Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

nisem prepričan, da je baterija. 12,4 je normalna napetost. Če bi bila prazna, ne bi kresnil ali hotel kresnit.

meni je naredila cca 3 leta, drugim se prezni bolj pogosto, ma prazni. Pri 1290 mašini kar mora biti vzdrževalec. Pa seveda, fajn je da ni nekih pretiranih porabnikov na mašini.

A ni motor v garanciji?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Tex pravi:

Ok, kako pogosto menjavate accu? Razumem, da je zadeva pozrezna ko je treba zavrtet tako masino, pa vseeno, po letu in pol? Ok, + nekaj, ker je verjetno nekaj casa stal pred nakupom..

Pridem na cilj prvi dan dopusta, raztovorim, hocem zaklenit krmilo, nix, ni zvoka, ni lučke. Probam "dat kontakt", nix. Kot da je brez akumulatorja. Vzamem klemo dol, malo pocakam, tolko da spijem mrzlo pivo, kabel nazaj gor, kontakt, vzge na prvo. Pred vzigom 12.4V na displeju, takoj po zagonu 11.6, pol zacne polnit in gre na 14.

Naj grem takoj kupit nov akumulator ali bi to kaj drugega blo? Drugih simptomov slabe baterije ni .. itak, prvi dan dopusta.

Tega nebi smel delat, vsaj po furi. 

Drugače je splošno znano, tahudi😁 ktm, če ga 14 dni ne voziš ne kresne, vrti, kresne pa ne, ker je premalo napetosti in elektronika ne pusti. 

Pa ne poslušaj google znalcev, ker KTM ima malo elektrarno in lahko gor navlečeš kup porabnikov. 

Primer ti povem,ko je moj 1190 z lahkoto zagnal kompresor, pa imam gor kup porabnikov dodatno, GSA pa tema... 

Tako, da mislin ali je fuč acu ali pa nekaj z napajanjem. 

Osebno sem ga imel na meritvah in je blo vse ok, razen alarm in garmin ga je eno malenkost praznil. 

Zamenjali softwear in isto sraje. 

Pač s tem moraš živet😊

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jop ktm znalci so čist nekaj drugega, kot ktm navadni uporabniki.

ps. vse o baterijah je sicer v drugi temi, samo ktm tako kot ostala vozila je podrejen zakonom fizike in ti so:dovolj kapacitete in kresne, premal kapacitete in ne kresne, al pa se v glavnem muči. 

Mrtva baterija ne sme biti nikoli, to pomeni drug kurcšlus. Tako faking enostavno je. sploh pa če je bila mrtva in po čudežu oživi, ker si reseterial moped z odklopom kleme!!!!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je ACC mrknu tretjo zimo, ko sem ga imel mesec izgrajenega zaradi vgradnje Coober ECU, ob vgradnji nazaj tema, niti na polnilec in šok se ni zbudil......čez vse zime je bil vgrajen, vedno na toplem in vzdrževalcu.....na bajku nisem imel neku hudih porabnikov, le LED meglenke.....po cca. 35kkm gotov......vseskozi je delal BP, zaganl motor tudi ko je ta miroval po več mesecev. Menjal za enakega....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz tudi..in občasno ne mormo bilivat, ma nov lastnik probleme

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak Tex pravi, da ni bilo nič, niente, nula, mrtvo...ko je odklopil klemo in priklopil je pa spet kresnila zadeva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, DAMI34 said:

A ni motor v garanciji?

Je, pa sem mu to povedal, še z papirji sem mu žugal, pa vseeno ni htel vžgat! 😉

11 minutes ago, DAMI34 said:

ampak Tex pravi, da ni bilo nič, niente, nula, mrtvo...ko je odklopil klemo in priklopil je pa spet kresnila zadeva.

Tako. Ni se treba zdaj skregat (spet), samo zanimalo me je, kdaj cca menjate accu, ker je kazal vse znake umrte baterije. Danes ne duha ne sluha o kaksnih tezavah, vse brez problema .. dopust po planu naprej .. 🙃

Poznam običajne simptome slabega akumulatorja, ampak vem, da ktm zna komplicirat pri nizki napetosti ..

V glavnem, ne vem kaj je blo, še ena stvar za dodat na seznam pri garanciji. Vse do sedaj je bolj tak, "popravilo se samo od sebe", upam, da bo kaj v log-ih racunalnika.

Gre se za to, da ne vliva nekega hudega zaupanja. Dokler to resim z resetom "klema dol-klema gor", me bk. Ko pa enkrat sredi nicesa nicnod tega ne bo pomagalo, bom ... zalosten? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa boš preklinjal. Sicer se pa ne kregamo, bolj ugotavljamo "hibe" No moje mnenje je, da accu sploh ni slab.

Za garancijo sem pa spraševal, ker ...pokličeš in naj ga odpeljejo na servis. :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razumem pa, zakaj je odpirač (za hladen pir) in vlečna vrv v paketu ktm orodja zraven, prav pride...

 

20201030_194820.jpg

20201030_194635.jpg

7 minutes ago, DAMI34 said:

al pa boš preklinjal. Sicer se pa ne kregamo, bolj ugotavljamo "hibe" No moje mnenje je, da accu sploh ni slab.

Za garancijo sem pa spraševal, ker ...pokličeš in naj ga odpeljejo na servis. :P

 

 

Trend na MS zna bit, da gre debata hitro v ... 😄

Ja, to je bla tudi moja ideja, tudi XL asistenca prav pride, ampak nekje kod čobana bo to zgledalo bolj ... :drunk:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, Tex said:

Dokler to resim z resetom "klema dol-klema gor", me bk.

Ma pizda. Das kepo dnarja za nov premium motor, in se ti zdi sprejemljivo snemat klemo? Sam de ni hujšega?! Ne vem ce je to normalno. Res upam de je nek zavedeno v napakah, in ti bodo to lahko pojasnili. Ker normalno to ni. Pika. Ni. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole vse skupaj mi deluje kot neka "podvala" zarota zavarovalnic in proizvajalcev. :P

Takole te malo "prcajo" da plačaš polna zavarovanja...

Nekateri se pač v sili znajdete, a ne @Tex.

Kakšen bi že tipkal številke na telefonu pravzaprav pritisnil samo eno tipko za hitro klicanje "asistence"...

Mogoče pa ni POLIZDELEK?

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

Ma pizda. Das kepo dnarja za nov premium motor, in se ti zdi sprejemljivo snemat klemo? Sam de ni hujšega?! Ne vem ce je to normalno. Res upam de je nek zavedeno v napakah, in ti bodo to lahko pojasnili. Ker normalno to ni. Pika. Ni. 

Se strinjam, dvomim, da bodo serviserji ob takih napakah kaj videli, verjetno pa, oz. upam, da v tovarni vedo kaj se jim dogaja na bajkih in bodo to odpravili, oz. so že na novejši izvedenki.......sem imel očitno srečo, da mi je delal BP....... enkrat že napisal, da so "velikoserijski" premium proizvajalci le trije...BMW, DUCATI, TRIUMPH :)    je pa res, da tudi oni niso brez težav :( 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

32 minutes ago, Luka66 said:

Se strinjam, dvomim, da bodo serviserji ob takih napakah kaj videli, verjetno pa, oz. upam, da v tovarni vedo kaj se jim dogaja na bajkih in bodo to odpravili, oz. so že na novejši izvedenki.......sem imel očitno srečo, da mi je delal BP....... enkrat že napisal, da so "velikoserijski" premium proizvajalci le trije...BMW, DUCATI, TRIUMPH :)    je pa res, da tudi oni niso brez težav :( 

Mmmmnja.  Morda je kaj zabeleženo. Upam da se to ne zdravi s polaganjem rok.... Premium Ducati.  Redko grem v Trzin,  ko pa, prepogosto vidim take zadeve:

image.thumb.jpeg.8b3b4023973a8787a6c5c4d4ba637534.jpeg
 

image.thumb.jpeg.e7b533bdb370d7a5fd66188468e6974b.jpeg

Multistradi. V garanciji. Rdeca z odmicnimi, desna pa kr blajerce na soncu.  Ne vem. Si ne predstavljam, koliko bols je lahko, da to vzames v zakup. Ausglajzali smo. Cist off topic....

Upam de je @Tex ze pozabu na feler.  

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 690 se mi je zgodilo, da sem brez problema odpeljal daljšo turo, se ustavil na kofetu ko pa je bilo potrebno odrinit je bil motor mrtev. Smo celo priklapljal kleme pa ni bilo nič dokler nisem zraven podrkal škatljice z varovalkami.

Pri GTju se mi pa tudi večkrat zgodi, da takoj ko pritisnem na knof za zagon se štarter sicer za kratek trenutek zbudi potem se pa komplet vse ponovno resetira(števec,...) Ob ponovnem poizkusu vžge brez problema. Letos mi je tudi že 2x ugasnil med počasno vožnjo (gradbišče, mesto) ko pretikaš iz 3. v 2. ali 2. v 1..

 

Tole je res velika črna pika za KTM.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, Kugelschreiber said:

Mmmmnja.  Morda je kaj zabeleženo. Upam da se to ne zdravi s polaganjem rok.... Premium Ducati.  Redko grem v Trzin,  ko pa, prepogosto vidim take zadeve:

image.thumb.jpeg.8b3b4023973a8787a6c5c4d4ba637534.jpeg
 

image.thumb.jpeg.e7b533bdb370d7a5fd66188468e6974b.jpeg

Multistradi. V garanciji. Rdeca z odmicnimi, desna pa kr blajerce na soncu.  Ne vem. Si ne predstavljam, koliko bols je lahko, da to vzames v zakup. Ausglajzali smo. Cist off topic....

Upam de je @Tex ze pozabu na feler.  

ehhh to je samo klasični desmo servis :P 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Nightmare pravi:

Tole je res velika črna pika za KTM.

Kje pa, temu se reče ADVENTURE :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 5/23/2022 at 9:39 PM, Kugelschreiber said:

Upam de je @Tex ze pozabu na feler.  

Pozabil glih ne, no, ampak od takrat dalje vse OK.

Ostane pa dvom oziroma neg. priokus .. sploh recimo ce bi se to zgodilo ob zaklenjenem krmilu, pol ga niti premaknit ne mores nikamor, še na vleko ga ne moreš spravit (fucking keyless system, res nima nobenega smisla to na mopede spravljat) .. 😆

Dvomim, da bo na servisu kaj vidno. No, ok, bomo vidli. Pa še to, sedaj rabim dan dopusta vzet, da ga na servis odpeljem .. 🙄

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Tex pravi:

Pozabil glih ne, no, ampak od takrat dalje vse OK.

Ostane pa dvom oziroma neg. priokus .. sploh recimo ce bi se to zgodilo ob zaklenjenem krmilu, pol ga niti premaknit ne mores nikamor, še na vleko ga ne moreš spravit (fucking keyless system, res nima nobenega smisla to na mopede spravljat) .. 😆

Dvomim, da bo na servisu kaj vidno. No, ok, bomo vidli. Pa še to, sedaj rabim dan dopusta vzet, da ga na servis odpeljem .. 🙄

Taljani bi rekli je prišlo do "anomalije". Vse super dela, le včasih je problem :P

ps. med nama...baterija ni, pa lahko znalci serjejo karkol. Lahko je softwere, lahko je ključ, lahko je "pinko palinko", ampak če bi bila problem samo baterija ne bi zadeva kresnila spet. simpl..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 5. 2022 ob 10:12, Tex pravi:

Ok, kako pogosto menjavate accu? Razumem, da je zadeva pozrezna ko je treba zavrtet tako masino, pa vseeno, po letu in pol? Ok, + nekaj, ker je verjetno nekaj casa stal pred nakupom..

Pridem na cilj prvi dan dopusta, raztovorim, hocem zaklenit krmilo, nix, ni zvoka, ni lučke. Probam "dat kontakt", nix. Kot da je brez akumulatorja. Vzamem klemo dol, malo pocakam, tolko da spijem mrzlo pivo, kabel nazaj gor, kontakt, vzge na prvo. Pred vzigom 12.4V na displeju, takoj po zagonu 11.6, pol zacne polnit in gre na 14.

Naj grem takoj kupit nov akumulator ali bi to kaj drugega blo? Drugih simptomov slabe baterije ni .. itak, prvi dan dopusta.

Podobno težavo je imel moj kolega.... ni bil kriiv akumulator.... na servisu so mu menjali software, priklapljali na diagnostiko.. nič poštudirali. Na koncu je rešil tako, da je motor prodal še v garanciji. :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so podobni problemi kot pri avtih, če serviserji ne priklopijo takrat, ko je težava ne morejo najt........včasih je treba prodat, da imaš mir-ne živce in lahko uživaš, sicer žalostno.....jaz sem svojega 1190, ker so ga imeli lopovi preveč radi :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
On 10/4/2021 at 8:57 AM, DAMI34 said:

@Dark

če se ti da, opiši mal primerjave med starim pa novim, predvsem me zanima, če se pozna nižji rezervar (jaz sem na mojem 790 samo pozitivno presenečen, ker je težišče nizko, pa deluje pol lažji) pa mal primerjave ciklistike itd..kar ti je pač padlo v uč, da si opazil razlik.

Dami, oprosti, za pozen odgovor… Oktobra moped podpravim do naslednje sezone… Letos pa tudi še nisem prevozil omembe vrednih kilometrov.

Ne glede na to: kot reklamirajo pri proizvajalcu, novi moped je resnično 90 odstotkov povsem nov… Če sem bil zadovoljen s starim, je novi… ufff… “Zeperlijem” je to pot resnično uspelo narediti pravi presežek… Ko utegnem, napišem kaj več… Škoda le, da 1290 SAS ne izdelujejo v beli barvi…🙁

 

 

FCDDD9E5-CB67-46CD-96DA-67BD30C3370A.jpeg

1DFF52A9-5AE6-4A34-8701-32F762A29C29.jpeg

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...
pred 9 urami, Kugelschreiber pravi:

1290 za 2024. Markanten in prepoznaven. Še vedo so mitaske prva vgradnja.  

... pa spet bo treba vse sorte meglenk pa špiclamp gor montirat, da bo vsaj mal viden podnevi, k tista mala lučka gor bo bolj en klinc vidna za nasproti vozeče... ... kot bi svetil predse z mobitelom..   :slap: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

39 minutes ago, Zivnorc said:

... pa spet bo treba vse sorte meglenk pa špiclamp gor montirat, da bo vsaj mal viden podnevi, k tista mala lučka gor bo bolj en klinc vidna za nasproti vozeče... ... kot bi svetil predse z mobitelom..   :slap: 

ej ne vem.  Ko ktm bliskne, zgleda ko foto fleš. Misliš da to okrog niso ledice? 
 

 

D51C5D74-85D3-4DCF-B6DD-606F89542357.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!