Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

neki bi vprašal....na aprilia rs 125, Ko sem Rave ventil dobiv ven sem pozabil kako je biv obrnjen, zdaj pa vrjetno sem ga narobe obrniv in dal not. Kdo ve kako more bit obrnjen?

Popravljeno . Popravil Ozzy620
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha... Če imam ta ventil za izpuh odprt kaj je ubistvu bolše oz kaj se zgodi z motorjem? v obratih bolj znori?

Ko sem kupil motor je bila notr diza 110, potem sem dal gor izpuh od močnejše 34km verzije ter odpru sem filter ( odstranu sem tiste cevke...) nato pa sem dal še dizo 125 notr, ventil je bil pa zaprt... in motor je zelo lepo šel v nizkih in v visokih obratih! 

ko sem pa menjal bat je bil star sodeč po izgledu ker je bil prekurjen čez obročke in zato sklepam da ni držal kompresije kot je treba in je rabil motor več bencina... zdej ko je pa nov bat in kompresija kot je treba pa pomoje dobi zdej preveč bencina ker je podoben občutek kot da pi ga dušilo nekaj preden motor znori... probal bom zapret ventil nazaj da bom videl kako se bo kotor obnašal in pa probal bom z manjšimi dizami...

sledi pa itak 34ka fergazer :D

sam nekaj še... z 34 fergazerjem lahko kej škodim motorju?

 

Lp. Sašo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha... Če imam ta ventil za izpuh odprt kaj je ubistvu bolše oz kaj se zgodi z motorjem? v obratih bolj znori?

Ko sem kupil motor je bila notr diza 110, potem sem dal gor izpuh od močnejše 34km verzije ter odpru sem filter ( odstranu sem tiste cevke.. .) nato pa sem dal še dizo 125 notr, ventil je bil pa zaprt... in motor je zelo lepo šel v nizkih in v visokih obratih! 

ko sem pa menjal bat je bil star sodeč po izgledu ker je bil prekurjen čez obročke in zato sklepam da ni držal kompresije kot je treba in je rabil motor več bencina... zdej ko je pa nov bat in kompresija kot je treba pa pomoje dobi zdej preveč bencina ker je podoben občutek kot da pi ga dušilo nekaj preden motor znori... probal bom zapret ventil nazaj da bom videl kako se bo kotor obnašal in pa probal bom z manjšimi dizami...

sledi pa itak 34ka fergazer :D

sam nekaj še... z 34 fergazerjem lahko kej škodim motorju?

 

Lp. Sašo

 

S 34 fergazerjem mu bolj koristiš kot škodiš ;) Motor bo imel boljše mazanje, pa še bolj bo šel ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha... Če imam ta ventil za izpuh odprt kaj je ubistvu bolše oz kaj se zgodi z motorjem? v obratih bolj znori?

Ko sem kupil motor je bila notr diza 110, potem sem dal gor izpuh od močnejše 34km verzije ter odpru sem filter ( odstranu sem tiste cevke.. .) nato pa sem dal še dizo 125 notr, ventil je bil pa zaprt... in motor je zelo lepo šel v nizkih in v visokih obratih! 

ko sem pa menjal bat je bil star sodeč po izgledu ker je bil prekurjen čez obročke in zato sklepam da ni držal kompresije kot je treba in je rabil motor več bencina... zdej ko je pa nov bat in kompresija kot je treba pa pomoje dobi zdej preveč bencina ker je podoben občutek kot da pi ga dušilo nekaj preden motor znori... probal bom zapret ventil nazaj da bom videl kako se bo kotor obnašal in pa probal bom z manjšimi dizami...

sledi pa itak 34ka fergazer :D

sam nekaj še... z 34 fergazerjem lahko kej škodim motorju?

 

Lp. Sašo

Rave ventil nima funkcije v visokih obratih, če se pravilno odpira. Pri nekje 7-8k se mora čist odpret, pod temi obrati je pa zaprt in omogoča lažji prehod čez tisto luknjo v obratih. Če maš ti blokado not, je tako kot da bi mel rave ki se ne bi odpiral.

Zdej ne razumem najbolj, a ti si skupaj z novim batom odprl ventil? Če ja, potem je to razlog zakaj ti je pred tem šel vredu (ventil (blokado) si mel zaprt, kot si napisal), zdej maš pa to luknjo ker si to odstranu in je izpušni kanal non-stop čist odprt.

 

To se pravi da je to prav če ga tko nazaj not dam ?    Pri eni pise da je pravilna pr eni pa da je napačna. Tam ko je klukica je pravilno da ga dam not?   ta dolga more bit odzgori?

Ja, tako kot je na sliki je pravilno, torej daljši del je gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

speedfighttuning mi je delal družbo pri ogledu tele Aprilije:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6795217

Na motorju je prazen akumulator, odklopljena oljna pumpa, počena z obeh strani, barvana prva maska, odtrgan je del zadnje nihajke, obe gume sta fuč, ketna je čist zrjavela, manjka desna bočna podplastika, nima računov od servisov, nima računov od delov, nima menjanih delov, ves okvir je nekako lisast, kot da ga je oblil s kislino...motor niti približno NI VREDEN TEGA DENARJA. :)

Zgolj v opozorilo potencialnim kupcem. :)

Če sem kaj pozabil bo speedfight dodal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

speedfighttuning mi je delal družbo pri ogledu tele Aprilije:

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6795217

Na motorju je prazen akumulator, odklopljena oljna pumpa, počena z obeh strani, barvana prva maska, odtrgan je del zadnje nihajke, obe gume sta fuč, ketna je čist zrjavela, manjka desna bočna podplastika, nima računov od servisov, nima računov od delov, nima menjanih delov, ves okvir je nekako lisast, kot da ga je oblil s kislino...motor niti približno NI VREDEN TEGA DENARJA. :)

Zgolj v opozorilo potencialnim kupcem. :)

Če sem kaj pozabil bo speedfight dodal :)

 

Hmm, vidim da je budacki že vse napisal...dodal bi le še da ima motor zvito balanco :)

 

Je pa motor totalno zanemarjen, tip si je najprej trdil da nima računov od servisov ker je motor servisiral sam, ko pa sva ga čez pol ure vprašala na koliko kilometrov je delal servise je reku da ne ve, da so bili servisi delani kadar je peljal motor na servis, ampak na koliko kilometrov je vozu motor na servis pa tudi ne ve :wacko: Najprej naj se odloči ali je motor servisiral sam ali ga je vozu na servis, šele potem naj laže naprej...

 

V 14-ih letih kar vozim motorje še nisem vidu tako zarjavele verige, prodajalec pa si trdi da je veriga nova :wacko: Veriga odkar je bil motor kupljen še ni bila namazana...

 

Kar se tiče mašine ne moreva kaj dosti povedat ker motorja nisva niti vžgala, saj se nama je po videnem to zdela samo zguba časa...

 

Kar se tiče cene noče slišat niti za cent manj kot 1600€, kar pa je glede na stanje motorja občutno preveč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj Budacki ti si resno zainteresiran še za eno, sedaj rdečo italijanko al kaj? :D

 

Vprašanje! :D Za kaj za vraga mi EFI lučka gori, če rave normalno funkcionira? Na tujih forumih sem bral neki o TPS senzorju da lahko dela probleme pa se zato prižga ta popularna lučka. Ve kdo kaj o tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj Budacki ti si resno zainteresiran še za eno, sedaj rdečo italijanko al kaj? :D

 

Vprašanje! :D Za kaj za vraga mi EFI lučka gori, če rave normalno funkcionira? Na tujih forumih sem bral neki o TPS senzorju da lahko dela probleme pa se zato prižga ta popularna lučka. Ve kdo kaj o tem?

Men je to na 06 svetlo konstantno, če me spomin ne vara. Se mi zdi, da se da popravt sam z menjavo elektronike. Sam ne me držat za besedo, dolgo časa je od kar sem nazadnje sedel na mopedu in še dlje od kar sem vozil Aprilijo :)

Ma ja, mi je zapasal še en 125 italjan v garaži pa rdeče še nism meu :D Si predstavljaš rdečga mitota pa rdečo RSko v garaži? Sej bi me v dveh mescih odpeljali na zdravljenje od odvisnosti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če nimaš rave-a priklopljenega pa odblokiran motor potem skos sveti ja. Men se je pa to pred zimo iz neznanega razloga prižgala po tem ko sem fergazer mal razdrl. Sem že kaj pri TPSju zašuštru. Bomo vidli po tejle enotedenski zimi, ki prihaja.

 

Cel si ti rdeč. Komunist! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če nimaš rave-a priklopljenega pa odblokiran motor potem skos sveti ja. Men se je pa to pred zimo iz neznanega razloga prižgala po tem ko sem fergazer mal razdrl. Sem že kaj pri TPSju zašuštru. Bomo vidli po tejle enotedenski zimi, ki prihaja.

 

Cel si ti rdeč. Komunist! :P

Še kombinezon je tardeč Berik, komunistov pa enostavno ne maram. :) Je pa rdeča barva zmagovalcev :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja z novim batom sem odpru ventil ampak dokler motor ni prisel na 8000 obratov se skoraj da nisem mogel normalno pelat sem mogu skos v nižjo prestavlat... ko je pa prišel na 8000 rpm je pa brutalno potegnu... danes sem pa ventil nazaj zapru in gre motor zelo lepo tudi pri 8000 znori ampak ne tako močno kot prej, in čuti se da ga nekaj ovira pri visokih obratih ( Ventil... )

Zanima me če ko dam 34ko fergazer gor in bi odpru ventil, ga bo tudi tako matralo ali bo lažje premagal tisto luknjo? In pa kakšno dizo dam na 34ko?

 

Lp. Sašo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo lažje premagal ja. 

 

A drugače midva govorima o rave ventilu al o tisti stacionarni blokadi? Ker če govorima o rave ventilu - tega se da nastavit tako, da se odpre kot je treba in ne bi smel nič ovirat v visokih obratih. Če se odločiš za to - daj avspuh dol, prste not pa potipaj do kam pride rave ventil če ga na tistmu bateku (selenoidu) čist not potegneš. Potem pa nastavljaš tisto matico in v bistvu španaš/odteguješ zajlo.

 

Če pa imaš v vsakem primeru namen dat gor 34ko, potem pa verjetno bolje da najprej to probaš pa se pol zajebavaš z rave-u, če bo treba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nene govoriva v navadni blokadi, jezičku ki je fiksen... na navoju ima podložke ki izgledajo kot zbrušene matice da je ventil čisto zaprt in čez je aluminjasta ploščica vn pa štrli samo navoj in matica... Uglavnem jst sem dau podložke stran in ga čist odpru tako da je bil izpušni kanal čisto odprt in ko je motor prišel na 8000rpm je šel fenomenalno ampak pod nižjimi obrati se je blo pa zelo mučno vozit...

zdej čakam tisto gumo za 34 fregazer, naj bi bla ta tedn pr men... in potem ko bo fergazer gor bom pa odpru jeziček bom vidu če bo šlo do konca čene bom pa probval tako dolg da bo uredu...

Zanima me še kolk dizo bi potem dal na un fergazer?

 

Zdej na tem serijskem mam 125 dizo, probal sem 130 ampak ko motor znori zatrokira... ga verjetno zalije?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Nujno potrebujem zadnjo luč (lahko tudi samo steklo luči) in steklo smerokaza. Če ima kdo oz. da lahko proda in je iz Ljubljane, naj mi pošlje sporočilo

 

slika1.jpg

 

Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

Nujno potrebujem zadnjo luč (lahko tudi samo steklo luči) in steklo smerokaza. Če ima kdo oz. da lahko proda in je iz Ljubljane, naj mi pošlje sporočilo

 

slika1.jpg

 

Lep pozdrav.

macak bi znal met. Kontaktiraj njega. :)

Sicer pa...http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7009153

Če je seveda ista na 125, kot na 250....ker na sliki je 250, tema pa je od 125. :)

Tale http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7046339 ima pa tut cel kup delov, sam je pa strokovnjak za varanje. :)

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

macak bi znal met. Kontaktiraj njega. :)

Sicer pa...http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7009153

Če je seveda ista na 125, kot na 250....ker na sliki je 250, tema pa je od 125. :)

Tale http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7046339 ima pa tut cel kup delov, sam je pa strokovnjak za varanje. :)

Hvala za priporočilo vendar nimam :(. Drgač pa če koga zanima imam še neki delov, ki mi delajo sam gužvo. Sicer vsega kar je na slikah nimam več (zadnje feltne, desni blok (če me spomin ne vara), menjalnik).ampak VSE kar je pa ostalo dam za skromnih 120€.

https://plus.google.com/u/0/photos/111449640578930932968/albums/5718702581822433601

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene še nekaj zanima če se kdo spozna na to. Pač motor aprilia rs 125 dela vse tako kot mora ampak nekaj me moti. Ko se z motorju vozim hitro ali pocasi in ko obstojim pr rdeči luči na semaforju ali kje drugje in držim kuplongo mi motor laufa še vedno na 4 do 6k obratov, in potem moram kuplongo spostivlat da se umeri ali pa se z časom 10 sec ali več ali manj nevem točno samo umeri. Zdaj pa kaj naj naredim da mi na motorju to nebo več delalo? ali je prmala diza ali kaj, svetujte mi. Motor je letnik 2009 odblokiran čisto vse dela kot mora samo to me moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene še nekaj zanima če se kdo spozna na to. Pač motor aprilia rs 125 dela vse tako kot mora ampak nekaj me moti. Ko se z motorju vozim hitro ali pocasi in ko obstojim pr rdeči luči na semaforju ali kje drugje in držim kuplongo mi motor laufa še vedno na 4 do 6k obratov, in potem moram kuplongo spostivlat da se umeri ali pa se z časom 10 sec ali več ali manj nevem točno samo umeri. Zdaj pa kaj naj naredim da mi na motorju to nebo več delalo? ali je prmala diza ali kaj, svetujte mi. Motor je letnik 2009 odblokiran čisto vse dela kot mora samo to me moti.

Da se ti mogoče kje batek zatika? Najbolje ti je, da sčistiš ferazer pa pol probaš če isto dela. Sicer pa mimogrede, moja je tut to delala, pa sem samo sčistil fergi pa je blo good.

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Taj pa bom probal sčistiti fergazer pa bomo videli ali bo boljše :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene še nekaj zanima če se kdo spozna na to. Pač motor aprilia rs 125 dela vse tako kot mora ampak nekaj me moti. Ko se z motorju vozim hitro ali pocasi in ko obstojim pr rdeči luči na semaforju ali kje drugje in držim kuplongo mi motor laufa še vedno na 4 do 6k obratov, in potem moram kuplongo spostivlat da se umeri ali pa se z časom 10 sec ali več ali manj nevem točno samo umeri. Zdaj pa kaj naj naredim da mi na motorju to nebo več delalo? ali je prmala diza ali kaj, svetujte mi. Motor je letnik 2009 odblokiran čisto vse dela kot mora samo to me moti.

Če me spomin ne vara sem jaz to težavo rešil z nastavitvijo fergazarja (druge dize, pozicija igle).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

premalo bencina dobi oz. Preveč zraka.

če ne moreš rešiti z vijakom za zmes bencin/zrak, vzdigni iglo če ima ferg to možnost, če je nima pa moraš zamenjati dizo za večjo, ali pa omejiti dotok zrak

Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

premalo bencina dobi oz. Preveč zraka.

če ne moreš rešiti z vijakom za zmes bencin/zrak, vzdigni iglo če ima ferg to možnost, če je nima pa moraš zamenjati dizo za večjo, ali pa omejiti dotok zrak

Če mu čez 10s laufa normalno na štandgasu, pol že ne more bit narobe nastavljen.

Aja BTW poglej še svečko kakšne barve je, idealno naj bi bila čokoladno rjave barve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!