Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

1168 strani, pa veselo branje želim :).

Za moje pojme je to nek tabu, da se RS-ke tok rade kvarijo, ker jaz z njo večjih problemov nisem imel, so me pa serviserji zaje*al, tak imaš tudi tuki neki v vednost: če je servis pooblaščen ni nujno dober! Kvar se tok kokr jo vzdržuješ.

Če sta skeptična pa vzamta 4-t yamahco r125. Ampak če se ne motim sta vsaj 2 na forumo katerim je mašina šla po gobe sam pa poznam še enega iz Mb; podoben primer.

Popravljeno . Popravil macak333
  • Všeč mi je 1
Objavljeno

1168 strani, pa veselo branje želim :).

Za moje pojme je to nek tabu, da se RS-ke tok rade kvarijo, ker jaz z njo večjih problemov nisem imel, so me pa serviserji zaje*al, tak imaš tudi tuki neki v vednost: če je servis pooblaščen ni nujno dober! Kvar se tok kokr jo vzdržuješ.

Če sta skeptična pa vzamta 4-t yamahco r125. Ampak če se ne motim sta vsaj 2 na forumo katerim je mašina šla po gobe sam pa poznam še enega iz Mb; podoben primer.

tako je,,,kvarijo pa sem jim zato ker jih nevejo dobro vzdrževati ;)...mam sam aprilio rs 125 2005letnik ,,16.000 km mam in še prvi bat in še vedno gre ko raketa,,kolega pa ma 2002 letnik aprilio rs 125 pa je z Original batom(se pravi prvim batom) naredil 21.500km ;)...tak da ja je odvisno od vzdrževanja :)!!

Tudi jaz enega poznam ;)

med 125ccm 2T the best

Med 600ccm 4T Powahhh!! :D

Objavljeno

tako je,,,kvarijo pa sem jim zato ker jih nevejo dobro vzdrževati ;)...mam sam aprilio rs 125 2005letnik ,,16.000 km mam in še prvi bat in še vedno gre ko raketa,,kolega pa ma 2002 letnik aprilio rs 125 pa je z Original batom(se pravi prvim batom) naredil 21.500km ;)...tak da ja je odvisno od vzdrževanja :)!!

Tudi jaz enega poznam ;)

med 125ccm 2T the best

Med 600ccm 4T Powahhh!! :D

No to, da si ti naredil 16k km z originalnim batom in to da je kolega naredil z batom letnik 2002 21.5k km, NEBI RAVNO IMENOVAL VZDRŽEVANJE :) Ok, tvojih 16k še ni kritičnih ob neki normalni vožnji. Ampak 21k z batom 2002? To je pa tempirana bomba.

Kaj točno ti razumeš vzdrževanje 2t motorja?? Vzdrževanje 2t motorja je to da delaš redno generalke (cca 15000km). Drugega skoraj da nimaš kaj vzdrževat (kar se tiče mašine)

Verjetno si zamešal vzdrževanje pri 4t u 2t. Tam pa je olje, filtri, ventili, ketna ventilov,...

Objavljeno (popravljeno)

No to, da si ti naredil 16k km z originalnim batom in to da je kolega naredil z batom letnik 2002 21.5k km, NEBI RAVNO IMENOVAL VZDRŽEVANJE :) Ok, tvojih 16k še ni kritičnih ob neki normalni vožnji. Ampak 21k z batom 2002? To je pa tempirana bomba.

Kaj točno ti razumeš vzdrževanje 2t motorja?? Vzdrževanje 2t motorja je to da delaš redno generalke (cca 15000km). Drugega skoraj da nimaš kaj vzdrževat (kar se tiče mašine)

Verjetno si zamešal vzdrževanje pri 4t u 2t. Tam pa je olje, filtri, ventili, ketna ventilov,...

Z vzdrževanjem sem mislil ( da ne šrafjam kot drugi ,,npr poznam enega da šrajfa aprilio vsak dan..to je abnormal...itd,... )

pa kar se tiče generalke bom jo naredil zdaj v zimi :).....če pa za kolega ne verjameš pa ga lahko sam vprašaš ;),...

Popravljeno . Popravil Aprilia rs 125
Objavljeno

No to, da si ti naredil 16k km z originalnim batom in to da je kolega naredil z batom letnik 2002 21.5k km, NEBI RAVNO IMENOVAL VZDRŽEVANJE :) Ok, tvojih 16k še ni kritičnih ob neki normalni vožnji. Ampak 21k z batom 2002? To je pa tempirana bomba.

Kaj točno ti razumeš vzdrževanje 2t motorja?? Vzdrževanje 2t motorja je to da delaš redno generalke (cca 15000km). Drugega skoraj da nimaš kaj vzdrževat (kar se tiče mašine)

Verjetno si zamešal vzdrževanje pri 4t u 2t. Tam pa je olje, filtri, ventili, ketna ventilov,...

predpisana menjava bata na rs 125 je kolikor vem, se vedno na 16k km, kot ze od nekdaj.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

A so kake posebne fore pri shranjevanju 2 takterjev čez zimo? :blush:

Objavljeno

predpisana menjava bata na rs 125 je kolikor vem, se vedno na 16k km, kot ze od nekdaj.

No lej, svoje aprilie rs 125 nisem nikoli imel, imam pa vsaj 4 redne ki jim šravfam. Lahko je 15k km ali pa 16k km, je čisto vseeno...Danes tako noben ne razume kaj pomeni da je motor potrebno segrevat, nihče se normalno ne vozi z njim, vedno se motor šalta na najvišjih obratih. Ko je bat 15k km gonjen do amena pride tudi cilinder zelo lep...vsi mislijo/mislite da se prišpara na batu če ga dolgo voziš. Mhm :) Ko pa je pobrebno še cilinder honat je strošek malo večji. Če imaš srečo, ti zariba ojnica. To je tudi super situacija....pol si pa v dvomih, če je sploh pametno vložit vsaj 500€ v moped vreden 1000€. Da ne govorim o originalnih kosih, ki preplačajo motor.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A so kake posebne fore pri shranjevanju 2 takterjev čez zimo? :blush:

Če delaš mešanico v rezervar, je dobro da zadevno ven stočiš, saj če stoji dolgo bencin razje olje. Drugače pa nič kaj posebnega. Dobro je da maš motor na stojalih (zaradi gum). Nič mu ne škodi, če ga vsaketoliko malo užgeš ;)

Objavljeno

Men že zdej ne vžge pa je stal samo dva tedna..tako da prižiganje na vsak mesec npr. bo pri men bol težko =P

Drugače pa hvala

Objavljeno

Men že zdej ne vžge pa je stal samo dva tedna..tako da prižiganje na vsak mesec npr. bo pri men bol težko =P

Drugače pa hvala

ja boš pa enkrat mesečno počakal da bo cesta suha in se boš malo sprehodil ob motorju po ulici in bo na potisk definitivno vžgal :D

Objavljeno

Men že zdej ne vžge pa je stal samo dva tedna..tako da prižiganje na vsak mesec npr. bo pri men bol težko =P

Drugače pa hvala

Mogoče bi blo dobro da menjaš svečko, mogoče malo boljšo NGK BR10EIX (iridium). Če se ne motim je ta svečka oz nej me kdo popravi...je pa razlika očitna kot pri užiganju kot tudi samem delovanju in to za mislim da cca 8€...uglavnem za male pare ni problemov, svečko pa je zelo enostavno menjat.

Objavljeno

No lej, svoje aprilie rs 125 nisem nikoli imel, imam pa vsaj 4 redne ki jim šravfam. Lahko je 15k km ali pa 16k km, je čisto vseeno...Danes tako noben ne razume kaj pomeni da je motor potrebno segrevat, nihče se normalno ne vozi z njim, vedno se motor šalta na najvišjih obratih. Ko je bat 15k km gonjen do amena pride tudi cilinder zelo lep...vsi mislijo/mislite da se prišpara na batu če ga dolgo voziš. Mhm :) Ko pa je pobrebno še cilinder honat je strošek malo večji. Če imaš srečo, ti zariba ojnica. To je tudi super situacija....pol si pa v dvomih, če je sploh pametno vložit vsaj 500€ v moped vreden 1000€. Da ne govorim o originalnih kosih, ki preplačajo motor.

točno tak je ! :)

drugače pa če že popravljaš aprilie...maš slučajno kake dele?

Objavljeno

rad bi kupu rabljeno aprilijo sam nevem če bi uzeu to tanovo (od 2006 dalje) al uno tastaro... kaj so sploh kakšne razlike?

Kolko se vi peljete po AC in kolko približno na AC pije benza??

Objavljeno

rad bi kupu rabljeno aprilijo sam nevem če bi uzeu to tanovo (od 2006 dalje) al uno tastaro... kaj so sploh kakšne razlike?

Kolko se vi peljete po AC in kolko približno na AC pije benza??

kup rajši tastari model do 2005 vključno z 2005 ;),,,sam mam 2005 letnik in ti povem da gre kot more,,ni ga čez 2T!

razlike so,,pri tanovih je nekaj v frgazerju da ga ne moreš naštelat kot je treba...pri tastarih pa se vse da :)

Po AC kolko gre..175km/h,,,sam ne tiščat več kot 45s če ne lahko hitro zariba ;)..pije pa od 7-8 L(predelana) ,,če je npr: zablokirana pa gre 130km/h seveda majn pije.!

Objavljeno (popravljeno)

No lej, svoje aprilie rs 125 nisem nikoli imel, imam pa vsaj 4 redne ki jim šravfam. Lahko je 15k km ali pa 16k km, je čisto vseeno...Danes tako noben ne razume kaj pomeni da je motor potrebno segrevat, nihče se normalno ne vozi z njim, vedno se motor šalta na najvišjih obratih. Ko je bat 15k km gonjen do amena pride tudi cilinder zelo lep...vsi mislijo/mislite da se prišpara na batu če ga dolgo voziš. Mhm :) Ko pa je pobrebno še cilinder honat je strošek malo večji. Če imaš srečo, ti zariba ojnica. To je tudi super situacija....pol si pa v dvomih, če je sploh pametno vložit vsaj 500€ v moped vreden 1000€. Da ne govorim o originalnih kosih, ki preplačajo motor.

zal je vse kar si napisal se kako res.

Mogoče bi blo dobro da menjaš svečko, mogoče malo boljšo NGK BR10EIX (iridium). Če se ne motim je ta svečka oz nej me kdo popravi...je pa razlika očitna kot pri užiganju kot tudi samem delovanju in to za mislim da cca 8€...uglavnem za male pare ni problemov, svečko pa je zelo enostavno menjat.

predpisana naj bi bila B10EG ali B10EGV - vsaj pri rotax type 123, za type 122 nisem cisto 110%, za novejse lahko tudi da je katera druga.

Kolikor se mi dozdeva imajo RS plasticne tanke, tisti motorji ki imajo kovinski tank (a la AF1) pa morajo imeti cez zimo poln tank da ne zarjavi od znotraj. Ta bencin je spomladi navadno bolj slabo uporaben - za mogoce za kako mesanje s frisnim bencinom, ali pa za kako kosilnico. Sprazniti je dobro tudi salcko uplinjaca.

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

točno tak je ! :)

drugače pa če že popravljaš aprilie...maš slučajno kake dele?

Kontaktiraj me na ZS...lp

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

ker je to najbol obiskovana tema bom kr tle uprasau..

Ce mas odprto 125-ko, ti u prometni pise 11kw. Kaj na tehnicnem ti gledajo moc motorja al da je odprt pa to (kot pri 50cc skuterjih)? al tega sploh ne gledajo in sam pogledajo ce ti luci stimajo pa ostala jajca?

Objavljeno

ker je to najbol obiskovana tema bom kr tle uprasau..

Ce mas odprto 125-ko, ti u prometni pise 11kw. Kaj na tehnicnem ti gledajo moc motorja al da je odprt pa to (kot pri 50cc skuterjih)? al tega sploh ne gledajo in sam pogledajo ce ti luci stimajo pa ostala jajca?

Nimajo merilnika moći :D Tak da samo navadni tehnični pregled :D

Objavljeno

Nimajo merilnika moći :D Tak da samo navadni tehnični pregled :D

torej če naprimer js pridem npr s hondo hm ki ma odprta 42 konjeu na tehnični mi ne bojo nič težili?

kako pa te policaji lahko sploh kaznujejo da maš odprto če tega nemorejo dokazat?

Objavljeno

torej če naprimer js pridem npr s hondo hm ki ma odprta 42 konjeu na tehnični mi ne bojo nič težili?

kako pa te policaji lahko sploh kaznujejo da maš odprto če tega nemorejo dokazat?

Je za enkrat še nimajo prenosnih dyno-tov. Drugače pa se znajo kakšni problemi pojavit v primeru prometne. Samo ne tolko pri 125kah ki imajo tovarniško 11kw. Ampak pri a2 izpitu kjer blokirano motorje na 25-35kw.

Objavljeno

Brez problema dokažejo, moto pošlejo v koper na merjenje moči na tvoje stroške.

Kakor se spomnim od lani iz članka iz motosveta...potekala je policiska akcija na obali, kjer so preverjali tehnično ustreznost motorjev (blokade, predelave,...). Od cca 280 motoristov so jih 60 (vsaj kakor se spomnem) odpeljali na izredni tehnični, ampak v LPP, ker baje da u kopru nimajo pooblastil.

Objavljeno

kup rajši tastari model do 2005 vključno z 2005 ;),,,sam mam 2005 letnik in ti povem da gre kot more,,ni ga čez 2T!

razlike so,,pri tanovih je nekaj v frgazerju da ga ne moreš naštelat kot je treba...pri tastarih pa se vse da :)

Po AC kolko gre..175km/h,,,sam ne tiščat več kot 45s če ne lahko hitro zariba ;)..pije pa od 7-8 L(predelana) ,,če je npr: zablokirana pa gre 130km/h seveda majn pije.!

ta novejši model pije med 5-6l(odprta), zaprta pa pije tut okol 5-6l

Objavljeno

Zaprta vsekakor več pije (mogoče kak liter). Zakaj? Zato ker jo praktično na nizkih obratih ne voziš. Povrh vsega pije več zaradi blokad, ki pridelajo izgube...tistemu ki gleda za teh 6l/100km nej si kupi tomos youngsterja (1l/100km) ;) Kaj bo šele ko pridejo v igro malo večji, močnejši in žejnejši motorji? Sprijaznit se je treba da je motosport luxsuzen šport ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!