Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Kokr ravno gledam ga ducati multistrada tudi nima. 

image.thumb.png.6340925c0c52e5c823eb14be22360da9.png

Objavljeno
pred 2 urami, Luka66 pravi:

:) se načeloma strinjam s tabo.......tudi sam sem ga do-plačal na uradnem servisu.......vendar to niso neki loleki, to so firme, ki delajo v moto športu tako delo......... in naredijo glede na želje in tehnične zmožnosti komponent bajka.......verjamem, da so stručkoti......izvedel za njih pa P.S.    in tudi, kot si napisal vozit zaradi tega nekam v tujino, treba res bit hudo želja in drugi +

MS in GS imata QS v osnovni opremi? Nisem gledal vendar močno dvomim, glede na znano politiko obeh, ko do-plačaš vsako nalepko drugačne barve :sleep2:

Sej pravim, nisem preverjal, kawasaki, ki je znan po tem da raje da manj kot več, ma kviki in tempomat serijsko na SXu.

Do sedaj vem da ga je imel SDGT, obe generacije: kviki gor in dol, ogrevane ročke, tempomat. Vse serijsko. Mislim, da prva SADV je imela isto

Očitno se po novem gredo proizvajalci enake ali podobne finte. In kar se mene tiče, premium motor, ki naj bi bil nekje najboljše kar lahko dobiš pri določeni hiši, pa naj bo to KTM, Ducati ali BMW, bi moral serijsko met vse..al pa še več. 

Vse drugo je potem fora..ki lažno kaže ceno modela.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jebiga vrjetn si mislijo ce mas ze tistih 19jurjev za motor bos pa se nekih jurja ali tri zravn dal za dodatke.... Mene te stvari nic ne presenecajo....... 

Sej baje je QS na 690 enduro R tut serijsko  zravn.. tuki pac moromo se mal zravn dt.

Objavljeno
Pravkar, gasperX pravi:

Jebiga vrjetn si mislijo ce mas ze tistih 19jurjev za motor bos pa se nekih jurja ali tri zravn dal za dodatke.... Mene te stvari nic ne presenecajo....... 

Sej baje je QS na 690 enduro R tut serijsko  zravn.. tuki pac moromo se mal zravn dt.

tvoj ma serijsko?

 

Objavljeno

Ne nimam jest tega nic. Nimam € se dodatno kurcit. Prvo sem premisleval extra vzet potem sem se pac premislil.

Baje je na ta novih ktm 690 enduro R serijsko samo ne me za besedo jemat nisem 100%

Objavljeno
24 minutes ago, DAMI34 said:

Očitno se po novem gredo proizvajalci enake ali podobne finte. In kar se mene tiče, premium motor, ki naj bi bil nekje najboljše kar lahko dobiš pri določeni hiši, pa naj bo to KTM, Ducati ali BMW, bi moral serijsko met vse..al pa še več. 

Vse drugo je potem fora..ki lažno kaže ceno modela.

Vsa nemška avto industruja deluje tako. Če kupiš premium vozilo (premium trojka) za A6, BMW5 ali MB E z začetno ceno cca 60k€ je za povprečno vozilo še preko 20k€ doplačil.

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Načeloma bi KTM glede na svoj slogan Ready to race "moral imeti" QS v osnovni opremi, ker je to fun race bombonček, pa, če ga kdo rabi ali ne..............odločili so se za radarski tempomat, kar je OK za varnost in bolje kot nič..... ima pa serijsko cornering light, semi-activ susp., navaden tempomat, ki še zdaleč ni tako uporaben kot radarski...... kar konkuretni v tem razredu nimajo serijsko, ni pa premium znamka kot anglež, italjan in nemec.............in tudi drugi konkurenti v tem segmentu, za tak denar 20k€+ bi morali imeti vse in še več opreme, ne pa vsako malenkost, ki je v avtih že nekaj časa, predstaviti kot oh in sploh tehnologijo.....nas prvo prefinjeno prepričati, da to nujno rabimo na bajku, ter nam to krvavo zaračunat......v primerjavi z avtom za tak denar, ki ima opreme ni da ni.....in tudi kao super nizka poraba pri teh hudih bajkih ni ravno nek hud dosežek, v razredu avta, ki je x-krat težji.......in res po treh letih je vreden......nima smisla razpravljati o tem.........tukaj se igra na čustva, človek mora imeti v lajfu nekaj za uživat, da so usta do ušes ......eni jadrajo, dugi smučajo, kolesarijo, letijo, potujejo,.....mi na motorjih imamo to "prednost", da z bajkom potujemo in včasih tudi letimo, v pozitivnem mislim  :D  ......denar se vrti in .......vsako zadovoljno tele ima svoje vesele :)  pravijo........in  everybody happy 

In Tracer ima QS samo za gor pri dodatni GT opremi (doplačilo), ga sodelavec kupil lani, nov model ga morda ima serijsko v + in -.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
14 minutes ago, Luka66 said:

.in res po treh letih je vreden......nima smisla razpravljati o tem....

Marketing vodi v to smer, da je začetna (osnovna) cena čim nižja, za na plakate in da te zvabijo v salon, kjer ti še dodatke prodajo.
Po drugi strani, pa je skoraj nemogoče prodati recimo rabljeni BMW motor, ki nima nobene dodatne opreme.

Objavljeno
pred 3 urami, ftp pravi:

Po drugi strani, pa je skoraj nemogoče prodati recimo rabljeni BMW motor, ki nima nobene dodatne opreme.

Pa je to res, ali nas hoče nekdo prepričati v to?

Jaz sem svoj prejšnji GSA prodal kar hitro in za tak denar, kot sem si ga zamislil pa ni imel niti ABS-a. Vse kar je imel so bile ogrevane ročke... 

Objavljeno
pred 14 urami, ftp pravi:

Vsa nemška avto industruja deluje tako. Če kupiš premium vozilo (premium trojka) za A6, BMW5 ali MB E z začetno ceno cca 60k€ je za povprečno vozilo še preko 20k€ doplačil.

 

opažam, da ne samo nemška in ne samo avto..

Sem bil zmotno prepričan, da ostali EU premium motocikli imajo zadevo serijsko. Pa zgleda,da se gredo vsi iste finte.

 

Objavljeno

Bmw GS s komplet opremo stane pod 20k,samo za informacijo, da ne boste na pamet nabijal.

Objavljeno
1 hour ago, luxsa said:

Bmw GS s komplet opremo stane pod 20k,samo za informacijo, da ne boste na pamet nabijal.

Možno s kakšnimm posebnim popustom. Sicer pa na avto.net je najcenejši nov...

 

Cena motorja z opremo: 22.617,00 EUR. Osnovni model: 16.990,00 EUR

 

Kovčki in navigacija so za doplačilo

 

Objavljeno
pred 22 urami, luxsa pravi:

Bmw GS s komplet opremo stane pod 20k,samo za informacijo, da ne boste na pamet nabijal.

 

Bolje zate, čeprav ne vem čemu tako razburjanje.

Sicer pa zame GS brez kovčkov ni polna oprema :nono:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

la nuova Advetur S je reku Đorđo..

 

 

 

lajkam komplet prenovo, Televizijo, informacije, naloudanost, komande mal manj, so sicer hudo kul dostopne, ampak mam filing, da bo gumb za zagon kmalu kdo odlomil stran.

in

PREDAAAAL :P

ps. v posnetku pokaže pospešek od 1600 obratov naprej...to do sedaj dobesedno ni bilo možno saj bi od vibracij razpadel :D

 

Objavljeno

Nc ne zastopm sam video je kul, sploh to k ga drifta cez ovink( tut jest bom to znal k bom velik). K bi vsaj mi dobil tak update da mi  mel tak lep zasloncek. 

 

 

 

Drgac pa.... moj je bolsi lepsi najbolsejsi ???:ras:

Objavljeno

Haha, je KTM z rezervarjem naredil fake boxer  :kva2:

  • Haha 2
Objavljeno
pred 17 minutami, ftp pravi:

Haha, je KTM z rezervarjem naredil fake boxer  :kva2:

jop..to bo to :P

 

taljansko pa znaš.

tile nizki rezervaji so špica, ti povem iz iskušnje 790 ke

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 53 minutami, gasperX pravi:

Nc ne zastopm sam video je kul, sploh to k ga drifta cez ovink( tut jest bom to znal k bom velik). K bi vsaj mi dobil tak update da mi  mel tak lep zasloncek. 

 

 

 

Drgac pa.... moj je bolsi lepsi najbolsejsi ???:ras:

https://www.moto.it/prove/ktm-1290-super-adventure-s-test-2021-160-cv-elettronica-al-top.html

pa fukni v gugl traslejt :P (oziroma nastavi italijanščino v cromu za avtomatski prevod v grmani)

New Superadventure 1290 S Mi lajki, veri lajki. Eden od treh bajkov, ki bi ga rad imel.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
23 minutes ago, DAMI34 said:

jop..to bo to :P

 

a se ne smem niti pošalit?

24 minutes ago, DAMI34 said:

tile nizki rezervaji so špica

nizki cilindri še bolj ?

Objavljeno
pred 59 minutami, ftp pravi:

a se ne smem niti pošalit?

nizki cilindri še bolj ?

osnova nizkega težišča je pri obeh. Vse drugo, je pa čisto drugo. Enim sede ktm karakter drugim boxer.

 

Objavljeno

Sicer malo smetim, ampak boxer nima nizkega težišča sploh!

Objavljeno
pred 16 urami, Joker pravi:

Sicer malo smetim, ampak boxer nima nizkega težišča sploh!

Za boxerja je kao znano da naj bi cilindri nižal težišče, če je pa to fama..bo še to prednost izgubil (pusti nas v dobri veri, da ma vsaj nizke cilindre :P )

V glavnem pri 790 se kr pozna, in verjamem, da tudi na 1290, ker drugače je nesmisel delat to finto, ki so jo izzumili. 

Za 1290 se govori (zaradi rezervarja) da je masa nižje, bolj centralizirana in bajk se hendla bolje...(stavek vzet iz spodnjega videoposnetka)

zvok je pa obupen, ko stružnica :(

 

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ne moremo samo teoretizirat, je treba tudi kej pošraufat  :)  orodje ready to.....

20210206_155758.thumb.jpg.a4e926300fc352a027678c28e5c2cfcf.jpg

Na 30k km menjal na rednem servisu le olje in filter, ker je bila sezona pre-kratka ni bilo časa za menjavo svečk, zračnega filtra,.......tako, da sedaj 4 jurje čez, pa lepo v miru orenk pregled in menjat kar je potrebno.

20210206_160954.thumb.jpg.fb6c07ceb8299207c0542b03198dd9c0.jpg

20210213_164926.thumb.jpg.1739d21b30cda68368c627b4dbfdfe08.jpg

20210213_174045.thumb.jpg.65991c8671dfcf0a65aacf6e55316091.jpg

20210213_161948.thumb.jpg.b560afff707956dec3774f394173e1b6.jpg

 

20210213_163512.thumb.jpg.3b91a5744d35363279d629d8edd0fb10.jpg

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!