Jump to content

KTM 790 ADVENTURE S/R in DUKE


Kmet2
DAMI34
Message added by DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

Recommended Posts

Evo, moja zadnja Avon Trailrider je šla po zlu.  Z to prvo vgradnjo sem naredil z sprednjo 6500 km, zadnja pa je uspela narediti 8700 km. Večino sam in z srednjo športno vožnjo. Se pa Trailrider enakomerno obrablja, v hladnem ima dober oprijem. Obraba pa žal kr velika.

Lp,

Link to comment
Share on other sites

pred 11 urami, dolenc100 pravi:

Evo, moja zadnja Avon Trailrider je šla po zlu.  Z to prvo vgradnjo sem naredil z sprednjo 6500 km, zadnja pa je uspela narediti 8700 km. Večino sam in z srednjo športno vožnjo. Se pa Trailrider enakomerno obrablja, v hladnem ima dober oprijem. Obraba pa žal kr velika.

Lp,

Karoo 3.....2100km...še 4mm profila (original 10-11mm)...:-((

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Prve posledice večdnevnega šodranja in vročine. Kitajsko lepilo je spustilo. 😄

Odsevniki so nekje v bosni med np blidinje in ramskim jezerom

20210726_145602_HDR.thumb.jpg.32c3caaf079dc82016aebb7092b29eb9.jpg

Zmer bolj rat mam to beštjo.

  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

A se da komu slikati prednapetost verige na tisti famozni relaciji 2,5cm stran od vodila na vilici in pritisnjena veriga navzgor? (kot kaže slika)

Jaz mam namreč nekaj čez 10kek, veriga ne kaže še da bi jo moral nastavljati, a vendar je po sliki (gledano pravokotno/navpično proti vilici) že tovarniško bila bolj napeta. Torej je razdalja nekje skoraj 1cm (8mm), ko jo pritisnem s prstom navzgor, a po sliki bi morala biti 2-5mm? (torej bolj ohlapna)

Motor je na stojalu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 38 minutami, DAMI34 pravi:

A se da komu slikati prednapetost verige na tisti famozni relaciji 2,5cm stran od vodila na vilici in pritisnjena veriga navzgor? (kot kaže slika)

Jaz mam namreč nekaj čez 10kek, veriga ne kaže še da bi jo moral nastavljati, a vendar je po sliki (gledano pravokotno/navpično proti vilici) že tovarniško bila bolj napeta. Torej je razdalja nekje skoraj 1cm (8mm), ko jo pritisnem s prstom navzgor, a po sliki bi morala biti 2-5mm? (torej bolj ohlapna)

Motor je na stojalu.

 

 

2.5 cm nazaj od konca plasticnega vodila...razdalja med zgornjim delom verige in nihajko (notranji del nihajke, ne rob kateri je nizji) mora biti 2-5mm. Motor mora biti na zadnjem stojalu (ne sredinskem). Poenostavljeno....veriga mora biti ravno toliko napeta, da se ne dotika nihajke...vse kar je vec je lahko prevec (uniceni semeringi).

Link to comment
Share on other sites

pred 16 urami, greg570 pravi:

2.5 cm nazaj od konca plasticnega vodila...razdalja med zgornjim delom verige in nihajko (notranji del nihajke, ne rob kateri je nizji) mora biti 2-5mm. Motor mora biti na zadnjem stojalu (ne sredinskem). Poenostavljeno....veriga mora biti ravno toliko napeta, da se ne dotika nihajke...vse kar je vec je lahko prevec (uniceni semeringi).

torej je pri meni že od začetka občutno preveč napeta.

Tale video je meni zlo sumljiv, sploh če prebereš še komentarje, da je preveč ohlapna.

 

Link to comment
Share on other sites

Teorertično vprašanje: zakaj je potrebna zračnost ( luft ) verige  ???? 

 

 

 

 Ko si odgovorite na to vprašanje bo vse jasno. Kako to določit pravilno ???  Zato je potrebno  odšravfat eno ptitrdišče amortizerja in postavt središči obeh osi ( pogonski zobnik-zadnje kolo ) vodoravo, v takem položaju naj bi bila veriga minimalno ohlapna. Koliko pa je ohlapnost verige, ko je motor na stopalki pa predpiše-določi proizvajalc, kateri upošteva  povečanje -zmanjšanje medosne razdalje v spodnjem in zgornjem položaju.

Link to comment
Share on other sites

Tak izgleda pri meni, kar je očitno prenapeto po navodilih. Cca 10mm je do notranjega roba nihajke.

Rabil bi referenco, oziroma, da nekdo preveri, kako je pri njemu na njegovem motorju. Do sedaj verige nisem tikal in ko sem predvideval, da jo bo potrebno našponati, jo bo očitno potrebno popustiti.

 

 

20210824_142336_HDR.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 46 minutami, Lipstick pravi:

Teorertično vprašanje: zakaj je potrebna zračnost ( luft ) verige  ???? 

 

 

 

 Ko si odgovorite na to vprašanje bo vse jasno. Kako to določit pravilno ???  Zato je potrebno  odšravfat eno ptitrdišče amortizerja in postavt središči obeh osi ( pogonski zobnik-zadnje kolo ) vodoravo, v takem položaju naj bi bila veriga minimalno ohlapna. Koliko pa je ohlapnost verige, ko je motor na stopalki pa predpiše-določi proizvajalc, kateri upošteva  povečanje -zmanjšanje medosne razdalje v spodnjem in zgornjem položaju.

že ko sem prebral, sem se zmatral :P

Jaz samo rabim referenco. do sedaj verige nisem tikal (10000km) pa je kot kaže tovarniško preveč napeta. Vsaj glede na njihova navodila. In mi zadeva ne gre v račun. Sploh če pogledam zgornji video, ko tip nastavi verigo po navodilih je dobesedno ohlapna

 

Link to comment
Share on other sites

recimo tale tip ima enako napeto kot jaz, meri pa od roba, ne pa notranjega dela nihajke (po knjigi se meri z notranje strani nihajke)

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, DAMI34 said:

Tale video je meni zlo sumljiv, sploh če prebereš še komentarje, da je preveč ohlapna.

Poglej kje ima mojster podprt motor in kaj piše v navodilih. A ni logično, da ne more biti pravilno? 

"Rear lifting gear" piše v navodilih, ne pa klocni pod motorjem. 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 11 minutami, XTR pravi:

Poglej kje ima mojster podprt motor in kaj piše v navodilih. A ni logično, da ne more biti pravilno? 

"Rear lifting gear" piše v navodilih, ne pa klocni pod motorjem. 

 

ja vem, saj so mu povedali, potem je pojasnjeval, da zaradi boljše osvetlitve.

Kot sem rekel, najbolje je da vidim enak motor, kako ima. Mal bolj ohlapno jo lahko hitro naredim. :D

Me pa moti, ker bi jo v teh kmjih moral nekoliko našponat, pa kot kaže in tudi med vožnjo je čisto kul.

 

Link to comment
Share on other sites

Nisem bral komentarjev. Lahko je bil pa samo serviser pri sestavljanju motorja malo površen in je narobe nastavil. Nastavi po navodilih in pozabi na vse skupaj.  Med vožnjo je lahko vse ok, pri večjih obremenitvah, recimo skokih ali pa močnem posedanju zadka, ko zabije motor, takrat je kritično. Takrat trpijo ležaji in veriga. Jaz ne bi kompliciral, tudi pri 2-5 milimetrih so vzeli nekaj rezerve. Lahko pa nastaviš kot imajo ostali, tudi če je narobe. :) 

Link to comment
Share on other sites

pred 31 minutami, XTR pravi:

Nisem bral komentarjev. Lahko je bil pa samo serviser pri sestavljanju motorja malo površen in je narobe nastavil. Nastavi po navodilih in pozabi na vse skupaj.  Med vožnjo je lahko vse ok, pri večjih obremenitvah, recimo skokih ali pa močnem posedanju zadka, ko zabije motor, takrat je kritično. Takrat trpijo ležaji in veriga. Jaz ne bi kompliciral, tudi pri 2-5 milimetrih so vzeli nekaj rezerve. Lahko pa nastaviš kot imajo ostali, tudi če je narobe. :) 

saj to je problem 100 ljudi 100 odgovorov....

štos je da je že 10 jurjev očitno narobe, malce prenapeta

Link to comment
Share on other sites

Če ne skačeš in če ne voziš v dvoje polno obremenjen,  po moje ni panike.  Sam imam raje malo bolj na ohlapno.  Sem pa na afriki prvič zategnil pri ca 7kkm, drugič pa po 20kkm, luft po navodilih. Se pa mi zdi,  da ko je bolj nategnjena,  dela menjalnik malo lepše. Manj škljocanja... 

Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, BRANE pravi:

Če ne skačeš in če ne voziš v dvoje polno obremenjen,  po moje ni panike.  Sam imam raje malo bolj na ohlapno.  Sem pa na afriki prvič zategnil pri ca 7kkm, drugič pa po 20kkm, luft po navodilih. Se pa mi zdi,  da ko je bolj nategnjena,  dela menjalnik malo lepše. Manj škljocanja... 

preveč je bila zategnjena, sem že povečal ohlapnost, škoda, da gre ležaj, al pa verižniki k vragu.

V vožnji ni nobene razlike, na cestakih se ohlapnost čuti, na adv veliko manj.

občasno kak mali skokec čez ležeče policaje si privoščim :P

 

Link to comment
Share on other sites

Dvomim, da komu ni jasno zakaj teoretično in v praksi potrebuješ zračnost. Dostikrat pa je iz strani proizvajalca res nerazločno napisano kaj je primerna zračnost. 

Tudi sam sem imel na 690 kar izziv nastavit zračnost. H sreči ima to GT izredno elegantno rešeno.

 

Lp, Samo

Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Nightmare pravi:

Dvomim, da komu ni jasno zakaj teoretično in v praksi potrebuješ zračnost. Dostikrat pa je iz strani proizvajalca res nerazločno napisano kaj je primerna zračnost. 

Tudi sam sem imel na 690 kar izziv nastavit zračnost. H sreči ima to GT izredno elegantno rešeno.

 

Lp, Samo

ja, za kontrolirat in nastavljat. oboje ima fino rešeno.

SX tudi, kjer se obrača excenter.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pa je počla zgornja plošča za pritrditev kovčka.  Po 1 letu in cca. 5000 km prevoženih s kovčkom. Že pri nakupu sem pri Selešu rekel, da to pa ne bo dobro- enostavno prešvoh in preveč narezana. Plata se zvija pri vožnji-trajno dinamična obremenitev očitno povzroči, da prva dva zgornja ušesa počita. Sem skoraj kovček zgubil na avtocesti.  😡🤬🙄

Screenshot_20211002-202201_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-190739_Chrome.jpg

Link to comment
Share on other sites

pred 2 urami, dolenc100 pravi:

Pa je počla zgornja plošča za pritrditev kovčka.  Po 1 letu in cca. 5000 km prevoženih s kovčkom. Že pri nakupu sem pri Selešu rekel, da to pa ne bo dobro- enostavno prešvoh in preveč narezana. Plata se zvija pri vožnji-trajno dinamična obremenitev očitno povzroči, da prva dva zgornja ušesa počita. Sem skoraj kovček zgubil na avtocesti.  😡🤬🙄

Screenshot_20211002-202201_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-190739_Chrome.jpg

Ziher ti je rekel, da garancija tega ne krije alpa da si narobe vozil... 

Link to comment
Share on other sites

pred 13 urami, dolenc100 pravi:

Pa je počla zgornja plošča za pritrditev kovčka.  Po 1 letu in cca. 5000 km prevoženih s kovčkom. Že pri nakupu sem pri Selešu rekel, da to pa ne bo dobro- enostavno prešvoh in preveč narezana. Plata se zvija pri vožnji-trajno dinamična obremenitev očitno povzroči, da prva dva zgornja ušesa počita. Sem skoraj kovček zgubil na avtocesti.  😡🤬🙄

Screenshot_20211002-202201_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-190739_Chrome.jpg

zato mam jaz givi plato, plastična debelejša, omogoča zvijanje brez škode (ok mam tut givi kovček :P ). Sicer pa kufri niso za jih vozit po terenu. Sploh če je natrpan, je moteč pa še lomi nosilec.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, dolenc100 said:

Pa je počla zgornja plošča za pritrditev kovčka.  Po 1 letu in cca. 5000 km prevoženih s kovčkom. Že pri nakupu sem pri Selešu rekel, da to pa ne bo dobro- enostavno prešvoh in preveč narezana. Plata se zvija pri vožnji-trajno dinamična obremenitev očitno povzroči, da prva dva zgornja ušesa počita. Sem skoraj kovček zgubil na avtocesti.  😡🤬🙄

Screenshot_20211002-202201_Gallery.jpg

Screenshot_20211002-190739_Chrome.jpg

Nosilnost kovčka je ...... dejansaka obremenitev, ko ga full nabutaš pa .....

Edited by Lipstick
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!