Snečer Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Ko konkurenca povsem obmolkne. Kaj bi šele bilo, če bi Kawasaki začel resno izdelovati motocikle, ne pa da so "stranski" produkt koncerna, kar je v bistvu največja prednost, saj imajo znanje iz prav vseh področij. DXR16 in igorkr 2
orcus Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Jaz sem osebno nad tem motorjem navdušen. Sicer me malo moti ker se Kawasaki ne izjasni, kam to "čudo" sodi. Trenutno ga vidim kot eksota, kot je bil Desmosedici RR ali pa Honda NR 750. S tem, da sta ta dva imela nek drug pedigre. Ker H2 športni gt sigurno ni, če pa je superbike pa tudi nisem najbolj prepričan. Bilo je že pred leti govora, da je +-200KM za 1000ccm meja za atmosferske motorje in da ali se veča prostornina ali gre v smer prisiljenega polnjenja. Takrat se je špekuliralo, da bodo najverjetneje šli v smeri turbo motorjev, kompresorji so bili ali so še preveč zakomplicirani in težji. H2 zame ni nek tehnološki pesežek, sem pa navdušen da je Kawasaki predstavil takšen motor, ker upam, da sledi neko obdobje hudih športakov, saj zadnja leta so bila bolj skopa z izjemo evropskih znamk. Najbolj me zanima kakšno elektroniko so obesili gor. P.S. če bi H2 stal med 12.000 in 14.000 pa bi to bila definitivno revolucija
orcus Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Ko konkurenca povsem obmolkne. Kaj bi šele bilo, če bi Kawasaki začel resno izdelovati motocikle, ne pa da so "stranski" produkt koncerna, kar je v bistvu največja prednost, saj imajo znanje iz prav vseh področij. Upam, da imaš prav in se bo konkurenca res zdramila. Nestrpno čakam na novo r1. Drugače pa mislim, da Kawasaki kar resno izdeluje svoje motocikle in definitivno jim to ni neka postranska obrt. Motocikli so jim najbolj prepoznavni del koncerna. Koga ku5ca zanimajo neki deli ali sklopi v hidravliki, navtiki, helikopterjih, robotiki.... po moje ni ravno enostavno naredit napreden in tržno uspešen motocikel, še posebej športaka
KLOVN Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 o čem se vi pogovarjate, en tak motor je bil izdelan že dolgo nazaj, pa še zmeri to skropotalo od Kawasakija ga lahko samo mrzi, nič mu ne more
k0ci Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 tukaj ni govora o predelavah, ampak o serijskem motociklu...če se že gremo, tudi hayabusa od ghostriderja ima/je imela 499HP, ampak to je zgolj en primerek orcus in DAMI34 2
KLOVN Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 tukaj ni govora o predelavah, ampak o serijskem motociklu...če se že gremo, tudi hayabusa od ghostriderja ima/je imela 499HP, ampak to je zgolj en primerek http://www.ebay.de/itm/SUZUKI-GSXR-1300-Hayabusa-2008-2013-Turbo-Total-Kit-Plug-and-Play-/111469042378?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item19f4129aca teh primerkov je več, kot bo Kawasaki prodal teh podhranjenih turbašev
Robson Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 Cit. Snecer: Ko konkurenca povsem obmolkne.Kaj bi šele bilo, če bi Kawasaki začel resno izdelovati motocikle, ne pa da so "stranski" produkt koncerna, kar je v bistvu največja prednost, saj imajo znanje iz prav vseh področij. Drugič nalepi poleg še sliko od kakšne laksarce, tamalga traktorčka ali pa samohodne kosilnice, da bomo vsi vedeli o katerem koncernu govoriš... KLOVN in Demon 2
KLOVN Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 (popravljeno) Ko konkurenca povsem obmolkne. Popravljeno Oktober 11, 2014. Popravil duce749 Robson 1
Robson Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 FR serija je huda... Kaj bi bilo šele, da so motorji njihov glavni produkt?? KLOVN 1
Nearrain Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 Ta slogan mi je tok usec, k da so ga Ninje licno spesnile. KLOVN in Robson 2
k0ci Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 glede na to, da imate toliko za povedati čet tega kawlna, izgleda da bmw ni sposoben izdelati česa takega.....saj vem, če ne bi bilo foušije bi bilo za vse dovolj
luxsa Objavljeno Oktober 11, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 Lahko nardijo vse sorte grdih motorjev, sam tok grdih pa spet ne. :grim cikadina, Urban K. in Nearrain 3
DAMI34 Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 (popravljeno) Cestna verzija 210kojnu/11.000obratov Popravljeno November 4, 2014. Popravil DAMI34 maus, DXR16, ANCIENT in 2 others 5
Nearrain Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 Lep, grd, lep, grd... lih tko kot grd otrok...ce je tvoj je najlepsi. Subjektivno...Kawa H2 spada v razred BMW GSA lepote...tok je odvratno grd, da je ze svinjsko lep. PS: je pa mal transformerja skritga v njemu maus, DXR16, skalaprava in 1 other 4
dlicen Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 Brutalno! Res brutalno! Kot bi v panigaletu eksplodirala močna petarda.
Snečer Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 To pa se ni posrečilo... :grrr H2R ja, to pa je čudno
Spasky Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 ja res, ko konkurenca obmolkne... :lol: cikadina, skalaprava, KLOVN in 1 other 4
KLOVN Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 evo, novi bizon med športniki 237kg, če gledaš na težo kg/€, je vreden vsega gnara http://www.gaskrank.tv/tv/hersteller/kawasaki-ninja-h2-street-200-ps-238kg-25500-euro.htm Demon, Urban K., skalaprava in 2 others 5
cikadina Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 jah kile so pač...japonske. res ne vem kej nej bi bla prednost pred "navadno ninjo". lepša je, lažja in cenejša. KLOVN 1
vrho1679 Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 jah kile so pač...japonske. res ne vem kej nej bi bla prednost pred "navadno ninjo". lepša je, lažja in cenejša. Nekateri imamo raje težje in grše motorje.
cikadina Objavljeno November 4, 2014 Opozori Objavljeno November 4, 2014 Nekateri imamo raje težje in grše motorje. ja ponavadi kupujejo harlije in podobne kromirane zadeve igor0203 in skalaprava 2
k0ci Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 a je kje podana primerjava največje moči obeh motorjev (H2 in H2R) ter pri koliko RPM?? ...če bi bil pa kje podatek o nadlaku v sesalnem sistemu pri največji moči bi bilo pa še bolj super
DAMI34 Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 To pa se ni posrečilo... :grrr H2R ja, to pa je čudno Ne gre se za to al je čudno ali ne, zadeva je filigranski izdelek, in tako kot je Cartman nekje napisal, veliko vloženega trudi v vsak detajl posebej, samo koliko so komplicirali pri barvi.... . Vsem ostalim pa, ni vse v tem da je moped lahek. 230kg ima tudi svoje prednosti, to bo moped za tiste, ki si ga lahko privoščijo in ki se z njim postavljajo. Sej tut ferarijev ni na pretek na cesti. igorkr, ANCIENT in gsxf750 3
motolover Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 Veliko rekreativnih dirkačev da za motor čez 50k in za sezono preko 20k, pa vseeno ne verjamem, da bodo segli po tem modelu. Cena tu ni vprašanje, vprašanje je uporabnost na pisti. Če se motor dokaže na njej, dobi tudi kupce, ki vozijo po cesti. Vse ostalo je le konkurenca Vmaxu in podobnim ekzotom. Če imaš denar in je motor samo za kazanje ali za naložbo, si raje kupiš Ducatija Superleggera, igor0203, gsxf750, skalaprava in 5 others 8
KLOVN Objavljeno November 5, 2014 Opozori Objavljeno November 5, 2014 a je kje podana primerjava največje moči obeh motorjev (H2 in H2R) ter pri koliko RPM?? ...če bi bil pa kje podatek o nadlaku v sesalnem sistemu pri največji moči bi bilo pa še bolj super H2 z Ram Air 210KM pri samo 11000rpm, H2R pa z Ram Air naj bi razvil 327KM, obrati ?, glavni problem H2 naj bi bile ekološke norme, zato tak deficit v konjušnici :grim, Igor bi ta problem znal rešit :grim ANCIENT 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se