luxsa Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Fotke ni oziroma bo v mirujocem stanju po nadstreskom,drugace pa nimam dalec do Grosuplja,20 min avtoceste,ni blo prou tesko. Kmet2 1
Popularna objava DAMI34 Objavljeno Februar 15, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 3 urami, luxsa pravi: Fotke so Lp Luxsa mladench, Ferrarist, skalaprava in 10 others 13
alko1 Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Luxsa Super kul lep skor tko kot moj UnionJack, mladench, skalar36 in 6 others 9
motolover Objavljeno Februar 15, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Pa še vinjeto si dobil
motolover Objavljeno Februar 15, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 O.K. Dobil za 55€. alko1 in UnionJack 2
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 2 urami, alko1 pravi: Luxsa Super kul lep skor tko kot moj Čestitam tud teb ,zdej se ne boš nikoli več usedel nazaj na Japonca............edino če ti zmanjka denarja Ferrarist, ukica, UnionJack in 2 others 5
UnionJack Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 HUDI MOPEDI! bravo pobje! ...a ma ta nou isto medosno al je kej krajši? srečno in da bo čimprej.
alko1 Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 Ma veš kdaj je men že zmanjkalo denarja...... Samo se skos upiram Kmet2 in DAMI34 2
Kmet2 Objavljeno Februar 15, 2016 Opozori Objavljeno Februar 15, 2016 pred 6 minutami, alko1 pravi: Ma veš kdaj je men že zmanjkalo denarja...... Samo se skos upiram Sam ne priznej ....jz glumim Bmflar, DAMI34 in alko1 3
DAMI34 Objavljeno Februar 16, 2016 Opozori Objavljeno Februar 16, 2016 pred 15 urami, Kmet2 pravi: Sam ne priznej ....jz glumim vedno več nas je v tem klubu Bmflar, Kmet2 in alko1 3
Popularna objava skalaprava Objavljeno September 30, 2016 Popularna objava Opozori Objavljeno September 30, 2016 Včeraj sem se malo družil s tem zanimivim mopedkom Moji subjektivni občutki so pa nekako taki: Prvo ko sem se odpeljal po AC proti Ivančni Gorici, sem kar malo "trpel". Položaj za krmilom mi na začetku nikakor ni sedel, ker nisem več vajen se opirati na roke. No dodatno je k temu pripomogel tudi sedež, ki mi nikakor ni potegnil. Tega se žal moja razvajena rit ni navadila v vseh 4 urah druženja in bi bil pri meni prvi na spisku za zamenjavo ali dodelavo. Ko sem sedel recimo na R1200R, mi je bil položaj mnogo bolj udoben in domač. Na R-u se res dobro sedi! Glede na to, da sem zadnjih 160.000km naredil na RT-ju, sem seveda zelo razvajen kar se veterne zaščite tiče. Torej kako jaz gledam na vetrno zaščito pri RS-u? ....... Ali je vetrobran gor ali dol, jaz nisem čutil nobene razlike, hrup v čeladi je bil temu primeren, tako da poslušanje muzike v čeldi tu definitivno odpade. Za primerjavo, XR ima po površini manjši vetrobran, pa vendar mnogo bolj učinkovit. Ampak to niso slabosti, gre bolj za mojo razvajenost. Kako pa sem doživel samo vožnjo, okretnost,...? Morda se mi bo sedajle kdo smejal, ampak moj stari RT tega RS- med stožci in najožjih gorskih serpentinah verjetno poseka, pa čeprav je težji. V vseh ostalih okoliščinah pa je zelo suveren in na meni zelo znani relaciji Dvor - Kočevje, sem bil lahko v zadnji uri druženja na določenih odsekih že občutno hitrejši, kot na RT-ju. Ima pa tudi RS enako hibo kot RT, namreč zelo hitro si z tačkami in centralnim stojalom na tleh, tako da je testni motor prišel nazaj v salon olajšan za nekaj gramov železja Kar vedno znova navduši je seveda novi boxer agregat in še posebej asistenca prestavljanja brez klopke v obe smer - deluje genialno !!! Aja, armaturna plošča..... ....pa kateri bimbo si je omislil nametati toliko informacij na tako majhen prostor? Za moje oči je armaturka od recimo XR ali GS mnogo bolj pregledna. Sicer pa mi je motor vizuelno izredno lep in skladen, razen neposrečenih nosilcev za bočne kovčke. Izgledajo kot kak "aftermarket" produkt tipa Givi, ne pa kot oriđi by BMW. In sedaj vprašanje, ali bi si omisli ta motocikel?........ Večina stvari, ki mene moti pri tem motorju, se da urediti (razen armaturke). Ampak če bi moral na koncu izbirati med R1200RS in R1200R (enaka osnova motocikla), bi zelo verjetno zmagal R zaradi bolj pokončnega sedenja in črni model R1200R je meni osebno zelo zelo všečen motor. Če pa bi se odločal generalno za boxersko zasnovo, pa tudi pri meni zmaga GS Evo to so bili moji zelo subjektivni vtisi iz testa BMW R1200RS. igc1, Fazer03, MiNa in 7 others 10
gsxf750 Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 (popravljeno) pred eno uro, skalaprava pravi: Včeraj sem se malo družil s tem zanimivim mopedkom A ti si bil z RS ! te nisem prepoznal ko sem vračal RT-ja. Popravljeno September 30, 2016. Popravil gsxf750 skalaprava 1
Cartman Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 1 hour ago, skalaprava said: Ali je vetrobran gor ali dol, jaz nisem čutil nobene razlike, hrup v čeladi je bil temu primeren, tako da poslušanje muzike v čeldi tu definitivno odpade. Za primerjavo, XR ima po površini manjši vetrobran, pa vendar mnogo bolj učinkovit. Ampak to niso slabosti, gre bolj za mojo razvajenost. . Ampak če bi moral na koncu izbirati med R1200RS in R1200R (enaka osnova motocikla), bi zelo verjetno zmagal R zaradi bolj pokončnega sedenja in črni model R1200R je meni osebno zelo zelo všečen motor. Vedno sem mislil, da se gršega motorja kot K1200R ne da narest....pa sm šu u milano na EICMA in vidu XR in tega, r1200rs.... Ampak to je ultra subjektivno. Pa tud navadu sm se jih malo.... Vidim de maš GT Air čelado? Mene je totalno presenetlo kako tiha je ta zadeva na nakedu. Nenormalno tiha. Me je pa malo motlo skopo zračenje. Na R1200R boš poslušal muziko do 160km/h skalaprava 1
John2005 Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 Tudi sam sem testiral tako R kot RS. Na zaprtih ovinkih mi je R deloval veliko bolj vodljiv. Mogoče bi si omislil samo višji sedež. originalni 790mm (na R) mi je prenizek. Glede prestavljanja pa je vsaj pri meni pri obeh motorjih iz 1. v 2. menjalnik izredno cukal neglede na obrate in obremenitev. potem kasneje iz 3. v 4. in dalje ni bilo težav. za 16k + motor bi pričakoval, da tukaj ne bo težav. Me zanima kako bo na 2017 letnikih ker so nekaj spreminjali pri prenosih.
pjotr Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 Do drsanje po tleh s stolpako, predvsem pa s centracem zna biti res težava. Ali se boš moral bolj pokonci vozit ali zamenjat vzmetenje ali še kaj tretjega. Sumim da odstranitev gumijastega distančnika na centralcu ne zadostuje. Bodobno težavo sem imel na CBF1000.
motolover Objavljeno September 30, 2016 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2016 10 hours ago, John2005 said: Glede prestavljanja pa je vsaj pri meni pri obeh motorjih iz 1. v 2. menjalnik izredno cukal neglede na obrate in obremenitev. potem kasneje iz 3. v 4. in dalje ni bilo težav. za 16k + motor bi pričakoval, da tukaj ne bo težav. Me zanima kako bo na 2017 letnikih ker so nekaj spreminjali pri prenosih. Kako je cukal in kako si prestavljal? Brez sklopke s kvikijem ali normalno s sklopko kot vsak drug motor? Mogoče pa le nisi navajen na twin z visokim navorom?
John2005 Objavljeno September 30, 2016 Opozori Objavljeno September 30, 2016 Do zdaj sem dalj časa vozil R1, CB1000R, VFR, Tiger 1200 + nekaj testnih suzukijev , ducatijev, s1000r. Tako močen "klonk", ko daš v prvo kot ima BMW še nisem nikjer doživel. Iz prve v drugo s sklopko, brez ali na quick shifter kar dobro vseka. Pa saj to je znano dejstvo tudi če bereš tuje forume....ampak očitno dolgoročno to ni problem. Bom zdaj na scramblerju pri "zračno" hlajenem užival v klonkanju.
motolover Objavljeno September 30, 2016 Avtor Opozori Objavljeno September 30, 2016 Ko boš enkrat dal v peto ali šesto in užival v podeželski cesti, se na klonkanje v prvo (ki ga bo mimogrede mnogo manj, ko se boš motorja navadil) še spomnil ne boš.
Nearrain Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 Menjalniki na boxerjih so Ziv uzas! Katastrofalni glede na dejstvo, da Je govora o premium brendu in o motorjih, kateri stanejo kar zajetne vsote denarja. Quckshifter naredi zadevo malo znosnejso, ni pa da bi clovek zaradi njega pozabil kaksen crap Je menjalnik. Edino kar me tolazi Je to, da bo prej kardan stran padel preden se bo menjalnik razletel. 3nity 1
motolover Objavljeno Oktober 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 Meni se ne zdi tako slab. Žal ni konkurenčnega motorja z bokser motorjem, da bi lahko primerjali njihov menjalnik.
Kmet2 Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 pred 4 minutami, motolover pravi: Meni se ne zdi tako slab. Žal ni konkurenčnega motorja z bokser motorjem, da bi lahko primerjali njihov menjalnik. URAL ? Cartman in igc1 2
motolover Objavljeno Oktober 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 Fino bi bilo, da bi kak Japonec naredil konkurenčen model in pokazal, če znajo narediti dober menjalnik tudi na motorju take zasnove.
Cartman Objavljeno Oktober 1, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 58 minutes ago, motolover said: Fino bi bilo, da bi kak Japonec naredil konkurenčen model in pokazal, če znajo narediti dober menjalnik tudi na motorju take zasnove. men se zdi leta 2016 dokaj nepomembno kako je motor narjen, menjalnil je ipak svoj kos, in na topšit hitech stroju....bi moral IMO bit neopazen. Ne de cel korzo ve, kdaj si dal u tretjo. med 1 in 2 se pa ustrašjo.... Krivdo za popolno zmedo na LC G/Su sm pripisal sebi, in nepoznavanju motorja. Verjetno se da lepše, ampak se popolnoma poistovetim z nearrainovim popizditisom. Eniwey, kljub res robatim klonkom in pokom (tud na 4cilindrcih) še nism slišal da bi Bmfu menjalnik crknil. Honda ima dva motorja z vzdolžno gredjo V4 PanEuropean, in flat6 na goldah in nje izpeljankah. Pelal panko, nenjalnik je Hondin.
motolover Objavljeno Oktober 1, 2016 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 1, 2016 3 hours ago, Cartman said: Honda ima dva motorja z vzdolžno gredjo V4 PanEuropean, in flat6 na goldah in nje izpeljankah. Pelal panko, nenjalnik je Hondin. Imel par let Panko, poznam njen menjalnik. Vseeno ni bokser, ampak V4. Zagotovo imajo pri BMWju neke konstrukcijske ovire, verjamem, da bi drugače naredili boljši (drugačen) menjalnik.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se