motolover Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Športni bokser po stari recepturi. http://www.moto.it/magazine/gallery/bmw-r1200rs-2015 shark90 1
Kmet2 Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Velik lepši kot stari recept!
skalaprava Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Tudi meni deluje tole precej všečno...mnogo bolj kot novi R1200R. Hmmmm, sploh nisem razmišljal v tej smeri, ampak sedaj pa....bo treba v živo potipati tole "žverco" O kakem cenovnem rangu se pogovarjamo v izvedbi z vsemi pripadajočimi kovčki? Šipica je električna?
John2005 Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Men pa tud tano Suzuki ni tok slab na prvi uč. Zlo agresiven zgleda: http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/intermot-2014-suzuki-gsx-s1000-and-gsx-s1000f-unveiled/25636.html Na nemški strani je cena za BMW 13.400 igorkr 1
Motocaster Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Lep je. Edino mi ne zgleda 50% sport 50% turer ampak 75%S pa 25%T. Mogoče zaradi maske podobne RRu.
skalar36 Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 To je pa en redkih BMW, ki mi je ZELO všeč. Škoda je , ker bo verjetno precej drag.
skalaprava Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Tukaj uradni predstavitveni video: https://www.youtube.com/watch?v=cuzvN4t8OOE Kmet2 1
Cartman Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 zanimivo kako pomemben je stajling. jez sm preprican de je bil tud prejsni RS dober stroj. ampak zarad specificnega izgleda se ni prijel, 1100 in 1150 sta pogostejsa kot 1200. je pa tudi tale zgubil telelever in ima zdaj usd vilice, tam kjer je bil vcasih amortizer pa je zdej vodni hladilnik.
gasperX Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 Hm.. tale z masko mi je pa prov lep hudiča
motolover Objavljeno September 30, 2014 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2014 skalaprava, Pips, ciciban in 2 others 5
u-r-o-s Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Moti me edino da so opustili asimetričen sprednji izgled, to mi je bilo vedno všeč pri BMWjih
skalaprava Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Če dobro pogledaš, je vseeno malo asimetričen. Levi in desni žaromet nista enaka. Kmet2 1
Kmet2 Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 (popravljeno) res je sploh nisem opazi dokler nisi omenil,je pa lepše kot :blink: Popravljeno Oktober 1, 2014. Popravil Kmet2 skalaprava, cikadina in maus 3
ciciban Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Mal na tisti Bokser Cup vleče... Položaj krmila mi je tudi všeč.
skalaprava Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Takole na prvi pogled me še najbolj moti števec...rajši bi videl, da je obratomer analogen in prikaz hitrosti pa digitalen. Drugače pa imam občutek, da se bo dalo tole stvarco s pravo obutvijo kar dinamično premikati po cesti igorkr, ciciban, Kmet2 in 3 others 6
HyperJack Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Tako kot pa imajo boxerji razvite crash pade, jih pa noben nima Skalaprava ma prav, obratomer mora bit analogen, ga ni lepšega kot gledat kazalca mal pred rdečim poljem ... kilometri itak niso važni, sej več kot 90 km/h se itak ne smemo peljat
maus Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 ni švoh motorček že kr malo po mojem okusu ... mogoče pa kdaj ... :krneki: igor0203 in Fritz 2
biker77 Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 ni švoh motorček že kr malo po mojem okusu ... mogoče pa kdaj ... :krneki: hitr zbriš tole ker ti bo ninja pobegnila.. Kmet2 in Fritz 2
motolover Objavljeno Oktober 1, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Takole na prvi pogled me še najbolj moti števec...rajši bi videl, da je obratomer analogen in prikaz hitrosti pa digitalen. BMW-R1200RS-studio-17.jpg Novi BMWji imajo možnost nastavitve, na števcu vidiš hitrost tudi digitalno. Na levi klasičen števec, na sredini številke. Obrati bodo pa najbrž v stilu dirkalnih motorjev, kar je tudi v redu.
Fritz Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Nemereš bilivit, pri BMW-ju so v kakšnem zaprašenem kotu našli nikoli uporabljenega dizajnerja, ga očistili, malce naoljili in reč deluje :evilgrin: Upside down namesto teleleverja - napača, ki verjetno izvira iz varčevanja (a bo to rezultiralo v nižji ceni ali višjih dobičkih pa naj si odgovori vsak sam). bladzo, cikadina, Kmet2 in 1 other 4
motolover Objavljeno Oktober 1, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Meni so klasične vilice bolj všeč. Če bi bil telelever res tako super zadeva, bi ga imeli že vsi. To je seveda moje mnenje. Kar se dobičkov tiče, upajmo, da ne bodo naročili delov od najnižjega ponudnika in potem delali vpoklice.
skalaprava Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Jaz pa mislim da so USD vilice kar namensko uporabili in ne zaradi varčevanja. Kot sem poslušal nekaj komentarjev iz strani BMW na Youtub-u, so dejansko želeli podeliti bolj športno noto temu modelu, zato maska ni po naključju podobna S1000RR. Posledično tak krog kupcev telelever prej odvrne od nakupa kot pritegne, ker v tem segmentu (sport) je pač USD vilica standard. Sicer pa bodo tudi prve vilice opremljene z Dinamic ESA (seveda za doplačilo), tako da se meni zdi USD vilica kar logična na temu modelu. No, meni je všeč, čeprav trenutno tudi sam vozim na telelever/paralever z ESA. Fritz 1
MariborBMW Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Meni ni všeč, da je vsem naenkrat BMW všeč. Če vsaj 90 % motosvetovcem BMW ni všeč, pol je nekaj hudo narobe. Ne bom ga kupu, četudi mi ga šenkajo Je pa lep motor, ni kaj jami65, Kmet2 in corser 3
Fritz Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Jaz pa mislim da so USD vilice kar namensko uporabili in ne zaradi varčevanja. Kot sem poslušal nekaj komentarjev iz strani BMW na Youtub-u, so dejansko želeli podeliti bolj športno noto temu modelu, zato maska ni po naključju podobna S1000RR. Posledično tak krog kupcev telelever prej odvrne od nakupa kot pritegne, ker v tem segmentu (sport) je pač USD vilica standard. Sicer pa bodo tudi prve vilice opremljene z Dinamic ESA (seveda za doplačilo), tako da se meni zdi USD vilica kar logična na temu modelu. No, meni je všeč, čeprav trenutno tudi sam vozim na telelever/paralever z ESA. Zna biti in zna biti, da je USD boljša za sport touring čeravno se meni zdi telelever/paralever vzmetenje ena od najboljših zadev na bavarcu. shark90, Kmet2, skalaprava in 2 others 5
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se