Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

9 hours ago, DAMI34 said:

Sprošujem, koliko se lahko plavajoči gibljejo. Bom posnel.

Če ga primem z roko ga lahko minimalno (govorim verjetno za kako desetinko)premikam v smeri naprej nazaj.

Diski naj bi se premikali levo in desno, ce gledamo s sprednje strani motocikla. To je bistvo plavajocih diskov, da se sami centrirajo in gladko tecejo skozi celjusti in ploscice Se pa diski nej ne bi obracali naprej in nazaj (ce smo ob strani motocikla in poskusamo vrteti disk naprej/nazaj - Ampak desetinka tu ni problem in je pravilno, ker obrocki ne smeju biti tesni, saj bi jih premikanje diska levo in desno ob zaviranju spraskalo.) To pa ni dobro in prica o obrabi in deformaciji obrockov.  Imajo pa cestni motocikli se nekaksne vzmeti, da disk ne opleta levo/desno z lahkoto in ne rozlja. Je treba kar nekaj sile, da ga premikas leve/desno z roko.  Nekateri dirkaski diski imajo pa cisto enostavno luft, in zelo rozljajo. Seveda pa tam ni potreba po dolgi zivljenski dobi, pa tudi redno se preverja vse skupaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Točno tako....ti diski so nekako "zakovičeni"...tiste "podložke" so pa krožnikaste vzmeti, da diski ne rožljajo...

...nekateri priporočajo (verjetno vsake toliko) da se te "kovice s krožnikastimi vzmetmi" premigajo.

...to sem tudi sam naredil tako, da sem v luknjo od kovice vtaknil vijak...z druge strani privil matico in  potem ta vijak vpel v aku bormašino...našprical z WD40...in naredil par obratov te kovice....

...pomoje je to tudi kje na youtubu...

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 2. 6. 2022 ob 7:51, greg570 pravi:

i-TkWbhvw-X3.jpg

Znana teža mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

420lbs...s par litri brnvina.... Se prav cca 190kg...niti ni tako lahek... Moj jih tolk brez karbona... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova pridobitev za moped, Rally sedež na račun udobja kukr, nisem šel probat, ampak če povzamem po tistih dveh minutah sedenja na parkiranem motorju - če nič drugega je učinek kozmetičen :D 

 

image.thumb.jpeg.b5d095aab93fbbcfea5a2e64b946ecf6.jpeg

image.thumb.jpeg.fae1d607a17deac9a315bbdd10f759a9.jpeg

KTM Powerparts katalog smo torej izčrpali, no ja vsaj tiste tasmotrne izboljšave...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjemi, da ni samo kozmeticni ucinek. Sedaj bos sedel bolj aktivno, boljsi nadzor nad motorjem v ovinku..udobje je pa enako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Predlagam vsem lastnikom 790, 890, 901, da preverijo navor na vijakih za vetrnice in vijaku na vrhu krizev. Na mojem je bil skoraj povsem odsponan...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Za 790 je prišel SW update. Sem ga dlih dobil na servisu. Jst ne opazim dlih razlike pri delovanju motorja. Bomo videli pozimi. 

Lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žwau je prpraulena za izlet 😁

20220713_131730_HDR.jpg

20220713_131834_HDR.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Predno dam na avto.net. oziroma se premislim....

Prodam KTM 890 adventure R, 05/2021...prevoženih 11.000km, motor je kot nov, zadnji servis narejen dva meseca nazaj.
Oprema:
    - QS,
    - rally mode
    - rottweiler airbox
    - powercommander + rottweiler mapa
    - powerparts sedež
    - powerparts hitri gas
    - 15 prednji zobnik
    - lažji akumulator
     + še par malenkosti in vsi original deli...

Prva guma 50%, zadnja nova...

Če pa je kakšen interesent še raje prodam KTM 1290 SAR (motor je nov)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot kaže bo S model dobil tudi 17colska kolesa in bo bolj on road orientiran

https://motoridersuniverse.com/news/1255263-2023-ktm-890-adventure-spotted-whats-new.html

5634776217c9a521616.png.9a3310bfe7ca523a07d05b71d006712b.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

ker je 990 zamenjal 790R, imam sedaj nekaj vprašanj. Razmišljam o rottweiler PRO EDITION FULL INTAKE SYSTEM - 790/890/901.... kakšna mnenja, +,- ?.... pa iz kje bi naročil, zaradi carine in to? Če ima kdo izkušnje, prosim na dan z besedo :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moje skromno mnenje:

790 je ful drugačen od 890

790 je ready to race, 890 je bolj linearen, močnejši in boljši, kjer se posodobitve manj ( a se poznajo)

Strimana 790, torej kot praviš full intake, komplet airbox, powercommander, vzmetenje, da prekleto drug stroj

en primerek: 

790 ADV S

This is Adventure S model with XPLOR pro front fork and rear shock , Rapid bike racing ECU, full titanium SC project exhaust system, Excel rims, Haan hubs and heavy duty spokes

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skratka izgleda, da sem čudno zastavil vprašanje haha...  Hotel sem samo mnenje/izkušnje  o/z rottweiler full intake system za 790R...to je vse 😀

Malo se mi lušta še po par konjičih (če je temu res tako) in boljšim air flow-om...

Popravljeno . Popravil ZED
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, ZED said:

skratka izgleda, da sem čudno zastavil vprašanje haha...  Hotel sem samo mnenje/izkušnje  o/z rottweiler full intake system za 790R...to je vse 😀

Malo se mi lušta še po par konjičih (če je temu res tako) in boljšim air flow-om...

"

 Cisto dobro si zastavil vprasanje.  ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pa majo predelave tudi naši, bo že kdo napisal primerjavo.

Al pa tule vprašaš:

https://www.facebook.com/groups/1052137711659992

ps. rotweilerja vem da ima @FrenkH

(airfilter oz celotno predelavo airboxa, ampak je 890)

 

 

pred 2 urami, luxsa pravi:

Skratka,prodas 790 in kupis 890 in si zmagal.  😁

zakaj prodat 790? Obdržiš, pa kupiš še 890 :P, pa potem primerjaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, DAMI34 pravi:

to pa majo predelave tudi naši, bo že kdo napisal primerjavo.

Al pa tule vprašaš:

https://www.facebook.com/groups/1052137711659992

ps. rotweilerja vem da ima @FrenkH

(airfilter oz celotno predelavo airboxa, ampak je 890)

 

 

zakaj prodat 790? Obdržiš, pa kupiš še 890 :P, pa potem primerjaš

Evo, to je to, kar me je zanimalo, hvala...

PS:  sj ne vem, kako sem spregledal 2 strani nazaj 😔

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ZED pravi:

Evo, to je to, kar me je zanimalo, hvala...

PS:  sj ne vem, kako sem spregledal 2 strani nazaj 😔

ja ma to je 890ka...

že v defoltu je kar razlika med 790 in 890, tako v karakterju in v moči. Mam oba agregata doma. Nekaj primerjav sem celo napisal. Sem pa zihr da pri 790, ki je spodaj bolj len od 890 nato pa se mu zmeša, pridobiš kar veliko s predelavo airboxa (full intake system), odstranitvijo katalizatorja oz dušilca mogoče (link pipe), odstranitvijo ekologije (canister valve removal, v glavnem se znebiš teže)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, FrenkH pravi:

Prihaja nov KTM890R, nališpan, bolj ergonomičen, elektronsko opremljen...

https://www.advpulse.com/adv-news/ktm-unveils-a-revamped-890-adventure-r-for-2023/

 

Končno precej bolj ličen izdelek od dosedanjih. Barabe pa ravno toliko predelajo vizir, da ga ne moreš uporabit na starih modelih. :( Pa mitaske E07+ ma gor...khm...

307205487_633966594810067_62549881183613419_n.thumb.jpg.2e2be239628631e2d7e69200c7d0e871.jpg

307462250_633966848143375_7418566935330323685_n.thumb.jpg.5985b953589bf9f7693cbbaea7e34b78.jpg

307132188_633966801476713_1241482897445580682_n.thumb.jpg.c72b0c1c3b71b5963ea9b05b5562cac9.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

Končno precej bolj ličen izdelek od dosedanjih. Barabe pa ravno toliko predelajo vizir, da ga ne moreš uporabit na starih modelih. :( Pa mitaske E07+ ma gor...khm...

 

307462250_633966848143375_7418566935330323685_n.thumb.jpg.5985b953589bf9f7693cbbaea7e34b78.jpg

307132188_633966801476713_1241482897445580682_n.thumb.jpg.c72b0c1c3b71b5963ea9b05b5562cac9.jpg

Očitno trendi narekujejo "long distance" aka cestni komfort ob fokusu na boljšo aerodinamiko in airflow, popravke displeja in navigacijskih prikazov itd... Iz tega gre sklepati da hočejo cestno popotniško orientirani publiki ustrežt, ki si pa kljub temu želi offroad videz motorja in s tem imidž resnega advenčr rajderja?

Od tu potem tudi mitaske E07 na R modelu, še več elektronike, 890S bo pa očitno še bolj cestno naravnana verzija...

Iz rally modela prenesen dizajn spojlerjev in barve so mi sicer všeč na novi R verziji, pomislek ob slikah je naslednji - več plastike več prask in polomljenih kosov, nove plehnate zaščite za tank bodo hitro skazile videz ko bo motor parkrat na tleh, dajejo mi namreč vtis okrasne pločevine na katerih bo vidna vsaka praska in vdrtina. 

Imajo pa ameriški modeli po sliki sodeč zgleda še vedno TKC80 oz rahlo bolj offroad gume glede na njihovo ciljno publiko oz motorni segment... 

 image.thumb.jpeg.0b608e2333032331edeb37c14bcb8520.jpeg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!