Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Sej ne druga, komplet okvir, štromarija, vse je mastno pod keslom, ker je en cevi kar tako zvil pod kesl.

Objavljeno

To pa ni OK. Sploh ce je mastno in mokro okrog vzigalne tuljave.

Sem sel googlat - pri meni se cevi koncajo na levi strani motorja - tik za alternatorjem (na sliki desno spodaj).

oildip.jpg

Objavljeno

Mulcova RS-ka ima zraven stikala za pipko še eno stikalo:

spacer.png

 

Je to serijsko al dodano kasneje? Ker kabli grejo naprej na šop original kablovja !

Objavljeno

Mislim, da bo tole kar dodatno.

RS125-LEFTHAND-SWITCHGEAR.jpg

Ce se kdaj oglasi naokrog, pa lahko nagruntamo cemu je sluzilo...?

Objavljeno
pred 5 urami, Zok pravi:

Ce se kdaj oglasi naokrog, pa lahko nagruntamo cemu je sluzilo...?

Mora taprvo prdnat...da lohka pride naokol...

Objavljeno

Hja, bo v vsakem primeru moral pridet naokol:

-zdej, ajnlaser smo porihtal, zatakne se pri tadrugem zobniku, iz ajnlaserja na magnet: sicer ga porine do magneta, naredi obrat, pol ga pa vrže dol in se vrti v prazno.

-treba bo zadihtat, poleg dihtunge, z maso spoj zunanjega bloka z tasrednjim: nekje spušča olje in teče po izpuhu

-olje kaplja iz ohišja oljne pumpe

-imamo občutek, da rave ne dela

-na razumem najbolje te dvodelne akse za zadnjo nihajko: neglede koliko zategnem, ima nihajka luft

 

Torej, kateri dan vam odgovarja? Sreda? Sam nebi pa bil tam cel dan...

Objavljeno

Ja, najraje v sredo. Glede nihajke, hm... ...se bom pozanimal kako je s tem - vecji modeli imajo iglicne lezaje. :hmm:Pri moji bivsi sem prav tako imel tezavo pri vmesnem zobniku, na koncu sem ga menjal z drugim, ki je bil ravno pri roki, pa je bil potem mir. Tesnenje bloka bomo postimali, tisto me ne skrbi.

Objavljeno

Sej ETX ma tut iglične ležaje. Pa eno akso z matico, zategneš na mrtvo pa je mir.

Se komu sanja kakšen signal pride ven za obratomer iz statorja ? Je to digitalni  z frekvenco; se pravi da utripa? Neki gruntam, da bi spogramiral resberija sam rabim vhod, izhod pa bi bil modelarski servo.

Objavljeno

Navadno je kvadratni signal amplitude 5 ali 12 V, ni pa nujno. Ga lahko priklopiva na osciloskop.

Objavljeno
pred 1 uro, Buschi pravi:

-imamo občutek, da rave ne dela

Zdej, elektromagnet in ventil kot taka delata, ker sem probal na štrom doma, ne vem pa za elektroniko.

Objavljeno

A se komu sanja kako deluje ta dvodelna os za naihajko?

Objavljeno (popravljeno)

Hm, ce kdo ve, potem bo to najverjetneje @marincspeedshop :hmm:

Je pa @cvile ne tako dolgo nazaj menjeval lezaje zadnje nihajke na Caponordu, morda ima narejeno po enakem sistemu?

edited: po temle sodec so iglicni lezaji (4) ali obrabljene puse (5) vzrok za radialno zracnost...:hmm:Ce je zracnost aksialna, lahko, da manjka podlozka/distancnik (7) med nihajko in okvirjem...?

Untitled.png

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Pa to gre centimeter naprej-nazaj ! Ampak samo desna stran.

Objavljeno

Nov dan, nova težava: v leru ružijo zobniki. Če zavrtiš gred od kuplunge na roko, se čujejo zobniki.

Kaj smo narobe sestavili?

Objavljeno (popravljeno)

Aha. Upam, da niso zvite katere prestavne vilice. :huh:

Pri stisnjeni sklopki zvok utihne?

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Ne, ropoče tudi ob stisnjeni sklopki.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Novo vprašanje:

spacer.png

Kaj pomenijo te črte? Cilinder ima nov nikalsil, bat je nov, obročki so gladki...

 

spacer.png

 

Vse skupaj ima 300-400 km. Mešanica  vsaj 4%, če ne več.

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Huh, nic dobrega...

...ali zracni filter prepusca svinjarijo, ali pa je kaka tezava z mazanjem - kar pa ne verjamem - glede na dim iz izpuha je mazanja se prevec...

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Zgleda da toti sportski filtri niso lih baš nešto. Bolš dat original pa penico noter.

Objavljeno
Ob 15. 4. 2019 ob 22:58, Buschi pravi:

spacer.png

Eni, ki so gledal tole sliko, pravijo da je bat premali in da gre mim, ker je ožgano pod spodnjim obročkom!

Bi to držalo? Ker motorja nikakor ne moremo spravit čez 120 km/h.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupim sprednjo felgo 5 krako  ter

desno bočno plastiko.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 15. 4. 2019 ob 22:58, Buschi pravi:

Vse skupaj ima 300-400 km. Mešanica  vsaj 4%, če ne več.

Tole je rahlo nepotrebno. Mešanico se vedno dela po navodilih proizvajalca. In še ta imajo neka rezerve, ki omogoča rabo manj olja, kot je predpisano. Več olja ni nujno boljš. Olje ne šteje v razmerje gorivo:zrak in več olja pomeni revnejšo (lean) zmes. In ker itak ne zgoreva dobro pol sam fašeš več svinjarije v sistemu, revnejša zmes pa pomeni višjo temperaturo med delovanjem.

Isti problem je športni filter. Manj restriktiven = več zraka = revnejša zmes. Ne delat tega brez prilagoditve vplinjača. Ko pol se ti dogajajo čudne stvari, kot je on poškodovan bat pa cilinder gor. S tem da je tam verjetno še kak drug problem poleg... ker tole zgleda res grdo. Pomoje je najbolj še enkrat top end zrihtat in tokrat ustrezno nastavit zadevo, raje malo bolj bogato zmes zraka in bencina.

Objavljeno

Nujno bi rabil takšnega polža (fi luknje 20mm):

spacer.png

 

Smo mislal da so vse petkrake felge enake...jok brate...

 

Objavljeno

Kdorkoli?

Zlatar nima, prejšnji lastnik felge tut ne...

Objavljeno

Ce kaj pomaga stevilka dela (oz. cel kup le teh) - pozicija 7...

 

Untitle.png

Untitled.png

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!