Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Samo pismo...te cene res niso normalne, jebemu. Zakaj ne živim na meji z Italijo?! Dol so te mopedi ziher zastonj. Talajo jih, kot krofe za pusta hrusta.

 

 

 

 

Jz sem gledu v Milanu in Rimu take RS kot sem imel....tam l.95 ali l.96 za na RACELAND a če je bla lepa je imela ful ceno

Objavljeno

Ja tista prva je tko cela prebarvana. Verjetno mu je mal na mestu padla :D Se pa spomnim da sta se obe, ta in tista od Rossija, prodajale takrat ko sem jaz kupoval :) Le da je Rossi bil takrat še malo manj nor na te svoje nalepke :D

 

Tam jim je verjetno res cel motor potrošna roba :P

 

Sej ko sem jst prodajal je bla ena od teh na prodaj. Sumljivo, sumljivo :D

 

 

Samo pismo...te cene res niso normalne, jebemu. Zakaj ne živim na meji z Italijo?! Dol so te mopedi ziher zastonj. Talajo jih, kot krofe za pusta hrusta.

 

 

 

 

Jz sem gledu v Milanu in Rimu take RS kot sem imel....tam l.95 ali l.96 za na RACELAND a če je bla lepa je imela ful ceno

Ja, samo pri nas je problem novejših mopedov. Še zmer so cene okrog 2000€ za 06 letnik, takšne, kakršne so bile 5 let nazaj. :)

'96 je extrema al ne? :D To so specialne serije, itq da držijo ceno :) Pa potem da za model 2005 in letnik 2006 ceno 1900€. Pa si ti normalen?! :)

Objavljeno

Jaz že s trenutno ceno zgubim 1300€ v dveh letih.  :dry:

Objavljeno

2 glavniva lagra kateriva sta na dveh blokih mašine,skozi katereva gre gred.Oba sta c4,eden se je pokvaril,pa mo zamenjo zdaj oba dva,pa me zanima vaše mnenje če bi vgradil c3 lager namesto c4? ker c4 so težje za dobite....

Objavljeno

Sej ko sem jst prodajal je bla ena od teh na prodaj. Sumljivo, sumljivo :D

 

 

Ja, samo pri nas je problem novejših mopedov. Še zmer so cene okrog 2000€ za 06 letnik, takšne, kakršne so bile 5 let nazaj. :)

'96 je extrema al ne? :D To so specialne serije, itq da držijo ceno :) Pa potem da za model 2005 in letnik 2006 ceno 1900€. Pa si ti normalen?! :)

extrema je bla do 94....ful ceneje....enaka mašina 26kw.Tako sem jz mel ko je bla chesterfield

Objavljeno

2 glavniva lagra kateriva sta na dveh blokih mašine,skozi katereva gre gred.Oba sta c4,eden se je pokvaril,pa mo zamenjo zdaj oba dva,pa me zanima vaše mnenje če bi vgradil c3 lager namesto c4? ker c4 so težje za dobite....

c4 so z razlogom notri... raje naroči c4 in ne c3.

Objavljeno

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7045361

Ta zgleda kot kitajska risanka :) Haller poznaš?

Samo pismo...te cene res niso normalne, jebemu. Zakaj ne živim na meji z Italijo?! Dol so te mopedi ziher zastonj. Talajo jih, kot krofe za pusta hrusta.

Nimam pojma, kdo ma tko grdo polepljen motor :D

To je že preveč kičast.

Objavljeno

SKF Lager 6204 TN9/C4, mislen ka je to to kar potrebujem,oz. da so ti lagri not v mašine(skozi kateriva gre gred)...?,vsaj v mojem sta lagra firme SKF, št. se pa nažalost več točno neda odčitate.

Objavljeno

SKF Lager 6204 TN9/C4, mislen ka je to to kar potrebujem,oz. da so ti lagri not v mašine(skozi kateriva gre gred)...?,vsaj v mojem sta lagra firme SKF, št. se pa nažalost več točno neda odčitate.

Kaj?! Mišljeno ali misliš? Sokole, poskušaj vsaj malo književne slovenščine uporabit in z veseljem ti bom/o pomagali.

SKF ležaji so popolnoma vredu, z njimi ne boš ničesar sfalil, če je bilo to vprašanje. :)

Objavljeno

Mhm skoraj tak :D ,samo me še zanima če je lager velikosti 6204 TN9/C4 od SKF,katerega mislim nabavit, ta pravi lager ? in sicer kupujem ta lager da bi zamenjal tistiva dva glavniva lagra,skozi kateriva gre gred. Torej je  6204 TN9/C4 lager to kar potrebujem ? :D 

Objavljeno

odpri, razmontiraj, nesi s seboj v trgovino in preveri na mestu.

Drugače pa najdi servis manual na netu pa poglej kateri je pravi :)

Objavljeno

Mhm skoraj tak :D ,samo me še zanima če je lager velikosti 6204 TN9/C4 od SKF,katerega mislim nabavit, ta pravi lager ? in sicer kupujem ta lager da bi zamenjal tistiva dva glavniva lagra,skozi kateriva gre gred. Torej je  6204 TN9/C4 lager to kar potrebujem ? :D 

S kje si pa dobil ta podatek? Na netu je bil omenjen 6206, vendar ne vem. Najboljše je, kot je omenil tintin, da s seboj vzameš in ti bo na licu mestal tapravga :)

 

Objavljeno

Mhm,hotel sem naročiti lager,da bi ga dostavili preko pošte,vendar kakor sta omenila ,bolje da ga vzamem sabo in grem v trgovino :D 

Objavljeno

sej na nemškem ebayu imaš kar set vseh ležajev za celo mašino.. če že razdiraš pač vse menjaš in maš mir!...

 

http://www.ebay.de/itm/Aprilia-RS-125-MOTOR-LAGER-SET-ROTAX-122-123-MIT-KURBELWELLENLAGER-C4-204-/380558450585?pt=Rad_Reifenzubeh%C3%B6r&hash=item589b0d1f99

 npr tole... pa 14.90€ te še poštnina pride in maš vse menjano...

 

No vsaj js če vi komplet razdiral bi kar vse nove dal in mam mir...

 

lp. Sašo

Objavljeno

aaa,bom kar kupil lagre v trgovini m.trade ,prodajajo pa lagre firme SKF,mene se zdi ka so ti lagri eni izmed kvalitetnejših ;) pa še čakat mi ni treba da pridejo z tujine,pa pomoje tudi nebi veliko prišparal če bi naročil z ebay-a.

Objavljeno

aaa,bom kar kupil lagre v trgovini m.trade ,prodajajo pa lagre firme SKF,mene se zdi ka so ti lagri eni izmed kvalitetnejših ;) pa še čakat mi ni treba da pridejo z tujine,pa pomoje tudi nebi veliko prišparal če bi naročil z ebay-a.

Kaj si pol vzel samo za glavno gred ležaje ali vse skupi? Drgač iz tujine te pridejo vsi ležaji + semeringi 120€ s poštnino (pjme.co.uk). Drgač SKF so pa res TOP ležaji in z njimi nimaš kej falit.

Objavljeno

ležajev še nisem kupil zaradi vremena :glare:  ,nabavil jih bom konec meseca,sam pa že vprašal za ceno ležaja za glavno gred(SKF 6206 C4 kroglični),en stane 12€, za ustrezni semiring sem pa pozabil povprašat za ceno... zdaj če bom pa zamenjal vse ležaje ale pa samo ta dva za gred pa se še odločam.

Objavljeno

ležajev še nisem kupil zaradi vremena :glare:  ,nabavil jih bom konec meseca,sam pa že vprašal za ceno ležaja za glavno gred(SKF 6206 C4 kroglični),en stane 12€, za ustrezni semiring sem pa pozabil povprašat za ceno... zdaj če bom pa zamenjal vse ležaje ale pa samo ta dva za gred pa se še odločam.

Tak je ležaja na glavni redi je najlažje zamenjat, ker jih je najlažke vn dobit, za ostale boš pa mogu mal improvizirat, kakšen homemade abcinger pa tak. So pa ležaji dokaj poceni, tako da jih kr vzami. Za semeringe pa če ni druge pa praši v AC, mene sta dva komada prišla 26€, tok da veš kok se kej cene vrtijo.

Objavljeno

ležajev še nisem kupil zaradi vremena :glare:  ,nabavil jih bom konec meseca,sam pa že vprašal za ceno ležaja za glavno gred(SKF 6206 C4 kroglični),en stane 12€, za ustrezni semiring sem pa pozabil povprašat za ceno... zdaj če bom pa zamenjal vse ležaje ale pa samo ta dva za gred pa se še odločam.

..zdaj bi že mogla biti rska skup nareta al kaj čakaš..sokole goričko :D

Objavljeno

Mene zanima koliko imajo Aprilie fi bata. Hvala za odgovorere. LP

Objavljeno

Velikost batov je od 53.96mm pa mislim da do 54.00mm. Tu nekje.

Objavljeno

maš tudi do 54.95mm jst mam zdej not 54.20mm

 

Evo bat sem zamenjal in motor spet deluje... cilinder sem dal pobrusit ter pohonat na mero bata v Litijo KGL firmi ki izdeluje ter se ukvarja z cilindri...

Vglavnem motor dela lepo edino zdi se mi da ga nekaj zmatra med 6 - 8000rpm potem pa zelo dobro potegne... res je da sem tist jeziček na izpuhu odpru ter dal sem notr 128 dizo... čakam pa še na gumo za 34er fergazer...

Moti me samo ker zmanjka moči preden motor znori? Mogoče ve kdo zakaj?

 

Lp. Sašo

Objavljeno

maš tudi do 54.95mm jst mam zdej not 54.20mm

 

Evo bat sem zamenjal in motor spet deluje... cilinder sem dal pobrusit ter pohonat na mero bata v Litijo KGL firmi ki izdeluje ter se ukvarja z cilindri...

Vglavnem motor dela lepo edino zdi se mi da ga nekaj zmatra med 6 - 8000rpm potem pa zelo dobro potegne... res je da sem tist jeziček na izpuhu odpru ter dal sem notr 128 dizo... čakam pa še na gumo za 34er fergazer...

Moti me samo ker zmanjka moči preden motor znori? Mogoče ve kdo zakaj?

 

Lp. Sašo

Rave ventil+nastavitve vplinjača. Velikost dize je 128? Ni to malo prevelika? Mi je že ušlo iz spomina kakšne dize bi morale bit v letnikih pod 07. :)

Objavljeno

Pa a je sploh možno odpravit tisto luknjo brez reguliranega izpušnega kanala, i.e. rave ventila? Mogoče bi s 34 fergazerju imelo dovolj moči, da bi bila luknja manj moteča oz. bi se lažje 'prebil' skozi, ampak še vseeno vsaj po moje brez rave-a ne bo šlo. Še z ventilom ni gladko.

Objavljeno

Pa a je sploh možno odpravit tisto luknjo brez reguliranega izpušnega kanala, i.e. rave ventila? Mogoče bi s 34 fergazerju imelo dovolj moči, da bi bila luknja manj moteča oz. bi se lažje 'prebil' skozi, ampak še vseeno vsaj po moje brez rave-a ne bo šlo. Še z ventilom ni gladko.

...sosid ma 38mm uplinjač zgoraj na touno ..in mo gre kot treba..nima rave ventila!!..pa fajn do 195 se tudi zvrti..aja pa žere ko ****** :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!