Derbi-mb Objavljeno Oktober 11, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 11, 2015 Motor je verjetno res nekje na meji, tako, da je od primerka do primerka odločilna že najmanša razlika. (kljub temu, da naj razlike med enakimi modeli nebi bilo, pa očitno so...... Včasih smo za kakšen avto za štos rekl, da je bil narejen pred malco)
Yamaha 09 Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 Ali te lahko vprašam za tvojo težo in višino? Jaz sem namreč težak 93 kg višina pa 186cm. Sam imam 88kg in 186cm, oblečen pa v dvodelni usnjeni kombinezon, če ima to kaj veze.
Fazer03 Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 Nekaj mora trest, da veš da gre. Točno tako. Mladini se pozna da niso nikoli vozili MZ-ja ali Jawe. Druga stvar pa je milijon pomagal : sigurno je koristen ABS in pa kontrola trakcije, ampak tu je sedaj sto programov podajanja moči, pa elektronsko podvozje, pa gretje sedežev, gretje ročic, itd .... ne rečem, da zadeve niso koristne ampak posledica je, da smo (ste) vsi po vrsti postajamo kar malo preveč komot - kot pravi dami34: malo mora potrest, poguncat .... DAMI34 in Fantocci 2
goldi0404 Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 Sam imam 88kg in 186cm, oblečen pa v dvodelni usnjeni kombinezon, če ima to kaj veze. Me zanima če imaš kaj problemov z wobblanjem?Jaz ga do več kot 170 kmh ne spravim ker je potem že preveč tega wobblanja.
jany Objavljeno Oktober 12, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 Dejansko menim da je težava v vzmetenju, več ljudi poznam ki imajo MT 09 ki ima isto vzmetenje in motor niti malo ne wobla. Torej moja teorija je malo slabše vzmetenje in teža naredista svoje: Mt 09 188 kg Mt 09 Tracer 210 kg Teh 22 kg se očitno pozna da ga vzmetenje ne prenese in še malo aerodinamika doda svoje in problem je tu.
Fantocci Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 (popravljeno) Ravno to sem hotel vprašat, ko sem prebiral celo temo, pa sem prišel do tvojega odgovora... A torej imata MT09 naked in MT09 Tracer res enako vzmetenje? Ker pri MT09 nakedu tega pojava ne zaznavajo. Če primerjam položaj voznika na motorju tudi ni tako velika razlika - na MT09 nakedu si malenkost bolj na rokah, ampak ne omembe vredno. Mogoče je aerodinamika oklepa na Tracerju zgrešena? Spodaj sta eden čez drugega: Popravljeno Oktober 12, 2015. Popravil Fantocci jany 1
jany Objavljeno Oktober 12, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 (popravljeno) Tako je, dober prijatelj ga ima in je vzmetenje čisto enako. Tracer ima le 2cm daljšo zadnjo nihajko če se ne motim in malo širše krmilo. Je pa 22kg razlike + aerodinamika menim da je to največja težava vsega skupaj. Popravljeno Oktober 12, 2015. Popravil jany
Yamaha 09 Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 Me zanima če imaš kaj problemov z wobblanjem?Jaz ga do več kot 170 kmh ne spravim ker je potem že preveč tega wobblanja. Kot sem že dejal sem nekajkrat šel tudi do in čez 200 pa nisem opazil razlik, ker me je prav zanimalo kdaj se bo motor začel čudno obnašati pa tega nisem dočakal. Snacer kombinezon pa imam od alpinestarsa. Snečer 1
royal Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 mogoče pa ta ne bo woblala sayo, thumper, Snečer in 2 others 5
sayo Objavljeno Oktober 12, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2015 mogoče pa ta ne bo woblala Pa bo ta kdaj ugledala svet ?
siks Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 (popravljeno) mogoče pa ta ne bo woblala a to je mt09 baby super tenere? sam ji ne bojo pustli več konjev kot tavelki tenerejki... drugač pa isto mnenje kot za novo AT...če bodo komponente kolikor toliko solidne pa cena primerna, pol bo ql...agregat itak vsi hvalijo... Popravljeno Oktober 13, 2015. Popravil siks
royal Objavljeno Oktober 13, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2015 Pa bo ta kdaj ugledala svet ? Izgleda da bo kmalu
bajsi Objavljeno Oktober 16, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2015 (popravljeno) Že od začetka spremljam teme z Tracerko in opise težav z "woblanjem". Kot nekdanji voznik Vmaxa '92 in sedaj XJR poznam problem tega nihanja. Žal ne gre za napako na posameznem motociklu temveč za posledico konstrukcijskih šibkosti/neustreznosti okvirja in vzmetenja, dovoljenih produkcijskih toleranc in verjetno še česa. Odpravljanje napake je tako kompleksno kot vzroki za njo. Sam sem npr. menjal ležaj krmila (namesto krogličnega smo dali igličnega, dodali blažilec krmila, ki pa ne odpravi napake temveč zgolj omili nihanje), kot del odpravljanja težav so npr. pri Vmaxu od leta 93 naprej dajali vzvojno čvrstejši spodnji del vilic. Kot rešitev se ponuja tudi čvrstejše vzmetenje ali dodatne ojačitve okvirja, kot jih ponuja tuner Klein v Nemčiji za dirkaške XJR. Verjetno pomaga tudi to, da je ves motor poravnan kar se da natančno (pozicija koles in verižnikov). Smešno je pa to, da se je na Vmaxu to nihanje izničilo samo od sebe pri polno naloženem motorju (voznik, sopotnica, tank torba, dva polna kovčka E46 ter napolnjena 50 litrska rola na prtljažniku). Preprosta reklamacija motocikla po mojem ne bo prinesla rešitve, pa tudi ne verjamem, da bi Yamaha kar tako priznala, da je slabo ali potencialno nevarno skonstruirala motocikel. Tudi pri Hondi so se pri zadnji generaciji Pan European ukvarjali s podobnimi težavami (o njih je poročala tudi Britanska policija, ki te motorje vozi), pa ena izmed Firebladerc je imela podobno težavo o čemer je poročal Motorrad, pa KTMov Super Adventure je pred kratkim skipal nesrečneža na nemški AC ker je s kovčki vozil hitreje kot je proizvajalec priporočal... Po moje bo treba pač postopno in sistematično nevtralizirat vsak možen vzrok in tako priti do želenega rezultata ali pa preprosto kupiti motor, ki tega ne počne. Začneš pri cenejših in se postopno pomikaš proti dražjim tehnično bolj zahtevnim, dokler se ne naveličaš motorja ali težav. LP Bajsi Popravljeno Oktober 16, 2015. Popravil bajsi Napake in dodajanje teksta Scarabeo 500, Rocky, hajoktejn in 5 others 8
Derbi-mb Objavljeno Oktober 17, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2015 Bajsi ma prou....... To je pač konstrukcijski problem in če se najde kdo, ki mu ne vobla, je to pač splet različnih dejavnikov in ne obratno. Moped je glede teh težav na meji, tko da se odziva različno v različnih primerih. Če bi bil pa čist zgrešen, bi pa voblal vsi, ne glede na okoliščine. In tud to vela, kar je napisu...... z nekej vložka in truda se da zadevo izbolšat, če ti je do tega mopeda in če te fascinira njegov briljanten agregat..........
Yamaha 09 Objavljeno Oktober 26, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 Nekaj vtisov iz testiranja Tracerja tega vikenda... Z Goldijem sva testirala mojo in njegovo Tracerko. Sam sem bil oblečen v usnjen on pa v tekstilni kombinezon, Na lastne oči sem videl kaj mu dela motor pri 180-190 in skoraj nisem mogel verjeti, da je to res. Na istem motorju sem se peljal 220 s tem, da ima zadaj 55l kovček in nisem čutil popolnoma nobenega tresenja ali česa podobnega. Kar pa naju je presenetilo pa je, da on na mojem ni čutil praktično nobenih posebnosti pri 210+ s tem, da sta motorja praktično identično nastavljena. Vseeno sem mnenja, da moraš biti na Tracerju, da se izogneš ''wobbljanju'' oblečen v čimbolj oprijeto obleko. Sem skoraj prepričan, da je pri večini ta problem in se bo potrebno na Tracerju z bolj komot obleko počasneje vozit pa bo vse ok. jany 1
Snečer Objavljeno Oktober 26, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 Kako se pa obnaša pri 265 kmh? http://www.carman-motosport.si/aktualno/video-kako-hitra-je-yamaha-mt-09-tracer.htmlhttp://www.carman-motosport.si/aktualno/video-kako-hitra-je-yamaha-mt-09-tracer.html
Kmet2 Objavljeno Oktober 26, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 Kako se pa obnaša pri 265 kmh? http://www.carman-motosport.si/aktualno/video-kako-hitra-je-yamaha-mt-09-tracer.htmlhttp://www.carman-motosport.si/aktualno/video-kako-hitra-je-yamaha-mt-09-tracer.html 265 hajoktejn 1
TakeALookAround Objavljeno Oktober 26, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 Pr 265 nc ne wobla, ker ni vetra.
Yamaha 09 Objavljeno Oktober 26, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 heh dobr so jo sfriziral tovarniško gre 225 preverjeno
MiNa Objavljeno Oktober 26, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 Pr 265 nc ne wobla, ker ni vetra. Na "testni mizi" ga res ni, zračnega upora. Zato pa tudi takšna namerjena hitrost.
TakeALookAround Objavljeno Oktober 26, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 Tocno tko....saj sem napisal MiNa 1
jany Objavljeno Oktober 26, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 Ali lahko poveš nastavitve amortizacije ? Jaz sem danes nastavil spredaj napetost 15.5mm ter 2 klika odprt povratek ter zadaj na 6 stopnici stršana vzmet ter 1/2 kroga odprt povratek. Manj mi trese kot prej ko sem imel povratke bol zaprte spredaj na 1 klik odprt ter zadaj 1/4 kroga odprt. Najhitreje po števcu sem šel 230 km/h relno bi lahko rekli 220 km/h Tudi če ni upora zmerjeno 265 km/h je malo lovska.
Fantocci Objavljeno Oktober 26, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2015 Mene čudi da ni še več. Zračni upor narašča s kvadratom hitrosti. Kakšen brezvezen podatek so si privoščili objavit... Naj ga grem na Luno vozit?
royal Objavljeno Oktober 27, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2015 Nekaj vtisov iz testiranja Tracerja tega vikenda... Z Goldijem sva testirala mojo in njegovo Tracerko. Sam sem bil oblečen v usnjen on pa v tekstilni kombinezon, Na lastne oči sem videl kaj mu dela motor pri 180-190 in skoraj nisem mogel verjeti, da je to res. Na istem motorju sem se peljal 220 s tem, da ima zadaj 55l kovček in nisem čutil popolnoma nobenega tresenja ali česa podobnega. Kar pa naju je presenetilo pa je, da on na mojem ni čutil praktično nobenih posebnosti pri 210+ s tem, da sta motorja praktično identično nastavljena. Vseeno sem mnenja, da moraš biti na Tracerju, da se izogneš ''wobbljanju'' oblečen v čimbolj oprijeto obleko. Sem skoraj prepričan, da je pri večini ta problem in se bo potrebno na Tracerju z bolj komot obleko počasneje vozit pa bo vse ok. Toraj je problem konstrukcijski napaki voznika Že od začetka spremljam teme z Tracerko in opise težav z "woblanjem". Kot nekdanji voznik Vmaxa '92 in sedaj XJR poznam problem tega nihanja. Žal ne gre za napako na posameznem motociklu temveč za posledico konstrukcijskih šibkosti/neustreznosti okvirja in vzmetenja, dovoljenih produkcijskih toleranc in verjetno še česa. Odpravljanje napake je tako kompleksno kot vzroki za njo. Sam sem npr. menjal ležaj krmila (namesto krogličnega smo dali igličnega, dodali blažilec krmila, ki pa ne odpravi napake temveč zgolj omili nihanje), kot del odpravljanja težav so npr. pri Vmaxu od leta 93 naprej dajali vzvojno čvrstejši spodnji del vilic. Kot rešitev se ponuja tudi čvrstejše vzmetenje ali dodatne ojačitve okvirja, kot jih ponuja tuner Klein v Nemčiji za dirkaške XJR. Verjetno pomaga tudi to, da je ves motor poravnan kar se da natančno (pozicija koles in verižnikov). Smešno je pa to, da se je na Vmaxu to nihanje izničilo samo od sebe pri polno naloženem motorju (voznik, sopotnica, tank torba, dva polna kovčka E46 ter napolnjena 50 litrska rola na prtljažniku). Preprosta reklamacija motocikla po mojem ne bo prinesla rešitve, pa tudi ne verjamem, da bi Yamaha kar tako priznala, da je slabo ali potencialno nevarno skonstruirala motocikel. Tudi pri Hondi so se pri zadnji generaciji Pan European ukvarjali s podobnimi težavami (o njih je poročala tudi Britanska policija, ki te motorje vozi), pa ena izmed Firebladerc je imela podobno težavo o čemer je poročal Motorrad, pa KTMov Super Adventure je pred kratkim skipal nesrečneža na nemški AC ker je s kovčki vozil hitreje kot je proizvajalec priporočal... Po moje bo treba pač postopno in sistematično nevtralizirat vsak možen vzrok in tako priti do želenega rezultata ali pa preprosto kupiti motor, ki tega ne počne. Začneš pri cenejših in se postopno pomikaš proti dražjim tehnično bolj zahtevnim, dokler se ne naveličaš motorja ali težav. LP Bajsi Zanimivo je, da ne voblajo vsi,zato ne gre za slab okvir, vilice, vzmetenje itd ali pač.......če je okvir čigumi se pod dodatno te p.s britanska policija st-jev nima ker so po nesreči policaja vse prodali
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se