Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016)


Cufa
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Priporočene objave

Jebemtiš, res da sem "fan" določene firme, ampak ne vem če nebi jaz tole pomarančo rajši vzel kot pa recimo XR-a......saj vem, bogokletna misel, kajne :kva2:

 

Se pa ta "sport adventure" razred hitro širi...še več takih prosim!

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj jih imas cel kup ze zdaj

KTM SD GT

BMW XR

Ducati MS

Kawasaki Versys

Yamaha TDM

Honda NC

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Nearrain pravi:

saj jih imas cel kup ze zdaj

KTM SD GT

BMW XR

Ducati MS

Kawasaki Versys

Yamaha TDM

Honda NC

Osebno bi ločil zadeve pod 140 konjev in nad 140 konjev. Ne moreš primerjet TDM z 100 konji ali kolikor jih ima oziroma Tracerja z 115 konji in XRjem ali SD GT ali Multistrado.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, jany said:

Osebno bi ločil zadeve pod 140 konjev in nad 140 konjev. Ne moreš primerjet TDM z 100 konji ali kolikor jih ima oziroma Tracerja z 115 konji in XRjem ali SD GT ali Multistrado.

Koliko para, toliko muzike . . . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, jany pravi:

Kmet2  dej malo računov prilepi ali pa na zs pošlji da vidim.

Servis olja na 7500 km je kar v redu osebno delam na 5000km.

 

Kako je pa kej z elektroniko pri ktmih ? Dela brez problema ?

 

Glede bratov vadnov se strinjam pa tudi očeta poznamo prodaja je res kapo dol.

Servis je torej v izoli ? Jah tam pa ni nevem kaj sem mel že znance z yamahami tam.

 

Uradna cena gtja je kej znana kdo ve ?

Računov ne jemljem nikjer ,saj ima KTM servisnio mrežo popedenano kot BMW in z identifikacijsko številko motorja dobiš vse informacije,motorje servisiram pri Jamniku in ko grem iskat 1050 ki je trenutno tam na servisu mu bom rfekel naj mi sprinta račune pa ti jih pošljem oziroma povem ...

Še enkrat na 7500km imajo servise 990 ADV za ostale ne vem ,prav tako je pregled predviden (ventilov ) na 15kkm!

Pri 1190,1050 in 1290 pa imajo mali servis na 15kkm in veliki na 30kkm ,za velikega me ne drži za besedo ker nisem prepričan in se mi ne da brskat po navodilih ,za to imam serviserja ki se s tem ukvarja,če pa želiš res ,si pa lahko vzamem čas in pogledam podrobno ,bi pa tudi striček googl vedu.

Na začetku mi je enkrat izginila mapa za nastavljanje vzmetenja,na servisu so mi naložili nov softver in od takrat BP,pa alarm mi je praznil aku prekomerno ,isto poštimali preko novega programa ,to in vse ostalo ti piše v dotični temi motorja ,da ne smetiva tu.

lp

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Nearrain pravi:

Koliko para, toliko muzike . . . 

ni vse v parama, oziroma, nageci ni enako endure. Drugo je pa qubiki, in oprema, navadno vzmetenje in aktivno + en kup potrebno/nepotrebne šare, kar pač ceno nabije v nezavest. 

Zame je SD GT nagec z veterno zaščito in dual mode, mogoče bi na kratko rekel, športnik po duši a za dve skromni osebi lahko potovalnik...zame bi bila to nadgradnja SXa, vsekakor pa ne endure, ker je ne iščem.

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za moje mnenja imamo

Športne potovalnike kot je SX, ali R1200RS ali VFR, yamaha nima tu niti nobenga pametnega konkurenta.

Potovalnike z športnih pridihom kot so XR,SuperDuke GT, Multistrada, yamaha mogoče z potovalno verzijo MT 10...

Versys, tracer, strom, to so zame neki all round motorji povsod lahko grejo v ničemer niso najbolši.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=qKhIMQVe2cY

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 minutes ago, jany said:
15 minutes ago, DAMI34 said:

ni vse v parama, oziroma, nageci ni enako endure. Drugo je pa qubiki, in oprema, navadno vzmetenje in aktivno + en kup potrebno/nepotrebne šare, kar pač ceno nabije v nezavest. 

Zame je SD GT nagec z veterno zaščito in dual mode, mogoče bi na kratko rekel, športnik po duši a za dve skromni osebi lahko potovalnik...zame bi bila to nadgradnja SXa, vsekakor pa ne endure, ker je ne iščem.

kje si ti endure videl?  

vise muzike = vecji kup po tvoje potrebne/nepotrebne šare   . . . ni vse u parama?

kubiki pravite in konji... koliko kubikov in konj ima SD GT? 

Ce jih ze  locujete po kubikih, potem SD/SD GT kraljuje v cisto svojem razredu, ker naslednji konkurenT jih ima 300 manj ( konji vsteti).

SD GT nagec? . . . lepo te prosim...lih tok je nagec kolikor je polno oblecen eskim nudist...  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Nearrain pravi:

kje si ti endure videl?  

vise muzike = vecji kup po tvoje potrebne/nepotrebne šare   . . . ni vse u parama?

kubiki pravite in konji... koliko kubikov in konj ima SD GT? 

Ce jih ze  locujete po kubikih, potem SD/SD GT kraljuje v cisto svojem razredu, ker naslednji konkurenT jih ima 300 manj ( konji vsteti).

SD GT nagec? . . . lepo te prosim...lih tok je nagec kolikor je polno oblecen eskim nudist...  

Na kratko, če jaz kaj vem je SD GT razvit iz SD.

 

-ktm-1290-super-duke-_zps6e33c7c8.jpg

ktm-1290-smt-photomontage.jpg

Zdej, če se motim, se vnaprej globoko opravičujem. Vendar imata zgornja dva bore malo s temi, ki si jih ti imenoval:

BMW XR

Ducati MS

Kawasaki Versys

Yamaha TDM

Honda NC

To so soft, ali cestno orientirane endurice.

Torej, je edino moja napaka, replika na napačni post.

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, DAMI34 said:

Na kratko, če jaz kaj vem je SD GT razvit iz SD

Zdej, če se motim, se vnaprej globoko opravičujem. Vendar imata zgornja dva bore malo s temi, ki si jih ti imenoval:

BMW XR

Ducati MS

Kawasaki Versys

Yamaha TDM

Honda NC

To so soft, ali cestno orientirane endurice.

Torej, je edino moja napaka, replika na napačni post.

 

Ce ti tko pravis . . . potem bo ze drzalo  :smoke:  

BTW: se za Tuono pravijo, da je zgubila image nakeda, da ni vec pravi naked,  ker so nametali prevec plastike in vetrne zascite okrog prednjue luci 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js sam to pravim, d mi je jebački :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Na kratko, če jaz kaj vem je SD GT razvit iz SD.

 

-ktm-1290-super-duke-_zps6e33c7c8.jpg

ktm-1290-smt-photomontage.jpg

Zdej, če se motim, se vnaprej globoko opravičujem. Vendar imata zgornja dva bore malo s temi, ki si jih ti imenoval:

BMW XR

Ducati MS

Kawasaki Versys

Yamaha TDM

Honda NC

To so soft, ali cestno orientirane endurice.

Torej, je edino moja napaka, replika na napačni post.

 

Tisto zgoraj je nek fotošop od GT-ja. Če bi bil GT res tak, bi bilo bolje. Bil sem včeraj v Milanu in sem si zadevo ogledal v živo. Sem upal da bom navdušen, pa zaenkrat nisem. GT je še bolj športen kot MS ali XR, in je le Superduke s povišano šipco in spremenjenim sedežem. Je ekstremno ošiljen spredaj in se zdi, da se bo luč zapičila v strehco ob zaviranju. Ročke za sopotnika so precej čudne (ne vem če sem to že kdaj sploh videl), krmilo se mi je zdelo preozko. Sem upal da bo vseeno malo bolj touring (širša balanca in malo višja, udobnejši zic, ročke za sopotnika kot se zagre, kakšen centi več vzmetenja...). Sigurno je agregat čista poezija in komponenete tudi, samo udobja mu vseeno manjka napram XR ali MS.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, pjotr pravi:

Tisto zgoraj je nek fotošop od GT-ja. Če bi bil GT res tak, bi bilo bolje. Bil sem včeraj v Milanu in sem si zadevo ogledal v živo. Sem upal da bom navdušen, pa zaenkrat nisem. GT je še bolj športen kot MS ali XR, in je le Superduke s povišano šipco in spremenjenim sedežem. Je ekstremno ošiljen spredaj in se zdi, da se bo luč zapičila v strehco ob zaviranju. Ročke za sopotnika so precej čudne (ne vem če sem to že kdaj sploh videl), krmilo se mi je zdelo preozko. Sem upal da bo vseeno malo bolj touring (širša balanca in malo višja, udobnejši zic, ročke za sopotnika kot se zagre, kakšen centi več vzmetenja...). Sigurno je agregat čista poezija in komponenete tudi, samo udobja mu vseeno manjka napram XR ali MS.

 

Mogoče to ni končni izdelek ki pride na trg,tako je bilo tudi pri XR ,ko je prišel na trg je bil bolj dodelan kot na predstavitvi v Milanu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, Kmet2 pravi:

Mogoče to ni končni izdelek ki pride na trg,tako je bilo tudi pri XR ,ko je prišel na trg je bil bolj dodelan kot na predstavitvi v Milanu.

Verjamem, da bodo kakšne malenkosti še dodelali ampak dejstvo je tudi, da je GT manjši od MS ali XR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je tudi, da je XR lepši.:OK: Mal heca, malo zares. Vsak ima svoj okus in tako je prav. Ne dvomim, v njegove kvalitete.

Ampak meni... od strani je zlo všečen motor, tudi kovčki mu zlo pašejo, sam kaj, ko od spredaj mi ne potegne tista grda luč. Isto mi je pri superduku. Cel motor zgleda full strupen, ko pa pridem od spredaj, pa je veselja konec. Od spredaj mi deluje, kot bi gledal nek  "staromoden" motor. Tako, kot mi nikoli ni sedel ducati monster, z tisto grdo okroglo/ovalno lučjo.  Seveda je to samo moje mnenje ;) Isto mi je na novem MT-10. Od spredaj  zame katastrofa.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VVaauu! Ponovno super izdelek KTM-a. Tudi meni ni posebej všeč sprednja luč, kot pri nobenem KTM-u. Vendar, kot je napisal nekdo na forumu: kaj ga vozil od spredaj? Kar pa se oblike tiče: filozofija tovarne je drugačna in pozornost posvečajo 'tehniki', 'designu' pa veliko manj. Če je soditi po voznih lastnostih SD 1290 R, bo tudi vožnja z SD 1290 GT fantastična. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Dark pravi:

VVaauu! Ponovno super izdelek KTM-a. Tudi meni ni posebej všeč sprednja luč, kot pri nobenem KTM-u. Vendar, kot je napisal nekdo na forumu: kaj ga vozil od spredaj? Kar pa se oblike tiče: filozofija tovarne je drugačna in pozornost posvečajo 'tehniki', 'designu' pa veliko manj. Če je soditi po voznih lastnostih SD 1290 R, bo tudi vožnja z SD 1290 GT fantastična. 

Se podpišem,sam ne mi reč,men ima 1190 lep prvi konec ,dodelan ,tudi podrobnosti,linije nekako se skladajo z motorjem ,pri GT pa se mi zdi mal mim in prvi konec odstopa od dizajna ostalega motorja ....vsake oči pa imajo svojega malarja:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Kmet2 said:

Se podpišem,sam ne mi reč,men ima 1190 lep prvi konec ,dodelan ,tudi podrobnosti,linije nekako se skladajo z motorjem ,pri GT pa se mi zdi mal mim in prvi konec odstopa od dizajna ostalega motorja ....vsake oči pa imajo svojega malarja:)

Ewo kle se pa strinjava . . .  1190 ima prvi konec dalec najbolj dodelan, tako proporcialno, kakor estetsko v primerjavi z ostalimi modeli v KTM-ovi ponudbi nad 1000ccm. Mogoce res kaksna barvna kombinacija ni najbolj posrecena, vendar je oblikovno osnova zelo lepa.

 

Nekdo je omenil, da je KTM SD GT majhen motor v primerjavi S konkurenco . . .  naceloma je dimenzijsko tam-tam z SD, vendar je rezervoar Ogromen. Ko sem sedel na njem, bi si na prvo zogo upal trditi, da ni obcutek sirine motorja nic manjsi od obcutka, ko sedis na GSA. 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, pjotr pravi:

Tisto zgoraj je nek fotošop od GT-ja. Če bi bil GT res tak, bi bilo bolje. Bil sem včeraj v Milanu in sem si zadevo ogledal v živo. Sem upal da bom navdušen, pa zaenkrat nisem. GT je še bolj športen kot MS ali XR, in je le Superduke s povišano šipco in spremenjenim sedežem. Je ekstremno ošiljen spredaj in se zdi, da se bo luč zapičila v strehco ob zaviranju. Ročke za sopotnika so precej čudne (ne vem če sem to že kdaj sploh videl), krmilo se mi je zdelo preozko. Sem upal da bo vseeno malo bolj touring (širša balanca in malo višja, udobnejši zic, ročke za sopotnika kot se zagre, kakšen centi več vzmetenja...). Sigurno je agregat čista poezija in komponenete tudi, samo udobja mu vseeno manjka napram XR ali MS.

 

Pa ravno v tem je keč, nekateri si želimo točno tako izpeljanko iz nageca špartansko udobnega potovaljnika, z dodano veterno zaščito, malce širšim rezervoarjem, in rahlo polikanim agregatom. Ne želim si pa stila potovalnih endur. Podobno je 2011 naredil kawa, ko je iz Z1000 naredil SXa.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, DAMI34 pravi:

Pa ravno v tem je keč, nekateri si želimo točno tako izpeljanko iz nageca špartansko udobnega potovaljnika, z dodano veterno zaščito, malce širšim rezervoarjem, in rahlo polikanim agregatom. Ne želim si pa stila potovalnih endur. Podobno je 2011 naredil kawa, ko je iz Z1000 naredil SXa.

To je to.

Ta teden ko sem si ogledeval motore ki jih želim testirat in izbrati nekaj za naslednji motor sem prišel da v stilu SXa ni neke hude konkurence, mogoče novi r1200rs ter VFR1200, Yamaha nima nič podobnega upam da iz mt 10 kej nastane, ktm pa je tu dodal duka GT bi ga prej dodal v to kategorijo kot med multistrado in XRja saj zam ima ktm adventurja ki je hud off road stroj ter potovalna športna endura.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, jany pravi:

To je to.

Ta teden ko sem si ogledeval motore ki jih želim testirat in izbrati nekaj za naslednji motor sem prišel da v stilu SXa ni neke hude konkurence, mogoče novi r1200rs ter VFR1200, Yamaha nima nič podobnega upam da iz mt 10 kej nastane, ktm pa je tu dodal duka GT bi ga prej dodal v to kategorijo kot med multistrado in XRja saj zam ima ktm adventurja ki je hud off road stroj ter potovalna športna endura.

To dvoje vrjemi ne gre skupaj ,pa tudi 228kg na nekem res off roadu tudi nea gre skupaj .......je pa dober kompromis cesta pa izy teren z pravo obutvijo ,vrjamem pa da kakšen profi stisne iz njega tud kakšen odcep off roada ,sam mene boli srce za kaj takšnega (beri denarnica):)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

To dvoje vrjemi ne gre skupaj ,pa tudi 228kg na nekem res off roadu tudi nea gre skupaj .......je pa dober kompromis cesta pa izy teren z pravo obutvijo ,vrjamem pa da kakšen profi stisne iz njega tud kakšen odcep off roada ,sam mene boli srce za kaj takšnega (beri denarnica):)

Sej tej potovalni enduroti niso namenjeni hudemu offrroadu... govorimo o makedamski/gozdni cesti :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, jany pravi:

Sej tej potovalni enduroti niso namenjeni hudemu offrroadu... govorimo o makedamski/gozdni cesti :) 

Aha ,to pa je taprav stroj :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, jany pravi:

Sej tej potovalni enduroti niso namenjeni hudemu offrroadu... govorimo o makedamski/gozdni cesti :) 

ah, pol je pa tut moj endura :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

ah, pol je pa tut moj endura :D

Dej ne smet z unim tvojim japoncem tuki :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!