5€ - razlika sicer konkretna - v uporabnosti in v € ... 

Objavljeno

57190329_10218662437889998_1931847891417038848_o.thumb.jpg.2255eb80b3fac6ac5818e00a5e976b6b.jpg

Tale nosilc sm prek ebaya natrocu za okol 40€ pomoje. Zraven plac za DJI kamerco, spodaj na balanci mam pa nosilc za telefon spConect.

Objavljeno

kaj prav vidim, al so tudi pri 1290ADV spustili rezervar nižje po vzoru 790/890?

2084795377_Breznaslova.thumb.png.a2368bfbc3694504d43732eaabfb17cd.png

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

aha, sm že našel, res je spuščen rezervar.

1092046337_PHO_BIKE_DET_1290-sadv-s-21-tank_SALL_AEPI_V1.thumb.jpg.e5391b80b40173ec300ce40a8fed4cb6.jpg

pa Terra force R gume :P

 

Objavljeno

Fajn zgleda fajn.... A spet treba aparat LOL

Objavljeno

image.thumb.png.bb279a18e1958bec812a2f9f1f70d3be.png

Kufri so mi spet vsec.... ker original za kufri za mojga so mi  grdi.... Je pa motor sirsi od enega metra z original kufri ?

Objavljeno

Mislim, da je novi oblikovno dozorel. Motor je skladen, prepoznaven, malce plastičen sicer, ampak vsak del na svojem mestu, da se ne sprašuješ kaj tam visi.

867614680_PHO_BIKE_PERS_REVO_1290-sadv-s-or-21-revo_SALL_AEPI_V1.jpg.0be1e098e6ece1c4af9d54cef2f97d22.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jp, izpilili so ga, delili hladilnik, ne bo toliko dodatnega ogrevanja agregata in posledično mednožja.....z rezervoarjem znižali težišče, ne vem sicer koliko drži.....ga še nekoliko naloudali z opremo, ne vem kako je z meram, verjetno so podobne......pa ne preveč spremenili, da ga ne bi prepoznali.......lonec je spet čuden, na prejšnjem je bil, kot bi en konc špirovca nabili na izpušno cev, skor nujno menjat.......ne vem kako je s ceno, verjetno pa bo najbolj ugoden v tem segmentu.......ga bo treba primerjalno stestirati z V4 žrebci iz Borgo Panigaleja  :)   vsi ostali so žalujoči  na hipodromu  :P

Objavljeno

zahvala za dimnike gre EU birokraciji in njihovim normam.

Objavljeno

Je že na spletni strani KTM....osnovna cena 19.390€, že kar lepo opremljen z vsem ne-potrebnim........na brzino sem ga skonfiguriral in še naloudal max  "redna cena" 22.433€      ima par zanimivih zadev v dodatni opremi, ki jih prejšnji model še ni imel.                                                                                                                                                                                                     Na palec  verjeno 5 jurjev ceneje kot konkurenca iz Borgo Panigaleja in Bavarske in še s kakim bombončkom več kot konkurenca.......drugi konkurenti v razredu trenutno takega nabora opreme še nimajo, kot sveta trojica.

Objavljeno

Sam k sm pa vidu ceno akrapota me je pa kr srt prjel..... 1300€ pa jebemti a ma to notr zlato satovje al dijamantno al kva.

Sicer pa kje je pa se lep originaln izpuh?? Vsi po vrst so grdi k smrt. Sicer moj izpih ni nc kj dost lepsi ?

image.thumb.png.fb482caf6e3cba15b4403123dc57f2dd.png

Akrapo spominja na mojga Remusa.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!