Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

tuono pa navadna se razlikujeta samo v balanci,maski ter zadnem zicu....in pa najopaznejsa razlika je v tem da tuono nima plastik....drugo je ENAKO

mislu sm avspuh :krneki: kr arow ma eno verzijo za tuono edn pa za navadno rs-ko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iglo smo že poštimal ja :trance_33_sleep:

Lej, spodi pr airboxu je luknca, iz tiste l ukne gre cev do ''črpalke'' iz črpalke pa naprej v auspuh. In tist v auspuh dovaja svež zrk iz airboxa. Če boš tisto cevko dol, pa pustiš, boš sam to naredu, da bo airbox vleku zrk še skoz tisto lukno ne pa čez filter, in lahko dobiš umazanijo v frgazr, cevka bo pa lih tko vlekla zrk kakor ga je prej pa ga dovajala v auspuh, samo s tem da tud ke lahko zaidejo smeti, ker pač zrak ni prečiščen, kot je pa prej, ko ga je jemal iz airboxa.Tako da ubistvu, če vzameš cev dol, pa nč druzga ne nrdiš samo škoduješ motorju, v nasprotnem primeru pa je to pravi balzam za mašino, ker se veliko manj greje.

LP,

Fingi

vids kaj ti govoris spet ni res v mojem primeru ko izpuh nima slepe cevke.... drgac pa itak das mal pence cez. jst sm moj airbox tko predelu da sm dal vspodi dol tisto cev, gor sem jo odprl pa pobral sem peno (ne uno umes ampak una k je gor na zgorni strani filtra) dol ter jo namestil na del kjer je bila vspodaj cevka. tako vse štima. lp :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vids kaj ti govoris spet ni res v mojem primeru ko izpuh nima slepe cevke.... drgac pa itak das mal pence cez. jst sm moj airbox tko predelu da sm dal vspodi dol tisto cev, gor sem jo odprl pa pobral sem peno (ne uno umes ampak una k je gor na zgorni strani filtra) dol ter jo namestil na del kjer je bila vspodaj cevka. tako vse štima. lp :winkiss:

Aja, nism vedu da maš zamenjan auspuh. Jest sem govoril za original auspuh...

Ne razumem čist točno kaj hočeš povedati. Na vrhu airboxa maš tiste dve cevi, kjer je ena zabasana, na sredini maš potem peno(filter), pa na dnu tista mejhna luknica ki je za sekundarni zrak.

Kaj si zdej ti naredil s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če kdo rab aprilio rs 125 letnik 99, nov bat in verižni set, 11kW v prometni za 1k€ nj pove al pa me pokliče, gsm v profilu

nujn rabm keš za avto, lohk pa tud menjam za bmw serije 3 letnik 90-95 z mojim doplačilom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, nism vedu da maš zamenjan auspuh. Jest sem govoril za original auspuh...

Ne razumem čist točno kaj hočeš povedati. Na vrhu airboxa maš tiste dve cevi, kjer je ena zabasana, na sredini maš potem peno(filter), pa na dnu tista mejhna luknica ki je za sekundarni zrak.

Kaj si zdej ti naredil s tem?

ja nad cevkami (k sm jih odpru) je pa se tko pena gor prbita k sm jo dol dov pa naštimu na spodni strani filtra (tm k je luknca)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da na tem forumu noben vec. ma use kar je treba vedt je da ma okol 1500-2000RPM vec uporabnih k drugi avspuhi.

heh aja fantje a veste da sm pocu dol canyon cagivo :) pa ma 6.5 do 100 pa tut unga BMWja 650 gs al neki k ma tut tm nekje.. pa to kr opazno :whistle: no ja sej zdej je pa na zimskih pocitncah sam se operem ga.. pa zrihtu sm si lepo 34 kolen pa power ventil da ga bom instaleru za cez zimo, pa to je to. drgac mi je pa en majstr k ma uno "diplomo" za rotax motorje v slo (rihta iste masine za gokard) reku da je 13.000 na original cilindru pa use zlo spostljiva stevilka in da je to top end za original 123 masino :winkiss: pa mi je le uspel :whistle: . gokard motorji isti 123 se vrtijo pac na 14.000 zarad lazje gredi lazjih batov (ena rinka) pa tut direkten zobnik majo sam brez nekega menjalnika in se lazji je use skup.

zdej pa ce se bo koncno nabrov kksn mito za po zimi da vidmo kok kej stegne sm voljan probat. tja do 180 kokr gre.

lp Boh :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

flejm ta tvoj pover ventil se men zdi isti kot tisti rave ki je biu še na mal starejših rs-kah pa ne elektronski ampak tist na membrano in to imaš pomojm ti gor. Ma kdo mogoče koleno za frgazr 34mm?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako je. jst ti zrihtam original kolen 34 za 50€.

norc 16 je prodal celi fergazer za 50€ se mi zdi....drugac sem pa jaz pred casom kupo celi fergazer 34 + airgox + kolena za 16 al 17.000 SIT

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislm da na tem forumu noben vec. ma use kar je treba vedt je da ma okol 1500-2000RPM vec uporabnih k drugi avspuhi.

heh aja fantje a veste da sm pocu dol canyon cagivo :) pa ma 6.5 do 100 pa tut unga BMWja 650 gs al neki k ma tut tm nekje.. pa to kr opazno :whistle: no ja sej zdej je pa na zimskih pocitncah sam se operem ga.. pa zrihtu sm si lepo 34 kolen pa power ventil da ga bom instaleru za cez zimo, pa to je to. drgac mi je pa en majstr k ma uno "diplomo" za rotax motorje v slo (rihta iste masine za gokard) reku da je 13.000 na original cilindru pa use zlo spostljiva stevilka in da je to top end za original 123 masino :winkiss: pa mi je le uspel :whistle: . gokard motorji isti 123 se vrtijo pac na 14.000 zarad lazje gredi lazjih batov (ena rinka) pa tut direkten zobnik majo sam brez nekega menjalnika in se lazji je use skup.

zdej pa ce se bo koncno nabrov kksn mito za po zimi da vidmo kok kej stegne sm voljan probat. tja do 180 kokr gre.

lp Boh :evilgrin:

od leta 96 naprej do 2006 majo rs-ke rotax122 mašine, tanova 2007 pa ma neko drugo gor :)

kaj je pa ta power ventil? kko to deluje?

flejm ta tvoj pover ventil se men zdi isti kot tisti rave ki je biu še na mal starejših rs-kah pa ne elektronski ampak tist na membrano in to imaš pomojm ti gor. Ma kdo mogoče koleno za frgazr 34mm?

na rotax127 mašinah, ki niso ble serijsko depotencirane (kot so zdej zarad zakona na 11kW) je bil gor že serijsko ventil. ta je biu pnevmatski (sej se na e-buy dobi sam je pol mal problem na rotax123,122 montirat), za rotax123 in 122 mašine pa pride ta elektronski RAVE kot ga poznamo... :)

res me zanima kaj je to zaen power ventil pa kko deluje in kšne učinke ima?? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

norc 16 je prodal celi fergazer za 50€ se mi zdi....drugac sem pa jaz pred casom kupo celi fergazer 34 + airgox + kolena za 16 al 17.000 SIT

ja pa a ti ves da sm se jst menu za ta ferg pa da je biu ceu neki cudn neki mu je mankal pa se olja ni delu. drgac je okol 300E nov.. glede kolena je pa reku da ga ne prodaja posebi.. pa se uprasanje ce je biu uriginal od rotaxa...

od leta 96 naprej do 2006 majo rs-ke rotax122 mašine, tanova 2007 pa ma neko drugo gor :)

kaj je pa ta power ventil? kko to deluje?

na rotax127 mašinah, ki niso ble serijsko depotencirane (kot so zdej zarad zakona na 11kW) je bil gor že serijsko ventil. ta je biu pnevmatski (sej se na e-buy dobi sam je pol mal problem na rotax123,122 montirat), za rotax123 in 122 mašine pa pride ta elektronski RAVE kot ga poznamo... :)

res me zanima kaj je to zaen power ventil pa kko deluje in kšne učinke ima?? :)

dej ti ne govor k mi pise na okvirju rotax122 poleg tega pa te cifre- 122 123 pa 127 se sploh ni nobene razlike v vitalnih delih motorja (blok menjalnik cly...) na moj motor gre ta pnevmatski ventil gor. Dov sm pa tut ze sliko njega gor. taka crna bunka je iz cilindra vn... isti k. je k RAVE sam da je cenejsi pa mehanski. (bl k das gas bolj se odpira jezicek- aleluja) lp

špinača boh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... na moj motor gre ta pnevmatski ventil gor. Dov sm pa tut ze sliko njega gor. taka crna bunka je iz cilindra vn... isti k. je k RAVE sam da je cenejsi pa mehanski. (bl k das gas bolj se odpira jezicek- aleluja) lp

špinača boh

Hey špinačasti boh :whistle:

Ne vem če bo tole držalo, da več k daš gasa bolj se odpre. Potemtakem bi bilo ga brezveze imet, recimo, ko bi pri nizkih obratih na polno odpru gas, bi s tem tudi ta ventil, tko da nebi ničnaredil. Če mene vprašaš deluje na podtlak ali kej podobnega, da pač, se odpira z obrati...(na tak način k pa fergiji z membranami)

Nisem pa 100% :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u flame, morm te pohvalt.........res si se od takrat zeloooooo popravu :worship:

upam da nisi zameru takrat ko si moral biti tok časa v toplicah :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa a ti ves da sm se jst menu za ta ferg pa da je biu ceu neki cudn neki mu je mankal pa se olja ni delu. drgac je okol 300E nov.. glede kolena je pa reku da ga ne prodaja posebi.. pa se uprasanje ce je biu uriginal od rotaxa...

njemu sme enega čist drugega rihtal ampak se je zadeva ustavla pri enem ko me je nekaj malo napizdil doma je mel 4 rske stare vse starejše sepravi vse z rave ventilji pa fergazerji 34. pa seveda vse nedelujoče in sem mislil pač takrat to vse dol kupit. pol pa me je zajebal

žali boga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hey špinačasti boh :whistle:

Ne vem če bo tole držalo, da več k daš gasa bolj se odpre. Potemtakem bi bilo ga brezveze imet, recimo, ko bi pri nizkih obratih na polno odpru gas, bi s tem tudi ta ventil, tko da nebi ničnaredil. Če mene vprašaš deluje na podtlak ali kej podobnega, da pač, se odpira z obrati...(na tak način k pa fergiji z membranami)

Nisem pa 100% :unsure:

no ja no sej mas prov pac neki je sam ni pa elektronski.... da se pa tut nastelat kdaj prime- high tech :D

u flame, morm te pohvalt.........res si se od takrat zeloooooo popravu :worship:

upam da nisi zameru takrat ko si moral biti tok časa v toplicah :unsure:

ma cist nc ne zamerm pac si kdaj tut kej zaslužm kaj češ. sam pravim pa da bodi do vseh enak na forumu če si že mod. vem pa tudi da je to nemalokdaj težko.

lp koleraba boh

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dej ti ne govor k mi pise na okvirju rotax122 poleg tega pa te cifre- 122 123 pa 127 se sploh ni nobene razlike v vitalnih delih motorja (blok menjalnik cly.. .) na moj motor gre ta pnevmatski ventil gor. Dov sm pa tut ze sliko njega gor. taka crna bunka je iz cilindra vn... isti k. je k RAVE sam da je cenejsi pa mehanski. (bl k das gas bolj se odpira jezicek- aleluja) lp

špinača boh

neki so se aprilia z rotaxom skregal zato nove 2007 majo neke druge motorje gor, nvem kaj tebi piše. lah ti napačne podatke piše al pa so te nateglni al pa zgrešili. to so mi na večih pooblaščenih servisih povedali (bol privat (tudi v italiji) ne pa tej avto triglav pa avtocommerce pa to k so use isto sranje!!)

drgač razlike so 100%! če ne drugje so v kanalih v cilindru. to sm brau na nekih italjanskih straneh. niso imele kr tko 40konjev ne se bat :)

uni pnevmatski ventil so mele rske na rotax127 leta 90,91... paša pa tudi na 123 in 122 sam moraš neki vrtat in priretit neke luknje.

Hey špinačasti boh :whistle:

Ne vem če bo tole držalo, da več k daš gasa bolj se odpre. Potemtakem bi bilo ga brezveze imet, recimo, ko bi pri nizkih obratih na polno odpru gas, bi s tem tudi ta ventil, tko da nebi ničnaredil. Če mene vprašaš deluje na podtlak ali kej podobnega, da pač, se odpira z obrati...(na tak način k pa fergiji z membranami)

Nisem pa 100% :unsure:

to je pnevmatski rave, deluje na podtlak, se odpira z obrati in ne z gasom ;)

no ja no sej mas prov pac neki je sam ni pa elektronski.... da se pa tut nastelat kdaj prime- high tech :D

lp koleraba boh

high tech? :D hahahah! letnik 90, 91 ;) no res pa je da te pnevmatske so meli na dirkalnikih in so bolši od elektronskega :)

če sploh flame misli na isti ventil kot jst...je to tak črn, kot neka bunka z nekim rdečim kosom navrh..? oz prilepi spet sliko če lahko al pa daj link če veš kje je kr se mi ne da iskat... :P lenoritis pač, se opravičujem :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neki so se aprilia z rotaxom skregal zato nove 2007 majo neke druge motorje gor, nvem kaj tebi piše. lah ti napačne podatke piše al pa so te nateglni al pa zgrešili. to so mi na večih pooblaščenih servisih povedali (bol privat (tudi v italiji) ne pa tej avto triglav pa avtocommerce pa to k so use isto sranje!!)

drgač razlike so 100%! če ne drugje so v kanalih v cilindru. to sm brau na nekih italjanskih straneh. niso imele kr tko 40konjev ne se bat :)

ti tle buče prodajaš? 2007 ma enako mašino kot 2006 in 2005, se pravi rotax 122 ali 123, nism zihr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti tle buče prodajaš? 2007 ma enako mašino kot 2006 in 2005, se pravi rotax 122 ali 123, nism zihr

RSke majo rotax123, 122 majo pa moj(ETX) pa un čopr(classic al kwa je že)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RSke majo rotax123, 122 majo pa moj(ETX) pa un čopr(classic al kwa je že)

kva pa ti zdej prbijaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!