Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Ob 12. 10. 2015, Fazer03 pravi:

Točno tako. Mladini se pozna da niso nikoli vozili MZ-ja ali Jawe. Druga stvar pa je milijon pomagal : sigurno je koristen ABS in pa kontrola trakcije, ampak tu je sedaj sto programov podajanja moči, pa elektronsko podvozje, pa gretje sedežev, gretje ročic, itd .... ne rečem, da zadeve niso koristne ampak posledica je, da smo (ste) vsi po vrsti postajamo kar malo preveč komot - kot pravi dami34: malo mora potrest, poguncat ....

 

kar je res je res .. motor pod 10 jurjii mora trest pa ritat..če je pa nad 10 jurjev je pa to za doplačilo ..vse ostalo je pa kot da bi vozil joystick.. 

ena taktična ... kaj pa če niso oblačila preohlapna ampak so vozniki shirani v njih ker so skujšal ko so si tako drag motor kupil?? 

Objavljeno (popravljeno)
pred 34 minutami, thumper pravi:

kar je res je res .. motor pod 10 jurjii mora trest pa ritat..če je pa nad 10 jurjev je pa to za doplačilo ..vse ostalo je pa kot da bi vozil joystick.. 

ena taktična ... kaj pa če niso oblačila preohlapna ampak so vozniki shirani v njih ker so skujšal ko so si tako drag motor kupil?? 

Če je kdo shiran mu prodam poceni kilažo imam neki zaloge :D  1€/1kg :P

 

 

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

jany spredaj imam podobno nastavljeno kot ti zadaj pa imam še en klik lufta.

Objavljeno
pred 15 urami, thumper pravi:

kar je res je res .. motor pod 10 jurjii mora trest pa ritat..če je pa nad 10 jurjev je pa to za doplačilo ..vse ostalo je pa kot da bi vozil joystick.. 

ena taktična ... kaj pa če niso oblačila preohlapna ampak so vozniki shirani v njih ker so skujšal ko so si tako drag motor kupil?? 

:lol1:

Objavljeno
Ob 26. 10. 2015, Yamaha 09 pravi:

Nekaj vtisov iz testiranja Tracerja tega vikenda...

Z Goldijem sva testirala mojo in njegovo Tracerko. Sam sem bil oblečen v usnjen on pa v tekstilni kombinezon, Na lastne oči sem videl kaj mu dela motor pri 180-190 in skoraj nisem mogel verjeti, da je to res. Na istem motorju sem se peljal 220 s tem, da ima zadaj 55l kovček in nisem čutil popolnoma nobenega tresenja ali česa podobnega. Kar pa naju je presenetilo pa je, da on na mojem ni čutil praktično nobenih posebnosti pri 210+ s tem, da sta motorja praktično identično nastavljena. Vseeno sem mnenja, da moraš biti na Tracerju, da se izogneš ''wobbljanju'' oblečen v čimbolj oprijeto obleko. Sem skoraj prepričan, da je pri večini ta problem in se bo potrebno na Tracerju z bolj komot obleko počasneje vozit pa bo vse ok.

Najprej se še ti enkrat zahvaljujem za skupen test.Sem pa tudi razmišljal da bi lahko imela tudi čelada kaj s tem.

Objavljeno

Pol je vse kul ubistvu, grem loh narocit? :yea1:

Pol je vse kul ubistvu, grem loh narocit? :yea1:

Objavljeno
pred 23 urami, Goldi44 pravi:

Najprej se še ti enkrat zahvaljujem za skupen test.Sem pa tudi razmišljal da bi lahko imela tudi čelada kaj s tem.

Ni problema, če sem ti kako pomagal :) sam sicer dvomim, da ima čelada tu kakšen vpliv, ker ti bi pomoje tudi glavo premikalo sem pa tam, ne pa zadnji konec motorja. V kolikor res sumiš čelado se lahko zapelješ v Compaco Velenje pa ti bo dal za probat kakšno čelado in boš videl kako bo z drugo. Sam kot si videl imam x-lite le, da je malo bolj športna kot tvoja nolanka.

Objavljeno

Tudi sam dvomim da je čelada.

Res je zanimivo da nekaterim se  to dogaja nekaterim ne. Ali so nekateri delavci imeli slab dan in nekaj motorjev naredili npako pri sestavi.

Zdej sem nastavil amortizcijo

 

spredaj tovarniških 16mm ter 3 klike odprt povratek

zadaj 6 stopnica (predzadnja) stršano ter 3/4 odprt povratek

 

Jutri če bo vreme potestiram.

Objavljeno

Trenutno bijem bitko sam pri sebi, ali kupiti ali ne kupiti... Mt 09 je točno to kar sem si od motorja vedno želel.
In še moja najljubša znamka je. Sedaj pa vidim , da vobla. Še vedno sem mnenja, da četudi bi se na njej peljala nevesta v poročni obleki, motor nebi smel woblat. Sam usnja ne maram, ali sem zato na MT 09 T. "obsojen" na woblanje!? Do danes mi noben motocikel (razen XT 660R) ni woblal, pa sem jih peljal že precej, ter imel sem jih kar nekaj. To je zame konstrukcijska napaka, katero zaenkrat Yamaha ignorira. Škoda, počakam še malo, da vidim ali bo za 2016 kakšna izboljšava, če ne bo, ima evropska konkurenca dobre motocikle, ki ne woblajo!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Pravkar, skalar36 pravi:

Trenutno bijem bitko sam pri sebi, ali kupiti ali ne kupiti... Mt 09 je točno to kar sem si od motorja vedno želel.
In še moja najljubša znamka je. Sedaj pa vidim , da vobla. Še vedno sem mnenja, da četudi bi se na njej peljala nevesta v poročni obleki, motor nebi smel woblat. Sam usnja ne maram, ali sem zato na MT 09 T. "obsojen" na woblanje!? Do danes mi noben motocikel (razen XT 660R) ni woblal, pa sem jih peljal že precej, ter imel sem jih kar nekaj. To je zame konstrukcijska napaka, katero zaenkrat Yamaha ignorira. Škoda, počakam še malo, da vidim ali bo za 2016 kakšna izboljšava, če ne bo, ima evropska konkurenca dobre motocikle, ki ne woblajo!

Mah woblanje niti ni tak problem, ker vsaj kar berem je to nad 160km/h....pa še ne pri vseh. Z mal igranja, kar se tiče nastavitev, mogoče drugo olje v vilicah, bi se po mojem tudi to dalo odpravi. Sicer pa, a je kdo sledil kaj druge forume (angleški, italijanski) al pa kake FB skupine, da se vidi vsaj velikost tega problema?

Objavljeno

Mene tudi firbec matra, kasn pojav je to woblanje.....sicer je pri brzinah, ki jih redko dosezem, tko da mi je naceloma vseen....but still....kako bos prodal tak skret k wobla? :D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
22 minutes ago, DAMI34 said:

Mah woblanje niti ni tak problem, ker vsaj kar berem je to nad 160km/h....pa še ne pri vseh. Z mal igranja, kar se tiče nastavitev, mogoče drugo olje v vilicah, bi se po mojem tudi to dalo odpravi. Sicer pa, a je kdo sledil kaj druge forume (angleški, italijanski) al pa kake FB skupine, da se vidi vsaj velikost tega problema?

Zame je woblanje gromozanski problem, če ne drugače že v glavi, zakaj bi pri novem motorju moral menjat olje v vilicah, oziroma kar cele mortizerje. Potem je bolje, da kupim rabljen TDM  pa namestim vrhunske mortizerje, dam široko belanco pa imam supervozen motor za malo denarja...

Popravljeno . Popravil skalar36
Objavljeno

Tracer-motor ki zahteva stilsko oblečenega motorista.....da je miren:P

Objavljeno

To nikakor ni res, da imaš srečo kakšen primerek trofiš ... Na istem motorju, katerem Goldiju nenormalno premika zadnji konec motorja sem in tam sem se sam brez problemov peljal 220 ne, da bi čutil kakšne posebne probleme, ki jih ima sam. Kar se konstrukcije tiče sva oba tam tam le, da imam sam kakšen kg manj. Sam mislim, da je glavni problem tega motorja slaba aerodinamika in zato se pri visokih hitrostih pri nekaterih začne pojavljati problem ''wobblanja''. Sam sem mnenja, da je pri Goldiju problem v tekstilnem kombinezonu, če se ne motim imaš tudi ti jany tekstilni kombinezon. Mislim, da je tudi biker že enem dokazal, da je bila težava v preveliki obleki, ki se ob visoki hitrosti malo napuhne, kar se precej pozna na slabo aerodinamičnem motorju.

Objavljeno
pred 47 minutami, skalar36 pravi:

Trenutno bijem bitko sam pri sebi, ali kupiti ali ne kupiti... Mt 09 je točno to kar sem si od motorja vedno želel.
In še moja najljubša znamka je. Sedaj pa vidim , da vobla. Še vedno sem mnenja, da četudi bi se na njej peljala nevesta v poročni obleki, motor nebi smel woblat. Sam usnja ne maram, ali sem zato na MT 09 T. "obsojen" na woblanje!? Do danes mi noben motocikel (razen XT 660R) ni woblal, pa sem jih peljal že precej, ter imel sem jih kar nekaj. To je zame konstrukcijska napaka, katero zaenkrat Yamaha ignorira. Škoda, počakam še malo, da vidim ali bo za 2016 kakšna izboljšava, če ne bo, ima evropska konkurenca dobre motocikle, ki ne woblajo!

Pa saj Yamahe načeloma ni problem dobiti na test. Pojdi, pa probaj.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Malo sem jo že peljal,  mi je bila supervšeč. Da se pa z motorjem "spoznam" je pa treba precej več kot le testna vožnja. Sem si ogledal posnetke na youtubu kako nekaterim wobla, samo uprašanje časa je kdaj bo nekoga kapultirala...

Objavljeno
pred eno uro, skalar36 pravi:

Trenutno bijem bitko sam pri sebi, ali kupiti ali ne kupiti... Mt 09 je točno to kar sem si od motorja vedno želel.
In še moja najljubša znamka je. Sedaj pa vidim , da vobla. Še vedno sem mnenja, da četudi bi se na njej peljala nevesta v poročni obleki, motor nebi smel woblat. Sam usnja ne maram, ali sem zato na MT 09 T. "obsojen" na woblanje!? Do danes mi noben motocikel (razen XT 660R) ni woblal, pa sem jih peljal že precej, ter imel sem jih kar nekaj. To je zame konstrukcijska napaka, katero zaenkrat Yamaha ignorira. Škoda, počakam še malo, da vidim ali bo za 2016 kakšna izboljšava, če ne bo, ima evropska konkurenca dobre motocikle, ki ne woblajo!

Probaj motor testirat, če prideš na obalo ti komot dam za probat.

Meni je tudi motor točno to kar sem želel in ga ne menjam vsaj še 2-3 leta ne. To woblanje ali odpravim ali ne mi je vseeno ker se dogaja pri meni nad 180 km/h, probal bom da se reši ker itak stalno kej šaram okoli motorjev, malo sem se ga tudi že navadil.

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Mah woblanje niti ni tak problem, ker vsaj kar berem je to nad 160km/h....pa še ne pri vseh. Z mal igranja, kar se tiče nastavitev, mogoče drugo olje v vilicah, bi se po mojem tudi to dalo odpravi. Sicer pa, a je kdo sledil kaj druge forume (angleški, italijanski) al pa kake FB skupine, da se vidi vsaj velikost tega problema?

Glede amortizacije jaz bom mojega razkopal januarja na kose, zadaj komplet nov amortizer sem v dogovorih z čarman ali K-tech ali Ohlins (wilbers nima nastavljanje povratka zato je izpadel) 

spredaj pa menjavo olja iz original 5w na 10w. Potem poročam, vmes nesem še sprednjo feltno na balanser da vidimo kaj je z tem ker sem že omenil v temi o gumah da imam spredaj kar 60gramov uteži in original jih je bilo isto 60 na istem mestu.

pred 40 minutami, Kmet2 pravi:

Tracer-motor ki zahteva stilsko oblečenega motorista.....da je miren:P

Yamaha zahteva da so motoristi v stilu :D

pred 37 minutami, Yamaha 09 pravi:

To nikakor ni res, da imaš srečo kakšen primerek trofiš ... Na istem motorju, katerem Goldiju nenormalno premika zadnji konec motorja sem in tam sem se sam brez problemov peljal 220 ne, da bi čutil kakšne posebne probleme, ki jih ima sam. Kar se konstrukcije tiče sva oba tam tam le, da imam sam kakšen kg manj. Sam mislim, da je glavni problem tega motorja slaba aerodinamika in zato se pri visokih hitrostih pri nekaterih začne pojavljati problem ''wobblanja''. Sam sem mnenja, da je pri Goldiju problem v tekstilnem kombinezonu, če se ne motim imaš tudi ti jany tekstilni kombinezon. Mislim, da je tudi biker že enem dokazal, da je bila težava v preveliki obleki, ki se ob visoki hitrosti malo napuhne, kar se precej pozna na slabo aerodinamičnem motorju.

Res imam tekstilnega vendar mi ni nikjer ohlapen je oprijet dovolj sploh sedaj pozimi z zimsko oblogo. Decemra za božička grem v nabavo usnja tako da bomo videli če je to to.

pred 47 minutami, Vezalka pravi:

Đamahaha vam ponuja rešitev:

https://www.youtube.com/watch?v=bBDlEC04OW8

Ta bo 2krat bolj woblala, tu moreš že rodeo obvladat :D

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Kak da nima Wilbers za nastavljat povratka?

22 klikov pri modelu 640, ki se priporoča za tvoj motor + če želiš še hidravlično nastavljanje prednapetosti vzmeti...

----------

http://www.carman-motosport.si/prodaja/vzmetenje/wilbers/zadnji_amortizerji/wilbers_typ_640.html

Predstavlja osnovno različico linije mono amortizerjev Wilbers Racing Suspension, čeprav je osnovan na podobni tehnologiji kot dražje različice.

Osnovna razlika je v odsotnosti exspanzijske posode in možnosti nastavitve  kompresije. Ne pristaja pa na kompromise v odzivnosti amortizerja in trajnosti delovanja. Radialni bat, mokra vodila, teflonsko prevlečeni ležaji na novo postavljajo standarde za osnovno različice.

Seveda pa je nastavljiva prednapetost vzmeti in tudi povratek (dušenje) v zelo širokem razponu 22ih stopenj.

Amortizer je mogoče naknadno opremiti z vsemi standardnimi dodatki.

Ob opravljenem pregledu po dveh letih ima amortizer 5 letno garancijo.

 

 

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno
Ob 28. 10. 2015, Goldi44 pravi:

Najprej se še ti enkrat zahvaljujem za skupen test.Sem pa tudi razmišljal da bi lahko imela tudi čelada kaj s tem.

ni nijno ..lohk je vzrok tintara ..:P

pred 1 uro, Vezalka pravi:

Đamahaha vam ponuja rešitev:

https://www.youtube.com/watch?v=bBDlEC04OW8

idealka za ovodobne japije ... vožnja po mestu pa na en kilometer čakat 138 semaforjev k ne morš med avti ...:ras:

Objavljeno (popravljeno)
pred 14 minutami, Snecer pravi:

Kak da nima Wilbers za nastavljat povratka?

22 klikov pri modelu 640, ki se priporoča za tvoj motor + če želiš še hidravlično nastavljanje prednapetosti vzmeti...

----------

http://www.carman-motosport.si/prodaja/vzmetenje/wilbers/zadnji_amortizerji/wilbers_typ_640.html

Predstavlja osnovno različico linije mono amortizerjev Wilbers Racing Suspension, čeprav je osnovan na podobni tehnologiji kot dražje različice.

Osnovna razlika je v odsotnosti exspanzijske posode in možnosti nastavitve  kompresije. Ne pristaja pa na kompromise v odzivnosti amortizerja in trajnosti delovanja. Radialni bat, mokra vodila, teflonsko prevlečeni ležaji na novo postavljajo standarde za osnovno različice.

Seveda pa je nastavljiva prednapetost vzmeti in tudi povratek (dušenje) v zelo širokem razponu 22ih stopenj.

Amortizer je mogoče naknadno opremiti z vsemi standardnimi dodatki.

Ob opravljenem pregledu po dveh letih ima amortizer 5 letno garancijo.

 

 

 

pred 9 minutami, Snecer pravi:

 

Točno tale paket sem dobil odgovor od čarmana da ni za nastavljat povratka, da če želim več nastavtev ali K tech ali Ohlins.

 zadnji blažilnik Wilbers 640 z nastavljivo prednapetostjo,

 

 

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

Ok, če bi šlo takole:Naročim MT 09, brez vzmetenja. za novo plačam 9.5k, potem pa pri čarmanu naročim vzmetenje po meri. Hm... mislim, da no-go. Nov motor za 10k mora imet solidno, če ne vsaj dobro vzmetenje. Mt 07 se je prodajala za 5555 €, pa je odličen motorček za ta denar z solidnim vzmetenjem. Kako potem upravičiš toliko višjo ceno MT 09, ki naj bi imela zanič vzmetenje. Za 10600 eur,  se bo dobil že kakšen rabljen KTM 1050 A.

Objavljeno

Se ne čudim, da ti wobla :)

Še enkrat, seveda ima za nastavlja rebound, 22 klikov pa saj na fotki vidiš kolešček... očitno sta se narobe razumela.

 

pred 2 minutami, jany pravi:

 

 

Točno tale paket sem dobil odgovor od čarmana da ni za nastavljat povratka, da če želim več nastavtev ali K tech ali Ohlins.

 zadnji blažilnik Wilbers 640 z nastavljivo prednapetostjo,

 

 

http://www.carman-motosport.si/aktualno/akcijski-paket-vzmetenje-wilbers-za-yamaha-mt-09-ali-tracer.html

Jutri še zadnji dan akcije za 599 cel paket spredaj, zadaj. 

Objavljeno (popravljeno)
pred 20 minutami, skalar36 pravi:

Ok, če bi šlo takole:Naročim MT 09, brez vzmetenja. za novo plačam 9.5k, potem pa pri čarmanu naročim vzmetenje po meri. Hm... mislim, da no-go. Nov motor za 10k mora imet solidno, če ne vsaj dobro vzmetenje. Mt 07 se je prodajala za 5555 €, pa je odličen motorček za ta denar z solidnim vzmetenjem. Kako potem upravičiš toliko višjo ceno MT 09, ki naj bi imela zanič vzmetenje. Za 10600 eur,  se bo dobil že kakšen rabljen KTM 1050 A.

Težava je lih v tem ker imasta Tracer in MT 09 vzmetenje, probal MT 09 in se pelje ko po tračnicah vse do 220 km/h brez problema. ima pa motor okoli 180 kg z vsemi tekočinami !

pred 18 minutami, Snecer pravi:

Se ne čudim, da ti wobla :)

Še enkrat, seveda ima za nastavlja rebound, 22 klikov pa saj na fotki vidiš kolešček... očitno sta se narobe razumela.

 

http://www.carman-motosport.si/aktualno/akcijski-paket-vzmetenje-wilbers-za-yamaha-mt-09-ali-tracer.html

Jutri še zadnji dan akcije za 599 cel paket spredaj, zadaj. 

Možno da smo se res narobe razumeli, bomo videli in probali.

Popravljeno . Popravil jany

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!