Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, brutal pravi:

Najboljši nakup za svoj denar je po mojem mnenju V-strom 1000. Takoj za njem je AT (navadna ne adventure). Npr. 850 GS ga pa zmaga v najslabšem nakupu za svoj denar ( npr., da ima moped za 15 jurčkov spredaj vgrajene navadne Brembo dvobatne čeljusti je zame malo smešno).

Glede na napisano sklepam, da si preizkusil GS 850. Ali lahko napišeš še kaj več? Pa v ustrezno temo prosim.

  • Hvala 2
Objavljeno

Sem ga vozil in napisal, pa nekateri niso bili zadovoljni z mojim osebnim mnenjem.?

Objavljeno
pred 18 urami, Kmet2 pravi:

Po moje ja najboljši nakup KTM 1090 ima več kot vsi nasteti za konkurenčno ceno.

Drži, KTM-a 1090 sem pa res spregledal.

Objavljeno
pred 19 urami, Kmet2 pravi:

Če pa komentiraš samo iz zornega kota ekonomije, potem pa le dalje, bom čist tih.

At ,na mojo višino premala.

Po moje ja najboljši nakup KTM 1090 ima več kot vsi nasteti za konkurenčno ceno.

Vem da ni bilo meni namenjeno...a verjetno nisem edini, ki tako razmišlja.

Jest sm škrt, pa vse gledam skozi evre. Toliko kot je razlike v evrih, ni razlike v vožnji med vsemi naštetimi. Vsi našteti so zelooo dobri motorji! 

Cenovno je Honda najboljši nakup. Performance pa res KTM 1090. Je pa razlika v ceni med njima cca 2k€. Zame to ni malo, zato honda... in my case.

Drugače maš pa na voljo Africo Twin Adventure sports. Tista pa ni več "mala". Zelo malo je proizvajalcev motorjev, kateri delajo motocikle istih modelov za različno visoke voznike. 

Ampak zdej sm pa že res :topic:

Objavljeno
pred 6 minutami, skalar36 pravi:

Drugače maš pa na voljo Africo Twin Adventure sports. Tista pa ni več "mala". Zelo malo je proizvajalcev motorjev, kateri delajo motocikle istih modelov za različno visoke voznike. 

Adventure sports je, v nasprotju s pričakovanji, za dolgonoge voznike žal popolnoma neuporabna. Kolena ne grejo v za to namenjene vbokline...

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

Če bo tenere 700 pod 10k, bo to bestbuy.

 

Cene še nevem(o). Če bo res pod 10 k bo res best buy. Samo tako kot se Yamahe dražijo vsako leto. Recimo tracer...isti agregat že 5 let. Cena za mt 09 je bila cca 8500 eur.... nobenega napredka, malo zamenjava plastik... cena pa v nebo. Zato ne pričakujem cene pod 10 k... če bo sploh letos zapeljala na naše ceste...

 

pred 1 minuto, Joker pravi:

Adventure sports je, v nasprotju s pričakovanji, za dolgonoge voznike žal popolnoma neuporabna. Kolena ne grejo v za to namenjene vbokline...

Aha, to nisem vedel. 

Objavljeno
pred 7 minutami, skalar36 pravi:

Cene še nevem(o). Če bo res pod 10 k bo res best buy. Samo tako kot se Yamahe dražijo vsako leto. Recimo tracer...isti agregat že 5 let. Cena za mt 09 je bila cca 8500 eur.... nobenega napredka, malo zamenjava plastik... cena pa v nebo. Zato ne pričakujem cene pod 10 k... če bo sploh letos zapeljala na naše ceste...

 

Aha, to nisem vedel. 

ja, samo s tenere 700 boš dobil allrounderja, kar tracerka ni

jaz si ktma ne bi upal kupit :) africa pa je že pretežka in "premočna", za kar ni potrebe

Objavljeno
pred 2 minutami, Snecer pravi:

ja, samo s tenere 700 boš dobil allrounderja, kar tracerka ni

jaz si ktma ne bi upal kupit :) africa pa je že pretežka in "premočna", za kar ni potrebe

Haha, ta je pa dobra. ?

Objavljeno

Nakup motorja in vsesplošen čvek je v drugih temah.

Ostanimo tule pri:

KTM 790 ADVENTURE/DUKE

saj kaka primerjava me ne moti, ampak spet mešamo 100 motorjev, 100 želja, ki res niso povezane s temo.

Hvala

 

Objavljeno
pred 10 minutami, brutal pravi:

Haha, ta je pa dobra. ?

je ja, ko vidiš da na kakšnem makadamu in terenu uporabljaš 20-30% (spet smo tam, ko gostilna kupuje motor)

motorji so postali dandanes "premočni", podobno kot mobilni telefoni, zaradi česar npr. iphonu upada prodaja...

Ktm 790 ima kolko 100ps al kakega manj, teža kakšnih 210kg itd.

p.s.

poglej na dakar, tam so še 450ke prehitre

Objavljeno

Sem še malo pobrskal nekaj info okoli 790... sklopka na zajlo? Svašta no, hidravlika je na KTM-ih klasika že dolga leta... kaj mislijo s tem prišparat, ne vem. Sicer je sama sklopka zdrsna antihopping in če je vsaj tako dobra kot na 690 pol je super... Sam kabl no. Kot 30 let stari japanezerji.

Objavljeno
14 minutes ago, jskrablin said:

Sem še malo pobrskal nekaj info okoli 790... sklopka na zajlo? Svašta no, hidravlika je na KTM-ih klasika že dolga leta... kaj mislijo s tem prišparat, ne vem. Sicer je sama sklopka zdrsna antihopping in če je vsaj tako dobra kot na 690 pol je super... Sam kabl no. Kot 30 let stari japanezerji.

Kaj majo za prsparat? 1 master cilindr, 2xbanjo, 1,2m opletene cevi, 1slave cilinder, vzvod skoz mašino....gor je ročka s pocen bicikla, in zajla za 9 centov. 

 

Tole spodej, pa je sklopka z japanerja, letnik 1984. :hmm: prvic mam eu motor, pa nikol u lajfu nism mel zajle na kuplungi. 

 

 

39268ACE-7C4E-49F9-B333-98A6C76AFFC6.jpeg

Objavljeno

Sej se ne vozis samo offroad, tko da ni cist nic premocan.....

Objavljeno
pred 13 urami, jskrablin pravi:

Sem še malo pobrskal nekaj info okoli 790... sklopka na zajlo? Svašta no, hidravlika je na KTM-ih klasika že dolga leta... kaj mislijo s tem prišparat, ne vem. Sicer je sama sklopka zdrsna antihopping in če je vsaj tako dobra kot na 690 pol je super... Sam kabl no. Kot 30 let stari japanezerji.

od kar imam hidravlično sklopko vidim kake so prednosti sklopke na zajlo.

Zajla zmaga :D

 

Objavljeno
pred 14 urami, Kugelschreiber pravi:

Tole spodej, pa je sklopka z japanerja, letnik 1984. :hmm: prvic mam eu motor, pa nikol u lajfu nism mel zajle na kuplungi. 

Poglej malo dual sport modele...

pred eno uro, DAMI34 pravi:

Zajla zmaga :D 

Zajlo sem mel nazadnje na Tomosu. Na mopedu za 15k pa hvala lepa, naj bo kr hidravlika. Se govori da Magura dela na nadgradji... nečesa, kar na vseh ostalih (125 in več, za manjše nisem 100%) KTM-ih pride serijsko. Bruhaha.

Objavljeno
pred 14 urami, jskrablin pravi:

Sem še malo pobrskal nekaj info okoli 790... sklopka na zajlo? Svašta no, hidravlika je na KTM-ih klasika že dolga leta... kaj mislijo s tem prišparat, ne vem. Sicer je sama sklopka zdrsna antihopping in če je vsaj tako dobra kot na 690 pol je super... Sam kabl no. Kot 30 let stari japanezerji.

boj se dneva, ko sploh ne bo več ročke na levi strani :)

zajla je bolj ziher hidravlike

Objavljeno
33 minutes ago, jskrablin said:

Poglej malo dual sport modele...

 

Dej dej. Bod resn.  Agrokulturna mehanizacija me nikoli ni zanimala.  

Objavljeno
pred 52 minutami, jskrablin pravi:

 

Zajlo sem mel nazadnje na Tomosu. Na mopedu za 15k pa hvala lepa, naj bo kr hidravlika. Se govori da Magura dela na nadgradji... nečesa, kar na vseh ostalih (125 in več, za manjše nisem 100%) KTM-ih pride serijsko. Bruhaha.

Z900 ima drsno sklopko, Z900 ima zajlo, SX ima zajlo (110.000km bp) obe mehki ko putr, bolj kot hidravlika na mojem KTM katera:

potrebuje občasno odzračitev, sicer nič posebnega, ampak vseeno jo moraš, sploh poleti v vročini zna biti zadeva zlo moteča, ko ti na kaki furi postopoma zmanjkuje ročice (in to je baje normalno, oziroma ni nič narobe s sistemom). Tak da KTM hidravlika me ne prepriča. simpl je včasih ta bul da best.

Objavljeno
pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

Z900 ima drsno sklopko, Z900 ima zajlo, SX ima zajlo (110.000km bp) obe mehki ko putr, bolj kot hidravlika na mojem KTM katera:

potrebuje občasno odzračitev, sicer nič posebnega, ampak vseeno jo moraš, sploh poleti v vročini zna biti zadeva zlo moteča, ko ti na kaki furi postopoma zmanjkuje ročice (in to je baje normalno, oziroma ni nič narobe s sistemom). Tak da KTM hidravlika me ne prepriča. simpl je včasih ta bul da best.

Mene pa KTM hidravlika prepriča in je bolj mehka kot na GT in SX , nasploh je najmehkejša do zdaj od vseh motorjev in tudi dela BP zdaj cca 35kkm.

Objavljeno

Tudi na mojem mopedu(690) za 1x hidravlika deluje brez problema. V dobrih 30k km 1x menjal olje in to je to.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 20 minutami, Kmet2 pravi:

Mene pa KTM hidravlika prepriča in je bolj mehka kot na GT in SX , nasploh je najmehkejša do zdaj od vseh motorjev in tudi dela BP zdaj cca 35kkm.

 

pred 8 minutami, Nightmare pravi:

Tudi na mojem mopedu(690) za 1x hidravlika deluje brez problema. V dobrih 30k km 1x menjal olje in to je to.

 

 

Lp, Samo

Vprašanje je sledeče, ali je zajla toliko slabša, da že vnaprej veste da bo na 790 odpovedala? :P

 

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

boj se dneva, ko sploh ne bo več ročke na levi strani :)

zajla je bolj ziher hidravlike

To pa je ob vseh senzorjih, motoriziranih loputah in ostali elektroniki res pomembno. Ravno hidravlicna sklopka bo sla v maloro :hmm:

Ce je sklopka res na zajlo potem je to ne samo nesprejemljivo ampak sramotno za firmo, sploh pri taksni ceni.

Objavljeno
pred eno uro, DAMI34 pravi:

 

Vprašanje je sledeče, ali je zajla toliko slabša, da že vnaprej veste da bo na 790 odpovedala? :P

 

A sem kje napisal , da je slabša ??

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Z900 ima drsno sklopko, Z900 ima zajlo, SX ima zajlo (110.000km bp) obe mehki ko putr, bolj kot hidravlika na mojem KTM katera:

potrebuje občasno odzračitev, sicer nič posebnega, ampak vseeno jo moraš, sploh poleti v vročini zna biti zadeva zlo moteča, ko ti na kaki furi postopoma zmanjkuje ročice (in to je baje normalno, oziroma ni nič narobe s sistemom). Tak da KTM hidravlika me ne prepriča. simpl je včasih ta bul da best.

Ne pusti se fopat. To ni normalno. Zavora je kriticen varnostni sistem, ce je to normalno ( se pojavlja masovno ) potem gre za serijsko napako in BI MORAL SLEDITI VPOKLIC. A na avtu ti tudi vmes postane zavorni pedal malo mehek in je to normalno? To je kvecjemu normalno pri jodlarjih ki so nekoc pili antifriz namesto vina, to pusti posledice :D

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!