Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Japonci so lukavi. Ogromn skopirajo in s tem šparajo na razvoju, nakar s tem prihrankom dodelajo že pogruntane zadeve, optimizirajo porabo materiala (da nebi slučajno kej šenkal). Velik testirajo, da zadeva zdrži (po možnosti več kot izvirna) in to je to. Potem rabjo samo še množico Snecerjev, da jih nategnejo in to je to....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

To ni kšna kritika, ampak pohvala za iznajdljivost. In mnenje, zakaj lahko za dobro ceno naredijo relativno dober in uporaben motor.

Objavljeno

Pozabil si na bistveno in to je samo delo v proizvodnji. Japonski delavci so veliko bolj disciplinirani kot v Evropi, so že skoraj kot roboti, ne kot Italijani, ki delajo bolj po občutku, oz., kakor jih luna nosi... :)  potem je pa končni izdelek tak kot je.

 

So pa Japoncu na vrhu tudi v športnem motociklizmu, kjer so pomembne inovacije in najboljše tehnološke rešitve, tako, da niso samo neki "lukavci"... :hmm:

Objavljeno

Bi se kr strinjal s tabo. Italijani delajo zelo lepe motorje, ampak meni ne dajejo vtis nekega zaupanja v dolgo življensko dobo delovanja motorja. Ni tistega pravega občutka, kot pri japoncih, ko se usedeš , prižgeš in gasa.

japonec dela in dela in dela in se na koncu prej motorja naveličaš, preden kej crkne. Pri italijanih pa dela, ne dela- servis, dela, ne dela- servis.... potem pa prodaš, ker se naveličaš delavnic. :grim 

Joke. Čeprav v vsakem hecu je nekaj resnice. :grim

 

lp

Objavljeno

Japonci so lukavi. Ogromn skopirajo in s tem šparajo na razvoju, nakar s tem prihrankom dodelajo že pogruntane zadeve, optimizirajo porabo materiala (da nebi slučajno kej šenkal). Velik testirajo, da zadeva zdrži (po možnosti več kot izvirna) in to je to. Potem rabjo samo še množico Snecerjev, da jih nategnejo in to je to....

ogromno kopirajo...le od koga  :kva2:

Objavljeno

Bi se kr strinjal s tabo. Italijani delajo zelo lepe motorje, ampak meni ne dajejo vtis nekega zaupanja v dolgo življensko dobo delovanja motorja. Ni tistega pravega občutka, kot pri japoncih, ko se usedeš , prižgeš in gasa.

japonec dela in dela in dela in se na koncu prej motorja naveličaš, preden kej crkne. Pri italijanih pa dela, ne dela- servis, dela, ne dela- servis.... potem pa prodaš, ker se naveličaš delavnic. :grim

Joke. Čeprav v vsakem hecu je nekaj resnice. :grim

 

lp

To je bil tudi pri meni glavni razlog zakaj sem še naprej ostal zvest Yamahi   :OK:

Objavljeno

Bi se kr strinjal s tabo. Italijani delajo zelo lepe motorje, ampak meni ne dajejo vtis nekega zaupanja v dolgo življensko dobo delovanja motorja. Ni tistega pravega občutka, kot pri japoncih, ko se usedeš , prižgeš in gasa.

japonec dela in dela in dela in se na koncu prej motorja naveličaš, preden kej crkne. Pri italijanih pa dela, ne dela- servis, dela, ne dela- servis.... potem pa prodaš, ker se naveličaš delavnic. :grim

Joke. Čeprav v vsakem hecu je nekaj resnice. :grim

 

lp

vidim, da si ogromno taljanov prevozu in veš, da dela in ne dela, gremm stavit, da nobenga, samo želiš si jih :grim

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Stvar je japonska ma kitajc jo naredi :-D

Na sony ericsonih je pisalo made in china finished in japan Zdej pa razumi ti to.

Stvar je japonska ma kitajc jo naredi :-D

Na sony ericsonih je pisalo made in china finished in japan Zdej pa razumi ti to.

Objavljeno

Redno servisiran italjan dela kot vsak drug motor.Star pregovor "ko maže ta vozi" :-)

Objavljeno

Redno servisiran italjan dela kot vsak drug motor.Star pregovor "ko maže ta vozi" :-)

To je to. Verjetno je pri KTM in še kje podobno če delaš servise in vse kot rečejo dela.

Ne vsi bi pa radi na vsakih 30.000 km menjali olje pa na 60.000 štelali ventile in hoteli da vse dela.

Objavljeno

No danes spraznil tank do rezerve pri 260km torej še rezerva bi šlo 300km komot. Ko sem tankal je šlo not 15,5litra.

Objavljeno

No danes spraznil tank do rezerve pri 260km torej še rezerva bi šlo 300km komot. Ko sem tankal je šlo not 15,5litra.

? cak a ni to mal visoka poraba...

Objavljeno

? cak a ni to mal visoka poraba...

 

Mah meni se ne zdi visoka. Seveda bi jo lahko znižal če bi pazil na obrate in vožnjo.

 

 

Ima kdo na Tracerju mogoče original povišek krmila ? me zanima kako se pozna to na položaju rok.

Objavljeno

? cak a ni to mal visoka poraba...

Ja tam nekje je 280 sem naredil z 14l in obrati niso šli čez 4.5k....men se tud ne zdi to visoka poraba ,če ga ne bi pretikal toliko in vozil v 6 prestavi bi poraba bila še manjša in nahranit 115hp se mi zdi to celo nizka poraba ne visoka!

Ja tam nekje je 280 sem naredil z 14l in obrati niso šli čez 4.5k....men se tud ne zdi to visoka poraba ,če ga ne bi pretikal toliko in vozil v 6 prestavi bi poraba bila še manjša in nahranit 115hp se mi zdi to celo nizka poraba ne visoka!

Objavljeno (popravljeno)

Ja tam nekje je 280 sem naredil z 14l in obrati niso šli čez 4.5k....men se tud ne zdi to visoka poraba ,če ga ne bi pretikal toliko in vozil v 6 prestavi bi poraba bila še manjša in nahranit 115hp se mi zdi to celo nizka poraba ne visoka!

Sam to je 5,9L/100km (za Janija govorim)....tvoj KTM 150KS pa praviš da ma 5,7L/100km zato se mi je visoka zdela....Jaz mam nekje 5,2-5,5L/100km...

Popravljeno . Popravil PrimozC
Objavljeno

Sam to je 5,9L/100km....tvoj KTM 150KS pa praviš da ma 5,7L/100km zato se mi je visoka zdela....Jaz mam nekje 5,2-5,5L/100km...

Ja Jany to odpira na polno skoz ,sam sem bolj umirjen voznik  :yes:

Objavljeno

Ja Jany to odpira na polno skoz ,sam sem bolj umirjen voznik  :yes:

  :lol1:

Objavljeno

Nekateri vozijo konstantno v 6 prestavi pri hitrosti 120, drugi pa motor drzijo na obratih v 3,4 prestavi. Verjetno bo tudi zaradi tega taka poraba.

Objavljeno

Vrjetn bl raketira naokol..... :grim  Cak k bo uprasanje kok z gumo prevozte.... :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

:lol1:

Za kakega voznika pa me mate ? :-D

Jaz sem šele začetnik :-D

Drugače po računalniku imam porabo vedno okoli 5litrov.

Če grem sam pa se malo večkrat zavrti med 5.000 in 10.000 obratov :-D

Če sva v dvoje pa več kot 5.000 obratov ne vidi.

Mislim da tam 300km naredim z tankom brez da šparam dosti vendar da pridem čist do konca rezerve vendar sem navajen tankat tkoj ko se rezerva vklopi.

Če bi pa prau šparau bi pršu lahko na 320-330 km brez problema vendar če bi to želel bi ostal na motorju z 60 konji.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Vrjetn bl raketira naokol..... :grim  Cak k bo uprasanje kok z gumo prevozte.... :P

 

Mam premalo konjev za raketirat lahko samo lagano sportski vozim  :OK:

 

 

Gume so potrošni materjal isto kot gorivo  :grim  Brez bencina in gum ne prideš daleč  :smoke:

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Sm js vidu kaj je to lagano sportski, to se skos derejo po temi o Jadranki, na konc se pa sam vozm. :lol1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Sm js vidu kaj je to lagano sportski, to se skos derejo po temi o Jadranki, na konc se pa sam vozm. :lol1:

 

Jaz tui večina sam vozim  :OK:  Hitri so pred mano, počasni za mano  :grrr

Objavljeno

Včeraj testiral top speed Tracerja in ne gre več kot 225 očitno ima tam res elektronsko blokado poraba pa je bila okoli 8, kr precej živahna vožnja iz Kočevja do Dvora pa je bila poraba 7,4 po števcu.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bi vprašal lastnike trajcerke, kako je s stopalkami. Sam nisem ravno velik, a imam precej veliko nogo 44-45. Ko sem se sam vsedel na njo sem takoj z peto zadel v zadnje tačke. Kako je z sopotnikom?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!