Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


Kmet2
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

46 minutes ago, DAMI34 said:

Po domače 790 nima za burek proti z900, ampak to je nebistven podatek, tudi v primerjavi s 1050 ali 1090 mam raje z900. In spet nebistven podatek. Agregat jih vedno naserje pri Zju. Pa tudi to ni bistvo če hočeš moped za 2 osebi, pa mal več šuškov odkartat.

 

Od kje tako prepričanje?

Res, da je nekoliko podhranjen v primerjavi z Zjem ampak 30kg razlike med modeloma tudi ni zanemarljivo.

Verjamem pa da si od semaforja do semaforja z Zjem hitrejši kot z 790.

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Nightmare pravi:

Od kje tako prepričanje?

Res, da je nekoliko podhranjen v primerjavi z Zjem ampak 30kg razlike med modeloma tudi ni zanemarljivo.

Verjamem pa da si od semaforja do semaforja z Zjem hitrejši kot z 790.

 

 

Lp, Samo

pri Zju lahko voziš "nonstop" v 6., ne rabi hidravlične sklopke

  • Haha 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče agregata ima Z 948 za podobno ceno 2 cilindra pa nekaj ccm več.

Pa še zavorne čeljusti ima, ki ne izgledajo tako kot bi bile ulite v livarni, ki izdeluje cestne pokrove.  ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Po domače 790 nima za burek proti z900, ampak to je nebistven podatek, tudi v primerjavi s 1050 ali 1090 mam raje z900. In spet nebistven podatek. Agregat jih vedno naserje pri Zju. Pa tudi to ni bistvo če hočeš moped za 2 osebi, pa mal več šuškov odkartat.

Mam Gtja in qurac se mi ni podaljšal zarad tega. Očitno bom moral na BMW presedlati.

Ktm je pa drgač fajn moped, k ma karakter, včasih še preveč. :)

 

 

 

De zaklučmo kakrsno koli polemiko. Vsi vemo, de je EDINI odgovor bmw r1250g/s. 

 

:lol1:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Nightmare pravi:

Od kje tako prepričanje?

Res, da je nekoliko podhranjen v primerjavi z Zjem ampak 30kg razlike med modeloma tudi ni zanemarljivo.

Verjamem pa da si od semaforja do semaforja z Zjem hitrejši kot z 790.

 

 

Lp, Samo

veš kaj pomeni irelavantno? Da je meni Z kul,  790 veliko manj, prav tako ostali modeli. Kar pa ni nujno da je komu drugemu isto. In ja Z ima fantastičen agregat, pred katerim se tudi MW aguste skrijejo.

Ciklistika na Zju pa tudi ni zanemarljiva, in je mnogo boljša od SXa. Ampak a sem povedal da Z ni za dva?

Torej večina primerjav je itak brezpredmetnih. Meni odgovarja več kot 100 konjičev, nekomu ne itd....

Smatram da je 790 odličen moped za to, kar mogoče nekdo išče in če je cena kar krepko pod 10 jurjev.

pred 59 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

 

De zaklučmo kakrsno koli polemiko. Vsi vemo, de je EDINI odgovor bmw r1250g/s. 

 

:lol1:

 

 

se bojim da se mi tudi tam ne bo podaljšal :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, brutal pravi:

Kar se tiče agregata ima Z 948 za podobno ceno 2 cilindra pa nekaj ccm več.

Pa še zavorne čeljusti ima, ki ne izgledajo tako kot bi bile ulite v livarni, ki izdeluje cestne pokrove.  ?

ne morš verjamit ampak zavore delujejo čisto normalno in odlično pa še dozirat se jih da z občutkom. Da ne govorim o tem da bodo naredile 50kkm in več , kar je 2 do 3x več od superdupersofiticiranihprefinjenih jebačkoblokirajočihintičapodaljašjočih EU proizvajalcev :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

ne morš verjamit ampak zavore delujejo čisto normalno in odlično pa še dozirat se jih da z občutkom. Da ne govorim o tem da bodo naredile 50kkm in več , kar je 2 do 3x več od superdupersofiticiranihprefinjenih jebačkoblokirajočihintičapodaljašjočih EU proizvajalcev :D

 

Pa sej to sem napisal. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 minutes ago, DAMI34 said:

veš kaj pomeni irelavantno? Da je meni Z kul 790 veliko manj, prav tako ostali modeli. Kar pa ni nujno da je komu drugemu isto. In ja Z ima fantastičen agregat, pred katerim se tudo MW aguste skrijejo.

Ciklistika na Zju pa tudi ni zanemarljiva, in je mnog boljša od SXa. Ampak a se povedal da Z ni za dva?

Torej večina primrerjav je itak brezpredmetnih. Meni odgovarja več kot 100 konjičev, nekomu ne itd....

Smatram da je 790 odličen moped za to, kar mogoče nekdo išče in če je cena kar krepko pod 10 jurjev.

 

 

No ja, ko se bere tvoje objave dobi človek občutek, da je samo tako in nikakor drugače. Torej agregat iz Z900 poseka vse KTMe razen GTja, zanimivo.

Priznam pa, da ti zavidam ker kot kaže imaš možnost testiranja praktično vseh motorjev na trgu, glede na to kako suveren si z vsemi primerjavami samih motorjev.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, brutal pravi:

Pa sej to sem napisal. ?

se opravičujem :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30 minutes ago, brutal said:

Kar se tiče agregata ima Z 948 za podobno ceno 2 cilindra pa nekaj ccm več

 

Ampak to je polemika, a je bolš bol grobo, al bol drobno mleta salama. Dvovaljniki so z razlogom dvovalni. Ko sm 2009ga, po več k 10 letih L4, kupil V2, sm mel celo sezono hude probleme s prilagajanjem.  Zdaj se mi zdi poprečn dvovalnik na cesti bolš izbira. Sploh, če moči ni v izobilju. 80kw L4 mi je kr malo bedn, V2 pa dokaj OK. 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Nightmare pravi:

No ja, ko se bere tvoje objave dobi človek občutek, da je samo tako in nikakor drugače. Torej agregat iz Z900 poseka vse KTMe razen GTja, zanimivo.

Priznam pa, da ti zavidam ker kot kaže imaš možnost testiranja praktično vseh motorjev na trgu, glede na to kako suveren si z vsemi primerjavami samih motorjev.

 

Lp, Samo

Še 1x začneš ti, da ti je Zjev agregat dooooooolgočasen, potem pa jaz povem moj point of view.

Izvleček: ti sam vozi kar voziš, pa uživaj in ne se sekirat, ker en in drugi sta kul, odvisno je samo ali boš zadel kar iščeš in kar ti odgovarja.

Če pa se resno spustim na agregate KTMjev:

1050 je lenuh, dolgočasen in rabi odstranitev ekologije, potem pa zacveti.

To je vsa umetnost, medtem ko Zjev ne rabi nobenih posegov pa je iskriv in hudo hudo uporaben.

Pa ne zato ker ga mam jaz (kupil sem ga čisto slučajno) in ne boš verjel, v mnogih pogledih mi je boljši kot SXov...ampak sedaj smo že zašli iz teme.

Če bi pa kdaj prebral moje primerjave KTM agregatov bi ugotovil da sem najbolj hvalil 1290 superadvenčerja s 160 konji :ras: torej daleč od tega kar jaz imam in vozim.

ps. vsaka mona lahko testira skoraj vsak moped, imaš razne "day" prezentacije, imaš folk, ki bp zamenja moped in imaš take kot si ti, ko te neka foušija grozno boli.

Vsak kurčev opis mopeda je samo subjektiven. Isto kot baba, enemu bo nora drugemu pa bljak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, DAMI34 said:

Še 1x začneš ti, da ti je Zjev agregat dooooooolgočasen, potem pa jaz povem moj point of view.

Izvleček: ti sam vozi kar voziš, pa uživaj in ne se sekirat, ker en in drugi sta kul, odvisno je samo ali boš zadel kar iščeš in kar ti odgovarja.

Če pa se resno spustim na agregate KTMjev:

1050 je lenuh, dolgočasen in rabi odstranitev ekologije, potem pa zacveti.

To je vsa umetnost, medtem ko Zjev ne rabi nobenih posegov pa je iskriv in hudo hudo uporaben.

 

Am... Sem šel prav brat svoje objave pa ne vem kje sem napisal, da je Zjev agregat dolgočasen ali ga kakorkoli drugače komentiral glede na to, da motorja nisem še niti videl v živo.

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, Kugelschreiber said:

 

Ni problem, ampak, zakaj  motokultivatorje uporablate v civil namene? 

 In zakaj bi to moralo zanimati tebe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, IZTOK pravi:

Odvisno kje. Ce gres po zaprtih ovinkih gorskih cest je po mojem 690 bolj zabaven, po bolj odprti in hitrejsi cesti oa 790. Je pa 690 seveda robat enocilindras.

Ves duke ima isto 690 masino....vsaj tak duke,ki ga lahko clovek iz izkusenj primerja...

Drugace se strinjam...sam 140 je fajn,ce se lohk peljes brez,da tresavico dobis..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, DAMI34 said:

 

1050 je lenuh, dolgočasen in rabi odstranitev ekologije, potem pa zacveti.

 

 

A kola zacveti? :D

Image result for rusting arches

 

 

sori folk, men se mal coofa. 17 dni se mi že vlečejo tabletke pa čajčki pa slao počutje.... Pa mal mi gre na smeh, ko berem dizertacije. A je mlaj blizu?

 

Drgač pa...KTM postavla rekorde v hitrem padanju cen. 

https://www.moto.it/moto-usate/ricerca?offer=&brand=ktm&brandacc=&model=ktm%2F790-duke&modelname=&version=&cat=&categoryacc=&condition_expl=&region=&province=&zipcode=&price_f=&price_t=&place=&place_rad=&longitude=&latitude=&disp_f=&disp_t=&pow_f=&pow_t=&weig_s=&weig_t=&electric=&emis_s=&strokes_s=&gear_s=&seat_s=&seat_t=&km_s=&km_t=&year_s=&year_t=&circuit=&crashed=&special=&photo=&tradein=&person=&newtype=&abs=&unpw=&sort=3_0&sortdir=&kw=&adref=&docs=&work=&rest=&pres=&asi=

 

 

 

Just now, jvalant said:

 In zakaj bi to moralo zanimati tebe?

Paaaa, radovedn sm. Precej zadev probam razumet. Včasih mi pač...ne rata. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Just now, sesir said:

Ves duke ima isto 690 masino....vsaj tak duke,ki ga lahko clovek iz izkusenj primerja...

Drugace se strinjam...sam 140 je fajn,ce se lohk peljes brez,da tresavico dobis..

Ubistvu ne. Do 2012 je bila ena izvedba 690 agregata, 2012-2015 druga in od 2016 dalje tretja. 

 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Nightmare pravi:

Ubistvu ne. Do 2012 je bila ena izvedba 690 agregata, 2012-2015 druga in od 2016 dalje tretja. 

 

 

Lp, Samo

In kateri ima 790 ki si jo ti omenil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Nightmare pravi:

Am... Sem šel prav brat svoje objave pa ne vem kje sem napisal, da je Zjev agregat dolgočasen ali ga kakorkoli drugače komentiral glede na to, da motorja nisem še niti videl v živo.

 

Lp, Samo

Se opravičujem, res je Kasteli je to zapisal, pa sem njemu citiral. potem pa začne padati z vseh strani in odgovorim kar odgovorim. Sori maj bed :D

ps...si pa potem nekaj komentiral v stilu, sam ti maš najboljše...mam qurac najboljše, mi pa odgovarja in to lahko komentiram

pred 7 minutami, Kugelschreiber pravi:

po dumače 1050 kubikov V2 in manj kot 100 faking kojnu po defoltu...ne pozabi da sem ga vozil prej in potem. In razlika je hudo očitna, ti bi znal tudi Kmet to povedati.

Da, še dodaten udarec je padanje cen :(

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 minutes ago, sesir said:

In kateri ima 790 ki si jo ti omenil?

790 je v prodaji od lani istočasno se še prodaja 690. To sta dva popolnoma drugačna motorja.

 

Lp, Samo

5 minutes ago, DAMI34 said:

 

ps...si pa potem nekaj komentiral v stilu, sam ti maš najboljše...mam qurac najboljše, mi pa odgovarja in to lahko komentiram

Tudi tega nisem napisal ampak ok. 

 

Lp, Samo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, sesir pravi:

Ves duke ima isto 690 masino....vsaj tak duke,ki ga lahko clovek iz izkusenj primerja...

Drugace se strinjam...sam 140 je fajn,ce se lohk peljes brez,da tresavico dobis..

Sploh ne trese tako grozno, ima kontrabalancirno gred. Še tekmovalni EXC 4T in celo 2T ne tresejo več, imajo enako gred vgrajeno. Je pa 790 vsestransko bolj uporaben kot 690 in bistveno modernejši kar se tiče elektronske podpore. Je bolj odvisno kaj želiš, če hočeš divjaka za izživljanje po ostrih zavojih ali pa malce bolj kultiviranega divjaka. Meni osebno bi 690-ka bolj sedla, ker pa sta oba neuporabna za moj namen uporabe ( dolge ture in potovanja ) in imam že EXC divjaka me v bistvu nobeden ne zanima. Ko bom zamenjal XT 1200 pa bom šel na nekaj malce lažjega, modra enduro 790, samo moram malo prebolet kuplo na zajlo :blush: Tenerejka 700 mi ne sede vizualno, pa tudi sicer bi želel malo bolj igriv agregat in boljše vzmetenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, IZTOK pravi:

Sploh ne trese tako grozno, ima kontrabalancirno gred. .

Napram SS mi blo bolano in ne vseč...na duke 690 je veliko manj treslajev na balanci kot na smr 690....

Mislim,da bo ta duke 790 prava stvar,saj je bil men za vozit star superduke 990 super...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, sesir said:

Napram SS mi blo bolano in ne vseč...na duke 690 je veliko manj treslajev na balanci kot na smr 690....

Mislim,da bo ta duke 790 prava stvar,saj je bil men za vozit star superduke 990 super...

Moraš vedeti, da pri KTMu 690 ne pomeni vedno 690 ccm. 

Duke je imel vedno modernejši in močnejši agregat kot SM in SMC.

Sem si malo osvežil spomin in gre nekako takole. 

Duke 690 3. generacije 2008-2010 (z dvojno lučjo) ima dejansko 654 ccm agregat

Duke 690 R 3. generacije 2010-2011 je končno dobil 690ccm agregat

Duke 690 4. in 5. generacije ima v navadni in R izvedbi 690ccm 5. generacija 2016 -> pa ima drugačno izvedbo glavo.

 

SMC je dobil 690ccm agregat z letom 2012 kar nakazuje dodan R v imenu (SMC R in ne SMR kateri obstaja v 450 in 990 verziji).

 

 

Lp, Samo

  • Hvala 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

Drgač pa...KTM postavla rekorde v hitrem padanju cen. 

Novi so fino precenjeni. Isto velja za tekmovalne offroad modele (pa ne samo od KTM-a). Konec leta bojo ovi Duki iz povezave meli par jurjev več na števcu in še kakega jurja dol v evrih. Novega kupovat je neumnost če ga nimaš namena vozit kar nekaj let. Ajde, novega iz zaloge 'starih' modelov se pogojno splača vzet, ker bi se ga dalo spogajat za ~ ene tolko kot so ovi iz linka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Po domače 790 nima za burek proti z900, ampak to je nebistven podatek, tudi v primerjavi s 1050 ali 1090 mam raje z900. In spet nebistven podatek. Agregat jih vedno naserje pri Zju. Pa tudi to ni bistvo če hočeš moped za 2 osebi, pa mal več šuškov odkartat.

Mam Gtja in qurac se mi ni podaljšal zarad tega. Očitno bom moral na BMW presedlati.

Ktm je pa drgač fajn moped, k ma karakter, včasih še preveč. :)

 

Odvisno kdo vozi ?

pred 3 urami, Snecer pravi:

pri Zju lahko voziš "nonstop" v 6., ne rabi hidravlične sklopke

Ampak to je res , men ima super agregat .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

veš kaj pomeni irelavantno? Da je meni Z kul,  790 veliko manj, prav tako ostali modeli. Kar pa ni nujno da je komu drugemu isto. In ja Z ima fantastičen agregat, pred katerim se tudi MW aguste skrijejo.

Ciklistika na Zju pa tudi ni zanemarljiva, in je mnogo boljša od SXa. Ampak a sem povedal da Z ni za dva?

Torej večina primerjav je itak brezpredmetnih. Meni odgovarja več kot 100 konjičev, nekomu ne itd....

Smatram da je 790 odličen moped za to, kar mogoče nekdo išče in če je cena kar krepko pod 10 jurjev.

se bojim da se mi tudi tam ne bo podaljšal :P

 

Tu se strinjam , tudi proti Tomosu se skrijejo , sej veš , mal dežka , pa sem že bil na avtovleki ?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!