Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2


Cartman
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

5390028E-1834-48D2-AC70-D0B9F3B4A712.jpeg.c953610340d3313b42c6b3a107bd5c96.thumb.jpeg.17fd678af91cac194c3571e88dfe43b4.jpeg

Priporočene objave

Vidm da ste lastniki motorjev postali same pičkice :)

Kaj se ne znate z motorja dol na kolen vržt tako kot vaš idol MARKEZ?

NO tako se vozi tak motor ki ima 240kg in tako sem jaz vozil zx7r, ker se je drugače ne da.

Čist so vas razvadl s temi kilami...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidm da ste lastniki motorjev postali same pičkice :)

Kaj se ne znate z motorja dol na kolen vržt tako kot vaš idol MARKEZ?

NO tako se vozi tak motor ki ima 240kg in tako sem jaz vozil zx7r, ker se je drugače ne da.

Čist so vas razvadl s temi kilami...

zato še dan danes to voziš?,zato ker je super ali si si lahko prvoščil kaj boljšega in s tem tudi lažjega, zanima me tvoj odgovor, ker zame je to početje Kawasakija z H2 korak v rikverc, H2R je pa zadeva, ki se je ne da spravt na cesto, mogoče jo bodo pa prodajal v Bahrajnu in podobnih deželah pa tudi oni niso z lune padli?, zanima me, kaj bo iz tega, kaj jim je šlo narobe, ker nekaj zagotovo je :grim , ta zadeva vključno z H2R ne more bit uporabljana na dirkah, koliko jaz poznam pravila, res me zanima :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

severna Dalmacija, tabla je, točna sredina je med Pakoštanami in Drage, to pa, kar bi ti rad vedel, je pa od Zadra pa nekje do Šibenika :glare:

 

evo račun za H2R, če kir verjame v to

post-23321-0-81743900-1415652403_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil KLOVN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo da te dopolnim: pozabil si na nam znani G-lader od VW - dve spirali se vrtita ekscentrično druga proti drugi (Golf G60 in Polo G40) ..... 

 

........lahko nadaljujete z zanimivo debato .)

res je ,,nisem pa napisal batnega, ki je prav tako ko G padel v pozabo..

Vidm da ste lastniki motorjev postali same pičkice :)

Kaj se ne znate z motorja dol na kolen vržt tako kot vaš idol MARKEZ?

NO tako se vozi tak motor ki ima 240kg in tako sem jaz vozil zx7r, ker se je drugače ne da.

Čist so vas razvadl s temi kilami...

tko se fol mečejo samo pozerji in tisti ki ne upajo motorja nagnt .. 

pa maus zarad hrbtenice ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

200 kojnu je treba spravit na cesto. Če je motor lahek cca 160 kg, jih bo zelo težko, saj bo elektronika omejevala zdrs. Pri 230kg je to lažje, pa še bolj stabilen je pri velikih hitrostih. Ni vse v teži, nekaj je tudi v dolžini :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če me spomin ne vara, je mel desmo16 gor montiran homologiran auspuh, tako kot ga ima h2. ampak je blo samoumevno, da se ga je zamenjalo za neki brez katalizatorja in naložilo nov softver. Tole je turbač. Samoumevno je, da se človek znebi originalne trombe in de ma Kawasaki kak USB ključek že pripravljen. Jez sm 100%, da bodo ti civil avjoni okrog letali z 250+konji.  Kar se kil tiče, očitno ni mišljen za jura racing open dirko.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj mene je samo zanimalo al je turbina ali kompresor ... prjatu thumper je pa lepo objasnu ...

 

 

torej ni turbina ... smo že prišli korak naprej ...

 

:P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prisilno polnjen z zrakom je in to je vsa zgodba, turbo gnan koristi za delovanje izpušne pline in slaba stran le tega je, tako imenovana turbo luknja, supercarged pa je gnan največkrat z blajerco, se pravi z obrati motorja in te luknje nima, vglavnem, oba filata, dokler ne raztepe, to je pa skupno obema :kva2:, na kratko razloženo :grim  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maš prou !

zdej pa začni šparat da boš mel za polog k bo maus svojga menjal za H2 ... ( ti pa charger kit na desetko) :D

Ej, ne mu povedat, ampak njegov minmoto z upokojensko belanco me zanima lih en tolko kot Jakobov Gaylord Grizo.

H2 pa mi je huuud vizuelno(razn fakin tube) in na nacelni ravni.

post-1354-0-53639800-1415746321_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 kot Jakobov Gaylord Grizo.

Ahem. Pust Gaylorda čist pr mir. Super motor je!

 

H2 je pa pač litrsko preseravanje, oz. temu bi se rekloshowcase, tolk da vidimo, kaj nas bo čakalo v naslednjih letih... torej v kratkem pričakujte poplavo prijetnih cca 500ccm mopedov, k bojo imeli mičkene superchargerje in bojo potegnil približno tolk kot kake trenutne 1000ccm zadeušne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, ne mu povedat, ampak njegov minmoto z upokojensko belanco me zanima lih en tolko kot Jakobov Gaylord Grizo.

H2 pa mi je huuud vizuelno(razn fakin tube) in na nacelni ravni.

 

Hmmm, kaj pa ima na levi strani kot protiutež temu dimniku? AJAAAAA, enostransko zadnjo nihajko, ahahahaha!  :kva2:  :grim  :bounce:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, ne mu povedat, ampak njegov minmoto z upokojensko belanco me zanima lih en tolko kot Jakobov Gaylord Grizo.

 

Če bi vedel kako se motor pelje z malo boljšo balanco, kot je serijska ne bi take spuščal ...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi vedel kako se motor pelje z malo boljšo balanco, kot je serijska ne bi take spuščal ...

 

 

prvo kot prvo, si čist sfalil sarkazm, ker mausa pač mal dražim de ma kej pisat u knige, drugo,  večino lajfa vozim klipone, in mi je ravna belanca zelo čudna zadeva. Zato si upam rečt, da je vrednost te nadgradnje izredno subjektivna. Enim je a must have, jaz se ne znajdem. pa sm probal.  

 

Oba motorja k sm jih okrcal se mi zdita fajn, če jih vozijo prjatli, zase pa njihove uporabnosti ne vidim.

 

 

Edit@Maus: de tebi kljub rogovili in letom znese zlezt iz stola in kolenčkat, je manjše ćudo. Mal manjše ćudo kot ti hehehe...

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

će mal čustev vložiš u svoj motor, se da z vsakim kolenčkat ...

 

se mal čustveno navezujem na H2 ... :krneki:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo kot prvo, si čist sfalil sarkazm, ker mausa pač mal dražim de ma kej pisat u knige, drugo,  večino lajfa vozim klipone, in mi je ravna belanca zelo čudna zadeva. Zato si upam rečt, da je vrednost te nadgradnje izredno subjektivna. Enim je a must have, jaz se ne znajdem. pa sm probal.  

 

Oba motorja k sm jih okrcal se mi zdita fajn, če jih vozijo prjatli, zase pa njihove uporabnosti ne vidim.

 

 

Edit@Maus: de tebi kljub rogovili in letom znese zlezt iz stola in kolenčkat, je manjše ćudo. Mal manjše ćudo kot ti hehehe...

:)

Jaz imam tudi clip-one na Suzukiju menjane in sicer od ABM ST clip-oni. Motor sedaj mečem kakor hočem, veliko boljša kontrola, skratka sedaj jaz vozim motor, prej pa je on mene :). Minus je cena kompleta (cca. 1k€).

Popravljeno . Popravil bikez
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

H2R

228 kW {310 PS} / 14,000 min

165 Nm bei 12,500 U/min

240 kW {326 PS} / 14,000 RAM air

216 kg

 

Navadna

147.2 kW (200 PS) / 11,000 min

133.5 Nm bei 10,500 U/min

154.5 kW (210 PS) / 11,000 min RAM air

238 kg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Ameriki bodo za 300-konjskega H2 želeli 25 tisoč dolarjev, v Evropi pa bo začetna cena 25 tisoč evrov. Cena za različico H2R, ki gre samo na stezo pa je podvojena. Torej 50 tisoč evrov oziroma dolarjev. A teh motociklov ne bo veliko. Kawasaki bo prihodnje leto izdelal vsega skupaj 100 kosov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa v ljubljani samo 1e dražji kot v mariboru pri uvozmiku... so si zgleda mal lufta za deal pustili...to jo imajo sigurno na zalogi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!