Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Huh očitno imam "srečo", da ni prav nobenih težav z njim, sam gas pa gremo :D

Glede ključa, bajk zaznava "slabo" baterijo, ravno prejšnji teden se mi je po dobrih treh letih, občasno izpisalo na ekranu key low battery, vendar jo je sprejemnik še zaznaval in bajk zagananjal OK, kupil novo 2032 in vse OK, danes na obalo na izlet po stari cesti, fajn :)   dokler nisva naletela pri Senožečah na nesrečo bajkerja  :(    slab občutek 

Drugače pa je spredaj na levi notranji strani sprejemnik in na plastiki je oznaka, tam se prisloni ključ, če crkne bat v ključu, tam se lahko uporabi tudi rezervni ključ, ki je klasičen in zadeva preizkušeno deluje. Ta teden, ko sva s sinom malo primerjalno testirala MS in SAS, sva imela vsak en ključ, jaz klasičnega in funkcionira. Sam imam na daljših poteh, ko imam na bajku stranska kovčka, vedno tudi rezervni ključ zraven, ker so kovčki še starejša verzija z 1190 in 1290, ki sta imela le klasičen ključ in ju zaradi ugreznjenih ključavnic z novim ključem, ki je večji ne morem odklenit....

 

 

 

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Srećno in uživaško,. pa čimveč kmjev

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

@Dark

če se ti da, opiši mal primerjave med starim pa novim, predvsem me zanima, če se pozna nižji rezervar (jaz sem na mojem 790 samo pozitivno presenečen, ker je težišče nizko, pa deluje pol lažji) pa mal primerjave ciklistike itd..kar ti je pač padlo v uč, da si opazil razlik.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 13 urami, DAMI34 pravi:

@Dark

če se ti da, opiši mal primerjave med starim pa novim, predvsem me zanima, če se pozna nižji rezervar (jaz sem na mojem 790 samo pozitivno presenečen, ker je težišče nizko, pa deluje pol lažji) pa mal primerjave ciklistike itd..kar ti je pač padlo v uč, da si opazil razlik.

...pa kk se terra force obnese na takem stroju... 

Objavljeno

Nice bike, srečno z njim. Sprednja luč vsaj mene spominja na Darth Waderja... Wader1290B):)

Objavljeno

Mitaske morjo bit vijolcne na takem motorju :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Sem lastnik ktma 1290 sa S letnik 2019. Ko sem po enomesečnem mirovanju hotel prižgati motor se mi je na zaslonu izpisali opozorilo MTC FALIURE. Motor samo enkrat obrne. Baterijo sem tudi napolnil pa vseeno nič. Ali je imel že kdo tak problem?20211016_132149.thumb.jpg.4cd1004e19c376bf3fdbabe0536b4bf8.jpg

 

Objavljeno
pred eno uro, liliputt pravi:

Sem lastnik ktma 1290 sa S letnik 2019. Ko sem po enomesečnem mirovanju hotel prižgati motor se mi je na zaslonu izpisali opozorilo MTC FALIURE. Motor samo enkrat obrne. Baterijo sem tudi napolnil pa vseeno nič. Ali je imel že kdo tak problem?20211016_132149.thumb.jpg.4cd1004e19c376bf3fdbabe0536b4bf8.jpg

 

običajno je to znak za slabo baterijo (sem skoraj 100%)...že na fotki je videti 11,8, če nima več kot 12 bo jokal, pa ne samo mtc, še kako drugo napako bo zapisal, ker ne zmore izvesti kontrole. Še 1x nafilaj baterijo, potem pa kr novo. Sem imel podobno na SDGT. Agregat je zlo podoben, pa diagnostika tudi. 

S tem da je moja baterija kazala več kot 12, pa vseeno, 1290ke imajo problem podhranjenih baterij. četudi je še 95% dobra bo jokal. Če maš pa še kaj navešeno gor bo pa še prej prazna.

2-3 leta je normalna življenska doba baterije. Vsekakor predlagam vzdrževalec.

 

Objavljeno
4 hours ago, liliputt said:

Sem lastnik ktma 1290 sa S letnik 2019. Ko sem po enomesečnem mirovanju hotel prižgati motor se mi je na zaslonu izpisali opozorilo MTC FALIURE. Motor samo enkrat obrne. Baterijo sem tudi napolnil pa vseeno nič. Ali je imel že kdo tak problem?20211016_132149.thumb.jpg.4cd1004e19c376bf3fdbabe0536b4bf8.jpg

 

Ali je imel že kdo tak problem?

Verjetno vsak .. jajc .. 

Mtc failure je žal "dežurni" error za marsikaj. Ampak res, marsikaj. Kolega je imel problem s senzorjem odmične gredi in je imel ta error .. meni je to javljal 15min nekje bogu za hrbtom v gorskem kotarju, pol po daljsem/cold startu pa ne duha ne sluha o errorju in od takrat nikoli vec.

Ampak kot @DAMI34 piše, meni se celo zdi da ti piše 11.0V na displeyu, tak da skoraj 100% akumulator, tu zacni ..

Objavljeno

enostavno priključi kable na avto in vžgi moped. Če kresne je 100% že malo iztrošena baterija.

Kot piše Tex MTC je (motrcycle traction control, če se ne motim) dežurna napaka, za vsakršne gluposti. Pri meni je bila za "flap valve" na izpuhu, ko računalo ni znalo, kje oziroma v kakem položaju se nahaja loputa.

Ker pa pišeš, da se ob štartu agregat komaj 1x obrne, zna biti verjetno samo premal štroma.

 

Objavljeno
pred 19 urami, liliputt pravi:

Sem lastnik ktma 1290 sa S letnik 2019. Ko sem po enomesečnem mirovanju hotel prižgati motor se mi je na zaslonu izpisali opozorilo MTC FALIURE. Motor samo enkrat obrne. Baterijo sem tudi napolnil pa vseeno nič. Ali je imel že kdo tak problem?20211016_132149.thumb.jpg.4cd1004e19c376bf3fdbabe0536b4bf8.jpg

 

...če se ga boš hotel znebiti, mi javi...?

Objavljeno
21 hours ago, liliputt said:

Sem lastnik ktma 1290 sa S letnik 2019. Ko sem po enomesečnem mirovanju hotel prižgati motor se mi je na zaslonu izpisali opozorilo MTC FALIURE. Motor samo enkrat obrne. Baterijo sem tudi napolnil pa vseeno nič. Ali je imel že kdo tak problem?20211016_132149.thumb.jpg.4cd1004e19c376bf3fdbabe0536b4bf8.jpg

 

Tudi sam sem prepričan, da je izstrošena baterija, kar pri 1290 ni nič neobičajnega…

Objavljeno

Hvala za nasvete. Bo treba po novo baterijo in upam da bo problem rešen.

Objavljeno

Splača se imet zadevo na vzdrževalcu.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Samo povem. Glede na to, da tu vse mrtvo je že nekaj časa ...

Še maaaalooooo ...

IMG_2550-Edit-Edit.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

čvek o ogrevanju rok se je preselil:

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ok, kako pogosto menjavate accu? Razumem, da je zadeva pozrezna ko je treba zavrtet tako masino, pa vseeno, po letu in pol? Ok, + nekaj, ker je verjetno nekaj casa stal pred nakupom..

Pridem na cilj prvi dan dopusta, raztovorim, hocem zaklenit krmilo, nix, ni zvoka, ni lučke. Probam "dat kontakt", nix. Kot da je brez akumulatorja. Vzamem klemo dol, malo pocakam, tolko da spijem mrzlo pivo, kabel nazaj gor, kontakt, vzge na prvo. Pred vzigom 12.4V na displeju, takoj po zagonu 11.6, pol zacne polnit in gre na 14.

Naj grem takoj kupit nov akumulator ali bi to kaj drugega blo? Drugih simptomov slabe baterije ni .. itak, prvi dan dopusta.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!