Demon Objavljeno November 25, 2014 Opozori Objavljeno November 25, 2014 Ne vem no, kam grejo s cenami teh SS motorjev. Že tako je prodaja le teh NEVERJETNO upadla, pa se cene še kar nabijajo v nebo... DXR16 1
nxyz Objavljeno December 4, 2014 Opozori Objavljeno December 4, 2014 nek se vidi razkoš pa če je za kej ali ne :hooray:
luxsa Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 V Ameriki bodo za 300-konjskega H2 želeli 25 tisoč dolarjev, v Evropi pa bo začetna cena 25 tisoč evrov. Cena za različico H2R, ki gre samo na stezo pa je podvojena. Torej 50 tisoč evrov oziroma dolarjev. A teh motociklov ne bo veliko. Kawasaki bo prihodnje leto izdelal vsega skupaj 100 kosov. Glihkar citam clanek o H2,po tem kar pise si ga bus lahko postavu v dnevno sobo namest televizije,za vozit pa BMW. :grim
bikez Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 Glihkar citam clanek o H2,po tem kar pise si ga bus lahko postavu v dnevno sobo namest televizije,za vozit pa BMW. :grim A bejž bejž. Kaj pa Kawa 10?, pa R1. Aja, eni sam BMW poznete DAMI34, skalar36 in kawasaki24 3
motolover Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 R1 bo stal 25k, ne vem, kje zdaj te cene jemljejo?
Kmet2 Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 Zgledujejo se po premium znamkah
DAMI34 Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 Zgledujejo se po premium znamkah v bistvu, premijum znamke cene nižajo, med drugim me zanima r1000xr tut zaradi dovolj ugodne cene, pa še kr nekaj opreme je zravn nametane.
luxsa Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 A bejž bejž. Kaj pa Kawa 10?, pa R1. Aja, eni sam BMW poznete Se strinjam,ampak vsa cigo svojga konja hvali. :grim builder 1
bikez Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 Se strinjam,ampak vsa cigo svojga konja hvali. :grim , jaz ne, ti pa DAMI34 1
RVT Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 Mislm da graf dost pove KLOVN 1
Spasky Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 Res je, Ducati je zverina. KLOVN 1
ANCIENT Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 Mislm da graf dost pove Ja s tem da tu ni upoštevano Največja moč z RAM Air-om 154,5 kW {210 KM} pri 10.000 vrt .... da pa ne govorimo o R izvedbi...
RVT Objavljeno December 29, 2014 Opozori Objavljeno December 29, 2014 Ja s tem da tu ni upoštevano Največja moč z RAM Air-om 154,5 kW {210 KM} pri 10.000 vrt .... da pa ne govorimo o R izvedbi... Če ti je mehanika kej znana bi vedu kok sta primerljiva dvovaljni atmosferski motor proti prisilno polnjenjemu štirivaljniku ( na papirju težko v realnosti pa zgleda sta ). Tut to je "navadna" izvedba panigaleja in ne R izvedba. H2R pa je za razliko od primerljivih superšportnikov maloserijski dirkalnik brez garancije in homologacije za cestno uporabo, kot v testu primerljivi motocikli. Demon in Spasky 2
Demon Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 (popravljeno) Na kratko povedano, je Kawasaki z H2 želel odkriti toplo vodo, na žalost pa je nastal popolnoma povprečen motocikel, kateremu z lahkoto konkurira ostala japonska in evropska konkurenca. Vse kar res ima, je nekaj navora več, ostalo pa je čisto navadna in predvsem TEŽKA ŽALOST. Popravljeno December 30, 2014. Popravil Demon builder in Kmet2 2
smasher Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 zakaj ni na tistem grafu še primerjava z ZZR1400 ? (glih tko za primerjavo, manj košta, še kufre daš lahko gor )
DAMI34 Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Jaz sem že zdavnaj ugotovil, da testi in grafi ne pokažejo užitka na mopedu. In na H2 ju bi zihr užival..simpl ko pasulj
Nearrain Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Spred Öhlins, vmes en hud graf, udzad Öhlins, pa da pol vidm H2R in Panigale R BTW: graf bo sprinatan direkt na karbon
Cartman Objavljeno December 30, 2014 Avtor Opozori Objavljeno December 30, 2014 Zame je presenečenje na grafu R1. Na ciljnih ravninah prejšnja ni bla čist konkurenčna. H2 pa očitno vleče kot 30% večji dvovaljnik. to more bit precej nasilen pospešek. Me pa cifre presenečajo. Ko sm bil mulc, so meli po 200 konj edino Raba kiperji. Zdej bo na ridah parkiraih 5 motorjev in bo več kot 1000konj. sick.
Ferrarist Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 (popravljeno) ...v debati pozabljate, da se tale raketa loči od konkurence predvsem po tem, da bodo tunerji, še preden se asfalt za naslednjo sezono dodobra otopli, že imeli "kite" za povečanje moči... in kam češ lepše kot da za recimo 1500eur ponudiš dve jermenički (ali zobnička-ne vem točno kako ima kompresor pri tem motorju narejen odgon) ter remap oz. bolt-on standalone elektroniko za 300+ konjev... jaz pa mislim da so s tem motorjem hoteli zajeti bistveno večji obseg ljudi...od tistih ki hočejo nekaj novega do tistih ki so pristaši najmočnejših kawasakijevih SS ter do tistih ki so vedno sanjali da bi meli suzukijevo hayabuso turbo Tako, da menim, da je kawasaki s tem motorjem zadel točno tam kjer bi moral, kaj se bo pa zgodilo v resnici?počakajmo kako leto ali dve Popravljeno December 30, 2014. Popravil Ferrarist dore, ANCIENT, roko in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 ...v debati pozabljate, da se tale raketa loči od konkurence predvsem po tem, da bodo tunerji, še preden se asfalt za naslednjo sezono dodobra otopli, že imeli "kite" za povečanje moči... in kam češ lepše kot da za recimo 1500eur ponudiš dve jermenički (ali zobnička-ne vem točno kako ima kompresor pri tem motorju narejen odgon) ter remap oz. bolt-on standalone elektroniko za 300+ konjev... jaz pa mislim da so s tem motorjem hoteli zajeti bistveno večji obseg ljudi...od tistih ki hočejo nekaj novega do tistih ki so pristaši najmočnejših kawasakijevih SS ter do tistih ki so vedno sanjali da bi meli suzukijevo hayabuso turbo Tako, da menim, da je kawasaki s tem motorjem zadel točno tam kjer bi moral, kaj se bo pa zgodilo v resnici?počakajmo kako leto ali dve Ti motorji bodo čez kakšno leto ali dve vsi v kosih,lastniki pa na traumi..... Ferrarist in builder 2
Nearrain Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Ce bodo imeli sreco, da bo ostalo samo pri traumi . . .
DAMI34 Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 ah dj no dj, ktrc in ostale pritikline bodo skrbele, da vseh konjev ne boš spravil hkrati na cesto. Isto ko KTM s svojim msc in ostala šara.
Kmet2 Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 ah dj no dj, ktrc in ostale pritikline bodo skrbele, da vseh konjev ne boš spravil hkrati na cesto. Isto ko KTM s svojim msc in ostala šara. Ja sam Kawasaki bo do sistema MSC potreboval vsaj še 5 let preden bo prekopiral zadevo.....oziroma šaro.....
DAMI34 Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 ne rab, že ktrc poskrbi da guma ne drsi, potem pa lahko ima moped tut 500kojnu pa mu ne pomaga nič
builder Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 (popravljeno) tako kot je Ferrarist napisal, na tega ta slabšega, "street legal", bodo tuning majstri nabil drugo elektroniko, mgoče drugo turbino in 300+ konjev mu ne gine, na ebayu bo to na prodaj, pol bodo pa optimisti bremzal na polno, kot je to rekel Kmet2 :grim , kozovci, ograje, vogali bajt, vse to je bremza :grim , vstaviš se, na travmi, če maš srečo :grim Popravljeno December 30, 2014. Popravil builder stebricek, Ferrarist in Kmet2 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se