Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

bom pošten, pa Kmet in še kdo drug je lahko tudi.

Z900 ima mehkejšo zajla sklopko kot ktm GT hidravlično.

Ampak a je to kako merilo? Niti ne, vsaj zame ne.

Z GTjevo sklopko se občasno "jebem, Zjevo pa ne. In tudi to ni merilo.

GT mi je jebački za vozit, Z pa niti ne dosti manj...in tudi to ni merilo, mar ne. Domov sem pa še vedno prišel. 1x celo z rešilcem :P

 

Tako da....BMK firma in znamka mopeda, sem pa vesel, če nekaterim pride ker imajo BMW ali kako drugo zlo prisrčno znamko in se zato počutijo da furajo vsaj 2kratnik neke druge blagovne znamke....mwahahaha

ps.790 duke, običan, mi je pa čisto prisrčen mali strojček. A bi ga mel raje kot z900? Not...mi je manj mopeda. Ima pa lično armaturko in dokaj zmogljiv agregat. Mi pa vseeno nekaj manjka med nogami. (ko ga zajaham itak)

 

Tomos APN4 pa je mel mehkejšo sklopko kot tvoj Z900 :naughty: Aja čakaj, mogoče pa ima navor in moč kaj skupnega z velikostjo sklopke in potisno silo, da stisneš močnejše vzmeti tvoje večje zverine?

Sem pa vmes pogruntal zakaj ima 790 Enduro zajlo, malo sem bolj počasne pameti, pogruntam pa le včasih. Motor je od 790 Duke in ta ima pač zajlo, ker je oskubljena pomaranča. Bi le malo preveč stalo predelovat motor na hidravliko in so pač pustili kot je. Zakaj pa je hidravlika boljša pa ti je @Nearrain lepo pojasnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem in iščem pa ne najdem vem pa da sem bral intervju kjer so razložili zakaj naj bi se uporabil način na zajlo in ne hidravlični in naj bi bilo nekako povezano z delovanjem same sklopke na LC8c oz. z razliko v vzvodih pri enem in drugem sistemu. Hidravlična nekako ne bi mogla sledit temu, da bolj kot pospešuješ bolj lamele "zaklepa" skupaj.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, Kugelschreiber said:

 

Ce ga sestavla kitajc, tajvanc, malezijec, dosezt cno japanezerja (tud narjenga Izven japonske) ne sme bit noben problem, in se vpoklicov nimajo kej bat. Zal, pa to ni vec  premium EU izdelek. Je azijski built-to-budget produkt, EU blagovne znamke. Sej bmw pocne isto. Ta plebejske delajo azjati, premium pa u minkenu, balkanci, turki in ostali migranti. 

 To je cist res... Zakaj je pa drugo vprasanje. Najverjetneje zato, ker mamo predsodke. Pa ker jim drzava ne pusti selit paradnih konjev ven. Firma, BMW al kerakoli, bi raje tud tahude modele proizvajala za se manj denarja kot zdaj in prodajala za isto ceno :)  Ampak kot sem reku, edinkrat, ko me je "pokvarljivi" KTM pustu na cesti, je crknu DENSO. Japanski premium. Jebiga  :)

36 minutes ago, Nightmare said:

Iščem in iščem pa ne najdem vem pa da sem bral intervju kjer so razložili zakaj naj bi se uporabil način na zajlo in ne hidravlični in naj bi bilo nekako povezano z delovanjem same sklopke na LC8c oz. z razliko v vzvodih pri enem in drugem sistemu. Hidravlična nekako ne bi mogla sledit temu, da bolj kot pospešuješ bolj lamele "zaklepa" skupaj.

 

Lp, Samo

  Bravo! Edini ki nekako tudi razmislja, da pri KTMju pa mogoce nekaj le vejo, in da imajo za nas zakaj, svoj zato, ki pa verjetno ni to kar mi mislimo. Tudi jaz bi reku, da KTM ze ve zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, IZTOK said:

Tomos APN4 pa je mel mehkejšo sklopko kot tvoj Z900 :naughty: Aja čakaj, mogoče pa ima navor in moč kaj skupnega z velikostjo sklopke in potisno silo, da stisneš močnejše vzmeti tvoje večje zverine?

Sem pa vmes pogruntal zakaj ima 790 Enduro zajlo, malo sem bolj počasne pameti, pogruntam pa le včasih. Motor je od 790 Duke in ta ima pač zajlo, ker je oskubljena pomaranča. Bi le malo preveč stalo predelovat motor na hidravliko in so pač pustili kot je. Zakaj pa je hidravlika boljša pa ti je @Nearrain lepo pojasnil.

 Si si mogoce pogledal kaj vse 790 ima? Oskubljen? Ne vem ce ravno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, jvalant said:

ven. Firma, BMW al kerakoli, bi raje tud tahude modele proizvajala za se manj denarja kot zdaj in prodajala za isto ceno

Bo. Daj casu cas. Volvo S90 ze nastaja v PRC. 

 

7 minutes ago, jvalant said:

Ampak kot sem reku, edinkrat, ko me je "pokvarljivi" KTM pustu na cesti, je crknu DENSO. Japanski premium

Sej vem, sej sm bil zravn. Mal gasa smo dali, in je crknilo. Jebiga. Ni vsak premium izdelk primeren za uporabo v poljedelski mehanizaciji. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...na mojmu mopedu je tut fuuulll trda sklopka na zajlo.

Problem sem rešil s tisto penasto žogico, ki jih imajo tudi na zavodu za transfuzijo...

...namreč pred začetkom sezone moram ojačati "stisk" leve roke...pa je rešen problem.

...aja...pa rezervno zajlo imam pod zicom...sem že dvakrat ostal brez sklopke....      :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Nearrain pravi:

Ker ocitno generalno manjka tehnicnih dejstev okoli prepucavnaja zaradi “oslove sence” bom poskusal nastet par dejstev, oz. plusov in minusev zajle in hidravlike…

 

Zajla: 

+

Edini resen plus zajle je, da je bistveno cenejsa varianta za proizvajalca motocikla. Skoraj omembe nevreden je morda tudi benifit, da za vzdrzevanje zajle uporabnik ne potrebuje nekega resnega tehnicnega predznanja.

-

Docim zajlinih minusev je kar precej. Ker tece po Bowdenovem kablu, se z dolzino in zavoji povecuje trenje, kar posledicno poveca uporabo vecje moci uporabnika na rocici. Potrebuje kar precej vzdrzevanja v primerjavi s hidravliko. Potrebno jo je mazat, ker je zadeva obcutljiva na trenje in rjavenje. Potrebno jo je nastavljat, ker zajla ne zna sama od sebe kompezirat obrabo sklopke.

 

Hidravlika:

+

Mazanja in nastavljanja ni, ker, dokler je olje v sistemu je sistem samonastavljiv ne glede na obrabo sklopkinega drobovja. 1. Podajanje moci je generalno bolj enakomerno in mehkejse od doziranja preko zajle.

Je pa res, da je tudi odvisno od motorja do motorja kaksno stevilo vzmeti in trdoto le teh ima sklopka.

2. Naceloma hidravlicni cilindri  (master/slave) ojacajo moc katera je bila uporabljena za stisk rocice.

_

Drazja varianta od zajle - za proizvajalca

 

PS: razlika v tezi med sistemoma mogoce ni zanemarjiva edino v GP-ju in podobnih veselicah

IMHO

:smoke:

... bi dodal samo še tole:

1. je res... samo baje, da je preko zajle "direktnejši občutek" sklopke .... (to porajtajo najhujši rejserji).

2. Vsako vzvodovje, ali hidravlika je v bistvu prenosnik sile. ....zdaj.. pri zajli imaš dva vzvoda: prvi je na ročki na krmilu... drugi na gredi (osi) sklopke. Moč se ne ojača, ampak samo navor, na račun daljšega hoda ročke na krmilu. Z različnimi dolžinami vzvodov ( razdalja vpetja zajle od vrtišča ročke ali gredi sklopke ) določiš silo, s katero razdvojiš sklopko v motorju. ... mehkejšo, ko hočeš imeti sklopko, večji hod mora imeti ročka na krmilu.

...pri hidravliki sta pa ta "dva vzvoda" hidravlična cilindra različnih premerov. večja, kot je razlika v premerih cilindrov, večja sila se doseže na sekundarnem cilindru ( če je seveda večjega premera)... vendar ravno tako ne gre v nedogled, ker ravno tako potrebuješ večji gib ročice na krmilu, kot pri zajli, da stisneš več zavorne tekočine iz manjšega v večji cilinder.

Torej načeloma pri obeh potrebuješ (teoretično) enako silo stiskanja ročice (za enako močno sklopko) .... razlika nastane zajli pri izgubah (trenju) v bovdnu in vrtiščih čepkov na konceh zajle. Zato mazati s kako PTFE mastjo in tudi kdaj očistiti.

 

Druga stvar pa bi bila, če bi bil montiran ojačevalnik sile, kot ga poznamo pri "servozavorah", ali " servovolanu" pri avtu. Tu pa se doseže povečanje sile... in moči.

Pri motornih kolesih pri zavorah ne potrebuješ servoojačevalnikov sile za zavore, ker za tistih 300-400 kg ne potrebuješ večje sile, oz. moči za zaviranje, ker ima velika kolesa in OGROOOMNA zavorna diska... (samo za info: pri polnem zaviranju pri motociklu se sprosti (ali porabi) do 500kW moči ... tko sem slišal..   :P  )

.... pri sklopki pa nastane problem, ker so agregati čedalje močnejši s čedalje več navora.... to pa mora prenašati sklopka, ki mora imeti čedalje močnejše vzmeti, da vso to moč prenese iz agregata. Načeloma bi tudi lahko montirali večjo sklopko... vendar so to spet večje dimenzije,  večje vrteče se mase.... posledično večji agregat .... neverendingstory.

@Nearrain ... vem, da ti to veš... malo razsvetljenja še za druge...    :P

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, IZTOK pravi:

Tomos APN4 pa je mel mehkejšo sklopko kot tvoj Z900 :naughty: Aja čakaj, mogoče pa ima navor in moč kaj skupnega z velikostjo sklopke in potisno silo, da stisneš močnejše vzmeti tvoje večje zverine?

Sem pa vmes pogruntal zakaj ima 790 Enduro zajlo, malo sem bolj počasne pameti, pogruntam pa le včasih. Motor je od 790 Duke in ta ima pač zajlo, ker je oskubljena pomaranča. Bi le malo preveč stalo predelovat motor na hidravliko in so pač pustili kot je. Zakaj pa je hidravlika boljša pa ti je @Nearrain lepo pojasnil.

Torej je za pričakovati da bo 790 (moč navor itd..) še mehkejša od Zjeve :P

In zakaj hudiča bi potem rabil hidravlično? A za se hvalit v gostilni? :P

Pa ne delat drame iz ene sklopke. In moped ne bo nič bolje ali slabše šel, pa tut nič bolj vreden ne bo če bi imel hidravilčno.

Tako na ušesa mi je pa prišlo..da se še najbolj bojijo elektronskega dela (softwere) in morebitnih problemov.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Torej je za pričakovati da bo 790 (moč navor itd..) še mehkejša od Zjeve :P

In zakaj hudiča bi potem rabil hidravlično? A za se hvalit v gostilni? :P

 

Ker bi imeli "novga kandidata" za vpoklic?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Zivnorc pravi:

... bi dodal samo še tole:

1. je res... samo baje, da je preko zajle "direktnejši občutek" sklopke .... (to porajtajo najhujši rejserji).

2. Vsako vzvodovje, ali hidravlika je v bistvu prenosnik sile. ....zdaj.. pri zajli imaš dva vzvoda: prvi je na ročki na krmilu... drugi na gredi (osi) sklopke. Moč se ne ojača, ampak samo navor, na račun daljšega hoda ročke na krmilu. Z različnimi dolžinami vzvodov ( razdalja vpetja zajle od vrtišča ročke ali gredi sklopke ) določiš silo, s katero razdvojiš sklopko v motorju. ... mehkejšo, ko hočeš imeti sklopko, večji hod mora imeti ročka na krmilu.

...pri hidravliki sta pa ta "dva vzvoda" hidravlična cilindra različnih premerov. večja, kot je razlika v premerih cilindrov, večja sila se doseže na sekundarnem cilindru ( če je seveda večjega premera)... vendar ravno tako ne gre v nedogled, ker ravno tako potrebuješ večji gib ročice na krmilu, kot pri zajli, da stisneš več zavorne tekočine iz manjšega v večji cilinder.

Torej načeloma pri obeh potrebuješ (teoretično) enako silo stiskanja ročice (za enako močno sklopko) .... razlika nastane zajli pri izgubah (trenju) v bovdnu in vrtiščih čepkov na konceh zajle. Zato mazati s kako PTFE mastjo in tudi kdaj očistiti.

 

Druga stvar pa bi bila, če bi bil montiran ojačevalnik sile, kot ga poznamo pri "servozavorah", ali " servovolanu" pri avtu. Tu pa se doseže povečanje sile... in moči.

Pri motornih kolesih pri zavorah ne potrebuješ servoojačevalnikov sile za zavore, ker za tistih 300-400 kg ne potrebuješ večje sile, oz. moči za zaviranje, ker ima velika kolesa in OGROOOMNA zavorna diska... (samo za info: pri polnem zaviranju pri motociklu se sprosti (ali porabi) do 500kW moči ... tko sem slišal..   :P  )

.... pri sklopki pa nastane problem, ker so agregati čedalje močnejši s čedalje več navora.... to pa mora prenašati sklopka, ki mora imeti čedalje močnejše vzmeti, da vso to moč prenese iz agregata. Načeloma bi tudi lahko montirali večjo sklopko... vendar so to spet večje dimenzije,  večje vrteče se mase.... posledično večji agregat .... neverendingstory.

@Nearrain ... vem, da ti to veš... malo razsvetljenja še za druge...    :P

 

 

to znamko si zapomni, podobno kot Mitas, wd40, kaw... :) 

clutch by wire bi bil v redu sistem sicer...

 

987339-Ballistol_600x600.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Snecer

... sem si malo prebral o tem čudežnem olju...

BALLISTOL olje lahko uporabljamo za različne namene:

 

  • za nego orožja
  • za nego avta - preprečuje rjavenje odbijačev in kromiranih delov ter jih ohranja bleščeče
  • za nego usnja - po negi z Ballistol sprejem, postane trdo in suho usnje spet mehko in elastično, ščiti pred  vodo in gnilobo, idealno za škornje, brzde in jermen
  • za gospodinjstvo - učinkuje pri ključavnicah vrat, ki se zatikajo, Ballistol sprej čisti, neguje, konzervira in  ščiti pred rjo kolesa, mopeda in motorna kolesa, pri vratih in omarah regenerira naravni les
  • za vrt - neguje vrtna orodja, kosilnice, škarje..
  • za živali - kot negovalno sredstvo pri preležaninah, za nego kožuha in repa, za čiščenje zunanjega dela ušesa
  • volumen: 200 ml

... a misliš, da bi mi pomagal tudi pri čiru na želodcu, če bi ga redno pil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Zivnorc pravi:

@Snecer

... sem si malo prebral o tem čudežnem olju...

BALLISTOL olje lahko uporabljamo za različne namene:

 

  • za nego orožja
  • za nego avta - preprečuje rjavenje odbijačev in kromiranih delov ter jih ohranja bleščeče
  • za nego usnja - po negi z Ballistol sprejem, postane trdo in suho usnje spet mehko in elastično, ščiti pred  vodo in gnilobo, idealno za škornje, brzde in jermen
  • za gospodinjstvo - učinkuje pri ključavnicah vrat, ki se zatikajo, Ballistol sprej čisti, neguje, konzervira in  ščiti pred rjo kolesa, mopeda in motorna kolesa, pri vratih in omarah regenerira naravni les
  • za vrt - neguje vrtna orodja, kosilnice, škarje..
  • za živali - kot negovalno sredstvo pri preležaninah, za nego kožuha in repa, za čiščenje zunanjega dela ušesa
  • volumen: 200 ml

... a misliš, da bi mi pomagal tudi pri čiru na želodcu, če bi ga redno pil?

Nemška kvaliteta, tista prava

Citiraj

The product originated from Germany before World War I, after the German military requested an 'all-around' oil and cleaner for their rifles and equipment. The German military used it from 1905 to 1945.[1]

The chemical is a yellowish clear liquid with a consistency expected of a light oil. However, when it comes in contact with water it emulsifies, becoming a thick creamy white substance. It has a sweet and mildly pungent smell similar to black licorice. It is distributed in liquid and aerosol forms. The aerosol uses butane or propane as a propellant.

It advertises it has no carcinogens. Some other similar chemicals contain petro-chemicals which can pollute the environment if improperly handled, and can damage the 'seasoning' developed on the bore of a black-powder gun.

za KTMovo zajlo edina prava izbira

Ballistol can be used in motor compartments, as well as on joints, links, wire pulls and around battery terminals.  It also protects electrical contacts, beautifies faded gel coats and lubricates zippers, push buttons and winches.  Ballistol is great for fishing rods, reels and tackle.  In addition, it lubricates autos, motorcycles, bicycles, rollerblades, skateboards, and ski and sports equipment.  Ballistol protects all camping gear.

Popravljeno . Popravil Snecer
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Zivnorc pravi:

 

1. je res... samo baje, da je preko zajle "direktnejši občutek" sklopke .... (to porajtajo najhujši rejserji).

Jest se nimam za tahudga rejserja pa to vseeno konkretno občutim. Tudi doziranje sklopke ni tako linearno z hidravliko kot z zajlo. Pa , da ne bo spet kdo spraševal ali sem probal oziroma vozil. Imel dlje časa dva različna motorja z hidravlično sklopko in dva z zajlo. Primerjave ni. Z hidravlično sklopko je tako kot bi pri seksu uporabljal kondom. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, brutal pravi:

Z hidravlično sklopko je tako kot bi pri seksu uporabljal kondom. ?

Rajš kondom ko gonorejo ?

Trial motorji, kjer je natančno doziranje sklopke bistveno bolj pomembno kot na kakih bolj običajnih mopedih, uporabljajo hidravlično sklopko. Že kar nekaj časa. In lej ga hudiča... natančno doziranje sklopke via hidravlika nikakor ni problem. Bo treba drug izgovor najti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, jskrablin pravi:

Rajš kondom ko gonorejo ?

Trial motorji, kjer je natančno doziranje sklopke bistveno bolj pomembno kot na kakih bolj običajnih mopedih, uporabljajo hidravlično sklopko. Že kar nekaj časa. In lej ga hudiča... natančno doziranje sklopke via hidravlika nikakor ni problem. Bo treba drug izgovor najti ?

Na trial motorjih in cross motorjih se zajlo ponavadi ne, da speljati tako, da le ta ne bi bila malo zalomljena, ker na teh motorjih ponavadi ni prostora, da bi boden zajle spelajli tako kot mora biti. Drugače pa nimam nič proti hidravličnim sklopkam in se jih pač navadiš. Največjo razliko opaziš, ko greš z mopeda, ki ima dobro delujočo sklopko na zajlo, na moped, ki ima hidravlično sklopko. Je pa tudi res, da še nisem vozil mopeda, ki mu hidravlična sklopka ne bi delovala tako kot mora, med tem, ko sem vozil par mopedov s sklopko na zajlo, ki ni delovala ( štekala ) tako kot mora.

Popravljeno . Popravil brutal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, Zivnorc said:

 (samo za info: pri polnem zaviranju pri motociklu se sprosti (ali porabi) do 500kW moči ... tko sem slišal..   :P  )

@Nearrain

 

   Tole bi pa tezko verjel... mogoce imajo dobre zavore potencial sprostiti 500kw, ampak guma tega cisto enostavno ne prenese... Precej sirse gume na avtih se dajo lepo zakurit z 500kw....

21 hours ago, Kugelschreiber said:

Bo. Daj casu cas. Volvo S90 ze nastaja v PRC. 

 

Sej vem, sej sm bil zravn. Mal gasa smo dali, in je crknilo. Jebiga. Ni vsak premium izdelk primeren za uporabo v poljedelski mehanizaciji. 

  Jebiga, tud kmetje mormo zvet...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, jvalant said:

   

  Jebiga, tud kmetje mormo zvet...

 

Ni problem, ampak, zakaj  motokultivatorje uporablate v civil namene? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, brutal pravi:

Na trial motorjih in cross motorjih se zajlo ponavadi ne, da speljati tako, da le ta ne bi bila malo zalomljena, ker na teh motorjih ponavadi ni prostora, da bi boden zajle spelajli tako kot mora biti. Drugače pa nimam nič proti hidravličnim sklopkam in se jih pač navadiš. Največjo razliko opaziš, ko greš z mopeda, ki ima dobro delujočo sklopko na zajlo, na moped, ki ima hidravlično sklopko. Je pa tudi res, da še nisem vozil mopeda, ki mu hidravlična sklopka ne bi delovala tako kot mora, med tem, ko sem vozil par mopedov s sklopko na zajlo, ki ni delovala ( štekala ) tako kot mora.

Vsi starejši MX, Enduro, Trial so imeli zajle za sklopko pa je bilo dovolj prostora zanjo. Razlog za hidravliko je v mehkejšem delovanju ker v hidravliki je manj trenja, pa v dejstvu, da je bilo treba zajle pogosto čistit. Je razlika če lahko doziraš po hribu navzgor sklopko z enim, dvema ali štirimi prsti, ker belanco je treba tudi držat.

Jaz imam KTM EXC letnik 2009 in še nisem menjal nobenih gumic v hidravliki razen v zavornih čeljustih, vse je tesno. Gas zajlo pa sem moral menjat če ravno je na zunaj delovala normalno, očisti pa je nisem mogel. Mogoče je bila od znotraj rjava ali pa je preribala plastično tulko v kateri drsi. Hidravlika ima določene prednosti, ni pa nujno potrebna.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, Nightmare pravi:

Iščem in iščem pa ne najdem vem pa da sem bral intervju kjer so razložili zakaj naj bi se uporabil način na zajlo in ne hidravlični in naj bi bilo nekako povezano z delovanjem same sklopke na LC8c oz. z razliko v vzvodih pri enem in drugem sistemu. Hidravlična nekako ne bi mogla sledit temu, da bolj kot pospešuješ bolj lamele "zaklepa" skupaj.

 

Lp, Samo

Tega pa ne razumem. Ne glede na to kakšen je prenos moči ko je sklopka sklenjena je sklenjena, vzmeti pritiskajo s polno silo na potisno ploščo. Ko pa stisneš ročico pa lamele razbremeniš. Ko pospešuješ so itak že sklenjene, razen če želiš da delno drsijo in malo razbremeniš sklopko. Pa LC8 ima hidravlično sklopko. Vsi modeli od 950 naprej. Duke 790 in Enduro 790 niso LC8, so paralel twin motorji. LC8 so V twin motorji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če smo že pri kros motorjih:

Največja prednost hidtavlične sklopke je samonastavljivost.

Skozi en tek motokros dirke se zaradi pregrevanja delovanje sklopke močno spreminja. Zato je bil pri uporabi pletenice eden najbolj prodajanih dodatkov " on the fly clutch adjuster".

Pri MXA Magazine so se leta in leta spraševali, kdaj bodo končno tudi japonci pričeli  z vgradnjo hidravlike....

Pri nedeljskih motoristih pa hidravlika pripomore k daljši življenski dobi sklopke. Nisem kupil le enega motorja brez zračnosti ročice sklopke...

Popravljeno . Popravil Joker
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Joker pravi:

Če smo že pri kros motorjih:

Največja prednost hidtavlične sklopke je samonastavljivost.

Skozi en tek motokros dirke se zaradi pregrevanja delovanje sklopke močno spreminja. Zato je bil pri uporabi pletenice eden najbolj prodajanih dodatkov " on the fly clutch adjuster".

Pri MXA Magazine so se leta in leta spraševali, kdaj bodo končno tudi japonci pričeli  z vgradnjo hidravlike....

Tudi to je razlog, samo jaz kot amater na svojih motorjih nisem imel teh problemov, ponastavil sem dvakrat na sezono, tako da lahko to spregledam kot prednost. Za enega Jarvisa pa je velika prednost, on sigurno potroši set lamel na dirko :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

58 minutes ago, IZTOK said:

Tega pa ne razumem. Ne glede na to kakšen je prenos moči ko je sklopka sklenjena je sklenjena, vzmeti pritiskajo s polno silo na potisno ploščo. Ko pa stisneš ročico pa lamele razbremeniš. Ko pospešuješ so itak že sklenjene, razen če želiš da delno drsijo in malo razbremeniš sklopko. Pa LC8 ima hidravlično sklopko. Vsi modeli od 950 naprej. Duke 790 in Enduro 790 niso LC8, so paralel twin motorji. LC8 so V twin motorji.

Zakaj je tako sem žal pozabil vem pa, da sem o tem bral.

Oznaka pa strogo gledano nima nobene veze z postavitvijo valjev kljub temu, da so do sedaj bili vsi LC8 V twin. Je pa novi 790 agregat kot sem že napisal LC8c kjer "c" pomeni compact.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, Nightmare pravi:

Zakaj je tako sem žal pozabil vem pa, da sem o tem bral.

Oznaka pa strogo gledano nima nobene veze z postavitvijo valjev kljub temu, da so do sedaj bili vsi LC8 V twin. Je pa novi 790 agregat kot sem že napisal LC8c kjer "c" pomeni compact.

 

Lp, Samo

Možno da ga tako imenujejo, ampak je konstrukcijsko čisto drugačen. Pa definitivno nanj brez večjih sprememb ne moreš namestit hidravličnega cilindra in potisne šipke za sklopko. Če je izvedena na zajlo potem je po navadi v pokrovu sklopke ekscenter, ki povleče potisni ležaj in razbremeni lamele ( stisne vzmeti), pri hidravliki pa imaš cilinder na drugi polovici motorja in preko šipke potiska na potisni ležaj. Nekateri motorji imajo samo eno kroglico v deljeni šipki namesto pravega potisnega ležaja. Zakaj se je KTM pri 790 ki tako odločil ne vem, definitivno pa je faktor tudi proizvodna cena. No pri prodajni tega ni za opazit.

pred 4 minutami, Snecer pravi:

hudo rejseri so tu gor, brez dvoma

Ja ne vem no, jaz nisem. Kljub temu se med drevesi peljem hitreje s pomarančo kot ti z versačejem po AC.

Popravljeno . Popravil IZTOK
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!