macak333 Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 (popravljeno) 1168 strani, pa veselo branje želim . Za moje pojme je to nek tabu, da se RS-ke tok rade kvarijo, ker jaz z njo večjih problemov nisem imel, so me pa serviserji zaje*al, tak imaš tudi tuki neki v vednost: če je servis pooblaščen ni nujno dober! Kvar se tok kokr jo vzdržuješ. Če sta skeptična pa vzamta 4-t yamahco r125. Ampak če se ne motim sta vsaj 2 na forumo katerim je mašina šla po gobe sam pa poznam še enega iz Mb; podoben primer. Popravljeno November 10, 2011. Popravil macak333 NinjaRider04 1
NinjaRider04 Objavljeno November 10, 2011 Opozori Objavljeno November 10, 2011 1168 strani, pa veselo branje želim . Za moje pojme je to nek tabu, da se RS-ke tok rade kvarijo, ker jaz z njo večjih problemov nisem imel, so me pa serviserji zaje*al, tak imaš tudi tuki neki v vednost: če je servis pooblaščen ni nujno dober! Kvar se tok kokr jo vzdržuješ. Če sta skeptična pa vzamta 4-t yamahco r125. Ampak če se ne motim sta vsaj 2 na forumo katerim je mašina šla po gobe sam pa poznam še enega iz Mb; podoben primer. tako je,,,kvarijo pa sem jim zato ker jih nevejo dobro vzdrževati ...mam sam aprilio rs 125 2005letnik ,,16.000 km mam in še prvi bat in še vedno gre ko raketa,,kolega pa ma 2002 letnik aprilio rs 125 pa je z Original batom(se pravi prvim batom) naredil 21.500km ...tak da ja je odvisno od vzdrževanja !! Tudi jaz enega poznam med 125ccm 2T the best Med 600ccm 4T Powahhh!! Gasperr 1
_luke_ Objavljeno November 11, 2011 Opozori Objavljeno November 11, 2011 tako je,,,kvarijo pa sem jim zato ker jih nevejo dobro vzdrževati ...mam sam aprilio rs 125 2005letnik ,,16.000 km mam in še prvi bat in še vedno gre ko raketa,,kolega pa ma 2002 letnik aprilio rs 125 pa je z Original batom(se pravi prvim batom) naredil 21.500km ...tak da ja je odvisno od vzdrževanja !! Tudi jaz enega poznam med 125ccm 2T the best Med 600ccm 4T Powahhh!! No to, da si ti naredil 16k km z originalnim batom in to da je kolega naredil z batom letnik 2002 21.5k km, NEBI RAVNO IMENOVAL VZDRŽEVANJE Ok, tvojih 16k še ni kritičnih ob neki normalni vožnji. Ampak 21k z batom 2002? To je pa tempirana bomba. Kaj točno ti razumeš vzdrževanje 2t motorja?? Vzdrževanje 2t motorja je to da delaš redno generalke (cca 15000km). Drugega skoraj da nimaš kaj vzdrževat (kar se tiče mašine) Verjetno si zamešal vzdrževanje pri 4t u 2t. Tam pa je olje, filtri, ventili, ketna ventilov,...
NinjaRider04 Objavljeno November 11, 2011 Opozori Objavljeno November 11, 2011 (popravljeno) No to, da si ti naredil 16k km z originalnim batom in to da je kolega naredil z batom letnik 2002 21.5k km, NEBI RAVNO IMENOVAL VZDRŽEVANJE Ok, tvojih 16k še ni kritičnih ob neki normalni vožnji. Ampak 21k z batom 2002? To je pa tempirana bomba. Kaj točno ti razumeš vzdrževanje 2t motorja?? Vzdrževanje 2t motorja je to da delaš redno generalke (cca 15000km). Drugega skoraj da nimaš kaj vzdrževat (kar se tiče mašine) Verjetno si zamešal vzdrževanje pri 4t u 2t. Tam pa je olje, filtri, ventili, ketna ventilov,... Z vzdrževanjem sem mislil ( da ne šrafjam kot drugi ,,npr poznam enega da šrajfa aprilio vsak dan..to je abnormal...itd,... ) pa kar se tiče generalke bom jo naredil zdaj v zimi .....če pa za kolega ne verjameš pa ga lahko sam vprašaš ,... Popravljeno November 11, 2011. Popravil Aprilia rs 125
Zok Objavljeno November 12, 2011 Opozori Objavljeno November 12, 2011 No to, da si ti naredil 16k km z originalnim batom in to da je kolega naredil z batom letnik 2002 21.5k km, NEBI RAVNO IMENOVAL VZDRŽEVANJE Ok, tvojih 16k še ni kritičnih ob neki normalni vožnji. Ampak 21k z batom 2002? To je pa tempirana bomba. Kaj točno ti razumeš vzdrževanje 2t motorja?? Vzdrževanje 2t motorja je to da delaš redno generalke (cca 15000km). Drugega skoraj da nimaš kaj vzdrževat (kar se tiče mašine) Verjetno si zamešal vzdrževanje pri 4t u 2t. Tam pa je olje, filtri, ventili, ketna ventilov,... predpisana menjava bata na rs 125 je kolikor vem, se vedno na 16k km, kot ze od nekdaj. NinjaRider04 1
Gasperr Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 A so kake posebne fore pri shranjevanju 2 takterjev čez zimo?
_luke_ Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 predpisana menjava bata na rs 125 je kolikor vem, se vedno na 16k km, kot ze od nekdaj. No lej, svoje aprilie rs 125 nisem nikoli imel, imam pa vsaj 4 redne ki jim šravfam. Lahko je 15k km ali pa 16k km, je čisto vseeno...Danes tako noben ne razume kaj pomeni da je motor potrebno segrevat, nihče se normalno ne vozi z njim, vedno se motor šalta na najvišjih obratih. Ko je bat 15k km gonjen do amena pride tudi cilinder zelo lep...vsi mislijo/mislite da se prišpara na batu če ga dolgo voziš. Mhm Ko pa je pobrebno še cilinder honat je strošek malo večji. Če imaš srečo, ti zariba ojnica. To je tudi super situacija....pol si pa v dvomih, če je sploh pametno vložit vsaj 500€ v moped vreden 1000€. Da ne govorim o originalnih kosih, ki preplačajo motor. Zok in NinjaRider04 2
_luke_ Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 A so kake posebne fore pri shranjevanju 2 takterjev čez zimo? Če delaš mešanico v rezervar, je dobro da zadevno ven stočiš, saj če stoji dolgo bencin razje olje. Drugače pa nič kaj posebnega. Dobro je da maš motor na stojalih (zaradi gum). Nič mu ne škodi, če ga vsaketoliko malo užgeš
Gasperr Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 Men že zdej ne vžge pa je stal samo dva tedna..tako da prižiganje na vsak mesec npr. bo pri men bol težko =P Drugače pa hvala
norc 16 Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 Men že zdej ne vžge pa je stal samo dva tedna..tako da prižiganje na vsak mesec npr. bo pri men bol težko =P Drugače pa hvala ja boš pa enkrat mesečno počakal da bo cesta suha in se boš malo sprehodil ob motorju po ulici in bo na potisk definitivno vžgal
_luke_ Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 Men že zdej ne vžge pa je stal samo dva tedna..tako da prižiganje na vsak mesec npr. bo pri men bol težko =P Drugače pa hvala Mogoče bi blo dobro da menjaš svečko, mogoče malo boljšo NGK BR10EIX (iridium). Če se ne motim je ta svečka oz nej me kdo popravi...je pa razlika očitna kot pri užiganju kot tudi samem delovanju in to za mislim da cca 8€...uglavnem za male pare ni problemov, svečko pa je zelo enostavno menjat.
NinjaRider04 Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 No lej, svoje aprilie rs 125 nisem nikoli imel, imam pa vsaj 4 redne ki jim šravfam. Lahko je 15k km ali pa 16k km, je čisto vseeno...Danes tako noben ne razume kaj pomeni da je motor potrebno segrevat, nihče se normalno ne vozi z njim, vedno se motor šalta na najvišjih obratih. Ko je bat 15k km gonjen do amena pride tudi cilinder zelo lep...vsi mislijo/mislite da se prišpara na batu če ga dolgo voziš. Mhm Ko pa je pobrebno še cilinder honat je strošek malo večji. Če imaš srečo, ti zariba ojnica. To je tudi super situacija....pol si pa v dvomih, če je sploh pametno vložit vsaj 500€ v moped vreden 1000€. Da ne govorim o originalnih kosih, ki preplačajo motor. točno tak je ! drugače pa če že popravljaš aprilie...maš slučajno kake dele?
MoNsTeR 3n3rGy Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 rad bi kupu rabljeno aprilijo sam nevem če bi uzeu to tanovo (od 2006 dalje) al uno tastaro... kaj so sploh kakšne razlike? Kolko se vi peljete po AC in kolko približno na AC pije benza??
NinjaRider04 Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 rad bi kupu rabljeno aprilijo sam nevem če bi uzeu to tanovo (od 2006 dalje) al uno tastaro... kaj so sploh kakšne razlike? Kolko se vi peljete po AC in kolko približno na AC pije benza?? kup rajši tastari model do 2005 vključno z 2005 ,,,sam mam 2005 letnik in ti povem da gre kot more,,ni ga čez 2T! razlike so,,pri tanovih je nekaj v frgazerju da ga ne moreš naštelat kot je treba...pri tastarih pa se vse da Po AC kolko gre..175km/h,,,sam ne tiščat več kot 45s če ne lahko hitro zariba ..pije pa od 7-8 L(predelana) ,,če je npr: zablokirana pa gre 130km/h seveda majn pije.!
Zok Objavljeno November 13, 2011 Opozori Objavljeno November 13, 2011 (popravljeno) No lej, svoje aprilie rs 125 nisem nikoli imel, imam pa vsaj 4 redne ki jim šravfam. Lahko je 15k km ali pa 16k km, je čisto vseeno...Danes tako noben ne razume kaj pomeni da je motor potrebno segrevat, nihče se normalno ne vozi z njim, vedno se motor šalta na najvišjih obratih. Ko je bat 15k km gonjen do amena pride tudi cilinder zelo lep...vsi mislijo/mislite da se prišpara na batu če ga dolgo voziš. Mhm Ko pa je pobrebno še cilinder honat je strošek malo večji. Če imaš srečo, ti zariba ojnica. To je tudi super situacija....pol si pa v dvomih, če je sploh pametno vložit vsaj 500€ v moped vreden 1000€. Da ne govorim o originalnih kosih, ki preplačajo motor. zal je vse kar si napisal se kako res. Mogoče bi blo dobro da menjaš svečko, mogoče malo boljšo NGK BR10EIX (iridium). Če se ne motim je ta svečka oz nej me kdo popravi...je pa razlika očitna kot pri užiganju kot tudi samem delovanju in to za mislim da cca 8€...uglavnem za male pare ni problemov, svečko pa je zelo enostavno menjat. predpisana naj bi bila B10EG ali B10EGV - vsaj pri rotax type 123, za type 122 nisem cisto 110%, za novejse lahko tudi da je katera druga. Kolikor se mi dozdeva imajo RS plasticne tanke, tisti motorji ki imajo kovinski tank (a la AF1) pa morajo imeti cez zimo poln tank da ne zarjavi od znotraj. Ta bencin je spomladi navadno bolj slabo uporaben - za mogoce za kako mesanje s frisnim bencinom, ali pa za kako kosilnico. Sprazniti je dobro tudi salcko uplinjaca. Popravljeno November 13, 2011. Popravil Zok
_luke_ Objavljeno November 14, 2011 Opozori Objavljeno November 14, 2011 točno tak je ! drugače pa če že popravljaš aprilie...maš slučajno kake dele? Kontaktiraj me na ZS...lp NinjaRider04 1
MoNsTeR 3n3rGy Objavljeno November 15, 2011 Opozori Objavljeno November 15, 2011 ker je to najbol obiskovana tema bom kr tle uprasau.. Ce mas odprto 125-ko, ti u prometni pise 11kw. Kaj na tehnicnem ti gledajo moc motorja al da je odprt pa to (kot pri 50cc skuterjih)? al tega sploh ne gledajo in sam pogledajo ce ti luci stimajo pa ostala jajca?
norc 16 Objavljeno November 15, 2011 Opozori Objavljeno November 15, 2011 ker je to najbol obiskovana tema bom kr tle uprasau.. Ce mas odprto 125-ko, ti u prometni pise 11kw. Kaj na tehnicnem ti gledajo moc motorja al da je odprt pa to (kot pri 50cc skuterjih)? al tega sploh ne gledajo in sam pogledajo ce ti luci stimajo pa ostala jajca? Nimajo merilnika moći Tak da samo navadni tehnični pregled
klimez Objavljeno November 15, 2011 Opozori Objavljeno November 15, 2011 rabi kdo rave ventil ali pa enodelni vannuci rdeč kombinezon?
MoNsTeR 3n3rGy Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 Nimajo merilnika moći Tak da samo navadni tehnični pregled torej če naprimer js pridem npr s hondo hm ki ma odprta 42 konjeu na tehnični mi ne bojo nič težili? kako pa te policaji lahko sploh kaznujejo da maš odprto če tega nemorejo dokazat?
kelih Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 Brez problema dokažejo, moto pošlejo v koper na merjenje moči na tvoje stroške.
norc 16 Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 torej če naprimer js pridem npr s hondo hm ki ma odprta 42 konjeu na tehnični mi ne bojo nič težili? kako pa te policaji lahko sploh kaznujejo da maš odprto če tega nemorejo dokazat? Je za enkrat še nimajo prenosnih dyno-tov. Drugače pa se znajo kakšni problemi pojavit v primeru prometne. Samo ne tolko pri 125kah ki imajo tovarniško 11kw. Ampak pri a2 izpitu kjer blokirano motorje na 25-35kw.
_luke_ Objavljeno November 16, 2011 Opozori Objavljeno November 16, 2011 Brez problema dokažejo, moto pošlejo v koper na merjenje moči na tvoje stroške. Kakor se spomnim od lani iz članka iz motosveta...potekala je policiska akcija na obali, kjer so preverjali tehnično ustreznost motorjev (blokade, predelave,...). Od cca 280 motoristov so jih 60 (vsaj kakor se spomnem) odpeljali na izredni tehnični, ampak v LPP, ker baje da u kopru nimajo pooblastil.
SpiZek Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 kup rajši tastari model do 2005 vključno z 2005 ,,,sam mam 2005 letnik in ti povem da gre kot more,,ni ga čez 2T! razlike so,,pri tanovih je nekaj v frgazerju da ga ne moreš naštelat kot je treba...pri tastarih pa se vse da Po AC kolko gre..175km/h,,,sam ne tiščat več kot 45s če ne lahko hitro zariba ..pije pa od 7-8 L(predelana) ,,če je npr: zablokirana pa gre 130km/h seveda majn pije.! ta novejši model pije med 5-6l(odprta), zaprta pa pije tut okol 5-6l
_luke_ Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 Zaprta vsekakor več pije (mogoče kak liter). Zakaj? Zato ker jo praktično na nizkih obratih ne voziš. Povrh vsega pije več zaradi blokad, ki pridelajo izgube...tistemu ki gleda za teh 6l/100km nej si kupi tomos youngsterja (1l/100km) Kaj bo šele ko pridejo v igro malo večji, močnejši in žejnejši motorji? Sprijaznit se je treba da je motosport luxsuzen šport
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se