Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Objavljeno

Sicer mi je tvoj humor vsec, ampak sem resno mislil... Nikjer na netu nisem nasel kaj je serijsko in kaj je "optional"... Glede na to, da si KTM fanboi sem upal, da bos lahko share-al znanje :ninja: .

 

 

http://www.motosvet.com/test-ktm-superduke-r.html

 

tlele so se mal vozili in snemali. 

 

Nisem pelal, se mi pa zdi de zna bit to zelo jezn izstrelek. 

Objavljeno

Sicer mi je tvoj humor vsec, ampak sem resno mislil... Nikjer na netu nisem nasel kaj je serijsko in kaj je "optional"... Glede na to, da si KTM fanboi sem upal, da bos lahko share-al znanje :ninja: .

Golih KTM ,govorim v višjem razredu motociklov v Sloveniji sploh ni,se pravi vse elektronske pritikline jih je pa toliko da bom zamudil kosilo če ti začnem naštevat :P

Ah ,sam nisem pristaš nobene znamke,motorje kupujem po navdihu in včasih se tud zmotim :O no z KTM sem zelo zadovoljen in ga mislim obdržat,dokler ne pride spet kakšen navdih v smislu evrčkov  :)

Objavljeno

a preformanse so. tehnika zna bit ok....predvidevam?

npr moj tripl super pele, okreten poba ampak ma 140 kawalow pa mal mejhn. Duke pa deluje dimenzijsko ok. ovinki in iztek me zanimajo pa nikjer za stestirat!

Iztek ima! Odnese te "vun" iz ovinka kje hočeš!!Stestiraš ga ko ga kupiš.Amen!

Objavljeno

No..super duke nima elektronsko nastavljivega vzmetenja kot ga ima bmw za nizjo ceno. Je pa vzmetenje vrhunsko. Za gretje rock je treba placat. A jih rabis? Nima quickshifterja. Nima tempomata. Ima mts za katerga ne vem kok ga je ze kdo zares sprobal. Vsekakor na filing bolj rukne kot bmw. To da bolj gre kot bmw..jih je zlo mal v sloveniji k bi lahko kej na to temo povedal..odvisno od tega katera masina ti je bolj vsec. Deluje kot da ima malo vec prostora kot bmw. Oba sta dost velka za 180 cm velikega deca.

Sicer pa noro dobra masina v super duku. Pa ne prevec posreceno prestavno razmerje. Mislim..kaj klinac mora it naked vec kot 240??? K bi lahko bil pri 90-160 tok bolj prijeten..

Objavljeno

Iztek ima! Odnese te "vun" iz ovinka kje hočeš!!Stestiraš ga ko ga kupiš.Amen!

ok, ti si zeno stesteral po cerkveni poroki. js mam rahlo drgac taktiko :)

trenutno mam mopede brez 'gumbov' in moram probat 1000r in tega, ampak mi ga tud proti placilu noce registrerat.

ze abs pa zdrsavanje je zdele zame goldenbrown. 240 za naked je pa res nonsense.

Objavljeno

vsi nakedi so skreti, ker nimajo vetrne zascite...tko !

 

PS: Jawa 1000R   :smoke:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zdej pa resno: Probal oba...

KTM... brutalen navor, udobna poza, okreten  . . . za vsak dan najbolj udoben od konkurence . . . NAVOOOORA za izvoz . . . ce vse elektro dusilke odstranis se lahko izstrelis na luno.  Elektronska pomagala si ne zapomnijo zadnjih nastavitev, ne mores jih on the fly spreminjat.  Zelo lesena logika v primerjavi z BMW in Aprillio.

 

BMW ... neprimerno boljse zavore od KTM... tudi Vzmetenje je boljse, za 4 valjnika zelo dober navor, polno nalozen z vso mozno dodatno opremo ( gretje rock, tempomat, mape, alarm) za manjso ceno ponuja vec od konkurence ... Kar se tice voznih lastnosti...BMW je derivat S1000R in se tako tudi pelje. 

 

 KTM za svojo zelo zasoljeno ceno ponuja bistveno manj od konkurence...razen NaaaavoraaaA ...  :OK:

 

PS: oba sta dobra . . .  ampak   . . .  Aprillia Tuono 2015 bi pa meu.

Objavljeno (popravljeno)

Ko sem nesel premontažo gum za crossa na Axle sem si ogledal super djuka pa mi deluje malenkost manjši kot S1000r, Aprilija tuono mi pa deluje še malo večja od bmwja mogoče samo zaradi oblike.

 

Če bi mel € še za nakeda bi zbiral med bmwjem in ktmom  :OK:

 

 

:kva1:  ko bom star in nor nekoč bo to moj motor  :OK:  :grim

 

bmw-s-1000r-vs-ktm-1290-superduke-r-1.jp

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

S1000R je 4-cyl, SuperDuke pa 2-cyl, torej agregata neprimerljiva. Res pa je da sta oba nakeda in primerljivih zmogljivosti. 1290 naj bi v najnižjih obratih tresel še bolj kot 990, mene je edino to zmotilo pri 990, da je tako grdo zaropotal ko si speljal (2-cyl s tako ogromno kubituro). Zvok z akrapovičem in po možnosti še remapom ECU-ja je vrhunski. Nekateri so se malo pritoževali nad nekoliko višjo porabo in ceno. Definitivno bi bila oba z zgornje slike moja favorita za naked varjanto in pomojem nimaš kaj za zgrešit če so € in pamet za vozit tako zverino.

Aja pa nekje so pisali da tistih 7.2s do 200km/h naj ne bi bilo čisto realno, ampak tudi če jih ima 8s in manj kot 180 konjev je še to preveč... :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Zdej pa resno: Probal oba...

KTM... brutalen navor, udobna poza, okreten  . . . za vsak dan najbolj udoben od konkurence . . . NAVOOOORA za izvoz . . . ce vse elektro dusilke odstranis se lahko izstrelis na luno.  Elektronska pomagala si ne zapomnijo zadnjih nastavitev, ne mores jih on the fly spreminjat.  Zelo lesena logika v primerjavi z BMW in Aprillio.

 

 KTM za svojo zelo zasoljeno ceno ponuja bistveno manj od konkurence...razen NaaaavoraaaA ...  :OK:

 

 

Jaz sem se odlocal med tem KTMom in Tuonom... Da za tak denar ni bilo quickshifterja in da je moped dejansko pozabil nastavitve ce nisi nabavil se "dongle-a" kamor jih dejansko lahko sharni enostavno nisem zelel sprejet. To, da se je poterbno ustavit da spremenis traction control je tud hecno.

 

No, v garazi je zdaj Tuono ...

 

 

 

D.

Objavljeno

fajn razlage!! tnx

@moto, s1000r

...ce ze grem v fiskalno razmerje pol more mojih 197 vsaj mal zgledat. nevem kako se bo tole slisal glede na to da se nc probal :) ampak najbl zaupam/najmn dopade bmw in glih obratno za tuno. hillbilly je nekje umes!

a se te tractioni kej dost menjajo med vozno? a ni d un k najbl pase z unim teras??

najbols bi blo ce se u petk, jutr, prpele par lastnikov do ns na stant na internautiko, dam za pivo pa kevape, hostese v ceni, pa d u zivo posnamemo kej :).

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

fajn razlage!! tnx

@moto, s1000r

...ce ze grem v fiskalno razmerje pol more mojih 197 vsaj mal zgledat. nevem kako se bo tole slisal glede na to da se nc probal :) ampak najbl zaupam/najmn dopade bmw in glih obratno za tuno. hillbilly je nekje umes!

a se te tractioni kej dost menjajo med vozno? a ni d un k najbl pase z unim teras??

najbols bi blo ce se u petk, jutr, prpele par lastnikov do ns na stant na internautiko, dam za pivo pa kevape, hostese v ceni, pa d u zivo posnamemo kej :).

A bi MTS tud probal ............sm jz tud lačen :P  :lol:

Objavljeno

tuki sploh ni vprasanja! :)

Objavljeno

Mape se ne menjajo ravno prepogosto, vzmetenje pa.

Za nase ceste je ta moznost milina.

Objavljeno

a pa se je komu ksn od teh knofou ze pokvaru? in kok to kosta?

samo za ilustracijo, ucer so mi tle pobi povedal da polomlena/udarjena vrata na tesli kostalo 12k?!?, ce ne popravs pr njih gre garancija u k*

a je to par sto al par 1000?

u portorozu, kdor pride na meze, pa najdt edini motor k ni hibrid niti nima map od elektrike pa par pokvarljivih relejev :)

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

glede na ceno za 1290 gt in opremo prototipa, predlagam ;-) ktmu, da se spomni na smt 990 in 1050ko zrihta v tej smeri...#1050smtcca120konjevnekajvetrnezaščiteudobensedežplaczasopotnicoinnekajprtljagezamanjkottrinajstjurjev  :-)

Objavljeno

za 25k€?

Denar je precenjen in ni tako pomemben, kot mislimo.

Tu so še kartice, zlatnina, neoremičnine,...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Denar je precenjen in ni tako pomemben, kot mislimo.

Tu so še kartice, zlatnina, neoremičnine,...

...že, sam če ga nimaš nimaš niti za z750 kaj šele za duka...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!