Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

sem pozabil omenit jumper je bil preščipnjen

Objavljeno

Ej Zok, zanima me zakaj se poveča moč v nizkih vrtljajih, če preščipneš

tisti jumper na CDI-ju, a gre tukaj za nekakšno elektronsko ''oviranje''

motorja ? A bi moral tud jest to nardit in sicer na aprilii l.95 z rave ventilom

in dellorto 34, motor pa je rotax 122, 24kw ? A obstaja kje kaka slika, skica

ali načrt, kaj točno je treba tu nardit ? Pa še eno vprašanje: kolk mate

pri apriliah glavne šobe v uplinjaču not (pri men je 165) :BUA:

Objavljeno

Aleks007: Kolega je dal čist odblokirat in so mu dali 120 not.

Drugač pa mislim da ti nimaš blokirane verzije, je kr full power. Sepravi nima blokade :) Tisti jumper samo totalno zamori motor v enem območju vrtljajev (mislim da 7000-8000rpm nisem ziher, ker tega nisem mel B) ) majo ga 11kW verzije RS

Objavljeno

Men žre okol 7l na 100km, predvsem zato, ker ga moram skoz imet v območju

med 7000 in 11000. Gre pa okol 155 km/h po števcu, vendar ima takrat šesta

prestava že 11000 rpm, več se pa ne vrti, razen v prvih dveh prestavah se do

12000. To se mi zdi zelo čudno, saj naj bi šel že original okol 170 km/h. Tudi prenosi so originalni gor (baje- sm šel na avtotriglav vprašat). A bi se mogoče že originalna verzija mogla zvrtet do 13, 14000 rpm ?? Pol mi ostane samo še menjava prenosov... Sicer pa rahlo dvomim v nekatere podatke na tem forumu-

jest sm skor povsod zasledil top speed za to verzijo ful manjši. Kok se pol šele

lažejo lastniki cagiv, ki imajo 1kw manj od mojega motorja in pa za 14 kg večjo

težo, pa gredo celo 190 (nekje sm zasledil celo 210) in to še celo z krajšimi prenosi

od mojih. Ha, ha, 210 km/ je mela original top speed rs 250 z 70 hp, pa bo šla tolk

ena 125-ka z 32 konji :lol1: :lol1: :lol1: ne nasedajte lažem...

Objavljeno (popravljeno)
Ej Zok, zanima me zakaj se poveča moč v nizkih vrtljajih, če preščipneš

tisti jumper na CDI-ju, a gre tukaj za nekakšno elektronsko ''oviranje''

motorja?

to je zarad ekoloskih norm - mesto vziga ti med 5 in 6k rpm prestavi celo do nic stopinj (zato tolk mal moci v tem obmocju), pol nad 6k je pa vredi. .)

ce mas jumper se cel, pol ti pri 5-6k rpm ne gre totalno nikamor (dobesedno - pri 4k ma vec moci k pr 5,5k!!), preko te luknje ga pa mors dobit s sklopko. .)

aja, tist glede mitotov pa js ze skoz pravim!! :D

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

ok folk... REALNIH kolk doseze neodprta RSka ce ma sam CDI jumper precvikan??? :?

Objavljeno

če preščipneš CDI ti ne izbolša končne hitrosti, amapak samo pospeške ma bolše zato ker ti v 1vi prestavi ni treba čakat da pride preko 6000 obtatov, potem pa tak šaltuješ pri 9000 obtratov pa ni panike :P

končno ma letnik 03 po podatkih iz knjižice 120km/h ker naj bi blo elektronsko blokirano, samo malo dol pod breg jo maš tud 140 km/h not realnih .)

toto blokado na CDI pa se mi zdi da majo RSke šele od letnika 00 naprej, tastarejše pa nisem prepričan..

LP :yea1:

Objavljeno

tnx

Objavljeno

125 se mi zdi d ma deklarirano. pa ni to blokirano na hitrost. na hitrost majo nemci blokirano (80 km/h - osli). :)

Objavljeno

Pa jst mam vsak dan en nov problem z to aprilio: dons mi je kar na lepem začela

trokirat v ozkem polju vrtljajev okrog 8000; do 8000 vleče v redu, od 8500 do

11000 pa tud v redu. Če zelo počasi nabiraš obrate (recimo v 4. prestavi) pa se

pri 8000 mašina kar ustavi in trokira, tako da moraš skoz prestavljat nižje. Kaj

bi blo lahko narobe ? Naj spremenim nastavitve uplinjača- igle (samo zakaj je blo

pa do zdaj v redu ?), ali dam novo svečko not ? Bo to pomagalo al je kej druzga lohk narobe ? :(

Objavljeno

ce mas pnevmatski RAVE ventil ga spuci. .)

Objavljeno

Oprostite, če pogrevam kakšno staro temo, ampak sem res v dilemi...

Imam stock motor samo z odblokiranim ECU.

Kaj naj bo moja prva naložba??

RAVE, izpuh (arrow gianelli)??? Nekaj, da bi blo opazno, ker 65 jurjev skoz okno vrečt (kot sem 35 pri skuterju) mi ne sede najbolj..

Zanima me še, kako bi odblokiran (nič vleče do 8000rpm, pol pa zategne) vlekel z športnim izpuhom?? Se bi kaj izboljšalo?

Hvala za trud.

LP, M|t3k

PS: Kaj za kroske pride gianelli 35, za RSke pa 65 ??? :blink: :wacko:

PS2: danes sem nekaj gas-zajlo popravljal, pa sem videl, da se razdeli v 2... ena v fergazer (ok, to je logično) druga pa nekam v motor... kaj je funkcija te??

Objavljeno

mene ta "turbo luknja style" nacin voznje ne moti, kvecjemu mi da se vecje veselje... :rolleyes: ...pa ce mas prav odblokiranga tud ni tako hudo kot eni pravjo, vsaj pr mojem se lahk normalno vozis od 4000 rpm naprej, ce bi se vozu v nizjih obratih bi bil pa najbrz v boju z mestnim prometom, ali pa na napacnem motociklu - obmocje uporabnih obratov je vseeno dovolj veliko. ni pa 1cyl 4T endura, seveda. .)

tvoja prva nalozba naj bo kompletno odblokiranje. :) se pravi da ga zapeljes na Avto Triglav (ptujska cesta), in reces da bi rad mel 33/34 konjev (odvisn kir model mas), pa naj ti oni nardijo kar je pac treba nardit (mislim d pride okrog 40 jurjev?? sosed je dal za RS 125 '00 pred stirimi leti 100k za odblokiranje + kompletnega giannellija, slo je ko zvad, ni pa mel CDIja predelanga... O:-) ). ce rabis RAVE ventil se lahk tud kasnej odlocis. naj te pa opozorim, da ti ta ventil pri koncni hitrosti in pospeskih v najvisjem rezimu delovanja (ce znas masino drzat v obratih - 8k+) ne doda nic, ti jo pa naredi rahlo prijaznejso v obmocju od 3000 do 8000 rpm (doda nekaj navora).

s sportnim izpuhom bi bilo verjetno pod 8000 rpm slabse kot z originalnem, bi se pa v najvisjih obratih moralo nekaj malega poznat. nekaj malega, ker so ze serijski izpuhi pri teh motorjih dokaj dobro izracunani. .)

ps: za krosko ni homologacije. :)

ps2: drugi del zajle gre na levo stran masine, kjer je crpalka za 2T olje - pod standgasom tako mesa olje in bencin v pribliznem razmerju 0,9:99,1 (0,9%), pod polnim gasom pa 1:49 (2%), ce se ti to odklopi, pa ti masina po 317ih kilometrih brez pretiranega gonjenja zariba 8 km od doma. :) .)

Objavljeno

Zok hvala za podrobno pojasnilo :notworthy:

Sepravi, da auspuh sploh ni vredn tolko kot pride??

Sej odblokirat ne bi dal na servis, ker se mi zdi 45 jurjev za samo odblokiranje malo pretirano...

Sem se pa vozil z odblokirano verzijo RSke od kolega, in me res malo moti tista lukna pred 8000rpm :)

Sepravi RAVE bo najprej :OK: Je kakšna možnost kupit kje rabljenega oz. novega v bližnji okolici, da ne bi blo treba naročat iz nemčije??

Pa po kaki normalni ceni, ker Tomo (serviser na Apriliji MB) hoče prek 50 za njega, če se ne motim. Pa za delo še 1x tolko :)

LP

Objavljeno (popravljeno)

avspuh je po mojem mnenju bolj pika na I pri konkretni predelavi (recimo pri polini kitu ali SP cilindru), kot zacetek predelave pa malo drago pride (60 k). .)

za RAVE kontaktiraj uporabnika _Roba_ - pozna enga k ma eno masino od aprilie v delih, pa ti bo povedu ce je ventil tud zravn. .) pa 50k ni vreden, pa ce je zlat. mogoce bi dal 30k zanj, ce bi bil nov, za rablenga pa kakih 20k za elektronskega, al pa 10-15k za pnevmatskega. mojem stilu voznje ventil ne koristi kaj dost. :) .) za delo pa max. 10k, k to mas pol ure dela da ga namontiras, sploh pa ce se spoznas na aprilie. .) mors dvignat tank (en srauf), vzet ven akumulator (dva sraufa pri kablih), izpraznat hladilni sistem (spodi mas en cep), odsraufat ven nosilec akumulatorja (en srauf) in posodico hladilne tekocine (ena sponka in en srauf), odsraufat pokrov luknje za RAVE ventil (dva sraufa), in prsraufat novga (ce je pnevmatski dva sraufa, drugace 4je + elektroinstalacija. 50k za delo - za tolk pridem do tebe pa ti tri namontiram!! :P

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

pneumetski je cenejši??? Nisi enkrat govoril, da je pneumetski boljši od elektronskega?

Objavljeno

ni glih boljsi, tud slabsi ne, je pa tehnologija manj napredna, pa bolj zanesljiv je, k razen membrane skor da nima kaj crknat. se je pa pri mojem (elektronskem) pojavil dolocen delay, da je rabu kako sekundo, dve da se je odprl, in to me je pri hitrih startih (ko se ti prva prestava dobesedno v treh sekundah zvrti) zelo motilo, pa ce sm saltu v drugo prestavo brez sklopke mi ga je vcasih nazaj zaprlo, pa je spet trajalo da ga je odprlo, itd... :wacko: ...in pol sm ga odklopil, in dal na servomotor sponko, ki ga drzi skoz odprtega. :) se postavis za avto, vrzes dve prestavi dol, odpres gasa, potegne v istem trenutku, WAAAAAAAAAM, pa si naprej. :OK: :P

Objavljeno

hm..pobeci tut jas mam tezavo. Ko na mestu dam naenkrat do konca gas motor malo zamori nato pa se naberejo obrati pa poka mi iz izpuha koga navijem tja do 6000rpm na mestu spustim gas in ponovno dam poci. Ka bi to lahko blo?

Objavljeno

vzig nastelaj. .)

Objavljeno

to,da ti ga zamori če odpreš gas na polno je lah znak razštelanga frgazarja,mogoč igla??

Objavljeno

kaj je ta blokada ECU, jo lahko to sam odblokiraš(kako).predelan mam sam ta CDI. Pa bi še tud kaj druzga odblokiral. A je to že kdo sam odblokiral. rabim mal napotkov.

Objavljeno

ECU blokadaj je na elektroniki CDI. torej imaš to že odprto potem pa sta še blokada na izpuhu in vstopniku v zračni filter.ja lahko to vse sam narediš.pazi samo da nimaš izpuha s kat. ker če ga maš si v p****. Kat. ne boš mogel sam odstranit tak da boš moral nabavit novi izpuh,ali tuning al pa samo originalnega brez kat. pol pa lahko že sam naprej narediš.

pubeci ma slučajno kdo kaki rabljeni izpuh gianneli al pa arrow za aprilio?

Objavljeno

ECU = electronic controll unit

CDI = capacitator discharge ignition

ECU je naziv elektronike za masine z ajnspricom, CDI pa vzigalni sistem. .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!