Snečer Objavljeno Oktober 29, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2015 Še versys je imel zadaj za nastavljat, 17 klikov... :)
Yamaha 09 Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 pred 7 urami, skalar36 pravi: Ok, če bi šlo takole:Naročim MT 09, brez vzmetenja. za novo plačam 9.5k, potem pa pri čarmanu naročim vzmetenje po meri. Hm... mislim, da no-go. Nov motor za 10k mora imet solidno, če ne vsaj dobro vzmetenje. Mt 07 se je prodajala za 5555 €, pa je odličen motorček za ta denar z solidnim vzmetenjem. Kako potem upravičiš toliko višjo ceno MT 09, ki naj bi imela zanič vzmetenje. Za 10600 eur, se bo dobil že kakšen rabljen KTM 1050 A. Ti se zanimaš za naked MT 09 ali Tracerja ? naked model z ABS-om pride 8500€. Skoraj prepričan sem v kolikor ti testni nebo woblal ti tudi potem nov motor nebo. Pojdi na test pelji se 200+ in boš videl, če se ti začnejo kakšni problemi, če boš prebiral samo ta forum se boš težko odločil. Kmet2 1
skalar36 Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 Jaz se zanimam za Tracerja. Preden kupim motor se pozanimam o njem. O woblanu sem si pogledal precej posnetkov na YT, ne samo tale forum. Zanimivo se mi zdi, da se je že prodajalo vsaj 5 rabljenih, letos na Avtonetu... Če bo tako kot je vedno pri japoncih, bo drugo leto cena Trecer cca 10495, če prištreje še novo vzmetenje, (če yamaha sama ne odpravi napake) smo na 11K €
Fantocci Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 Drugo leto se bo že pojavil kakšen rabljen več... če ne pri nas pa izza meje.
jany Objavljeno Oktober 30, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 Drugo leto boš lahko že mojega kupil Bo imel že porihtano amortizacijo :D
Yamaha 09 Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 skalar36 prvo se moreš tudi vprašati za kakšen namen misliš uporabljati motor, če te skrbi kaj motor dela pri 200 in misliš z motorjem noreti potem ti svetujem, da si omisliš kaj drugega, ker Tracer ravno ni narejen za to. Za neko normalno vožnjo je tudi to vzmetenje, ki je na motorju več kot dovolj in ni potrebna menjava. Prepričan sem, če na testnem motorju neboš opazil nobenih težav jih potem tudi na svojem neboš imel. DAMI34 in ukica 2
jany Objavljeno Oktober 30, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 pred 6 minutami, Fantocci pravi: A si se ga že naveličal? Ne ma če bo šlo po planu bo imel že blizu 30.000km in to so za moje pojme zadnji km ko je motor še nekaj vreden za prodajo. Če nebo nič hudo pametnega bom spet vzel Tracerja.
Yamaha 09 Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 hehe jany in potem boš lahko spet na novem Tracerju reševal probleme
Fantocci Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 (popravljeno) Ta je že našla rešitev problema zaradi prevelike jakne Popravljeno Oktober 30, 2015. Popravil Fantocci DAMI34 1
Cartman Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 Just now, jany said: Ne ma če bo šlo po planu bo imel že blizu 30.000km in to so za moje pojme zadnji km ko je motor še nekaj vreden za prodajo. Če nebo nič hudo pametnega bom spet vzel Tracerja. Če te prav razumem, se ti zdi da boš z nabavo in prodajo dveh enakih novih motorjev v recimo 50000km zgubil manj vrednosti kot z enim? in res, jez motorja s 30 000 nit pogledam ne hehe. Ful prenovo. '.' 1
skalar36 Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 46 minutes ago, Yamaha 09 said: skalar36 prvo se moreš tudi vprašati za kakšen namen misliš uporabljati motor, če te skrbi kaj motor dela pri 200 in misliš z motorjem noreti potem ti svetujem, da si omisliš kaj drugega, ker Tracer ravno ni narejen za to. Za neko normalno vožnjo je tudi to vzmetenje, ki je na motorju več kot dovolj in ni potrebna menjava. Prepričan sem, če na testnem motorju neboš opazil nobenih težav jih potem tudi na svojem neboš imel. Motor za vozit se... Tudi ženo bom kdaj peljal zadaj. Sigurno ga bom kdaj pognal čez omejitve, ki so na avtocestah, da mi pa takrat wobla, mi pa ne diši... ker je spomin na woblanje xt660r še preveč živ...
jany Objavljeno Oktober 30, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 pred 49 minutami, Yamaha 09 pravi: hehe jany in potem boš lahko spet na novem Tracerju reševal probleme Ko rešim vse težave rabim novega da imam kej delat :D pred 41 minutami, Cartman pravi: Če te prav razumem, se ti zdi da boš z nabavo in prodajo dveh enakih novih motorjev v recimo 50000km zgubil manj vrednosti kot z enim? in res, jez motorja s 30 000 nit pogledam ne hehe. Ful prenovo. Ne po mojem mnenju lažje prodaš motor z 30.000km kot 50.000 ali več. Ko sem prodajal versysa je imel nekaj čez 40.000 pa je komaj šel in to po nižji ceni kot se sedaj prodajajo. Nevem motor na 3-4 leta nov in je če je možnost. Mogoče se do takrat opogumim in nabavim GSa ta bo do 50.000 km brez problema ker itak z manj km se sploh ne prodajajo :D
DAMI34 Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 pred 18 urami, skalar36 pravi: Zame je woblanje gromozanski problem, če ne drugače že v glavi, zakaj bi pri novem motorju moral menjat olje v vilicah, oziroma kar cele mortizerje. Potem je bolje, da kupim rabljen TDM pa namestim vrhunske mortizerje, dam široko belanco pa imam supervozen motor za malo denarja... sej se ne gre za to, najprej: 1. če mi je všeč moped bom šel testirat, woblanje gor al dol. Peljal sem ga sicer do 130 in mi je bil kr všečen mopedek. 2. mal bi prečekiral še tuke forume, da se vsaj prepričam o resnosti problema, oziroma o možnih rešitvah le tega, ki so jih izzumili lastniki pol pa šoping p.s. nič nimam priti TDM, vendar razvoj 2014 al pa razvoj 2005 (se mi zdi) je pa kr velka razlika đst a qeščn? A je kdo probal, menjat šipco, ali pognat preko 200km brez nje? A še wobla? Sicer pa pr 265km/h se tut moj mau trese :P jany in Yamaha 09 2
jany Objavljeno Oktober 30, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 (popravljeno) pred 8 minutami, DAMI34 pravi: sej se ne gre za to, najprej: 1. če mi je všeč moped bom šel testirat, woblanje gor al dol. Peljal sem ga sicer do 130 in mi je bil kr všečen mopedek. 2. mal bi prečekiral še tuke forume, da se vsaj prepričam o resnosti problema, oziroma o možnih rešitvah le tega, ki so jih izzumili lastniki pol pa šoping p.s. nič nimam priti TDM, vendar razvoj 2014 al pa razvoj 2005 (se mi zdi) je pa kr velka razlika Woblanje opažajo po celem svetu, sem v temi od Tracerja prilepil link iz ameriškega FJ 09 foruma ( FJ 09 v ameriki = MT 09 Tracer v europi ) V ameriki so po večini vsi dali stabilizatorje in težavo delno prekrili oziroma omilili. http://fj-09.org/thread/325/high-speed-wobble http://fj-09.org/thread/2548/gpr-steering-damper-specific-available http://fj-09.org/thread/2503/poll-steering-wobble http://fj-09.org/thread/2392/wobble-speed Pridi na kafe do vikija pa greš probat do 220 km/h več negre Danes testiram amortizerje : 16mm ter 3 klike odprt povratek spredaj 5 stopnja ter 3/4 odprt povratek in začne woblat že pri 150-160 km/h. Sedaj nastavil 12,5mm ter 2 klika odprt povratek spredaj 6 stopnja ter 1/2 odprt povratek testirat grem popoldne. Popravljeno Oktober 30, 2015. Popravil jany DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 Sam ne delaj pretiranih sprememb, eno po eno pa počasi, ker drugače ne boš mel pojma kje si. Sicer pa 220 za tak motorček je vrh glave, kaj vam še ni jasno? Če na 200 ne vobla....zame sploh ne vobla. Recimo konkretno, prevozim tja do 25 jurjev letno, pa 200km/h skoraj nikoli ne rabim. Tja po AC do 180 mogoče...po regionalkah pa itak nč ne priznam :P Kmet2 in Fantocci 2
jany Objavljeno Oktober 30, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 pred 10 minutami, DAMI34 pravi: Sam ne delaj pretiranih sprememb, eno po eno pa počasi, ker drugače ne boš mel pojma kje si. Sicer pa 220 za tak motorček je vrh glave, kaj vam še ni jasno? Če na 200 ne vobla....zame sploh ne vobla. Recimo konkretno, prevozim tja do 25 jurjev letno, pa 200km/h skoraj nikoli ne rabim. Tja po AC do 180 mogoče...po regionalkah pa itak nč ne priznam :P Imam vse zapisano kje se mi je motor zdel najbolše nastavljen. Treba testirat za videt če ni drugega dela DAMI34 1
jskrablin Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 pred 2 urami, jany pravi: in začne woblat že pri 150-160 km/h. To je malo nizka hitrost, da bi motor delal neke akrobacije. Ne vem koliko kaj potegne tale kobilica, moja krava pa je na 150 zelo hitro. Ne bi bil lih vesel, če bi me začelo premetavati sredi kakega prehitevanja...
DAMI34 Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 pred 35 minutami, jskrablin pravi: To je malo nizka hitrost, da bi motor delal neke akrobacije. Ne vem koliko kaj potegne tale kobilica, moja krava pa je na 150 zelo hitro. Ne bi bil lih vesel, če bi me začelo premetavati sredi kakega prehitevanja... vsekakor, če se pri tej hitrosti začne je pa za razmislit o nakupu :(
jany Objavljeno Oktober 30, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 Tako je edaj stestiral še drugi način amortizacije malo trše. Mehkejša amortizacija prej začne woblat, tam pri 150-160 km/h Trša začne pri 180-190 km/h Sedaj sem še eno stopnjo stršal : spredaj na 12mm ter 2 klika povratek odprt zadaj najtrša napetost ter 1/2 obrata odprt povratek. Testiral bom jutri proti Grobniku
Yamaha 09 Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 na najtrši pa ti bo nehal woblat in si zmagal :D
Derbi-mb Objavljeno Oktober 30, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 30, 2015 pred 37 minutami, Yamaha 09 pravi: na najtrši pa ti bo nehal woblat in si zmagal :D Trši ko je motor bolj brezhibna mora bit cesta, sicer zgublja na oprijemu. Za naše ceste tole prenastavljanje amortizerjev zato, da bi Trejserka nehala voblat ni smotrno, ker te bo pa zaradi te kompenzacije odnesl na kšnem ovinku kjer površina ne bo čist ravna in se bodo gume težje prilagajale konfiguraciji površine. Če bi bla rešitev trd motor, pol je najbolš snet vse amortizerje in namontirat vmes fiksne distančnike, pol voblanja zihr nebi blo.....
jany Objavljeno Oktober 31, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2015 pred 5 urami, Derbi-mb pravi: Trši ko je motor bolj brezhibna mora bit cesta, sicer zgublja na oprijemu. Za naše ceste tole prenastavljanje amortizerjev zato, da bi Trejserka nehala voblat ni smotrno, ker te bo pa zaradi te kompenzacije odnesl na kšnem ovinku kjer površina ne bo čist ravna in se bodo gume težje prilagajale konfiguraciji površine. Če bi bla rešitev trd motor, pol je najbolš snet vse amortizerje in namontirat vmes fiksne distančnike, pol voblanja zihr nebi blo..... Se strinjam popolnoma tudi varno ni iz nobenega vidika to je pe testiranje motor imam vedno nastavljen da se po naših cestah še vedno dovolj udobno pelje, zato je tu potrebno menjavati olja in ne stiskat vzmeti ker z vzmeti nastaviš le višine ki pa grejo na težo vse ostalo pa dela pretok olja.
skalar36 Objavljeno Oktober 31, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2015 Malo sem razmišljal, a je že kdo od lastnikov poskusil vozit brez štitnikov za roke? Meni zgledajo tako, da zrak usmerjajo na masko. Če si v glavi predstavljam aerodinamiko mi nekako pade to na misle, da so mogoče krivi ščitniki... Kmet2 1
jany Objavljeno Oktober 31, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2015 pred 7 urami, skalar36 pravi: Malo sem razmišljal, a je že kdo od lastnikov poskusil vozit brez štitnikov za roke? Meni zgledajo tako, da zrak usmerjajo na masko. Če si v glavi predstavljam aerodinamiko mi nekako pade to na misle, da so mogoče krivi ščitniki... Na FJ09 je eden istočasno probal brez ščitnikov in dodal stabilizator od takrat ne wobla. Bom jaz jutri zjutraj pobral dol in šel probat samo če se bo pihanje malo umirilo ker nima smisla, danes me je nad 160 km/h neslo vsepovsod samo ravno ne :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se