HyperJack Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Lepo sta se vžgala jaz pravim, da V nič ne wobla, tudi če pustiš default na 75kg. Pri neki normalni jaz ne opažam praktično nobene razlike med mojo težo pred in po dieti. Pri 150-180 prav tako ne wobla. Drugo pa je če te "moti" kakšno plavanje zaradi večje teže pa si želiš nastaviti. Isto je z avtomobili, ko mate obtežene, a tam tudi fedre napenjate? Men je kr guncal, pa ne toliko zaradi mene, ampak zaradi ceste. Če sva bila pa dva gor ni bilo pa za nikamor. Jaz avto naložim pa se nič ne pozna, sem pa obvezno menjal fedre, za trše športne. =)
DAMI34 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 (popravljeno) Ne pri avtu nihče ne nastavlja, vendar če imaš poln prtljažnik cementa in še kakega sopotnika, še kako wobla skoz ovinke. Pri kombiju so pa vzmeti tako narejene, da ko je prazen deluje samo en list, ko maš pa težo, karoserija pritisne še na drugi list, nekateri imajo zračna vzmetenja...se prav je kr potrebno prilagajat podvozje teži, seveda v primeru če hočeš voziti enako, kot če si prazen. Defolti pri mopedih (vsaj japoncih ) so prilagojeni na težo 70kgcca in vsaj pri vstopnih modelih ponavadi vsi premehko nastavljeni...za makedam super, za mehko vožnjo super, za hitrejšo in bolj ostro pa čisti qurac. p.s. se pa strinjam, tole voblanje si yama neb smela dopustit Popravljeno April 9, 2015. Popravil DAMI34 skalar36, builder in jany 3
TakeALookAround Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 A nacin voznje pa nc ne upliva? Cartman 1
DAMI34 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 A nacin voznje pa nc ne upliva? Na voblanje ne
igorkr Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Se pa woblanju ali voblanju po slovensko reče opletanje jany, skalar36, shibby in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Se pa woblanju ali voblanju po slovensko reče opletanje ja, samo opletanje je neki malga, voblanje je pa dosti hujše skalar36 1
jany Objavljeno April 9, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 9, 2015 ja, samo opletanje je neki malga, voblanje je pa dosti hujše Voblanje zgleda bolj nevarno DAMI34 1
dlicen Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 (popravljeno) Zdaj sem pogledal posnetek. Mislim, da kakšne gume nimajo veze. Res poudarjeno je tole zavijanje levo-desno. Mogoče bi res znalo bit kaj z zračnim uporom, morda ščitniki rok, ki so kar veliki, sploh v primerjavi z vetrobranom. Ali pa, če je ena noga vilice brez olja. Zanimivo. Popravljeno April 9, 2015. Popravil dlicen
ukica Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 voblaš na motorju, opletaš pa s k.... :grrr :grrr :grrr :grim jany 1
jany Objavljeno April 9, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 9, 2015 Zdaj sem pogledal posnetek. Mislim, da kakšne gume nimajo veze. Res poudarjeno je tole zavijanje levo-desno. Mogoče bi res znalo bit kaj z zračnim uporom, morda ščitniki rok, ki so kar veliki, sploh v primerjavi z vetrobranom. Ali pa, če je ena noga vilice brez olja. Zanimivo. Pomojem je največji problem da gre preveč teže na zadnje kolo in sprednje ostane brez določene teže zato začne zgubljat smer in začne zato opletat ker ne drži lepo smeri. Pomojem bo tršanje amortizacije in malo spustit v križu težavo rešila. Žal ne morem probat ker sem zbolel upam da naslednji teden stestiram zadevo in napišem napredek.
T 120 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Motor je v garanciji-kaj imaš tukaj za razmišljat? Če je temu tako, oz. imajo drugi tudi podobne probleme ne vidim razloga, da jih Yamaha ne odpravi pod garancijo. Kakšno nižanje v križih in podobno... zakaj? Na starem morda. L.p.
dlicen Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Pomojem je največji problem da gre preveč teže na zadnje kolo in sprednje ostane brez določene teže zato začne zgubljat smer in začne zato opletat ker ne drži lepo smeri. Pomojem bo tršanje amortizacije in malo spustit v križu težavo rešila. Žal ne morem probat ker sem zbolel upam da naslednji teden stestiram zadevo in napišem napredek. Morda bo res. Vsekakor poročaj. Pa se pozdravi. jany 1
royal Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Pomojem je največji problem da gre preveč teže na zadnje kolo in sprednje ostane brez določene teže zato začne zgubljat smer in začne zato opletat ker ne drži lepo smeri. Pomojem bo tršanje amortizacije in malo spustit v križu težavo rešila. Žal ne morem probat ker sem zbolel upam da naslednji teden stestiram zadevo in napišem napredek. pri kakšni hitrosti se to začne dogajat? so že bili takšni primeri v preteklosti.
jany Objavljeno April 9, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 9, 2015 Bomo videli če se da rešit z nastavitvami ne vidim problema. Dogaja se nekje nad 150 km/h
jany Objavljeno April 9, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 9, 2015 Lihkar izvedel da bo vpoklic zaradi tiste osovine v menjalniku tudi pri nas.
vandrovec Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 pri kakšni hitrosti se to začne dogajat? so že bili takšni primeri v preteklosti. Jaz sem napisal, na TDM se mi je enako dogajalo vendar pa vsakič le s tremi kovčki. Brez stranskih kovčkov tudi opletanja ni bilo. Najprej poizkusi brez kovčkov, to najmanj stane in meni se zdi najverjetnejši vzrok, posebej, če imaš kakšen neoriginal kovček gor...pa potem poročaj. Nad določeno hitrostjo se ustvarjajo različni zračni tokovi, vrtinci in ko začnejo od strani butat, se prične guncat...v vetrovniku bi se dalo bolj nazorno to videt. Spredaj ga je pač malo, ni tako širok, kot npr., GS. Če bi bilo krivo vzmetenje, bi se to dogajalo že tudi prej na bolj slabih asfaltnih podlagah in bi prej poskakovalo gor dol, kot pa zanašalo.
TakeALookAround Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 S kufri res TDM loh opleta....sam ce das sopotnico zadej se pa supr pelje...vsaj men No....kr nej zrihtajo porodne tezave....do takrat bo TDM top.....
DAMI34 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Tudi s kovčki nima kaj opletat, če je vzmetenje dovolj močno in pravilno nastavljeno. builder 1
TakeALookAround Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Js sam vem,da mi je Jure dal gostejs olje spredi in se motor dejansko ful bols obnasa....do 120 gre k sus DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Js sam vem,da mi je Jure dal gostejs olje spredi in se motor dejansko ful bols obnasa....do 120 gre k sus sj to pravim, tut pr mojmu prejšnjem modelu sem dal gostejše olje in defolt nastavitve, ali pa za en obrat povečal prednapetost in nekoliko dušenje, pa je bil moped neprimerno bolj miren pri zelo visokih hitrostih. TakeALookAround 1
Yamaha 09 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Evo glih kar prišel domov danes sem naredil okoli 100km med drugim sem se peljal tudi 180 in nisem zaznal niti najmanjših tresljajev pri tej hitrosti pa sem bil kr precej pozoren. No upam, da se to ne pojavi, ko narediš z motorjem več kot 1000km.
raza Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Evo glih kar prišel domov danes sem naredil okoli 100km med drugim sem se peljal tudi 180 in nisem zaznal niti najmanjših tresljajev pri tej hitrosti pa sem bil kr precej pozoren. No upam, da se to ne pojavi, ko narediš z motorjem več kot 1000km. Kovček ali brez? Verjetno brez.
Yamaha 09 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 brez kovčkov... zadaj je bila edino punca, če ima to kaj veze bi pa res rad videl kak se zadeva obnaša z kovčki original stranske imam naročene upam, da bodo vsak čas tu na zadnji top case bo pa treba še počakat do junija kakor so rekli v delta teamu.
vandrovec Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 Tudi s kovčki nima kaj opletat, če je vzmetenje dovolj močno in pravilno nastavljeno. GS ne opleta s kovčki pa je vzmetenje že slabo in tudi s spreminjanjem nastavitev se nič ne spremeni....govorim za vožnjo po ravnem. Ja pa za kovčke menda tudi predpisana najvišja dovoljena hitrost in do nekje 150 km/h tudi v praksi ni problema, pri neoriginalnih zadevah, kot sem jih imel na TDM. Pri višjih hitrostih je aerodinamika še kako pomembna, če imaš zadaj ob strani dve bule, ki štrlita navzven brez pravilne usmeritve vetra spredaj je podobno, kot bi imel zadaj padalo.
jany Objavljeno April 9, 2015 Avtor Opozori Objavljeno April 9, 2015 (popravljeno) Jaz sem drugi teden naročen da bomo testirali in nastavljali da problem rešimo Upam da nebo termin isti kot takrat ko bodo policaji najraje pike delili Popravljeno April 9, 2015. Popravil jany
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se