Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 19 minutami, IZTOK pravi:

Možno da ga tako imenujejo, ampak je konstrukcijsko čisto drugačen. Pa definitivno nanj brez večjih sprememb ne moreš namestit hidravličnega cilindra in potisne šipke za sklopko. Če je izvedena na zajlo potem je po navadi v pokrovu sklopke ekscenter, ki povleče potisni ležaj in razbremeni lamele ( stisne vzmeti), pri hidravliki pa imaš cilinder na drugi polovici motorja in preko šipke potiska na potisni ležaj. Nekateri motorji imajo samo eno kroglico v deljeni šipki namesto pravega potisnega ležaja. Zakaj se je KTM pri 790 ki tako odločil ne vem, definitivno pa je faktor tudi proizvodna cena. No pri prodajni tega ni za opazit.

Ja ne vem no, jaz nisem. Kljub temu se med drevesi peljem hitreje s pomarančo kot ti z versačejem po AC.

posnetek ne bi škodil v potrditev pravljici

Objavljeno
32 minutes ago, IZTOK said:

Možno da ga tako imenujejo, ampak je konstrukcijsko čisto drugačen. Pa definitivno nanj brez večjih sprememb ne moreš namestit hidravličnega cilindra in potisne šipke za sklopko. Če je izvedena na zajlo potem je po navadi v pokrovu sklopke ekscenter, ki povleče potisni ležaj in razbremeni lamele ( stisne vzmeti), pri hidravliki pa imaš cilinder na drugi polovici motorja in preko šipke potiska na potisni ležaj. Nekateri motorji imajo samo eno kroglico v deljeni šipki namesto pravega potisnega ležaja. Zakaj se je KTM pri 790 ki tako odločil ne vem, definitivno pa je faktor tudi proizvodna cena. No pri prodajni tega ni za opazit.

Saj nisem nikjer napisal, da je hidravliko mozno namestiti na ta agrega. Ali sem se kaj zastrikal? Meni osebno je nacin delovanje enega in drugega sistema precej jasen. 

Komentiral sem le, da sem bral o tem, da je razlog za pletenico tehnicne narave v zvezi z delovanjem sklopke ter, da ima novi 790 agregat oznako LC8c. 

 

 

Lp, Samo

Objavljeno

Ko sm. Bil se mulc, so bli KTM se beli in mentol zeleni, pa naj bi LC4 pomenlo liquid cooled 4 valves, LC8 pac..Liquid cooled 8 valves. Ce to drzi, je tud 790 LC8. Oziroma, LC8c. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hidravlična sklopka se da namestiti na vsak motocikel.

Tudi doma...

  • Hvala 3
Objavljeno
pred 10 urami, Joker pravi:

Hidravlična sklopka se da namestiti na vsak motocikel.

Tudi doma...

Na ebayu jih najdeš za 15% cene Magure... Sam tistega ne bi lih priporočal ? Drugače pa ja, konverzije na hidravliko niso kaj novega.

 

pred 27 minutami, vandrovec pravi:

Kaj pa pletenico na motor s hidravliko..verjetno težje?

Bi znalo biti precej bolj komplicirano. In nobenega pametnega razloga ni za tako početje...

Objavljeno

Na mojem prejšnjem motorju sem imel hidravliko..... poleg pa nastavek - nosilec z navojno izvrtino, kamor si lahko namestil bovden s pletenico...

Objavljeno
pred 1 minuto, Zivnorc pravi:

Na mojem prejšnjem motorju sem imel hidravliko..... poleg pa nastavek - nosilec z navojno izvrtino, kamor si lahko namestil bovden s pletenico...

Ker imajo serijske ročke enake za hidravliko ali pa zajlo.

Varčevanje.

 

Objavljeno
pred 29 minutami, Kmet2 pravi:

Ker imajo serijske ročke enake za hidravliko ali pa zajlo.

Varčevanje.

 

... v bistvu sem prej pomanjkljivo napisal...

... mislil sem na nastavek za bovden in pletenico na bloku motorja.... in ja... to je bilo na tvoji bivši

Suzi.

... za ročke nisem siguren.... verjetno so enake.... nisem nikoli primerjal. .... padlo mi je v oči, da ima motor na bloku pripravljeno za obe varianti.

Objavljeno
pred 1 uro, jskrablin pravi:

Na ebayu jih najdeš za 15% cene Magure... Sam tistega ne bi lih priporočal ?

Ko že ravno omenjaš kitajske:.. A ti to iz izkušenj ali kar tako... ker so pač kitaske. Resno me zanima.

Objavljeno
pred eno uro, Joker pravi:

Ko že ravno omenjaš kitajske:.. A ti to iz izkušenj ali kar tako... ker so pač kitaske. Resno me zanima.

Bolj ker Kitajc, nimam izkušenj z njimi. Lahko pa enkrat ob priliki kako nabavim in jo pogledam... sem tistih 30€ že tudi za kaj bolj glupega porabil :D

Malo smo offtopic... če bi nadaljevali to debato bom prestavil v ustrezno temo...

Objavljeno

Ste se zapičli v to sklopko :)  Ko ga voziš ne porajtaš, ker tako ali tako uporabljaš quickshifter in ko se ga navadiš dela odlično.

Letos se vračam nazaj v motoristične vode po dobrem letu pavze. Sem bil že 100%, da vzamem novega z1000sx samo po vožnji z 790 dukom resno kolebam. Tako nezahtevnega in zabavnega motorja še nisem vozil.  Nobenega matranja kamor si zamisliš tja gre, ovinki milina ga prekladaš, ko da bi bil iz papirja. Da bi se kje karkoli šparalo ne občutiš. Z z900, mt09 in podobnimi pomete brez težav, edino mogoče triumpha r verzijo bi mu lahko postavil kot direktno konkurenco samo je pa tudi nekaj tisočakov dražji. 105 konjev ni presežek v ovinkih ne čutiš pomanjkanja, na dolgih ravninah mogoče. Edino kar me je mogoče na začetku motilo je bil motor tam med 3000 in 4000 obratov mu ne paše ravno, samo predvidevam, da bo za to kak softwerski popravek v bodoče. Za teh 9 tisočakov za moje pojme ponuja zelo veliko.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
3 minutes ago, Kasteli said:

Z z900,  pomete brez težav,

 

Imej malo empatije, pa ne govor tega na glas, ene par jih bo slabo spalo

 

:lol1:

 

Objavljeno
pred 4 minutami, Kasteli pravi:

Ste se zapičli v to sklopko :) Ko ga voziš ne porajtaš, ker tako ali tako uporabljaš quickshifter in ko se ga navadiš dela odlično.

Letos se vračam nazaj v motoristične vode po dobrem letu pavze. Sem bil že 100%, da vzamem novega z1000sx samo po vožnji z 790 dukom resno kolebam. Tako nezahtevnega in zabavnega motorja še nisem vozil.  Nobenega matranja kamor si zamisliš tja gre, ovinki milina ga prekladaš, ko da bi bil iz papirja. Da bi se kje karkoli šparalo ne občutiš. Z z900, mt09 in podobnimi pomete brez težav, edino mogoče triumpha r verzijo bi mu lahko postavil kot direktno konkurenco samo je pa tudi nekaj tisočakov dražji. 105 konjev ni presežek v ovinkih ne čutiš pomanjkanja, na dolgih ravninah mogoče. Edino kar me je mogoče na začetku motilo je bil motor tam med 3000 in 4000 obratov mu ne paše ravno, samo predvidevam, da bo za to kak softwerski popravek v bodoče. Za teh 9 tisočakov za moje pojme ponuja zelo veliko.

Ok očitno imam po prenovi dva nicka aktivna :) Če kdo od modov bere lahko @kasteli izklopi.

Objavljeno
pred 2 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Imej malo empatije, pa ne govor tega na glas, ene par jih bo slabo spalo

 

:lol1:

 

Ma sej Dami ima tako ali tako oranžno v srcu, bo menjal ob priliki :D

Objavljeno
pred 5 minutami, Kugelschreiber pravi:

 

Imej malo empatije, pa ne govor tega na glas, ene par jih bo slabo spalo

 

:lol1:

 

Kakšen primerjalni test z z900 in pravim šoferjem @DAMI34 ne bi škodil v potrditev teh zgodb. Po moje se ne da primerjat s 4valjnim motorjem, sicer pa že sam omenja neko "problem" med 3000,4000rpm...to ne reši noben software :) 

Drugače pa ja, 790 je zanimiv allrounder, težina okol 210kg, jaz bi sicer raje imel tenere 700.

pred 16 minutami, Kasteli pravi:

Ste se zapičli v to sklopko :) Ko ga voziš ne porajtaš, ker tako ali tako uporabljaš quickshifter in ko se ga navadiš dela odlično.

Letos se vračam nazaj v motoristične vode po dobrem letu pavze. Sem bil že 100%, da vzamem novega z1000sx samo po vožnji z 790 dukom resno kolebam. Tako nezahtevnega in zabavnega motorja še nisem vozil.  Nobenega matranja kamor si zamisliš tja gre, ovinki milina ga prekladaš, ko da bi bil iz papirja. Da bi se kje karkoli šparalo ne občutiš. Z z900, mt09 in podobnimi pomete brez težav, edino mogoče triumpha r verzijo bi mu lahko postavil kot direktno konkurenco samo je pa tudi nekaj tisočakov dražji. 105 konjev ni presežek v ovinkih ne čutiš pomanjkanja, na dolgih ravninah mogoče. Edino kar me je mogoče na začetku motilo je bil motor tam med 3000 in 4000 obratov mu ne paše ravno, samo predvidevam, da bo za to kak softwerski popravek v bodoče. Za teh 9 tisočakov za moje pojme ponuja zelo veliko.

podobne občutke imam na svojem versysu

Objavljeno
3 minutes ago, Snecer said:

em" med 3000,4000rpm...to ne reši noben software

 

Ti to resno?

Objavljeno
pred 17 minutami, Snecer pravi:

Po moje se ne da primerjat s 4valjnim motorjem, sicer pa že sam omenja neko "problem" med 3000,4000rpm...to ne reši noben software :) 

Drugače pa ja, 790 je zanimiv allrounder, težina okol 210kg, jaz bi sicer raje imel tenere 700.

Ne s 4 valjnim motorjem res ni primerjave, ker pride bistveno bolj sterilen. Z900 sem vozil lansko leto en teden in ni nekih posebnih presežkov, ni slab samo je fun faktor bistveno v prid ktm.

Tisto med 3000 in 4000rpm se da enostavno rešit z optimizacijo mape pri mešanju goriva in zraka. Vsak malo boljši tuner bi moral to brez težav nastavit. Saj drugače, če ne bo KTM to sam poštimal sem 100%, da se bo zadevo dalo rešit aftermarekt.

Sam bi imel 790 in 1000sx :D 790, ko grem sam okoli in 1000sx, ko gre še moja in je kaka daljša tura... samo ni penezev za oboje :D

Objavljeno
pred eno uro, rkasteli pravi:

Ne s 4 valjnim motorjem res ni primerjave, ker pride bistveno bolj sterilen. Z900 sem vozil lansko leto en teden in ni nekih posebnih presežkov, ni slab samo je fun faktor bistveno v prid ktm.

Tisto med 3000 in 4000rpm se da enostavno rešit z optimizacijo mape pri mešanju goriva in zraka. Vsak malo boljši tuner bi moral to brez težav nastavit. Saj drugače, če ne bo KTM to sam poštimal sem 100%, da se bo zadevo dalo rešit aftermarekt.

Sam bi imel 790 in 1000sx :D 790, ko grem sam okoli in 1000sx, ko gre še moja in je kaka daljša tura... samo ni penezev za oboje :D

Probaj 690 smr, baje je glede pospesevnja iz nizkih in srednjih vrtljajev bistveno bolj strupen od 790 ke. Z predelavo airboxa in Akrapotom brez cata stisne ven 85 konjev. Edino koncna brzina je nizja pa manj rad vrti.

Objavljeno
pred 22 minutami, IZTOK pravi:

Probaj 690 smr, baje je glede pospesevnja iz nizkih in srednjih vrtljajev bistveno bolj strupen od 790 ke. Z predelavo airboxa in Akrapotom brez cata stisne ven 85 konjev. Edino koncna brzina je nizja pa manj rad vrti.

Jz sem probu neki takega...pa mi ni sedlo....se mi ktm duke velik lepse peljal po cesti...

Objavljeno
pred 1 uro, Snecer pravi:

štandgas na 4000?

"Eko norme" ga verjetno dušijo (kot večino drugih) . Običajno to odpravijo "neuradno" uradni servisi.

lp

Objavljeno
pred 2 urami, Kugelschreiber pravi:

 

Imej malo empatije, pa ne govor tega na glas, ene par jih bo slabo spalo

 

:lol1:

 

Po domače 790 nima za burek proti z900, ampak to je nebistven podatek, tudi v primerjavi s 1050 ali 1090 mam raje z900. In spet nebistven podatek. Agregat jih vedno naserje pri Zju. Pa tudi to ni bistvo če hočeš moped za 2 osebi, pa mal več šuškov odkartat.

Mam Gtja in qurac se mi ni podaljšal zarad tega. Očitno bom moral na BMW presedlati.

Ktm je pa drgač fajn moped, k ma karakter, včasih še preveč. :)

 

Objavljeno
pred 16 minutami, sesir pravi:

Jz sem probu neki takega...pa mi ni sedlo....se mi ktm duke velik lepse peljal po cesti...

Odvisno kje. Ce gres po zaprtih ovinkih gorskih cest je po mojem 690 bolj zabaven, po bolj odprti in hitrejsi cesti oa 790. Je pa 690 seveda robat enocilindras.

Objavljeno
pred 2 urami, Snecer pravi:

Kakšen primerjalni test z z900 in pravim šoferjem @DAMI34 ne bi škodil v potrditev teh zgodb. Po moje se ne da primerjat s 4valjnim motorjem, sicer pa že sam omenja neko "problem" med 3000,4000rpm...to ne reši noben software :) 

Drugače pa ja, 790 je zanimiv allrounder, težina okol 210kg, jaz bi sicer raje imel tenere 700.

podobne občutke imam na svojem versysu

Nobenih problemov ne omenjam. Omenil sem špekulacije, ki ni nujno da bodo resnične.

790 mi pa v primerjavi z z900 deluje kot 250 ccm Brencelj. Da o ceni ne govorimo. 8500- popust sem odkartat za zja :)

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!