jany Objavljeno April 7, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 7, 2015 Ni problem plačat če je kvalitetna roba. Hvala za info sem čisto pozabil iskat kot fj09. To bo sigurno pomagalo ker je točno temu namenjeno. Sej ne vozim nad 150 stalno ampak kdaj pa ga pretegnem.
biker77 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 kaj pa če bi ga v križu spustil za pol cm dol preden neke hude denarje daješ? jaz bi to naredil no.. Nearrain, Cartman in notranc 3
suzuki Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 ... Vzmetenje je pametno nastaviti, ko sem ga kupil je delovalo odlično po 1000km se je začelo guncat ko stara krava, na prvem servisu smo ga nastavli in spet deluje oziroma lepo duši neravnine. ... Hola mojster, motor je bil nov, vzmetenje tovarniško nastavljeno pozabil povedat še, da ni veliko prostora za noge - jst sem navajen vozit s prsti na stopalkah in sem s petami stalno butal ob glavno stojalo @ mojster Cartman: hehe, sej veš da sem firbec, moram vse sprobat... sem vmes malo zapeljal tud tanov R1200 R...
dlicen Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Neumno vprašanje, a vendar: si izključil možnosti banalno necentriranega kolesa ali problema z gumo? Meni je pred leti na Versysu problem delala ravno prednja guma in ko sem jo zamenjal so vse težave izginile.
raza Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Mogoče vpliv zadnjega kovčka, kadar se voziš sam. Ta zna kar povzročat težave pri stabilnosti motocikla. DAMI34, MiNa in dlicen 3
MiNa Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 (popravljeno) Mogoče vpliv zadnjega kovčka, kadar se voziš sam. Ta zna kar povzročat težave pri stabilnosti motocikla. Pogost problem, krivijo pa vse drugo. To sem opazil do sedaj praktično na veh motorjih, samo bočni kovčki, brez Top-a pa BP. Popravljeno April 8, 2015. Popravil MiNa
raza Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Zato v veliko primerih tovarne ne opremljajo motorjev s sredinskimi kovčki, so pa kot opcija v precej skromnih dimenzijah.
DAMI34 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Nevozna je za tiste ki niso probali :-D Motor (vzmetenje) je čist dober za povprečno uporabo, pri 150 km/h pa rabiš trše nastavitve, če hočeš imeti miren motor. Nadalje na zibanje (rahlo zvijanje v nagibu pri polnem pospeševanju) vpliva lahko tudi višji drugačen vizir, montiran zadnji kovček itd itd... Ne, ni bil moped pretrd, ampak je bil po defoltu premehek, kar so pa pri novem modelu odpravili. Sicer pa imata oba modela popolnoma nastavljivo predno vzmetenje, le poskušat je potrebno najti, kaj ti najbolj ustreza.
Yamaha 09 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Dvomim, da je vzrok zadnji kovček, ker ga še ni možno dobiti vsaj originalnega ne pri nas. Sam bi rekel, da je težava v gumah, ker sem že enkrat imel podoben problem z Dunlop gumami na FZ6. Čudi me, da je toliko kritik okoli vzmetenja, ker sem tudi sam slišal, da naj bi bilo to odpravljeno. Sam pa še nisem opazil težav z vzmetenjem bom videl kako bo pri 1000km, če bo tudi pri meni guncal motor.
jany Objavljeno April 8, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2015 kaj pa če bi ga v križu spustil za pol cm dol preden neke hude denarje daješ? jaz bi to naredil no.. To morem govorit z tem ki mi nastavlja amortizacijo, vem da mi je na z750 sustil in motor je šel ko po tirnicah potem tudi sprednjo gumo je pobiralo čisto do roba. Neumno vprašanje, a vendar: si izključil možnosti banalno necentriranega kolesa ali problema z gumo? Meni je pred leti na Versysu problem delala ravno prednja guma in ko sem jo zamenjal so vse težave izginile. To je ena možnost ja vendar jih to zadevo dosti čuti tako da ne verjamem da je na vseh necentrirana guma. Mogoče vpliv zadnjega kovčka, kadar se voziš sam. Ta zna kar povzročat težave pri stabilnosti motocikla. kovčkov ni še za dobit vem pa da kovčki lahko to povzročajo. Motor (vzmetenje) je čist dober za povprečno uporabo, pri 150 km/h pa rabiš trše nastavitve, če hočeš imeti miren motor. Nadalje na zibanje (rahlo zvijanje v nagibu pri polnem pospeševanju) vpliva lahko tudi višji drugačen vizir, montiran zadnji kovček itd itd... Ne, ni bil moped pretrd, ampak je bil po defoltu premehek, kar so pa pri novem modelu odpravili. Sicer pa imata oba modela popolnoma nastavljivo predno vzmetenje, le poskušat je potrebno najti, kaj ti najbolj ustreza. aha superca, moj je sicer vse v originalu še eni pravijo da se to bolj opazi če je šipca na višjem položaju zdej sem jo nazaj spustil pa morem probat da vidim razliko. Dvomim, da je vzrok zadnji kovček, ker ga še ni možno dobiti vsaj originalnega ne pri nas. Sam bi rekel, da je težava v gumah, ker sem že enkrat imel podoben problem z Dunlop gumami na FZ6. Čudi me, da je toliko kritik okoli vzmetenja, ker sem tudi sam slišal, da naj bi bilo to odpravljeno. Sam pa še nisem opazil težav z vzmetenjem bom videl kako bo pri 1000km, če bo tudi pri meni guncal motor. Meni sama amortizacija deluje v redu, najbolj gledam da mi kakšno luknja ne zabija in da se ne guncam pol še 2 kilometra.
DAMI34 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 če guma trese, se vidi tudi pri nizkih hitrostih, poskusi spustiti balanco na 50, 60, 70, 80 pa boš videl če potrese, kajti pri določeni hitrosti lahko pride v resonanco in začne trest ko zmešana, seveda v primeru da guma ni dobro scentrirana ali pa da je guma fouš. jany 1
jany Objavljeno April 8, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2015 (popravljeno) če guma trese, se vidi tudi pri nizkih hitrostih, poskusi spustiti balanco na 50, 60, 70, 80 pa boš videl če potrese, kajti pri določeni hitrosti lahko pride v resonanco in začne trest ko zmešana, seveda v primeru da guma ni dobro scentrirana ali pa da je guma fouš. To sem že probal od 50 km/h do 100 km/h ne trese nič če spustim balanco. Sej dejansko problem bo rešen sigurno z stabilizatorjem ker je točno temu namenjen. No če koga zanima je to kos za katerega je vpoklic v ameriki... pa zadnji nosilec tablice treba pazit če bi ga kdo krajšal če bo kasneje daal trde kovčke gor od yamahe ne bo šlo skupaj.. Popravljeno April 8, 2015. Popravil jany
DAMI34 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 (popravljeno) To sem že probal od 50 km/h do 100 km/h ne trese nič če spustim balanco. Sej dejansko problem bo rešen sigurno z stabilizatorjem ker je točno temu namenjen. Niti ne..stabilizator krmila je namenjen drugim zadevam, sploh pa dvomim da ga za trejserja že delajo. Popravljeno April 8, 2015. Popravil DAMI34 dlicen 1
jany Objavljeno April 8, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2015 (popravljeno) Niti ne..stabilizator krmila je namenjen drugim zadevam, sploh pa dvomim da ga za trejserja že delajo. Za tracerja ga ni še za doti, niti za ameriko verzijo FJ ni. Čakam prijatelja ki je zastopnik za Ohlins da mu javijo kdaj bo na voljo. Misliš da nebi pomagal ? A ni namenjen lih temu da ti krmila ne stresa oz. oscilira ? Popravljeno April 8, 2015. Popravil jany
DAMI34 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 (popravljeno) Za tracerja ga ni še za doti, niti za ameriko verzijo FJ ni. Čakam prijatelja ki je zastopnik za Ohlins da mu javijo kdaj bo na voljo. Misliš da nebi pomagal ? A ni namenjen lih temu da ti krmila ne stresa oz. oscilira ? ja za dirkalne mopede specialke in podobno, visoke hitrosti, da ti krmila ne izruva iz rok in ne zabije, na pa za drobne napake vzmetenja, oziroma zvijanja mopeda. Pa še eno mojo neumnost, ti povem: pred 2 leti sem menjal uteži na koncu balance za lažje, pa fensišmensi rdeče aluminij....rezultat, mikro vibracije so se povečale v balanci, da mi je roka začela drveneti. No, potem sem kmal dal nazaj original uteži skoraj sem prepričan, da ne bodo delali stabilizatorja krmila Popravljeno April 8, 2015. Popravil DAMI34 jany in TakeALookAround 2
jany Objavljeno April 8, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2015 Pa še eno mojo neumnost, ti povem: pred 2 leti sem menjal uteži na koncu balance za lažje, pa fensišmensi rdeče aluminij....rezultat, mikro vibracije so se povečale v balanci, da mi je roka začela drveneti. No, potem sem kmal dal nazaj original uteži To niso neumnosti vsaj za nas bolj frišne ne DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 (popravljeno) To niso neumnosti vsaj za nas bolj frišne ne 60€ draga neumnost Aja, pa predlagam, da podrobno opišeš svoj probme mehankarju, ki ti je vzmetenje nastavil, pa sem skoraj prepričan, da ti bo znal problem odpraviti, ali pa bo vsaj vedel za kaj se gre. Če imaš prednje vilice polno nastavljive, ti jih bo samo prenastavil (verjetno otrdil in pojačal dušenje) Popravljeno April 8, 2015. Popravil DAMI34 jany 1
cikadina Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 skoraj sem prepričan, da ne bodo delali stabilizatorja krmila ohlins verjetno res ne, delajo pa amerikanci (gpr), samo ne une na palčko, ampak unga za na vrh. sicer nimam pojma kakoje, če ti trese pr višjih hitrostih (ker jst grem počasi), ampak recimo shimmy-ja zarad določenih gum (pr relativno nizkih hitrostih) ti stabilizator ne odpravi. jany 1
Nearrain Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Možno pa da so naše ceste krive. Mozno je tudi, da si kriv ti ! Mah . . . TI SI KRIV ! jany, dlicen in DAMI34 3
jany Objavljeno April 8, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 8, 2015 (popravljeno) 60€ draga neumnost Aja, pa predlagam, da podrobno opišeš svoj probme mehankarju, ki ti je vzmetenje nastavil, pa sem skoraj prepričan, da ti bo znal problem odpraviti, ali pa bo vsaj vedel za kaj se gre. Če imaš prednje vilice polno nastavljive, ti jih bo samo prenastavil (verjetno otrdil in pojačal dušenje) Enga pač more neki stat taka neumnost sigurno bo še koga ki bo hotel bit prepameten Danes grem na serviss ki mam še par stvari za vzet pa ga bom povprašal. Žal ima pa nastavljivo samo prednapetost in povratek, stiska se ne da nastavljati. ohlins verjetno res ne, delajo pa amerikanci (gpr), samo ne une na palčko, ampak unga za na vrh. sicer nimam pojma kakoje, če ti trese pr višjih hitrostih (ker jst grem počasi), ampak recimo shimmy-ja zarad določenih gum (pr relativno nizkih hitrostih) ti stabilizator ne odpravi. Bomo videli čez čas kdo bo naredu, lahko da tudi nobeden ker vseeno je bolj potovalen motor. Tako neprijetno je vsaj meni , nekatere vidim da to ne moti in tako pač vozijo. Možno pa da so naše ceste krive. Ja pa Amerikanci nimajo naših cest pa tudi zaznavajo isto zadevo Popravljeno April 8, 2015. Popravil jany DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Sj sta že ti dve nastavitvi dovolj, da ti bo otrdil prednji konec, pa ne bo več plesal. jany 1
raza Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Včasih menjava uteži na krmilu tudi zaleže, ampak ne za lažje temveč za težje. DAMI34 1
royal Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 Nevozna je za tiste ki niso probali :-D No danes sem zadevo sprobal iz radovednosti in ne bom dolgovezil, nisem opazil nobenega tresenja oz. "guncanja" kot se opisuje, zadeva se kar dobro pelje, položaj za krmilom je soliden, ampak za moje zahteve premajhna igračka ne po moči ampak dimenzijsko-škoda
siks Objavljeno April 8, 2015 Opozori Objavljeno April 8, 2015 No danes sem zadevo sprobal iz radovednosti in ne bom dolgovezil, nisem opazil nobenega tresenja oz. "guncanja" kot se opisuje, zadeva se kar dobro pelje, položaj za krmilom je soliden, ampak za moje zahteve premajhna igračka ne po moči ampak dimenzijsko-škoda kake gabarite pa maš?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se