jany Objavljeno Maj 8, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 In? Ne wobla ker ima športne žmigavce gor :grrr DAMI34 1
Snečer Objavljeno Maj 8, 2015 Opozori Objavljeno Maj 8, 2015 Možno, to je prva stvar ki se mora vizualno menjat, ker tisti original žmigavci, lol. Verjamem, da bo v verziji 2 vse popravljeno in urejeno kot se šika
jany Objavljeno Maj 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2015 Možno, to je prva stvar ki se mora vizualno menjat, ker tisti original žmigavci, lol. Verjamem, da bo v verziji 2 vse popravljeno in urejeno kot se šika Mene ne motijo ker ko se vozim jih ne gledam Razne popravke estetske bom po koncu sezone delal :grim Edino danes bom probal sprednji vizir temnit če bo ratalo. No danes prilezel na 2500km medtem ko sem jo šel splahnit ko sem prispel domou me je čakala yamahina servisna kartica Tisti ki imaste Tracerje kolko Km naredite kej z tankom ? Meni se pri 230km rezerva vklopi
TakeALookAround Objavljeno Maj 13, 2015 Opozori Objavljeno Maj 13, 2015 Ce bi sel takoj tankat bi pa kolk natocil? 12 litrov vrjetn?
jany Objavljeno Maj 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2015 Ce bi sel takoj tankat bi pa kolk natocil? 12 litrov vrjetn? Do zdej em zmiraj tankal ookoli 15-16 litrov. Največ sem naredil ko sem ga ulaufaval do rezerve 275 km Sej ga niti ne šparam me pa zanima kako vplivajo različni stili vožnje :grim Osebno se potem čudim kako lahko z R1 naredijo po 300km :grrr
Yunksi Objavljeno Maj 13, 2015 Opozori Objavljeno Maj 13, 2015 Očitno zlo velik vplivajo različni stili vožnje, jst mam npr. 350-380km dometa s 15-16l pa glede na to de sm mel prej R1, ga ne šparam neki dosti
Yamaha 09 Objavljeno Maj 13, 2015 Opozori Objavljeno Maj 13, 2015 tudi sam sem danes dobil kartico upam, da mi jo nebo potrebno kje uporabiti... hm tole pa zelo zanimivo, da ti tank tak mal zadrži pri meni je bilo tako, ko sem šel v LJ pa nazaj povprečno sem se peljal 170km/h pa je zdržal nekje 260km, ko sm šel tankat povprečna poraba po števcu pa je bila 6,5. V kolikor se pa normalno vozim in je poraba okoli 5 mi zdrži tank 340km tankam pa 100 oktanca, če je le možno.
jany Objavljeno Maj 13, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 13, 2015 Jaz sem imel porabo 5.1L/100km potem sem zadnjič resetiral pa natankal 100ko in sem imel potem čez 100km porabo 4.8L/100km :grrr Nikakor mi ne gre porabo ki jo kaže in glede na to koliko tankam Bom probal sedaj polnega napolnit pa ko se vžge rezerva vzet kako kantico bencina s sabo da vidim do kolko pride ker vedno tankam ko se rezerva vžge. Tisti prikazovalnike od količine bencina v rezervarju me mal heca ker naredim 150km kaže polno potem v 50ih kilometrih zbije 3 črtice Res pa da ga ne šparam zadnje čase mi lepo vleče od 5.000 do 10.000 rpm
MiNa Objavljeno Maj 13, 2015 Opozori Objavljeno Maj 13, 2015 Preberi si v navodilih kako in kaj o vožnji do "suhega" tanka. To ni najbolj blagodejno za bencinsko črpalko, nisem siguren za "tvoj" motor. Vem pa, da so lahko problemi. Fazer03 in jany 2
Yamaha 09 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 kantico bencina ti glih ni treba jemati s sabo, ker preverjeno rezerva drži 40km brez problema pol je pa že fajn, da je v bližini kje bencinska me pa res čudi, da ti tok mal zdrži glede na to kaj si napisal pomoje nekaj res ne more bit ok, kljub temu, da ne šparaš motorja bi ti vseeno moralo zdržati več pomoje ali pa bi ti vsaj poraba morala zrasti ob bolj športnem načinu vožnje.
deki28 Objavljeno Maj 14, 2015 Opozori Objavljeno Maj 14, 2015 Mene ne motijo ker ko se vozim jih ne gledam Razne popravke estetske bom po koncu sezone delal :grim Edino danes bom probal sprednji vizir temnit če bo ratalo. No danes prilezel na 2500km medtem ko sem jo šel splahnit ko sem prispel domou me je čakala yamahina servisna kartica Tisti ki imaste Tracerje kolko Km naredite kej z tankom ? Meni se pri 230km rezerva vklopi To je pa kar mal Km, 310-320km jaz svojo naredim.
Popularna objava Kmet2 Objavljeno Maj 15, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 pozdravljeni.... Pa da napišem še svoje mnenje o tem motociklu,po prevoženih 800km lahko povem da je motor vreden 9.900€! Agregat je prožen in odziven že od malih obratov ,ima 3 režime nastavitve delovanja agregata a po pravic nisem občutil neke hude razlike med menjavanji le tega. Recimo da je med režimom A in STD razlike 5km na istih obratih ,ni občutiti pa kot sem že prej ppovedal neke bistvene razlike v podajanju moči . Zavore so solidno povprečne. Vetrna zaščita je za mojo višino neuporabna in bio jo moral reševat z dodatno opremo. Vzemetenje solidno dokler se 100kg+ peljem sam,če bi naložil še ženo in kovčke bi počepnil ..... Agregat je varčen ,280km 14L in to v utekavanju kjer pretikaš veliko več kot je sploh potrebno,tako da bi poraba še padla ob utečenem motorju saj ko spelješ in enkrat dosežež 50kmh drugih prestav kot 6 sploh ne potrebuješ(govorim o vožnji lagano sportski) Sedež mi je ubil dušo ,trtico in prostato,meni zelo neudoben in lahko ga bi primerjal z pručko ,po 12 uran na motorju nisem čutil več nič od prej nasštetega,mogoče sem razvajen. V ostrem nagibu pa si hitro na drsnih vijakih od stopalk voznika. Pretika se povprečno. Aramtura kljub temu da je v celoti digitalna je pregledna dokler ne posije sonce pod pravim kotom Motor mi je dizajnersko všeč in preprost za osnovne nastavitve kot so vzmetenje,luči ..... Ciklistika je povsem zadovoljiva ,motor pa dopušča tudi kar grob makedam . Ocenil bi ga kot povprečnega ,varčnega in ekonomično upravičenega,globalno gledano je to soliden motor siks, gsxf750, motozajebant in 18 others 21
jany Objavljeno Maj 15, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 (popravljeno) pozdravljeni.... Pa da napišem še svoje mnenje o tem motociklu,po prevoženih 800km lahko povem da je motor vreden 9.900€! Agregat je prožen in odziven že od malih obratov ,ima 3 režime nastavitve delovanja agregata a po pravic nisem občutil neke hude razlike med menjavanji le tega. Recimo da je med režimom A in STD razlike 5km na istih obratih ,ni občutiti pa kot sem že prej ppovedal neke bistvene razlike v podajanju moči . Zavore so solidno povprečne. Vetrna zaščita je za mojo višino neuporabna in bio jo moral reševat z dodatno opremo. Vzemetenje solidno dokler se 100kg+ peljem sam,če bi naložil še ženo in kovčke bi počepnil ..... Agregat je varčen ,280km 14L in to v utekavanju kjer pretikaš veliko več kot je sploh potrebno,tako da bi poraba še padla ob utečenem motorju saj ko spelješ in enkrat dosežež 50kmh drugih prestav kot 6 sploh ne potrebuješ(govorim o vožnji lagano sportski) Sedež mi je ubil dušo ,trtico in prostato,meni zelo neudoben in lahko ga bi primerjal z pručko ,po 12 uran na motorju nisem čutil več nič od prej nasštetega,mogoče sem razvajen. V ostrem nagibu pa si hitro na drsnih vijakih od stopalk voznika. Pretika se povprečno. Aramtura kljub temu da je v celoti digitalna je pregledna dokler ne posije sonce pod pravim kotom Motor mi je dizajnersko všeč in preprost za osnovne nastavitve kot so vzmetenje,luči ..... Ciklistika je povsem zadovoljiva ,motor pa dopušča tudi kar grob makedam . Ocenil bi ga kot povprečnega ,varčnega in ekonomično upravičenega,globalno gledano je to soliden motor No končno en test od nekoga ki je malo več prevozu Med A in STD jaz opazim razliko samo pri nizkih obratih kjer A malenkost prej pospešuje. B pa malo kasneje in to je to. Po 450Km je rit tudi mene že bolela tako da na dolge ture je nadgradnja sedeža že obvezna. Zanima me kako da se ne odločiš za Adventurja 1050 ? Če bi vozil večkrat makedam bi namesto Tracera sigurno 1050ko vzel Preberi si v navodilih kako in kaj o vožnji do "suhega" tanka. To ni najbolj blagodejno za bencinsko črpalko, nisem siguren za "tvoj" motor. Vem pa, da so lahko problemi. Vem da ne smeš rezervarja posušit zato vedno tankam čim se vklopi rezerva. :grim Če je res da rezerva naredi 40km potem bi jih spravu 300km skupaj Dobro večina je bila vožnja v dvoje. Popravljeno Maj 15, 2015. Popravil jany
perry Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 pozdravljeni.... Pa da napišem še svoje mnenje o tem motociklu,po prevoženih 800km lahko povem da je motor vreden 9.900€! Agregat je prožen in odziven že od malih obratov ,ima 3 režime nastavitve delovanja agregata a po pravic nisem občutil neke hude razlike med menjavanji le tega. Recimo da je med režimom A in STD razlike 5km na istih obratih ,ni občutiti pa kot sem že prej ppovedal neke bistvene razlike v podajanju moči . Zavore so solidno povprečne. Vetrna zaščita je za mojo višino neuporabna in bio jo moral reševat z dodatno opremo. Vzemetenje solidno dokler se 100kg+ peljem sam,če bi naložil še ženo in kovčke bi počepnil ..... Agregat je varčen ,280km 14L in to v utekavanju kjer pretikaš veliko več kot je sploh potrebno,tako da bi poraba še padla ob utečenem motorju saj ko spelješ in enkrat dosežež 50kmh drugih prestav kot 6 sploh ne potrebuješ(govorim o vožnji lagano sportski) Sedež mi je ubil dušo ,trtico in prostato,meni zelo neudoben in lahko ga bi primerjal z pručko ,po 12 uran na motorju nisem čutil več nič od prej nasštetega,mogoče sem razvajen. V ostrem nagibu pa si hitro na drsnih vijakih od stopalk voznika. Pretika se povprečno. Aramtura kljub temu da je v celoti digitalna je pregledna dokler ne posije sonce pod pravim kotom Motor mi je dizajnersko všeč in preprost za osnovne nastavitve kot so vzmetenje,luči ..... Ciklistika je povsem zadovoljiva ,motor pa dopušča tudi kar grob makedam . Ocenil bi ga kot povprečnega ,varčnega in ekonomično upravičenega,globalno gledano je to soliden motor in če primerjaš z Multistrado?
tomash Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Pa je ta Tracer primerljiv z Tigrom 800? Še vedno sem v dilemi.
biker77 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Pa je ta Tracer primerljiv z Tigrom 800? Še vedno sem v dilemi. Ma ne..tracer je pač malo bolj udobna varianta MT09.. Tiger in GS800 je drugo..tudi namen uporabe je v bistvu drug..ampak po drugi strani pa kupimo endure zato da se po asfaltu vozimo..ker je pač bolj udobno.. Tigra si imel priložnost sprobat..če ga nisi je tvoj problem..tracer-ja dobiš v BS-centru v Ljubljani.. probaj in se odloči..
Kmet2 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 No končno en test od nekoga ki je malo več prevozu Med A in STD jaz opazim razliko samo pri nizkih obratih kjer A malenkost prej pospešuje. B pa malo kasneje in to je to. Po 450Km je rit tudi mene že bolela tako da na dolge ture je nadgradnja sedeža že obvezna. Zanima me kako da se ne odločiš za Adventurja 1050 ? Če bi vozil večkrat makedam bi namesto Tracera sigurno 1050ko vzel Vem da ne smeš rezervarja posušit zato vedno tankam čim se vklopi rezerva. :grim Če je res da rezerva naredi 40km potem bi jih spravu 300km skupaj Dobro večina je bila vožnja v dvoje. 1050 je v paci,sem v dogovarjanju z Axlom ,a vse je odvisno kako bo žena gor sedela,saj drugi motor imam ,da se lahko zapelje tudi ona ,čeprav redko. Vleče me XR ,gledal sem MT-09 no v mesecu bo vse znano za kaj se odločim. Nekaj pa je zagotovo MTS gre od bajte!!!! in če primerjaš z Multistrado? Nista primerljiva,MTS je višji rang motorja in ima seveda boljše komponente kar pa za mene ne pomeni da bi jo imel rajši ! Pa je ta Tracer primerljiv z Tigrom 800? Še vedno sem v dilemi. Ne dilemirej in vzami Tigra,sem ga tudi peljal.....samo nasvet ! jany, thumper, MiNa in 1 other 4
jany Objavljeno Maj 15, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Mislim da sedenje med 1050 in 1190 ne bo velike razlike bi znal bit zelo zanimiv motorček ! No le nabavte neki da se bosta lepo vsak z svojim vozila :-D Glede ducatija nisem dvomil :-P Je lep in tu se konča :-D Kmet2 1
biker77 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 In ne samo poslušat ko ti nekdo reče da vzemi enega ali drugega.. Glede na to, da imaš oba možnost probat, sprobaj in se odloči sam. Če si pa toliko len da tega ne boš naredil ti pa privoščim da se napačno odločiš PrimozC, Kmet2, thumper in 1 other 4
Kmet2 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 In ne samo poslušat ko ti nekdo reče da vzemi enega ali drugega.. Glede na to, da imaš oba možnost probat, sprobaj in se odloči sam. Če si pa toliko len da tega ne boš naredil ti pa privoščim da se napačno odločiš no svetoval sem iz svojega stališča,se pa povsem strinjam s tabo ! builder 1
biker77 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 no svetoval sem iz svojega stališča,se pa povsem strinjam s tabo ! sej vem da si..in se nekako strinjam s tabo..ampak če si res samo na asfaltu potem tracerja ne smeš kr izločit..in enim je celo všeč kaj, kar meni ali tebi nikakor ni.. Kmet2 in builder 2
Nearrain Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Grafi in tabelce govorijo drugace . . . builder in Kmet2 2
DAMI34 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 no svetoval sem iz svojega stališča,se pa povsem strinjam s tabo ! Kdaj boš pa Versys1000 testiral? Ha???? Grafi in tabelce govorijo drugace . . . men je pri mopedu najbolj važno, kaj mi govori moja rit jebaletetabelceingrafi :P builder in Kmet2 2
vandrovec Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 Pa je ta Tracer primerljiv z Tigrom 800? Še vedno sem v dilemi. Tiger 800 ni en motor ampak jih je celo morje...od sport tourerjev do endur.
Yamaha 09 Objavljeno Maj 15, 2015 Opozori Objavljeno Maj 15, 2015 hm... niso devali Tigerja 1050 kot konkurenco Tracerju ?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se