Skoči na vsebino

Yamaha MT 09 Tracer 2015 in GT 2018


jany

Priporočene objave

Tudi sam sem z motorjem zelo zadovoljen edini minus vsaj zame je sedež, kljub temu, da imam comfort ni kaj preveč udoben. Sam imam 3 kufre, ob strani poltrda od yamahe, zadaj pa od kappe 46l in se tudi čisto poln s punco zadaj peljem čisto ok in se, da brez problema prehiteti, ker ima motor res zelo dober agregat in ga ni treba tišat v obrate, da se zbudi. Letos sem si dal zmontirat še led žmiguce, ki res hudo zgledajo in zamenjal sem gume z Conti road attack 2 evo in so vsaj zame občutno boljše kot prejšnje od Dunlopa. 

V kolikor ti bo všeč testna vožnja mislim, da ne boš zgrešil s tem motorjem in boš z njim zelo zadovoljen.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, DrSaso pravi:

Yamaha 09, a mi lahko poveš koliko so led žmigavci vidni/opazni ostalim v prometu?

Bolj kot navadni ,večja svetilnost ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naceloma v soboto testna voznja .. kar me skrbi, ker verjetno ne bo vec poti nazaj .. ;)

A se ti poltrdi kovcki of yamahe dobro obnesejo? Verjerno ne tesnijo kaj dosti, torej je inner bag obvezen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem žmigavce vzel predvsem zaradi videza. Žmigavci poleg tega, da opravljajo osnovno fukncijo, svetijo še spredaj in zadaj kot pozicijska luč. Zadaj, ko zabremzaš se prižge še štop luč tak, da so že iz tega vidika bolj opazni kot original. Res, da niso poceni je pa motor z njimi povsem drugačen no vsaj meni..

Kako je s tesnenjem kovčkov ti pa nebi znal povedati, ker jih še nisem sprobal v dežju. Verjetno je z razlogom tista vreča noter tako, da po moje ne tesnijo preveč dober in bi znalo premočit ob kakšnem resnem dežju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

tako, in včeraj uredil registracijo ter naredil prvih 60km .. woooho! :)

kljub vožnji "po jajcih" (vlaufavanje) sem nad prožnostjo in navorom navdušen .. in ja, originalne poltrde torbe odlično pašejo nanj .. v bistvu zgleda dosti boljše z temi torbami kot pa brez .. pa zanimivo, koliko ene svetlobe dajo od sebe led luči .. nekaj km naredil že v čisti temi, noro dobro osvetlijo pot ..

v glavnem :worship: :OK:

Popravljeno . Popravil Texo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je motil veter v ramena ter bučanje v čeladi. Sem se odločil za nadgradnjo vizirja. Vzel sem tega:

http://www.ebay.com/itm/191691083896

Sedaj se lahko peljem z odprtim vizirjem na čeladi (samo senčnik čez oči) do hitrosti 140 km/h brez problema. Prej mi je pri hitrosti cca 100-110 verter4 zaprla vizir na čeladi. Vetra v ramena ni več tudi bučanja v čeladi ni več.

Priporočam.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me zatožiš, ga bom šenku enmu...sam ne teb...:jezik:

Popravljeno . Popravil skalar36
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo potresava, pri večjih brzinah, nad 100km. Ni pa  opaziti, da bi se sploh kaj zvijal. Do 100 je čisto pri miru. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam na unem nosilcu pod vizirjem so 2 gumice na katere se vizir ne naslanja dokler ne greš z določeno hitrostjo naprej, jaz sem tisti nosilec zamenjal z srebrno modrim aluminjastim in sem dobil debelejše gumice da je vizir stalno prislonjen in se potem niti med vožnjo ne zvija ali premika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš za originalni vizir, ti gumici ne prideta v poštev, ker se pri menjavi ne odstrani samo vizirja, ampak cel nosilec z plastiko,na katero je pritrjen originalni vizir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale Tracer je res bomba motor, samo sedež pa ni ravno udoben. Kakšno ima porabo? Ali novejši Yamahini motorji pokurijo kaj olja?

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedež je obupen. Tistga strica, ki si ga je izmislil bi za 5 ur privezal na motor, potem mu dal nalogo, da naredi ponovno...

Porabo sem jaz spravil na 4.9 vožnja pa dinamična. Meni še nobena Yamaha ni kurila olja, (3 fazerke, 1 Xt660r).

Yamahe servisirane pri (vstavi poljubno) so žrle olje, ker se je notri tankalo rinfuza olje (vsaj kolegova r6). Sam sem vedno dajal tistega, ki ga je tovarna priporočala. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni najbolj sede pri najnizje nastavljenem vizirju, mi potem nekje nad rameni "piha" .. ce mam najvisje mi direkt v celado buta in mi glavo ruka pri 100/120+ .. imam pa 185cm in sedez najnizje .. bom se probal sedez dvignit pa da vidim ..

@skalar36 vizir zgleda super .. kolko cm meris v visino? Bom pogledal, ce obstaja non-smoked verzija .. mi je vsec, da je originalni vizir taki neopazen, prozoren .. to mas od sw-motecha rollbare?

Pri kolko km ali ur vas zacne sedez motit? Meni in moji na zadnjem sedezu ni neke panike .. deluje se kar ok .. je pa res, da nisva naredila nekih ogromno km naenkrat ..

A je kdo opazil, da imajo original yamahine semi-soft torbe od sw-motech kljucavnice? Tudi "zabice" za zaklep so original od sw-motecha .. prav tako kljucavnica za odstranitev nosilcev torb .. zanimivo se mi zdi, da japonci na tak nacin sodeljujejo z nemci .. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Texo pravi:

Meni najbolj sede pri najnizje nastavljenem vizirju, mi potem nekje nad rameni "piha" .. ce mam najvisje mi direkt v celado buta in mi glavo ruka pri 100/120+ .. imam pa 185cm in sedez najnizje .. bom se probal sedez dvignit pa da vidim ..

@skalar36 vizir zgleda super .. kolko cm meris v visino? Bom pogledal, ce obstaja non-smoked verzija .. mi je vsec, da je originalni vizir taki neopazen, prozoren .. to mas od sw-motecha rollbare?

Pri kolko km ali ur vas zacne sedez motit? Meni in moji na zadnjem sedezu ni neke panike .. deluje se kar ok .. je pa res, da nisva naredila nekih ogromno km naenkrat ..

A je kdo opazil, da imajo original yamahine semi-soft torbe od sw-motech kljucavnice? Tudi "zabice" za zaklep so original od sw-motecha .. prav tako kljucavnica za odstranitev nosilcev torb .. zanimivo se mi zdi, da japonci na tak nacin sodeljujejo z nemci .. ;)

Mene je začel od 350+, pri 400km sem bil že v bližini doma toda nisem več vedel al bi sedel na zadnjem sedežu, na eni ritnici ali stal .......udobnejši sedež in je motor top !

Skalar36, imaš do zdaj videnih Traceru meni najlepšega,okusno spedenanega in lepe tople nekričeče barve! Tisti z racing plavo in sivo se mi ne dopade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem podobne višine kot ti in mi odgovarja najnižja pozicija vizirja. Pri visoki sem imel podobne težave kot ti. 

Pri meni so tudi dali zraven takšne ključavnice... enkrat so me celo sami iz delta teama poklicali zaradi teh ključavnic, ker so jih morali zamenjat.

Lani sem v enem kosu naredil 400km edini postanek vmes je bila bencinska pa sem kr orng čutil tazadnjo... če bi kdo po miri naredil kakšen pameten sedež in bi dal nanj nekaj garancije ali, da bi ga lahko prej sprobal bi takoj menjal, ker je zame to edina slaba stvar na motorju.

Poraba se pri meni giblje okoli 5,5l... mi je pa enkrat uspelo imeti 4,6 porabo, ko sem se bolj turistično vozu okol.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!