Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

03-14-2008 - 09:25

THE APRILIA RS 125, WINNER OF THE 2008 "BIKE OF THE YEAR"

For the second straight year, the Aprilia RS 125 was awarded the title of Bike of the Year. Among those who voted for the winner of the “125” category were almost 94,000 readers of twelve different European magazines, among them Italy's In Moto that preferred the RS 125 to the Cagiva Mito and the Yamaha YZF-R 125, awarding it 27.6% of votes.

For the RS 125, it was the umpteenth acknowledgement of an unparalleled career, in which it has cemented its technical and stylistic leadership in the category that Aprilia has dominated for over twenty years. The RS 125 is now directly linked to the extraordinary performances of the Noale production house in the velocity sector. It isn't by chance that, after the 2006 and 2007 windfall in the 125 and 250 World Championships (winning the Riders' and Constructors' titles in both classes), Aprilia already has 125 and 250 victories in 2008 that were earned at the season's first Grand Prix in Qatar.

The stream of technological data from the track to the road is key to the success of Aprilia's street replicas with the young public. Beginning with the AF1 and ending at the current RS, the line evolved from the exceptional Futura and Estrema, leaving intact the DNA that links them to the Aprilia 125s of the Grand Prixs and yesterday and today's protagonists of the 125 World Championship.

There has been a constant technological progression that, beyond stile and mechanics, also involved the liquid-cooled propulsor from its single-cylinder debut, now capable of unattainable performances. In its latest evolution, the Aprilia RS 125 is even cleaner and meets the strict Euro 3 emission limits normative, thanks to meticulous carburetor control and the adoption of an exhaust catalyst.

The award of 2008 Bike of the Year once again confirms the extraordinary appeal the 125 Aprilia street replicas enjoy among their fans.

:worship: :OK: :grupni: :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: http://www.aprilia.com/magazine_dettaglio.asp?id=1309

Objavljeno (popravljeno)

A kdo ve če je zaeban zamenat spredni zobnik-na kaj morš bit najbol pozorn, kr ga mislm med vikendom zamenat z 2 zoba večjim.

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno
A kdo ve če je zaeban zamenat spredni zobnik-na kaj morš bit najbol pozorn, kr ga mislm med vikendom zamenat z 2 zoba večjim.

1. ne vem zakaj bi menjov sam spredn zobnik

2. ne priporočam drugo št. zobc kot je original

3. ne bo nobenih težav z menjavo

Lp

Objavljeno
A kdo ve če je zaeban zamenat spredni zobnik-na kaj morš bit najbol pozorn, kr ga mislm med vikendom zamenat z 2 zoba večjim.

če imaš spredi 17ko resnično dvomim da boš večjega gor dobo. ker kolikor vem ni placa za večjega. drugače parabiš samo klešče z katerimi boš odstranil zaščitno šplento.

Objavljeno

prbližn kolk km še gre (za zihr) odkar ti posvet lučka za olje?

Objavljeno
prbližn kolk km še gre (za zihr) odkar ti posvet lučka za olje?

jst sm jih enkrat čez 100 naredu.... :whistle: :whistle:

za zihr pa tm 50 -75

Objavljeno (popravljeno)

zanima me če kdo pozna zgodovino tega motorja?

www.avto_net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1915702

če kdo kaj ve bi bil zelo hvaležen za vse informacije :)

Popravljeno . Popravil Sharko
Objavljeno
zanima me če kdo pozna zgodovino tega motorja?

www.avto_net/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1915702

če kdo kaj ve bi bil zelo hvaležen za vse informacije :)

a ni to od BaHa motor??

Objavljeno
a ni to od BaHa motor??

jap čuj mona to je od našega baheca motor :D

Objavljeno (popravljeno)

Kaj je tista spužva na notranji strani plastike pr mašini hudo pomembna al gre lahko stran? :unsure:

Popravljeno . Popravil Maci
Objavljeno
Kaj je tista spužva na notranji strani plastike pr mašini hudo pomembna al gre lahko stran? :unsure:

lahko gre stran

sam zakaj te pa mot pa ne vem :P

Objavljeno
1. ne vem zakaj bi menjov sam spredn zobnik

2. ne priporočam drugo št. zobc kot je original

3. ne bo nobenih težav z menjavo

Lp

če imaš spredi 17ko resnično dvomim da boš večjega gor dobo. ker kolikor vem ni placa za večjega. drugače parabiš samo klešče z katerimi boš odstranil zaščitno šplento.

Spreden zobnik bi menu zato ker je prejšni lastnik dal sprednji zobnik za 2 zoba manjši, tko da ma ketna tut lufta-kr dost.

Aha se prav samo s kleščimi dam dol šplento-NO PROBLEM-upam :rolleyes:

Objavljeno

Komplet plastika gre na farbanje, pa se vsa umazana in mastna je :whistle: Like it clean :worship:

Objavljeno
cene so ful različne že v a,b,c,d tolerancah.

misli mda a je najcenejša ker gre tudi najbolj v prodajo naslednej pa so dražje.

jaz sme dal 38k za bat takrat

no ja sej to e to, 38k je 160€....

Objavljeno
Kaj je tista spužva na notranji strani plastike pr mašini hudo pomembna al gre lahko stran? :unsure:

sam ne mi tizga stran tgat, k se ti bo plastika stopila!

Objavljeno

Kok je orginalno spredi zobov pri aprilli 125ccm 1999 letnik, a je 15?Ubistvu tm k gre z menjalnika na feltno.

Objavljeno

ogled pa je mozen v sladkem vrhu ( PALOMA)

haha :D

Objavljeno

kuj kurac žalite naš kraj. če nebi blo tega kraja z čim bi si ki le vi rit brisali.

Objavljeno

jst bi si ga z italjanskim k je bol pocen :D

sam zakaj se pa ta motor prodaja ze 3 mesce?

Objavljeno

poj da pa tut gor slikco, k se vid da je delou burnout :D pohvalno :P

Objavljeno

motor je od enega kolega. motor je imel 2 crasha oba krat vse na novo zamenjano na aprilijo. takda se resnevidi nič.

potem so mu jo gor odblokirani in ker je tota na chip mu je niso vredu nastimali in je 2 krat ribnila. ob krat novi celidner gor. če še motor 3tjič zariba. v naslednjih2-3k km se dobi čist nova aprilija.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!