Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

potrebuje občasno odzračitev, sicer nič posebnega, ampak vseeno jo moraš, sploh poleti v vročini zna biti zadeva zlo moteča, ko ti na kaki furi postopoma zmanjkuje ročice (in to je baje normalno, oziroma ni nič narobe s sistemom). Tak da KTM hidravlika me ne prepriča. simpl je včasih ta bul da best.

Jaz delam svašta s sklopko in edinkrat ko mi je hidravlika odpovedala... je bila krivec za to malo odtegnjena lajtnga pri master cilindru, ki je počasi spljuvala olje ven. Napaka je bila kombinacija 2T tresljajev in nič kaj nedolžnega padca. Vsekakor je to ena stvar več, ki jo prekontroliram od takrat naprej drugih težav s tem nisem mel. Pa se sklopka po potrebi precej zlorabi.

Bremze so tudi hidravlične. In spadajo med zelo zanesljive sisteme... nihče jih ne predeluje na zajlo, ker bi naj bilo to bolj ziher. Se tud pri bremzi zgodi da kako tesnilo al pa batek reče adijo. Sej lahko nabijamo o tem v nedogled, sam osnovna linija je jasna. Na mopedu za toliko denarja je iti cca 20 nazaj malo grda. V garaži mam 15 let starega 640 Adventure... z Magura hidravliko na sklopki. Ni mi logično, res ne. Ajde da bi hteli težo prihranit... sam to očitno ni bil cilj ?

Pa takole sproti... menda tudi sklopke na kabl niso ostale v lepem spominu lastnikov starejših KTM-ov :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 36 minutami, Kmet2 pravi:

A sem kje napisal , da je slabša ??

obrni moje vprašanje za 180 stopinj :P

pa ne besedila.

A je hidravlika res toliko boljša...........

pred 28 minutami, IZTOK pravi:

Ne pusti se fopat. To ni normalno. Zavora je kriticen varnostni sistem, ce je to normalno ( se pojavlja masovno ) potem gre za serijsko napako in BI MORAL SLEDITI VPOKLIC. A na avtu ti tudi vmes postane zavorni pedal malo mehek in je to normalno? To je kvecjemu normalno pri jodlarjih ki so nekoc pili antifriz namesto vina, to pusti posledice :D

ni govora o zavorah, o sklopki hidravliki, in večini lastnikov GTjev se sčasoma (cca 5-10 jurjev) pojavi zaradi vročine itd (hidravlika ima zavorno olje 5.1) in hidroskopičnosti kak mali mehurčič zraka, ki ga spustiš vn, pa je spet vse ok

pred 9 minutami, jskrablin pravi:

Pa takole sproti... menda tudi sklopke na kabl niso ostale v lepem spominu lastnikov starejših KTM-ov :D

Pa takole sproti... menda tudi sklopke na hidravliko niso ostale v lepem spominu lastnikov starejših KTM-ov :D

Isto...ne..saj vemo, menjave cilindrov itd...

 

Aja po domače za vse, v bistvu ne vidim bistvenih razlik med enim in drugim sistemom. Tako, prej ko se kdo ukrega. :ras: Mam eno, mam drugo, sem vozil eno in drugo ,zlo različne motorje, pa dela zajla enako mehko kot najmehkejše hidravlike in mi je dobesedno isti qurtz kaj ma moped.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

obrni vprašanje za 180 stopinj :P

pa ne besedila.

A je hidravlika res toliko boljša...........

ni govora o zavorah, o sklopki hidravliki

Sem imel v mislih sklopko in pomotoma napisal zavora. Ni normalno, tudi za sklopko ne. Saj deluje enako kot zavora pa tam ne prihaja not zrak. Ce se to dogaja konstantno vec lastnikom gre za konstrukcijsko napako. Famozni Brembo. Malo poguglaj za zadnjo Brembo zavoro na Ducati Multistrada pred 2013 in Aprilia 1100 V4 Tuono. Ti so zadnjo bremzo odzracevali na vsakih 2000 km. Po menjavi master cilindra ( nov tip ) pa je bilo ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, jskrablin pravi:

Jaz delam svašta s sklopko in edinkrat ko mi je hidravlika odpovedala... je bila krivec za to malo odtegnjena lajtnga pri master cilindru, ki je počasi spljuvala olje ven. Napaka je bila kombinacija 2T tresljajev in nič kaj nedolžnega padca. Vsekakor je to ena stvar več, ki jo prekontroliram od takrat naprej drugih težav s tem nisem mel. Pa se sklopka po potrebi precej zlorabi.

Bremze so tudi hidravlične. In spadajo med zelo zanesljive sisteme... nihče jih ne predeluje na zajlo, ker bi naj bilo to bolj ziher. Se tud pri bremzi zgodi da kako tesnilo al pa batek reče adijo. Sej lahko nabijamo o tem v nedogled, sam osnovna linija je jasna. Na mopedu za toliko denarja je iti cca 20 nazaj malo grda. V garaži mam 15 let starega 640 Adventure... z Magura hidravliko na sklopki. Ni mi logično, res ne. Ajde da bi hteli težo prihranit... sam to očitno ni bil cilj ?

Pa takole sproti... menda tudi sklopke na kabl niso ostale v lepem spominu lastnikov starejših KTM-ov :D

ko pokne hidravlika na terenu si končal, zajlo pa se še vedno da nekak zrihtat

že vedo, zakaj je spet zajla :) so hoteli narediti motor za vozit

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@jskrablin si imel prav, res so dali kuplo na zajlo. Svasta. Meni osebno to v celotu spremeni pogled na ta moped.

KTM 790 Adventure Specs (Standard and R Model)

ENGINE TYPE: 2-cylinder, 4-stroke, DOHC Parallel twin
DISPLACEMENT: 799 cc
BORE / STROKE: 88 / 65.7 mm
POWER: 95 hp (70 kW) @ 8,000 rpm
TORQUE: 64.9 ft-lbs (88 Nm) @ 6,600 rpm
COMPRESSION RATIO: 12.7:1
STARTER / BATTERY: Electric /12V 10Ah
TRANSMISSION: 6 gears
FUEL SYSTEM: DKK Dell’Orto (Throttle body 46 mm)
CONTROL: 8 V / DOHC
LUBRICATION: Pressure lubrication with 2 oil pumps
ENGINE OIL: Motorex, Power Synth SAE 10W-50
PRIMARY DRIVE: 39:75
FINAL DRIVE: 16:45
COOLING: Liquid cooled with water/oil heat exchanger
CLUTCH: Cable operated PASC™ Slipper clutch
IGNITION / ENGINE MANAGEMENT: Bosch EMS with RBW
TRACTION CONTROL: MTC (3-mode, disengageable, rally mode*)
FRAME: Chromium-molybdenum-steel frame using the engine as stressed element, powder coated
SUBFRAME: Chromium-molybdenum-steel trellis, powder coated
HANDLEBAR: Aluminum, tapered, Ø 28 / 22 mm
FRONT SUSPENSION: Standard WP-USD Ø 43 mm; R Model WP-USD Ø 48 mm
REAR SUSPENSION: Standard WP shock absorber; R Model WP PDS shock absorber
SUSPENSION TRAVEL FRONT/REAR: Standard 7.9″/7.9″ (200/200 mm); R Model 9.5″/9.5″ (240/240 mm)
FRONT BRAKE: 2 × radially mounted 4 piston caliper, brake disc Ø 320 mm
REAR BRAKE: 2 piston floating caliper, brake disc Ø 260 mm
ABS: Bosch 9.1 MP (incl. Cornering-ABS and offroad mode, disengageable)
WHEELS FRONT/REAR: Spoked wheels with aluminum rims, 2.50 × 21″; 4.50 × 18″
TIRES FRONT/REAR: 90/90-21″; 150/70-18″
CHAIN: X-Ring 5/8 × 1/4″
SILENCER: Stainless steel primary and secondary silencer
STEERING HEAD ANGLE: Standard 64.1°; R Model 63.7°
TRAIL: Standard 107.8 mm; R Model 110.4 mm
WHEEL BASE: Standard 1,509 mm; R Model 1,528 mm
GROUND CLEARANCE: Standard 9.2″ (233 mm); R Model 10.4″ (263 mm)
SEAT HEIGHT: Standard 32.7″/33.5″ (830/850 mm); R Model 34.6″ (880 mm)
FUEL TANK CAPACITY: approx. 5.3 gallons (20 liters)
DRY WEIGHT: approx. 417 lbs (189 kg)
SERVICE INTERVALS: 9,320 miles (15,000 km)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda prenašajo izkušnje iz Dakarja...kaj je na tistih 450 motorjih? Če je tam hidravlika, potem je to res čudno...:hmm:

...ja, na KTM 450 Rally je hidravlična sklopka

Popravljeno . Popravil vandrovec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, DAMI34 said:

Z900 ima drsno sklopko, Z900 ima zajlo, SX ima zajlo (110.000km bp) obe mehki ko putr, bolj kot hidravlika na mojem KTM katera:

potrebuje občasno odzračitev, sicer nič posebnega, ampak vseeno jo moraš, sploh poleti v vročini zna biti zadeva zlo moteča, ko ti na kaki furi postopoma zmanjkuje ročice (in to je baje normalno, oziroma ni nič narobe s sistemom). Tak da KTM hidravlika me ne prepriča. simpl je včasih ta bul da best.

KTM se ti kar ponavla? Ne počutim se tako starga, da lahk to rečem, ampak, u 22letih uporabe hidravlične sklopke, na Kawasakijih, Hondi in Apriliji, nism mel nit enga zapleta s sistemom. Nit enkat ni blo treba odzračevat, al karkoli rihtat. Prodej ta samoprekucna oranžna jajca in kupi motor, al pa vsaj H2SX

 

 

Pa še mal resnosti, Po moje, je ćist isti kurc, a je na zajlo, al je na hidravliko. V motoGP imajo na hidravliko vsi, razn Honde, ki pa zmaguke prvenstva. Na hidravliki se da razmerja med vzvodi štimat brez problemov s prostorom, to pa jez vidim kot edino prednost. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, IZTOK pravi:

Sem imel v mislih sklopko in pomotoma napisal zavora. Ni normalno, tudi za sklopko ne. Saj deluje enako kot zavora pa tam ne prihaja not zrak. Ce se to dogaja konstantno vec lastnikom gre za konstrukcijsko napako. Famozni Brembo. Malo poguglaj za zadnjo Brembo zavoro na Ducati Multistrada pred 2013 in Aprilia 1100 V4 Tuono. Ti so zadnjo bremzo odzracevali na vsakih 2000 km. Po menjavi master cilindra ( nov tip ) pa je bilo ok.

Ti verjamem, vendar sklopka ni enako zavora. V hidravlično sklopko se lahko polulam pa bo delalo, tekočina poriva bat in to je to. In ravno zato ker je normalno (jebiga pojav, ki ga nihče ne bo priznal) ne vidim bistvenih prednosti proti zajli, katera je v zadnjih časih čisto normalna in mehka pri delovanju preverjeno (tudi od lastnikov supersofisticiranih mopedov, ki imajo nadvse mehko sklopko a jim kurčev moped žre štrom..ne bom omenil Kmeta)

Verjamem ti da si mojster okrog mehanike,  aq ti verjemi meni, da mi je jasno kdaj se bo nekomu dalu odpravljat napake in kdaj ne. V primeru sklopke GTja se KTMu ne bo dalo odpravljati napake verjemi.

ps. zavore so ok, nobenih problemov 

Torej, da se vrnem na 790.

Zajla in dobra sklopka= ne vidim nobenega problema

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Kugelschreiber pravi:

1. KTM se ti kar ponavla? Ne počutim se tako starga, da lahk to rečem, ampak, u 22letih uporabe hidravlične sklopke, na Kawasakijih, Hondi in Apriliji, nism mel nit enga zapleta s sistemom. Nit enkat ni blo treba odzračevat, al karkoli rihtat. Prodej ta samoprekucna oranžna jajca in kupi motor, al pa vsaj H2SX

 

 

2. Pa še mal resnosti, Po moje, je ćist isti kurc, a je na zajlo, al je na hidravliko. V motoGP imajo na hidravliko vsi, razn Honde, ki pa zmaguke prvenstva. Na hidravliki se da razmerja med vzvodi štimat brez problemov s prostorom, to pa jez vidim kot edino prednost. 

točka 2

pa to pišem. Jaz se z vehementnim superduper GTjem ne počutim nič bolje, nič bolj vredno in tudi nič boljše delovanje, kot se na kurčevem Kaoswakiju za 8 jurjev. Sklopka odvaja in to je to.

Pa tudi fame ne delam, če moram odzračit. Kjluč 10 , spustiš ven "air bubble" zapreš, problem rešen :P

Sam prosim, ne mi nabijat, (velja za vse) da vam ga hidravlika vleče z usti, zajla pa sama drka z roko.

Večini moškim bo zadeva jasna.

ps. točka 1

ne bom ali pa bom menjal za novega

te drobnarije mi ne ustvarjajo problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

Ti verjamem, vendar sklopka ni enako zavora. V hidravlično sklopko se lahko polulam pa bo delalo, tekočina poriva bat in to je to. In ravno zato ker je normalno (jebiga pojav, ki ga nihče ne bo priznal) ne vidim bistvenih prednosti proti zajli, katera je v zadnjih časih čisto normalna in mehka pri delovanju preverjeno (tudi od lastnikov supersofisticiranih mopedov, ki imajo nadvse mehko sklopko a jim kurčev moped žre štrom..ne bom omenil Kmeta)

Verjamem ti da si mojster okrog mehanike,  aq ti verjemi meni, da mi je jasno kdaj se bo nekomu dalu odpravljat napake in kdaj ne. V primeru sklopke GTja se KTMu ne bo dalo odpravljati napake verjemi.

ps. zavore so ok, nobenih problemov 

Torej, da se vrnem na 790.

Zajla in dobra sklopka= ne vidim nobenega problema

 

 

Ja, se strinjam, deluje tudi na zajlo. Hidravlika pa ti da odločilno prednost - mehkobo. Nobena zajla ne dela tako mehko. Tako imaš boljši občutek, pa manj prsti bolijo če voziš dolgo turo. Jaz sem za hidravliko :naughty: Pa še ena stvar, v zajlo ti s časom vedno pride nesnaga, pa zajle so toge in se drgnejo kje ob okvir in s časom preribajo.

Mene res čudi, da so šparali na tem sklopu. Na vseh tekmovalnih enduro motorjih, kjer je teža med najpomembnejšimi faktorji je hidravlika. Pa tam sklopko uporabljaš samo za moduliranje moči, za menjavanje sploh ne. Čudno res, glede na vso ostalo hi tec kramo v 790-ki. Ni odločilen faktor, je pa črna pika, vsaj iz mojega stališča gledano. Je tako, kot če kupiš super duper opremljen avto z vsemi navlakami pa imaš stekla na hebel :blush:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ocitno generalno manjka tehnicnih dejstev okoli prepucavnaja zaradi “oslove sence” bom poskusal nastet par dejstev, oz. plusov in minusev zajle in hidravlike…

 

Zajla: 

+

Edini resen plus zajle je, da je bistveno cenejsa varianta za proizvajalca motocikla. Skoraj omembe nevreden je morda tudi benifit, da za vzdrzevanje zajle uporabnik ne potrebuje nekega resnega tehnicnega predznanja.

-

Docim zajlinih minusev je kar precej. Ker tece po Bowdenovem kablu, se z dolzino in zavoji povecuje trenje, kar posledicno poveca uporabo vecje moci uporabnika na rocici. Potrebuje kar precej vzdrzevanja v primerjavi s hidravliko. Potrebno jo je mazat, ker je zadeva obcutljiva na trenje in rjavenje. Potrebno jo je nastavljat, ker zajla ne zna sama od sebe kompezirat obrabo sklopke.

 

Hidravlika:

+

Mazanja in nastavljanja ni, ker, dokler je olje v sistemu je sistem samonastavljiv ne glede na obrabo sklopkinega drobovja. Podajanje moci je generalno bolj enakomerno in mehkejse od doziranja preko zajle. Je pa res, da je tudi odvisno od motorja do motorja kaksno stevilo vzmeti in trdoto le teh ima sklopka. Naceloma hidravlicni cilindri  (master/slave) ojacajo moc katera je bila uporabljena za stisk rocice.

_

Drazja varianta od zajle - za proizvajalca

 

PS: razlika v tezi med sistemoma mogoce ni zanemarjiva edino v GP-ju in podobnih veselicah

IMHO

:smoke:

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, DAMI34 said:

 

Aja po domače za vse, v bistvu ne vidim bistvenih razlik med enim in drugim sistemom. Tako, prej ko se kdo ukrega. :ras: Mam eno, mam drugo, sem vozil eno in drugo ,zlo različne motorje, pa dela zajla enako mehko kot najmehkejše hidravlike in mi je dobesedno isti qurtz kaj ma moped.

 

 Se strinjam.

 Edina stvar, ki je meni res boljsa pri hidravliki je ta, da ni vazno kako nastavis sklopko, je rocica enako oddaljena od krmila... Pri zajli pa rocica leze naprej/nazaj, odvisno od nastavitve... pa rocica lahko mal plese ucasih, ali ima nekaj praznega hoda... Je pa to malenkost. Zajla je lazja, ce je rec pametno narejena in  ne strli spodaj vzvod, je bolj skrita v agregatu in manj fase ce ubrises u kaksen soder its. Na Duku je slo tesnilo v pumpici, in sem ostal brez olja... Se je dalo priti domov,  ampak je blo treba servisirat zadevo... Nekdo je rekel da je imel samo en problem, pa se to kombinacija tresljajev in padca/padcev... No zajla bi mogoce bila potem boljsa resitev? Torej, povedal sem ze zakaj mi je hidravlika boljs vsec. Se bo pa moj motor popolnoma isto peljal z zajlo ali hidravliko. Vse tisto kar mi je vsec na njem, da vztrajam ze 100k+, nima veze z zajlo ali ne na sklopki. In tudi 790 bo ostal vrhunski motor, pa ceprav ima zajlo. Na Pikespeak je bil tretji, takoj za Multistrado in Superdukom, pa pred precej dobrimi stroji... Ne verjamem pa, da bi bil kaj boljsi z hidravliko. Tud sofer, ki je prej dirkal z Superdukom, se ni nic pritozeval... Za do Vikija, je pa to vrjetno  zelo pomembno, ker tam se pa gleda kaj kdo ima!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko bo kdo potisnil poceni mopedovo sklopko od budget karjole Z900, potem naj mi hvali benefit KTMove super mehke hidravlične sklopke, do takrat me pa nihče ne prepriča o vesoljskih lastnostih le te.(ker fizično ni čutiti razlike)

Upam samo da ne bo kdo začel še s prednostimi EURO4 motorjev :P

 Sedaj pa če špekuliram DUKe 790 je budget moped. Po nekaterih izjavah trgovcev, se že sedaj bojijo vpoklicev oziroma jih je strah dejstva da je Europejec naredil moped, ki mora biti spod 10k€ in je konkurenca đapanezerjem.

Najbrž se linija "fill rouge" nadaljuje tudi pri adventure modelu....predpostavljam.

In spet, to je samo moje mišlenje, dopuščam ostalim, da imajo občutek da vozijo "space shuttle" ker ima moped EU blagovno znamko..jaz sem vesel za njih.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DAMI34 said:

ko bo kdo potisnil poceni mopedovo sklopko od budget karjole Z900, potem naj mi hvali benefit KTMove super mehke hidravlične sklopke, do takrat me pa nihče ne prepriča o vesoljskih lastnostih le te.(ker fizično ni čititi razlike)

Upam samo da ne bo kdo začel še s prednostimi EURO4 motorjev :P

 Sedaj pa če špekuliram DUKe 790 je budget moped. Po nekaterih izjavah trgovcev, se že sedaj bojijo vpoklicev oziroamo jih je strah dejstva da je Europejec naredil moped, ki mora biti spod 10k€ in konkurenca đapanezerjem.

Najbrž se linija "fill rouge" nadaljuje tudi pri adventure modelu....predpostavljam.

In spet, to je samo moje mišlenje, dopuščam ostalim, da imajo občutek da vozijo "space shuttle" ker ima moped EU blagovno znamko..jaz sem vesel za njih.

 

 

No bodi posten, mehka sklopka in ko sm preizkusil sklopko na KTM enduri, je bila super mehka, je zelo pomembno pri offroadu, ker tam skozi delas z sklopko. Na Futuri je sklopka trda ko kamen, ce bi se s tako moral peljati po terenu, bi mi roka proc padla  po parih minutah...

 

  Okoli dzpanezerjev... Veliko sem jih videl na lastne oci na vleki. Na mojih voznjah v sestih sedmih letih 5 krat. Osebno poznam 9 lastnikov dzapanezerjev ki so sli domov z avto vleko. Dva vec kot enkrat. Dzapanezer mehanik je reku, ko sem ga drazil: " delavnco mam polno, vecina jih nima rednega servisa"  Duke, kot "space shuttle" mi je naredil svoj delez problemov, domov sem pa prsu vedno! Razen enkrat, ko se je sesula sklopka starterja in je odbilo pickup... Znamka te sklopke je DENSO!  Tako de ne prevec govort okol tega...

 

 Aja, nobena vleka ni bila posledica padca... enaka fama kakor okol dzapanezerev je tud okol GSa ipd najvecji vpoklic v zgodovini so imeli. Ali pa Toyota, najboljsi avto. Preveri koliko smrti je potrjenih zarad napake. Vpoklici v miljonih (ja milijonijh) vozil... Hvala, bom mu kr fiata, ksn brisalc bo prec padu, ubil se pa ne bom... Dzapanezerji...

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, jvalant pravi:

No bodi posten, mehka sklopka in ko sm preizkusil sklopko na KTM enduri, je bila super mehka, je zelo pomembno pri offroadu, ker tam skozi delas z sklopko. Na Futuri je sklopka trda ko kamen, ce bi se s tako moral peljati po terenu, bi mi roka proc padla  po parih minutah...

 

  Okoli dzpanezerjev... Veliko sem jih videl na lastne oci na vleki. Na mojih voznjah v sestih sedmih letih 5 krat. Osebno poznam 9 lastnikov dzapanezerjev ki so sli domov z avto vleko. Dva vec kot enkrat. Dzapanezer mehanik je reku, ko sem ga drazil: " delavnco mam polno, vecina jih nima rednega servisa"  Duke, kot "space shuttle" mi je naredil svoj delez problemov, domov sem pa prsu vedno! Razen enkrat, ko se je sesula sklopka starterja in je odbilo pickup... Znamka te sklopke je DENSO!  Tako de ne prevec govort okol tega...

bom pošten, pa Kmet in še kdo drug je lahko tudi.

Z900 ima mehkejšo zajla sklopko kot ktm GT hidravlično.

Ampak a je to kako merilo? Niti ne, vsaj zame ne.

Z GTjevo sklopko se občasno "jebem, Zjevo pa ne. In tudi to ni merilo.

GT mi je jebački za vozit, Z pa niti ne dosti manj...in tudi to ni merilo, mar ne. Domov sem pa še vedno prišel. 1x celo z rešilcem :P

 

Tako da....BMK firma in znamka mopeda, sem pa vesel, če nekaterim pride ker imajo BMW ali kako drugo zlo prisrčno znamko in se zato počutijo da furajo vsaj 2kratnik neke druge blagovne znamke....mwahahaha

ps.790 duke, običan, mi je pa čisto prisrčen mali strojček. A bi ga mel raje kot z900? Not...mi je manj mopeda. Ima pa lično armaturko in dokaj zmogljiv agregat. Mi pa vseeno nekaj manjka med nogami. (ko ga zajaham itak)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, DAMI34 said:

bom pošten, pa Kmet in še kdo drug je lahko tudi.

Z900 ima mehkejšo zajla sklopko kot ktm GT hidravlično.

 

ps.790 duke, običan, mi je pa čisto prisrčen mali strojček. A bi ga mel raje kot z900? Not...mi je manj mopeda. Ima pa lično armaturko in dokaj zmogljiv agregat. Mi pa vseeno nekaj manjka med nogami. (ko ga zajaham itak)

 

  Meni je merilo kako dela, za izvedbo mn je pa cist useen... Kr sm se vozil z CBRko, mi je bla sklopka cisto vsec, ali bolje, nic nisem opazil, da bi blo kaj naraobe.

 

 

Tocno zato sm kupu SM990... Duke 790 je ocitno fajn stroj... Oni je pa bl "za dedce". in mi je precej usec Je pa res, da 790 pa nisem peljal, hvalijo ga precej. Zato ne bom rekel, da ga sigurno ne bi imel raje kot 990, ker ne vem kako se pelje.... Mogoce bi se pa hitro navadil na manjse mere... Aja,  bmk kaksno sklopko ma ;)

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 minutes ago, DAMI34 said:

DUKe 790 je budget moped.......Europejec naredil moped,

 

Ja pa ja. A ga delajo u avstriji? Singlce za asfalt so bajaj. Dvomim, zelo dvomim, de bo to delano v EU. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Kugelschreiber pravi:

 

Ja pa ja. A ga delajo u avstriji? 

zrd mene lahko na Tajvanu :P

Lastnik je KTM.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Kugelschreiber said:

 

Ja pa ja. A ga delajo u avstriji? 

Eden najslabsih filmov sploh, ima zelo dober citat: "Ehh, Russian high technology, American high technology, its all made in Taiwan!"  Sej ni vazno kje delajo Duka,  vazno je kdo ga je skonstriral in kaksna je kvaliteta kontrole...

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Ti verjamem, vendar sklopka ni enako zavora. V hidravlično sklopko se lahko polulam pa bo delalo, tekočina poriva bat in to je to. In ravno zato ker je normalno (jebiga pojav, ki ga nihče ne bo priznal) ne vidim bistvenih prednosti proti zajli, katera je v zadnjih časih čisto normalna in mehka pri delovanju preverjeno (tudi od lastnikov supersofisticiranih mopedov, ki imajo nadvse mehko sklopko a jim kurčev moped žre štrom..ne bom omenil Kmeta)

Verjamem ti da si mojster okrog mehanike,  aq ti verjemi meni, da mi je jasno kdaj se bo nekomu dalu odpravljat napake in kdaj ne. V primeru sklopke GTja se KTMu ne bo dalo odpravljati napake verjemi.

ps. zavore so ok, nobenih problemov 

Torej, da se vrnem na 790.

Zajla in dobra sklopka= ne vidim nobenega problema

 

 

Če že ne omenjaš Kmeta:naughty: on je z vsakim mopedom prišel domov brez nekih save mode itd ......

Supersofisticiran moped imaš lahko samo ti, jaz imam čist navadnega 1190 ADV in skoraj nikoli ne omenjam supersofisticiranoh sistemov, kot jih ti o svojem .....da ne omenjam Dami34:jezik:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, Kmet2 said:

Če že ne omenjaš Kmeta:naughty: on je z vsakim mopedom prišel domov brez nekih save mode itd ......

Supersofisticiran moped imaš lahko samo ti, jaz imam čist navadnega 1190 ADV in skoraj nikoli ne omenjam supersofisticiranoh sistemov, kot jih ti o svojem .....da ne omenjam Dami34:jezik:

 Moj je tud supersofisticitran! 4 lucke ima na armaturki! Pa pipco na tanku! :P

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, jvalant pravi:

 Moj je tud supersofisticitran! 4 lucke ima na armaturki! Pa pipco na tanku! :P

Prodej se tiste 4 lučke? in si kupi na zajlo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Kmet2 said:

Prodej se tiste 4 lučke? in si kupi na zajlo?

 Nene, bo kr pr bajti ostal... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, jvalant said:

Eden najslabsih filmov sploh, ima zelo dober citat: "Ehh, Russian high technology, American high technology, its all made in Taiwan!"  Sej ni vazno kje delajo Duka,  vazno je kdo ga je skonstriral in kaksna je kvaliteta kontrole...

 

Ce ga sestavla kitajc, tajvanc, malezijec, dosezt cno japanezerja (tud narjenga Izven japonske) ne sme bit noben problem, in se vpoklicov nimajo kej bat. Zal, pa to ni vec  premium EU izdelek. Je azijski built-to-budget produkt, EU blagovne znamke. Sej bmw pocne isto. Ta plebejske delajo azjati, premium pa u minkenu, balkanci, turki in ostali migranti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!