skalaprava Objavljeno Oktober 1, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2014 Evo še razlaga, zakaj je tako kot je: https://www.youtube.com/watch?v=1IF0dGrCZws Fritz in Kmet2 2
motolover Objavljeno Oktober 2, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 2, 2014 Bolj ga gledam, bolj me moti dolga medosna razdalja. Mogoče je tako enostavneje (in ceneje), ker uporabijo isto nihajko in kardan, kot na drugih bokserjih. Naj bodo dolgi turerji. RS po videzu kar kliče po prelaganju iz ovinka v ovinek, potem pa brez potrebe taka medosna. Ja, saj za športnike je tu RR, samo vseeno..
motolover Objavljeno Oktober 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Cena v DE je že objavljena: 13.400€. gasperX 1
gasperX Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Cena v DE je že objavljena: 13.400€. Nice... hm...
motolover Objavljeno Oktober 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Odvisno, kaj boš naročil v opremi, končna cena bo lahko tudi 5k višja, predvidevam.
Kmet2 Objavljeno Oktober 4, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Aje 13.400 osnovni model al je že kakšen paket vključen ?
motolover Objavljeno Oktober 4, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 4, 2014 Aje 13.400 osnovni model al je že kakšen paket vključen ? Konfigurator še ne dela, bi pa rekel, da gre za osnovno ceno. Takšna je praksa, osnovna cena plus cca 5k, da ga zrihtaš u nulo. Kmet2 1
motolover Objavljeno Oktober 11, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 11, 2014 To grdobo so delali od 05 do 07. Podoben Multistradi 2003.
KLOVN Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 To grdobo so delali od 05 do 07. Podoben Multistradi 2003. 2004-2008
motolover Objavljeno Oktober 12, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 2003 je bila predstavljena in šla v proizvodnjo. Menda, tako pravi internet.
Vito23 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Noro lep motor...mogoče pa bo enkrat
Motocaster Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Ta ta stara ST verzija je bila tudi meni grda, vendar neki časa sem (in še vedno) gledal da bi ga kupil. Po pol leta gledanja motorja mi je postal lep, in sploh ne vem, kaj mi je bilo na začetku sploh grdega na njem (ok, lažem, vem da mi je bil takrat od spredaj grd kot smrt )
Cartman Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Malo sem pomesal te bmfle med sabo. Ce prav razumem, je R1200RS menjava za R1200ST, ki je bil naslednik modela r1150rs. In vsi trije so drugi rod kot R1200S?
Motocaster Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 (popravljeno) ja, po moje je tudi tako! za moj okus je tale novi R1200RS malo preveč športen, ravno iz razloga ker sem nekako imel občutek da je ta (ST, RS) tip nekje med RT in med S, R. Pričakoval bi da od RTja (tureski del imena) obdrži pokončno držo (čeprav jo tudi na R1200STju ravno ni) in zadovoljivo vetrno (dežno) zaščito, se pa zmebi odvečne teže in mogoče širine (sport del imena). po videzu sodeč je kar športen, kar ga potisne bolj v S segment, in potem nastane luknja med tem modelom in RTjem. tu umes pa vidim moj sanjski motor (ali pa počakam še kakšno leto pa bo to RT :grim ) Popravljeno Oktober 13, 2014. Popravil Motocaster
skalaprava Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 ja, po moje je tudi tako! za moj okus je tale novi R1200RS malo preveč športen, ravno iz razloga ker sem nekako imel občutek da je ta (ST, RS) tip nekje med RT in med S, R. Pričakoval bi da od RTja (tureski del imena) obdrži pokončno držo (čeprav jo tudi na R1200STju ravno ni) in zadovoljivo vetrno (dežno) zaščito, se pa zmebi odvečne teže in mogoče širine (sport del imena). po videzu sodeč je kar športen, kar ga potisne bolj v S segment, in potem nastane luknja med tem modelom in RTjem. tu umes pa vidim moj sanjski motor (ali pa počakam še kakšno leto pa bo to RT :grim ) Pa saj ta motor izpolnjuje vse tvoje kriterije 1. Drža je zelo podobna kot na RT-ju - poglej si posnetke vožnje (tukaj). Voznik, ki vozi novega RS-a, sedi zelo pokončno za moje pojme. Seveda se nagne nad krmilo ob malo hitrejših vstopih v zavoj, ampak tako se vozi tudi RT, če gre bolj živahno (povem iz prve roke) 2. Kar se teže in širine tiče, je RS lažji (drugačne vilice, manjši tank, manj oklepa, motor nadomešča del okvirja, itd...skratka: RS 231kg / RT 274kg; širina preko ogledal: RS 880mm / RT 982mm, domnevam da je tudi s kovčki RS ožji napram RT, saj ima 31 litrske kovčke, RT pa ima 35 litrske. 3. veterna zašščita seveda ne more biti enaka RT-ju, kljub temu pa kot vidim so kolena delno skrita za oklepom in seveda za cilindri, šipa je (ročno) nastavljiva po višini in še dodatne deflektorje ima montirane na bokih, ki preusmerjajo zračni tok, tako da je po mojem veterna zaščita boljša kot na sport in manjša kot na tourer, torej nekje vmes oz. po tvoje "zadovoljiva". Po mojem ni tu nobene luknje med RT-jem in RS-om, ker če bi bil RS še bolj touring usmerjen, potem bi bil že kar RT, če bi bil pa še bolj športno usmerjen, bi dobili pa že skoraj model HP2... No, tako vsaj jaz gledam na RS-a, ampak dokončno oceno mi bo lahko dala samo testna vožnja, ker drugo leto je morda v načrtu menjava motorina in tale RS je trenutno čisto na vrhu spiska želja, pa še lep je :grim I just love the boxer lp. John2005 in Kmet2 2
KLOVN Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 (popravljeno) pomešali ste vi vse, prva črka označuje tip motorja, R je boxer, K je 4 linijsk :grim Boxer z oznako R 1200 S je sport, vozli so Boxer cup, so pa pred R 1200 ST delal R 1150 RS (sportturing motorja), ne ga mešat z K 1200 RS, eno z drugim nema veze, so podobni samo, eden ima box, drugi linijski motor Popravljeno Oktober 13, 2014. Popravil duce749
skalaprava Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Kje si pa ti sedaj našel K1200RS? Saj ga ni noben omenjal v tej temi! Ajde hitro zdravila vzet, duce :grim
KLOVN Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 ni povezano nič s tvojo razlago, višje so nardil zgago
gasperX Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Sam bolj ko ga gledam bolj mi je všeč.. taka fajna menjava za mojo Fazerco se mi zdi...
motolover Objavljeno Oktober 14, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 14, 2014 Sam bolj ko ga gledam bolj mi je všeč.. taka fajna menjava za mojo Fazerco se mi zdi... Ali pa XR, če ti 4 cilindri odgovarjajo.
gasperX Objavljeno Oktober 14, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2014 Ali pa XR, če ti 4 cilindri odgovarjajo. Se strinjam, samo ta zna bit malrnkost predraga
motolover Objavljeno Oktober 14, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 14, 2014 Po moje bosta brez opreme tam, tam.
gasperX Objavljeno Oktober 15, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2014 Hm a niso neki sanjal da bo tale 13jurjev XR pa naj bi štrtala z 16jurji...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se