Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

ej a kdo ve kolk prbližni pride večji frgazar za aprilio rs 125 ccm.Ker pravjo če maš kit 160 ccm da morš met večji frgazar, aja pa kero velikost a je 34 dost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej a kdo ve kolk prbližni pride večji frgazar za aprilio rs 125 ccm.Ker pravjo če maš kit 160 ccm da morš met večji frgazar, aja pa kero velikost a je 34 dost?

dovolj dovolj, samo nov je precej drag :cry: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Grilzz zdj šele pišem.Am pelem dobr od 5ga letza naprej na motorju tko da bo kr šlo!uglavnm aprilia pomojem gre velik bolš kot nsra.Sm se lihk uceri pelu z aprilio pa je blo zakon.z nsro sm se pa ze vozu k jo je meu moj stric pa se mi je zdela cool sam aprilia velik bol živahna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na zračnem filtru sta 2 šobi, da pride zrak noter, samo je ena zaprta. zdaj me pa zanima če bi lahko ta drugo jaz odprl, brez da bi mogo kaj drugega nastavit? pa bo to sploh kaj spremenilo, če bo več zraka v mašini, mislim da nebi pol pa morilo mašine..

aja, gre za zabolkiran model RSke če to kaj spremeni situacijo?

LP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aaa, tragedija :( hočem zaštartat svojo aprilijo( brez zauga) pa jo naenkrat navije do 6000 obratov, potem pa čez sekundo do 11000. seveda nisem se niti dotaknil ročice za gas. hitro izklopim motor. ponovim to še kakih 5 x in vedno isto. po drugem poskusu sem celo zaprl bencin, pa še vedno isto. se raztovorim, ker sem ravno mislo it na turo, pa nastavim oni šrat kak močn naj bo štangas na minimum(zategno noter do konca). ponovno probam zagnati pa isto nardi. zavrtim ta šrauf fejst ven, zaštartam, pa je spet isto, obrate kr naenkrat navije do 11000. zanimivo(kakor za koga... ) je pa to, da zaliva pa motorja nič, tak da ne vem v čem je problem. prosim pomagajte mi če veste kako???

LP :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. zajla za gas se je nekam zataknila, pa ne zapre gasa.

2. slider v fergiju se je zaglavil

4. un šrauf za šten gas čist ven odšraufej, v nasprotni smeri urinega kazalca

5. it´s all in your head :devil:

6. v vsakem primeru boš mogu neki šraufat :grim

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. slider v fergiju se je zaglavil

to fergazer odprem pa pol kaj naredim??(tega rajše nebom delal, sem se že odločil...)

1. zajla za gas se je nekam zataknila, pa ne zapre gasa.

Kakšna ideja kje točno bol bi se to lahko zahaklalo, al gori na balanci, al pa kje drugje??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jp, kriv je bil tisti šrauf. jaz sem ga čisto zašraufal, kar pa očitno pomeni da je štangas na max. če ga pa čisto odšraufaš, pa je štangas na minimum in niti ne vžge motorja. sem ga pol tak po "občutku" nazaj rahlo privijal pa ko je mel motor najbol idealen zvok, sem ga pustil. sprobal na hitro, pa pali :OK:

simonsi, maš pir v dobrem če se kdaj srečama :beer2:

LP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gobec' date='4 Aug 2004 @ 11:44'] na zračnem filtru sta 2 šobi, da pride zrak noter, samo je ena zaprta. zdaj me pa zanima če bi lahko ta drugo jaz odprl, brez da bi mogo kaj drugega nastavit? pa bo to sploh kaj spremenilo, če bo več zraka v mašini, mislim da nebi pol pa morilo mašine..

aja, gre za zabolkiran model RSke če to kaj spremeni situacijo?

LP :yea1:

menjat bi mogu dizo.

ta guma se da ven iz vstopnika ko motor odblokiras. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda da se problemi še kar nadaljujejo.To je definitivno zaštekal plovec v uplinjaču ker meni se je podobno dogajal pr ctxu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hello. zanima me zakaj je ta rave powervalve in kaj sploh pomaga pri motorju, kam se to našraufa, pa kje ga sploh lahko dobiš :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti js powem neki v zvezi z letniki aprilie RS125 2003. Fora je da neki pri vseh uplinjačih pri teh letnikih ne stima. Sravfek oz vijak se ne da neki dobro nastelat in ti obrati nihajo oz se ti tko navije. Isto je meni delalo pa sm mislu da je zajla kriva in ni bla. Sm pelau h mehaniku in je prklopu ne nek tester in je potem ugotovu da je to in mi ustimu. ;) Tak da pazi kaj delas da ti ne bo motor zaribu ker bo prevec zraka dobivu. Naj pa napisem se to da mi motorja ni cisto nic trokiral zarad prevelike kolicine zraka al pa da bi mi ga morilo. Zdej je na sreco vse ok in sm prou zadovoljen ;) :OK: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sravfek oz vijak se ne da neki dobro nastelat in ti obrati nihajo oz se ti tko navije.

opažam že to 3 dni, kot da da se vijak iz vožnje v vožnjo bol zavija noter al pa ven leze, tak da to ne more pomenit nič dobrega... <_<

Tak da pazi kaj delas da ti ne bo motor zaribu ker bo prevec zraka dobivu. Naj pa napisem se to da mi motorja ni cisto nic trokiral zarad prevelike kolicine zraka al pa da bi mi ga morilo.

zakaj bi pa motor preveč zraka dobil če bi bil toti vijak malo bol po domače nastavlen, saj pa ne nastaviš nič na airboxu tu, to je samo za štangas nastavlat :?

LP :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gobec' date='6 Aug 2004 @ 15:55']

zakaj bi pa motor preveč zraka dobil če bi bil toti vijak malo bol po domače nastavlen, saj pa ne nastaviš nič na airboxu tu, to je samo za štangas nastavlat :?

LP :yea1:

Sta dva šraufa na fergiju. En je bol velik, konjski kjer se ga da včasih tut z roko vrtet in vpliva na položaj sliderja, podobno kot če z roko gas držiš samo dost bolj precizno. Nimaš kej zafrknt.

Drug šrauf je pa manjši, težje dostopen in tudi vpliva na prosti tek, vendar s to razliko da spreminja zmes zrak-gorivo. Če maš narobe nastavljenega motor cuka, ma luknjo v gasu, se odziva z zamikom. Prekurit motorja s tem ne moreš.

Ko maš pa do konca gas in je motor najbolj obremenjen je edino kar vpliva na zmes zrak-benzin glavna šoba in prepustnost zračnega filtra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gobec to bos mogu dat popravit kam k majo to RS-ke letnik 2003 vse ;) Tolko kesa das pa se skos ni vse tak ko more bit :OK: Meni zdj dela. Ne vem pa kako je resu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove, če je blazna razlika v vrtljajih, kjer motor povleče med original (odblokiran ECU) in full odblokiranem ???

Bi ga dal odblokirat ampak me skrbi, ker sem čul da čist nič ne vleče do nekih 8000 vrtljajev... (kar je malo visoko...) pol komaj zategne..

Potem skoraj da nimaš možnosti za umirjeno in tiho vožnjo?

Al se motim in ni take velike razlike v vrtljajih okrog 5000 ??

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem čul da čist nič ne vleče do nekih 8000 vrtljajev... (kar je malo visoko...) pol komaj zategne..

nak, tahuda verzija Rotax-a 123 (ki ni kaj dosti drugacna od 122-ke) vlece cisto lepo in uporabno, tud ce nima RAVE ventila (js mam izklopljenega, pa mi je cist ql). samo na CDI-ju mors met jumper prescipnjen, pa bo lepo delal. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zok tanx very much.. .sepravi bomo odblokirali :D :D

Zanima me še kako je pri vas z verigo?

Kupujete originalno al kupite kako drugo firmo v moto trgovinah??

Če ja, katero firmo in kakšne zobnike zraven?

Zanima me samo, da vidim, če lahko pridem ceneje skozi kot z original deli...

tanx za odgovore. LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nak, tahuda verzija Rotax-a 123 (ki ni kaj dosti drugacna od 122-ke) vlece cisto lepo in uporabno, tud ce nima RAVE ventila

zok nevem kakšen motor imaš ti, vem pa da je Rotax 122 samo odblokiran brez RAVE ventila nemogoča stvar za vožnjo.do 8000 obratov je pravi mrtvec brez vsakršnje moči v spodnjih obratih (moja izkušnja). speljevanje na klancu je prava nočna mora.ko doseže 8000 pa znori! včasih zna bit to kar nevarno saj ti na mokri cesti hitro zdrsi kolo pri pospeševanju. MIt3k RAVE ventil boš nujno potreboval. verigo kupi regina, d.i.d, rk nikakor pa original ker jo boš preplačal. mislim da imajo v motorjetu trenutno akcijo pogonskih setov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če ve kdo kako se razdre obratomer (mi je padu kazalček dol :angry: ) ? odšravfal sem tiste 3 medeninaste šravfmatice (ne vem kako bi drugače reku :D ), ampak za vzet ga vn je treba nekako uni črni obroč (zgoraj, ki drži stekelce) ločit od belega dela.. ve kdo kako ? ker meni se zdi da je zlepljeno skupaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vem pa da je Rotax 122 samo odblokiran brez RAVE ventila nemogoča stvar za vožnjo.do 8000 obratov je pravi mrtvec brez vsakršnje moči v spodnjih obratih (moja izkušnja). speljevanje na klancu je prava nočna mora.ko doseže 8000 pa znori! včasih zna bit to kar nevarno saj ti na mokri cesti hitro zdrsi kolo pri pospeševanju. MIt3k RAVE ventil boš nujno potreboval.

prescipni jumper na CDIju!! :D bos vidu - razlika je ko noc pa dan! :)

obratomer se razdre tak da se okvir dol vzame. kak pa ne vem - moj ni zaliman, je pa iz aluminija. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!