Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Lepo sta se vžgala :) jaz pravim, da V nič ne wobla, tudi če pustiš default na 75kg.

Pri neki normalni jaz ne opažam praktično nobene razlike med mojo težo pred in po dieti. Pri 150-180 prav tako ne wobla.

 

Drugo pa je če te "moti" kakšno plavanje zaradi večje teže pa si želiš nastaviti. Isto je z avtomobili, ko mate obtežene, a tam tudi fedre napenjate? :)

 

 

Men je kr guncal, pa ne toliko zaradi mene, ampak zaradi ceste. Če sva bila pa dva gor ni bilo pa za nikamor.

Jaz avto naložim pa se nič ne pozna, sem pa obvezno menjal fedre, za trše športne. =)

Objavljeno (popravljeno)

Ne pri avtu nihče ne nastavlja, vendar če imaš poln prtljažnik cementa in še kakega sopotnika, še kako wobla skoz ovinke. Pri kombiju so pa vzmeti tako narejene, da ko je prazen deluje samo en list, ko maš pa težo, karoserija pritisne še na drugi list, nekateri imajo zračna vzmetenja...se prav je kr potrebno prilagajat podvozje teži, seveda v primeru če hočeš voziti enako, kot če si prazen. 

Defolti pri mopedih (vsaj japoncih ) so prilagojeni na težo 70kgcca in vsaj pri vstopnih modelih ponavadi vsi premehko nastavljeni...za makedam super, za mehko vožnjo super, za hitrejšo in bolj ostro pa čisti qurac.

 

p.s. se pa strinjam, tole voblanje si yama neb smela dopustit

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

A nacin voznje pa nc ne upliva?

Objavljeno

A nacin voznje pa nc ne upliva?

Na voblanje ne

Objavljeno

Se pa woblanju ali voblanju po slovensko reče opletanje ;)

Objavljeno

Se pa woblanju ali voblanju po slovensko reče opletanje ;)

ja, samo opletanje je neki malga, voblanje je pa dosti hujše :P

Objavljeno

ja, samo opletanje je neki malga, voblanje je pa dosti hujše :P

Voblanje zgleda bolj nevarno :D

Objavljeno (popravljeno)

Zdaj sem pogledal posnetek. Mislim, da kakšne gume nimajo veze. Res poudarjeno je tole zavijanje levo-desno. Mogoče bi res znalo bit kaj z zračnim uporom, morda ščitniki rok, ki so kar veliki, sploh v primerjavi z vetrobranom.

Ali pa, če je ena noga vilice brez olja. :)

 

Zanimivo.

Popravljeno . Popravil dlicen
Objavljeno

voblaš na motorju, opletaš pa s k.... :grrr  :grrr  :grrr  :grim

Objavljeno

Zdaj sem pogledal posnetek. Mislim, da kakšne gume nimajo veze. Res poudarjeno je tole zavijanje levo-desno. Mogoče bi res znalo bit kaj z zračnim uporom, morda ščitniki rok, ki so kar veliki, sploh v primerjavi z vetrobranom.

Ali pa, če je ena noga vilice brez olja. :)

Zanimivo.

Pomojem je največji problem da gre preveč teže na zadnje kolo in sprednje ostane brez določene teže zato začne zgubljat smer in začne zato opletat ker ne drži lepo smeri. Pomojem bo tršanje amortizacije in malo spustit v križu težavo rešila.

Žal ne morem probat ker sem zbolel upam da naslednji teden stestiram zadevo in napišem napredek.

Objavljeno

Motor je v garanciji-kaj imaš tukaj za razmišljat? Če je temu tako, oz. imajo drugi tudi podobne probleme ne vidim razloga, da jih Yamaha ne odpravi pod garancijo. Kakšno nižanje v križih in podobno... zakaj? Na starem morda. 

L.p.

Objavljeno

Pomojem je največji problem da gre preveč teže na zadnje kolo in sprednje ostane brez določene teže zato začne zgubljat smer in začne zato opletat ker ne drži lepo smeri. Pomojem bo tršanje amortizacije in malo spustit v križu težavo rešila.

Žal ne morem probat ker sem zbolel upam da naslednji teden stestiram zadevo in napišem napredek.

 

Morda bo res.

Vsekakor poročaj. Pa se pozdravi. ;)

Objavljeno

Pomojem je največji problem da gre preveč teže na zadnje kolo in sprednje ostane brez določene teže zato začne zgubljat smer in začne zato opletat ker ne drži lepo smeri. Pomojem bo tršanje amortizacije in malo spustit v križu težavo rešila.

Žal ne morem probat ker sem zbolel upam da naslednji teden stestiram zadevo in napišem napredek.

 pri kakšni hitrosti se to začne dogajat? so že bili takšni primeri v preteklosti.

Objavljeno

Bomo videli če se da rešit z nastavitvami ne vidim problema.

Dogaja se nekje nad 150 km/h

Objavljeno

Lihkar izvedel da bo vpoklic zaradi tiste osovine v menjalniku tudi pri nas.

Objavljeno

 pri kakšni hitrosti se to začne dogajat? so že bili takšni primeri v preteklosti.

Jaz sem napisal, na TDM se mi je enako dogajalo vendar pa vsakič le s tremi kovčki. Brez stranskih kovčkov tudi opletanja ni bilo.

 

Najprej poizkusi brez kovčkov, to najmanj stane in meni se zdi najverjetnejši vzrok, posebej, če imaš kakšen neoriginal kovček gor...pa potem poročaj.

 

Nad določeno hitrostjo se ustvarjajo različni zračni tokovi, vrtinci in ko začnejo od strani butat, se prične guncat...v vetrovniku bi se dalo bolj nazorno to videt. Spredaj ga je pač malo, ni tako širok, kot npr., GS.

Če bi bilo krivo vzmetenje, bi se to dogajalo že tudi prej na bolj slabih asfaltnih podlagah in bi prej poskakovalo gor dol, kot pa zanašalo.

Objavljeno

S kufri res TDM loh opleta....sam ce das sopotnico zadej se pa supr pelje...vsaj men :) No....kr nej zrihtajo porodne tezave....do takrat bo TDM top..... :P

Objavljeno

Tudi s kovčki nima kaj opletat, če je vzmetenje dovolj močno in pravilno nastavljeno.

Objavljeno

Js sam vem,da mi je Jure dal gostejs olje spredi in se motor dejansko ful bols obnasa....do 120 gre k sus :P

Objavljeno

Js sam vem,da mi je Jure dal gostejs olje spredi in se motor dejansko ful bols obnasa....do 120 gre k sus :P

sj to pravim, tut pr mojmu prejšnjem modelu sem dal gostejše olje in defolt nastavitve, ali pa za en obrat povečal prednapetost in nekoliko dušenje, pa je bil moped neprimerno bolj miren pri zelo visokih hitrostih.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Evo glih kar prišel domov danes sem naredil okoli 100km med drugim sem se peljal tudi 180 in nisem zaznal niti najmanjših tresljajev pri tej hitrosti pa sem bil kr precej pozoren. No upam, da se to ne pojavi, ko narediš z motorjem več kot 1000km.

Objavljeno

Evo glih kar prišel domov danes sem naredil okoli 100km med drugim sem se peljal tudi 180 in nisem zaznal niti najmanjših tresljajev pri tej hitrosti pa sem bil kr precej pozoren. No upam, da se to ne pojavi, ko narediš z motorjem več kot 1000km.

Kovček ali brez?  Verjetno brez.

Objavljeno

brez kovčkov... zadaj je bila edino punca, če ima to kaj veze :) bi pa res rad videl kak se zadeva obnaša z kovčki original stranske imam naročene upam, da bodo vsak čas tu na zadnji top case bo pa treba še počakat do junija kakor so rekli v delta teamu.

Objavljeno

Tudi s kovčki nima kaj opletat, če je vzmetenje dovolj močno in pravilno nastavljeno.

GS ne opleta s kovčki pa je vzmetenje že slabo in tudi s spreminjanjem nastavitev se nič ne spremeni....govorim za vožnjo po ravnem.

 

Ja pa za kovčke menda tudi predpisana najvišja dovoljena hitrost in do nekje 150 km/h tudi v praksi ni problema, pri neoriginalnih zadevah, kot sem jih imel na TDM. Pri višjih hitrostih je aerodinamika še kako pomembna, če imaš zadaj ob strani dve bule, ki štrlita navzven brez pravilne usmeritve vetra spredaj je podobno, kot bi imel zadaj padalo.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem drugi teden naročen da bomo testirali in nastavljali da problem rešimo  :OK:  Upam da nebo termin isti kot takrat ko bodo policaji najraje pike delili  :kva2:

Popravljeno . Popravil jany

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!