Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Če povzamem zadnjih nekaj postov na temo padca in dosedanjih izkušenj s 890R...

Lahko bi se poistovetil s padalcem na posnetku, ko nekaj časa tišiš hitre odseke po makedamu, slajdaš z gasom in zadnjo zavoro, hitro pozabiš na sprednjo :D... Jaz sprednjo na makedamu zato uporabljam namerno v presledkih vsake toliko da ne pozabim, večinoma za korekturo hitrosti pred ovinki po hitrih ravnicah oz ko je jasno da bo šlo z zadnjo samo še direktno v robide... 

Če primerjam med KTM690E (podobno kot 701) in 890R, lahko s slednjim po mojih dosedanjih kratkih izkušnjah veliko hitreje in bolj kontrolirano tiščim po kolovozih in gozdnih poteh (ciklistika, razporeditev teže, nastavljiv MTC, ABS, občutek na krmilu...), tudi splezal sem presenetljivo lahkotneje v iste traile kot s 690ko na račun vzmetenja in podajanja moči...

Ko pa se enkrat nekje zaplezaš/zatakneš in je treba razliko med 150kg in 210kg obrnit na mestu, pobrati iz tal na neravnem terenu oziroma porint nazaj na trail potem pa KTM890 postane trpljenje in obup. Izkusil ravno pred nekaj dnevi, sem si pomagal s kolegom pa je bil vseeno musklfibr naslednji dan neglede na vsakodnevne treninge v telovadnici... 690E je v tej primerjavi kot bicikel če zleti po tleh...

Za KTM 790/890R ne bi rekel da je ravno cestni motor (kot naprimer GS, Tiger, AT...) saj je presenetljivo agilen na terenu, plastike in vzvodi so trpežni, lepo se upognejo oz ostanejo na mestu, tako da razen prask kot razvidno iz videa kaj drugega težko pridelaš v primerih tovrstnih padcev...

Tudi 701/690 ima v originalnem stanju nekaj pomanjklivosti pri padcih brez ustreznih zamenjav oz zaščit npr. pedal zadnje zavore ki ga rado porine v pokrov sklopke pri padcu, rezultat je luknja v motornem pokrovu. Če imaš srečo se pedal odlomi oz zvije stran od pokrova kot plastelin, šibka točka je tudi izpostavljenost hladilnika pod plastikami če ga položiš nekam na kamenje... Temu namensko obstajajo vse aftermarket zaščite pokrovov motorja, hladilnika in robustnejša pedala za 701/690 platformo...  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še kar zvonijo kurirji in nosijo stvari, blagor tistmu ki bo za mano motor kupoval za pol cene ;) 

20220302_192507.thumb.jpg.b5050e1a6e2ac42dff8abc96f4d96ee1.jpg

Hujših, za cesto primernih tubeless krampov nisem našel, čudo u žaklju pa naj bi prispevalo dodatnih 7 kljuset na gumi prosmlepo, brez poseganja v elektorniko... Itak da se rabi :D   

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, TakeALookAround pravi:

A sm slisu pol cene? 😁💪😂

Dobr no, pust mi vsaj par let užitka preden se soočim z izgubo :D 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Pri meni tudi zvonijo. Kuzla je dobila kufre.

Nosilci in kufri gredo tudi na Nordena 😁 2 muhi z eno roko. Žal sem cepec kufre pred leti dal skupaj z Z900.

 

 

20220303_120540_HDR.jpg

20220303_120548_HDR.jpg

 

20220303_141831_HDR.jpg

20220303_141807_HDR.jpg

Vidiš, če bi mel te kufre gor ko si z motorjem postrvi lovil se motor nebi potopil in bi lahko priveslal do obale ko hidrogliser :D 

 

 

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, FrenkH pravi:

Vidiš, če bi mel te kufre gor ko si z motorjem postrvi lovil se motor nebi potopil in bi lahko priveslal do obale ko hidrogliser :D 

 

 

saj je zaplaval brez kufrov :P, ko je šel števec pod vodo, sem nabil gas, da bi se porinil še tisti meter pa pol, pa ni guma več prijela :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj se šušlja, da bo 890 Duke kmalu na trgu

Morda je slika naslednjega: 1 oseba, motorno kolo in cesta

 

al pa bo new electric shit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Nightmare pravi:

Saj 890 Duke je že na trgu.... Al kaj si meu v mislih?

 

Lp, Samo

sori...električar na bazi 890

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Debata, kaj kupit, kaj je naslednja stopnica za teren ali kaj upgrejdat se je preselila sem, kjer lahko malo širše čvekamo tako o modelih, kot nadgradnjah

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@HyperJack  orodje za semeringe 😁20220402_111319_HDR.thumb.jpg.f509a3dbb53a40cd11d715a1e8dc801e.jpg

Sem pričakoval da bom po 15kek izvlekel spod semeringa rjavo svinjarijo, pa je bilo čisto in bistro olje. Zna biti da globinsko pranje koristi. 🤣

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

@HyperJack  orodje za semeringe 😁20220402_111319_HDR.thumb.jpg.f509a3dbb53a40cd11d715a1e8dc801e.jpg

Sem pričakoval da bom po 15kek izvlekel spod semeringa rjavo svinjarijo, pa je bilo čisto in bistro olje. Zna biti da globinsko pranje koristi. 🤣

Kaj je to Donat orodje? Svinjarija spodaj bo, ko se boš po svinjariji vozil. Pri meni recimo je bila lani kar "čista" sezona. Na 701.nki 2500km, brez svinjarije, na FE250 90h, le nekaj malega, zanemarljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, HyperJack pravi:

Kaj je to Donat orodje? Svinjarija spodaj bo, ko se boš po svinjariji vozil. Pri meni recimo je bila lani kar "čista" sezona. Na 701.nki 2500km, brez svinjarije, na FE250 90h, le nekaj malega, zanemarljivo.

jebiga, prej mi nis hotu povedat, si me mal šalil z orodjem ,pa sem donat mg orodje nardil....sam deluje. Donat vse odpre :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem še fertik z nadgradnjami...

Dober občutek doziranja na prstih, montiral bom še "one finger clutch" vzvod na ohišju sklopke takoj po prvem servisu...

20220321_145650.thumb.jpg.dfd21bd951a122283954039bc55156b3.jpg

20220405_194930.thumb.jpg.525d5d73ba1204bc4eb575e0ab61c0b3.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, FrenkH pravi:

Nisem še fertik z nadgradnjami...

Dober občutek doziranja na prstih, montiral bom še "one finger clutch" vzvod na ohišju sklopke takoj po prvem servisu...

20220321_145650.thumb.jpg.dfd21bd951a122283954039bc55156b3.jpg

20220405_194930.thumb.jpg.525d5d73ba1204bc4eb575e0ab61c0b3.jpg

Kako se obnese rw airbox? Je kaj razlike? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, greg570 pravi:

Kako se obnese rw airbox? Je kaj razlike? 

še nisem gor namontiral, čakam prvi servis ki bo upam v roku tedna dveh, potem gre prec na motor in poročam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Yamaha je s Pol Teresom dobro spromovirala T700, ampak KTM vrača udarec s Chris Birchem, res noro kako dober movie so naredili: 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, Rotweiler ohišje je na mestu, motor ima globji glas že v mirovanju, ko ga ožameš zaslišiš mukanje in zvok kot pri kakem dvovaljnem supersport-u skoraj, občutek je kot bi imel pod sedežem subwoofer, ga zaslišiš in začutiš takoj ko obrneš gas :) 

image.thumb.jpeg.d3a0051f3e8d47b83d3bad38c7559047.jpeg

Na moči se definitivno pozna če povzamem iz izkušnje street mode-a na asvaltu v srednjih vrtljajih, zdaj ko so po prvem servisu vsi performans fičrji na kupu in v uporabi moped ornk sune, dviguje ga, spodnaša, tudi tuli bolj, dejansko rally občutek ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 urami, Loba pravi:

Yamaha je s Pol Teresom dobro spromovirala T700, ampak KTM vrača udarec s Chris Birchem, res noro kako dober movie so naredili: 

 

Birch je hardkor, tip pelje 1290-ko kot da je 690, marsikdo se je oz se bo zarad njegovih videov verjetno zajebčkal in kupil 235kg SAR stroj s 160KM za na teren...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

 

Nekaj zamer na 790adv, verjetno bo isto ali podobno na 890 in husi901

1. Zadnje ploščice žrejo disk. Delujejo ok ma žrejo. Ob prvi priliki dam najmehkejše

20220502_145107_HDR.thumb.jpg.3c78e40085e6d7970033cb37a19a7888.jpg

2. Zavorna posodica sluzi..

3.790 agregat je na nizkih obratih džrki...nabija. 890 je odpravil problem

4. Vstop zraka v filter bi lahko imel predfilter...bom rešil zadevo z rotweilerjem

5. Marsikdo godrnja nad potenjem armaturke. Ma jaz osebno nimam problema, kondenz pride in kondenz odide

6. Slaba navodila za ohlapnost verige. Zanimivo, vse tovarniško nastavljene verige 790 in husa so bolj zategnjene. Pri obeh motorjih sem nastavil na cca 1cm na mestu nastavitve in zadeva najbolje špila.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točka 1 običajno za Ktm.

Točko 3 rešiš z drugačnim razmerjem zobnikov (spredaj 1 manj ali zadaj 3 več) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še jest točko 1 komentiram.

S temi kobilicami vozite po terenu....vedno meče svinjarijo (pesek...blato..prah...voda...) na zadnje zavore in disk...v luknjice v disku se zatakne ta svinjarija....itd., ki se drgne med diskom in ploščicami, ko hoče ven....

...poleg tega se tu mnogo več uporablja zadnjo zavoro, kot pri drugih motorjih...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!