Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Uh, kawl, ko si se že spravil name. Vse kar sem napisal sem tudi uresničil. Kaj me moti pri motorju. Da wobla, kljub wilbersom. Peljal sem ga 1x odkar je novo vzmetenje na njem. In to v mrazu -1 C. Po moji logiki se olje na mrazu zgosti, se pravi, da bo poleti še bolj voblal. Agegat\sklopka grdo ropota prostem teku. Tudi v 1 prestavi na stojalu se zadnja guma vrti konkretno. Plastike so tko tko.

Sej sem dal nekaj videov malo nazaj. Poglej si.

Pa pa še enkrat glede vzmetenja. Povej en dober razlog, zakaj ne menjati . Srečo mam, da se mi 600 eur ne pozna veliko in BP zamenjam, če je bolje. Da pa nisem dorasel niti osnovnemu vzmetenju se pa popolnoma strinjam. Če pa pogledava na cesto, se vsak človek v avtu vozi sam. Se pravi bi lahko vsi imeli največ toyoto yaris. Realno stanje je pa...

PS: Če te skrbi zame, mi prinesi 20k € pa bom kupil tak motor , ki ga ne bom več šimfal. Če te pa ne me pa pust pr mir.;)

Objavljeno
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Tudi v 1 prestavi na stojalu se zadnja guma vrti konkretno. Plastike so tko tko.

Če misliš to v smislu 'motor na stojalu, v 1. prestavi s stisnjeno sklopko pa kolo vseeno vrti' je to popolnoma normalno. Mokre sklopke praviloma nikoli ne prekinejo pogona v celoti. Se na mestu lepo vidi, ko daš iz lera v prvo -> napne verigo. Z malo 'sreče' se ti lahko zgodi, da se bo motor odpeljal naprej ne glede na stisnjeno sklopko... zato se pri prestavljanju v prestavo sploh pri neogretem motorju vedno uporablja prva zavora. Po prvi menjavi olja mi je na EXC-ju sklopka pri hladnem motorju tako 'lepila', da je znal v prostem teku crkniti. Nima pa sklopka kaj grdo ropotati.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Stisnjena sklopka v prvi prestavi in nagibu..m notor še vedno potegne...to mi ni delal noben od ostalih 9ih motorjev, ki sem jih ime.

Objavljeno

To se da popraviti z menjavo olja. Sčasoma se pa sklopka tudi obrabi... po zadnji menjavi olja mi EXC ne lepi več sklopke tolko, da bi crkoval v prostem teku zaradi tega. Glede na to, da si kupil nov motor, je to lahko pričakovano.

Objavljeno

a ima kateri v okolici mb puigov povišan vizir? me zanima, kako to v živo zgleda ..

Objavljeno
pred 1 minuto, Texo pravi:

a ima kateri v okolici mb puigov povišan vizir? me zanima, kako to v živo zgleda ..

Če ti Murska Sobota ni predaleč. Iz treh strani pa izgleda tako:

20161102_134656.jpg

MS-Dravograd-Soboth-MS (10 of 10).jpg

MS-Dravograd-Soboth-MS (1 of 10).jpg

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Se kuj vidi. Sam da mal pošimfam KTM-a pa mi kuj briše. Jao.

Zdle me je en klicu, če prodam Tracerja...morm kuj oglas zbrisat. Še nism čist odločen.

Sem na sina tud kdaj hud, sam ga mam vseen rad!

Objavljeno (popravljeno)
47 minutes ago, Andrejcer said:

Če ti Murska Sobota ni predaleč. Iz treh strani pa izgleda tako:

sploh ni predaleč, glede na to, da se po rodu prekmurec .. :) .. samo da se malo ogreje, pa se oglasim kaj .. :beer2:

a ti si montiral distančnike za ščitnike za roke ali samo paziš, da ne tolčeš v vizir?

6 minutes ago, skalar36 said:

Se kuj vidi. Sam da mal pošimfam KTM-a pa mi kuj briše. Jao.

Zdle me je en klicu, če prodam Tracerja...morm kuj oglas zbrisat. Še nism čist odločen.

Sem na sina tud kdaj hud, sam ga mam vseen rad!

tebe tak noben nič več ne razume .. najprej si bil ful zadovoljen z tracerjem, potem je bil jajc, nato si par strani nazaj popljuval celotno yamaho, potem da ne boš sploh nič več vozil, pol da XTja kupuješ, .... :twak:;)

Popravljeno . Popravil Texo
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 28 minutami, Texo pravi:

a ti si montiral distančnike za ščitnike za roke ali samo paziš, da ne tolčeš v vizir?

Sem montiral, ja. Če ne želiš, pustiš tako kot je, samo bo ti butalo ob vizir v (že) ne tako skrajnih položajih. Doma in v službi vedno manevriram tako, da je krmilo v skrajnem položaju, torej če računaš da to delaš večkrat na dnevni ravni, so distančniki smotrna rešitev. Saj ne izgleda nič slabše, boljše pa tudi ne. Z vizirjem sem pa definitivno zadovoljen. Pičiš po AC brez butanja v trup ali glavo. Sem 182, sedež nizko, pa mi gre veter čez čelado pri srednji višini vizirja.

Objavljeno

Saj ti piše

Powerbronze front beak fender tracer, vtikpaš v google in najde odmah

Objavljeno

Meni je pa s tem kljunom čisto mim :( , kot bi moped izgubil identiteto...ni več kobilica, je kljunaš, teh pa je že tako ali tako preveč na cesti :P

 

Objavljeno

Meni tudi ni čisto jasno tole limanje. Če ti je všeč kljun, pač kupiš kljunaša.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Če bo kdo naročal, naj mi javi, bo tako ena poštnina.

Objavljeno (popravljeno)

meni tudi zgleda grozno .. vsi ti kljuni mi zgledajo ..... razumem pa, da je komu vseš in ql, da se da dobiti tudi takšne zadeve ..

pa te stranske plastike pa belly pan .. ojej .. :cry:;)

grozni tracer.jpg

Popravljeno . Popravil Texo
  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Gledam malo po netu, pa sem opazil, da MT09 za 2017 dobiva nastavljivo vzmetenje, quickshifter, nekaj dodatne elektronike. Se kej takega pripravlja tudi za Tracerja?

@Texo. O jezus, kljun še gre, ostalo pa bruh.

Popravljeno . Popravil map
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

na konfiguratorju opreme za novega tracerja sem sicer videl tempomat, ki ni naveden pod dodatno opreko, torej bi naj bil serijski .. ampak na nobenih ostalih fotkah ga nisem videl, tako da gre verjetno za napako ..

za olje piše, da je 3.7L .. do 2016 je 2.7 oziroma 2.4 brez filtra - je to zaradi drseče sklopke? na uradnih fotkah sem videl samo en vijak za nastavljanje sprednjega vzmetenja, torej rebound ..

drseča sklopka ja, kolko vem quickshifter ready, več načinov TCSja ..

Popravljeno . Popravil Texo
Objavljeno (popravljeno)

večja količina olja v agregatu lahko pomeni več stvari .. eno je podaljšan interval menjave drugo pa je 40% več olja med max in min nivojem.. lahko da je poraba olja po dosedanjih izkušnjah tovarne večja od pričakovane ali pa pri podljšanem intervalu pričakujejo tudi višjo porabo olja ..z večjo količino olja se izboljša odvod toplote in manjšo obrabo mehanskih delov pri istem intervalu  saj se večja količina olja kasneje izrabi....

ne vem če ima to kaj veze z zdrsno sklopko..moj je nima pa ima 4.5l olja pri 865ccm - ni pa vodno hlajen..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Fantje, eno teoretično vprašanje, mogoče se kdo dovolj spozna na zadevo, glede woblanja pišem, da ne bo pomote. Sam sem vozil Vmaxa onega starega, nikakor ni šel brez woblanja, hitreje ko je šlo bolj grozno je bilo. Smo dali amortizer gor, pa menjali ležaj vpetja vilic na okvir, pa kaj še vem kaj vse. Na koncu ni nič od narejenega popolnoma rešilo problema, pa še 17 colsko prvo kolo sem si omislil kar tudi ni pomagalo. Sem pa takrat prišel do spoznanja, da je motor polno naložen bolj smerno stabilen kot zgolj samo z voznikom. Ko sva bila dva na njem, z dvema kovčkoma in rolo pa tank torbo gor, sem ga peljal do končne hitrosti brez tega woblanja.

 

Mogoče pa ta račji kljun kaj vpliva na ta pojav, po mojem ga pri BMWju, Triumphu, Ducatiju in Suzukiju ne dajejo gor zgolj iz dizajnerske fore?? KTM ga nima pa je tudi nagnjen k temu... Sam sem razmišljal o težjih utežeh krmila ali večjih ščitnikih za roke in potem na račun downforce sile dobimo večjo silo na krmilu?? in posledično rabimo večjo silo, da vse skupaj spravimo v nihanje. Tudi čvrstost zadnjega fedra po mojem vpliva na to nihanje....

Res je nimam tega motorja, mogoče oz. zelo verjetno ga bom kdaj nabavil, ampak poznam pa ta občutek, ko z nečim nisi zadovoljen, še posebej, če si odštel zajeten kupček denarja za tako stvar.

Še bolj čudno je to, da pojava pri nekaterih ni, pri nekaterih pa je bolj ali pa manj izražen ali pa se pojavlja zgolj občasno ali pri določenih šoferjih, če sem prav razumel.

Vsekakor se mi pa razna posmehovanja in zbadanja ne zdijo primerna (ne ciljam na nikogar konkretno, le nekoliko resnejši bolj konstruktiven pristop si želim)

LP Bajsi

Objavljeno

Res je, račji kljun je dejansko usmernik zraka, ki sprednji del bolj pritiska k tlom, če je seveda zadeva narejena kot mora biti (vetrovnik). Če pa je samo zaradi šminke, brez testiranja pa lahko kar čudno spremeni aerodinamiko sprednjega dela.

Na mojem motorju pri isti brzini (180+) kot tracer woblanja pa ni, ker sem vozil "vzporedno" (z vso prtljago), ko sem videl tisto grozoto. Pa nimam kljunaša, so pa v maski spredaj reže, dokaj izrazite, ki pritiskajo dol, poleg ostale plastike.

Osnovni problem woblanja je po moje sprednji del, ki ga pri brzini dvigne in powobla. Zanič aerodinamika, napaka platišča ali kaj drugega, nekaj ni ok.

Ko sem pa sam vozil tracera 180+, tistega ki wobla, meni ni, res pa je, da sem se držal malo "naprej".

Kakorkoli obrnemo, je stvar nevarna.

Če voziš po AC in pač obrneš ročico, ko prehitevaš kakšnega ajde pri 140, te zadeva grdo preseneti, to se ne bi smelo zgoditi.

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Nekaj je sigurno na tem. Sam sem to porajtal na africi twin 750.

Ko sem zamenjal prednjo šipo, namesto originalne sem dal povišano. Motor je postal spredaj presneto nepredvidljiv na balanci nisem imel nobenega občutka nisem mogel verjet da je taka razlika. Ko sem dal nazaj originalnega se mi je zdelo da prednje kolo tiši k tlom kar mi je dajalo mnogo boljši občutek in več zaupanja.

Tako da ta kljun bi bil za sprobat.... Za probat je pa tudi z originalno šipo. Glede nato da imat več ali manj vsi poštarske šipe gor bi znal bit tudi to problem.

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Ne wobla samo tracer. Wobla kar nekaj motociklov. Kaj je skupnega pri Woblerjih-dolg hod vilic. Mogoče tudi preveč teže na zadnje kolo. SS rakete ne voblajo, je pa teža pomaknjena na prednje kolo...ne vem. Razmišljam.

Samo tok močno, kot lahko wobla yamaha je pa res preveč. Že to da je omejena na 222 km\h nekaj pove.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Nočem bit sicer nekaj hudo pameten, ker tracerja nisem nikoli vozil, ampak pomoje je problem v prednjem downforcu. Pri večji hitrosti in zračnem uporu prednji del dviguje, namesto da bi ga pritiskalo k tlom. Sicer pri meni ne gre za isto vrsto motorja, ampak simptomi so bili podobni. Majesty enostavno pri hitrosti nad nekje 110 km/h ni bil vozen. Balanca rahla ratala, motor je premetavalo, balanca tresla, vse skupaj je nihalo, da me je bilo že strah, vse skupaj je bilo še bolj izrazito na AC v turbolencah od kamionov. Pri prehitevanju kamionov sem dobil občutek da me bo iz ceste zabrisalo, motor je na ravni cesti šel po svoje. Vse skupaj sem kmalo po nakupu hotel prodati. Nato sem reku mu dam še eno šanso. Kolega mi je prodal MRA touring spoiler z klipsnami za montažo brez vrtanja, ki so tudi dosti težke.  Verjeli ali ne, razlika je kot dan in noč. Motor miren do 150, nato začne mašina trest. Turbolence od kamionov pozabljene, motor se pelje kot po tračnicah, na balanci se čuti da je trša, da je več downforca in oprijema spredaj. Turbolence samo še slišim kot piskanje v čeladi. Popolnoma drug filing, kot da bi bil drugi motor. Sam sem mnenja če že motor ima veterno zaščito naj bo poštena ali nič, te pol varjante so bolj boge, recimo na goli verziji MT09 tega ni.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!