Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

pred 2 minutami, jskrablin pravi:

+20 litrov goriva in je težji od T700. Niso resni.

204 kile s polnim tankom. Bencin ma po wikipediji 0,75 g/cm3 pri 15 °C.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, Janezs said:

204 kile s polnim tankom. Bencin ma po wikipediji 0,75 g/cm3 pri 15 °C.

 

Ce so v teh sumi se vse ostale tekocine je tole fucking avion za novo Yamaho T7.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Janezs pravi:

204 kile s polnim tankom. Bencin ma po wikipediji 0,75 g/cm3 pri 15 °C.

Pol sta na istem s težo. Primerjava osnovnega modela s T700 ker 'T700R' pač ne obstaja. Več moči, kar me sploh ne gane - izven asfalta je itak ne moreš spravit na podlago. Hodi vzmetenja - identični (T700 v rahli prednosti spredaj). Ground clearance ima Yama boljši za 7mm. Pa tudi višji sedež, kar je meni ok, komu drugemu pa niti ne.

KTM mora biti boljši v razporeditvi teže, T700 bo top heavy sploh s polnim keslom. 4 litre bencina več je soliden plus. Ima OEM steering damper, pa seveda elektronskih pomagal bo celega fuka. Tale elektronika je tako tako... kolker za koga. Po odpovedi ABS enote na 690 in s tem povezanih stroških (pa sem dobil res poceni nadomestni del) nisem zelo navdušen na kupom fancy kratic. Vzmetenje bo out of the box vseeno verjetno boljše od Yamahe, tam je kr za pričakovat pogo stick emulacijo.

Vse to seveda glede na spletne podatke in trenuten navdih. Bo treba oboje pelat... pol bo bolj jasno. Enkrat, ko, če.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Kmet2 pravi:

Popizditis s temi cenami ....:? 

Pa še zakreditis poleg. Niso resni če bojo s takimi ven hodli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, vidis, to je stvar okusa. Meni pa je vsec, zgleda kot jezen srsen. Bomo videli, koliko bo stal Adventure R model. Nekaj so napovedovali, da bo zaradi bolj kompleksnega okvirja in boljsega vzmetenja precej drazji od Duka. Definitivno pa bodo morali ponudit neke kufre, ker trenutno je samo top case pa se ta v mehki izvedbi plus neka torba. Ni ne tank torbe, ne stranskih torb ali kufrov. Jaz bom rekel tako, ce bo bistveno vec kot 13 jurjev odpade, ce pa bo tu not pa zna bit moj naslednji motor. Zelo sem vesel, da je koncno nekdo ponudil potovalnik, ki ima spodobne offroad karakteristike. Pravi krizanec, dober za asfalt in teren. To je doslej manjkalo oziroma umrlo z odhodom KTM 950 / 990 in bivse afrike twin in stare tenerejke 750.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 58 minutami, ofc pravi:

Jaz sem vceraj govoril z Selesem, uradnega cenika se niso dobili. Ocitno pa skusajo nekateri unovcit vakuum in na hitro zasluzit. Vsaj upam, da je tako, drugace jaz tudi takoj obupam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, IZTOK pravi:

Eh, vidis, to je stvar okusa. Meni pa je vsec, zgleda kot jezen srsen. Bomo videli, koliko bo stal Adventure R model. Nekaj so napovedovali, da bo zaradi bolj kompleksnega okvirja in boljsega vzmetenja precej drazji od Duka. Definitivno pa bodo morali ponudit neke kufre, ker trenutno je samo top case pa se ta v mehki izvedbi plus neka torba. Ni ne tank torbe, ne stranskih torb ali kufrov. Jaz bom rekel tako, ce bo bistveno vec kot 13 jurjev odpade, ce pa bo tu not pa zna bit moj naslednji motor. Zelo sem vesel, da je koncno nekdo ponudil potovalnik, ki ima spodobne offroad karakteristike. Pravi krizanec, dober za asfalt in teren. To je doslej manjkalo oziroma umrlo z odhodom KTM 950 / 990 in bivse afrike twin in stare tenerejke 750.

ko pogledaš izpuh, razumeš, zakaj stranskih kufrov ni ponudbi, ker si na 1.5m širine takoj :) to bo štrlelo ohoho

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, lukec said:

se govori t700 do 10jurčov,KTM 15jurčkov.....ma so šli u kurac z tem cenam

Do 2020 se lahko razburjamo in modrujemo o oslovi senci, ker je velika verjetnost, da je prej ne bo.

Kar se tice cene...po moje bo vec kot 10K EUR. Manj pa sigurno ne, ce se konkurenca suce nad 14K EUR.

 

IMHO

 

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Snecer pravi:

ko pogledaš izpuh, razumeš, zakaj stranskih kufrov ni ponudbi, ker si na 1.5m širine takoj :) to bo štrlelo ohoho

Ne se hecat. Ob predstavitvi je bil ta navadni opremljen z kufri. Morda se nimajo uradno odobrenih. Ce ne bo pa kaj od Turatecha ali koga drugega. Sicer za teren ze imam 60 l sadlebag in skupaj z topcase je vec kot dovolj. Tank torbo pa itak dobis za vsakim vogalom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, IZTOK pravi:

Eh, vidis, to je stvar okusa. Meni pa je vsec, zgleda kot jezen srsen. Bomo videli, koliko bo stal Adventure R model. Nekaj so napovedovali, da bo zaradi bolj kompleksnega okvirja in boljsega vzmetenja precej drazji od Duka. Definitivno pa bodo morali ponudit neke kufre, ker trenutno je samo top case pa se ta v mehki izvedbi plus neka torba. Ni ne tank torbe, ne stranskih torb ali kufrov. Jaz bom rekel tako, ce bo bistveno vec kot 13 jurjev odpade, ce pa bo tu not pa zna bit moj naslednji motor. Zelo sem vesel, da je koncno nekdo ponudil potovalnik, ki ima spodobne offroad karakteristike. Pravi krizanec, dober za asfalt in teren. To je doslej manjkalo oziroma umrlo z odhodom KTM 950 / 990 in bivse afrike twin in stare tenerejke 750.

Vsi ti motorji so za resen teren pretežki , imel 990ADV , peljal AT , edino s tenerejko nisem imel opravka .....je pa res ,da nimam znanja iz off road , vem pa od tam kamor sem se zapičil s temi motorji , pa nisem ravno švoh , je to en samo mantranje  tehnike in voznika. 

Fajn motorji za težke razdrapane makedame , lažji off road itd in super tudi na cesti. 

Da bo motor malo nad 10k€ so samo pobožne želje  .

Cena bo sigurno okrog 13k€ in več , odvisno od opreme.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, MiNa pravi:

Wartungsintervalle 15.000 km oder 12 Monate 

Tole mi je všeč....

nenavaden je bolj podatek 12 Monate :) to pa nisem vedel, da so takšni materiali po novem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Materiali bi zdržal, sam bi serviserji propadl, potem te pa vabijo na 12 mesecev :devil:.

Pri vseh "Onboard računalnikih" in lučkah, ki se lahko prižgejo je žal tako.

Ne samo nakupna cena narašča tudi TCO.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, MiNa pravi:

Materiali bi zdržal, sam bi serviserji propadl, potem te pa vabijo na 12 mesecev :devil:.

790 je mislim da nov agregat, vrstni dvovaljnik, to ne znajo delat, možno, da so od začetka bolj previdno, da vidijo, kako se kopija obnaša

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, MiNa pravi:

Glede na trenutno stanje bi delal 2 servisa na leto. (letos sem tri).

tenerejka 700 pa bi bila zate al pa tudi ne :) če jo sploh rabiš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!