Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

Lansko leto sva imela s kolegom 14 dni mt09 in z900. Z900 mi sploh ni potegnil, sedež je bil za en k, še tisto kar je imel elektronike abs pa se je včasih kar vklapljalo za brez veze pri malo močnejšem zaviranju, zavoji tudi niso bili nek presežek. Tudi mt09 ni bil popoln ampak meni osebno bistveno boljši paket, agregat pa sploh.  Ne vem v tem segmentu v katerem tekmuje se mi zdi, da dobiš več pri konkurenci.  SX je pa logično čisto drugi rank spet. SX je malo šprtna krava, da nafilaš vse tri kufre zadaj babo in se odpelješ do Grčije.

Objavljeno

@sesir 

.. ne zagovarjam nikogar....ampak vsak svoje hvali. To je vedno bilo..... in bo.

Dami hvali kar on vozi...ti pa hvališ, kar vozi tvoj bratranec...al pa prjatu od prjatla...al pa če si slučajno kaj sam peljal pred desetimi leti...

....štekaš?

?

Objavljeno
pred 10 urami, rkasteli pravi:

Lansko leto sva imela s kolegom 14 dni mt09 in z900. Z900 mi sploh ni potegnil, sedež je bil za en k, še tisto kar je imel elektronike abs pa se je včasih kar vklapljalo za brez veze pri malo močnejšem zaviranju, zavoji tudi niso bili nek presežek. Tudi mt09 ni bil popoln ampak meni osebno bistveno boljši paket, agregat pa sploh.  Ne vem v tem segmentu v katerem tekmuje se mi zdi, da dobiš več pri konkurenci.  SX je pa logično čisto drugi rank spet. SX je malo šprtna krava, da nafilaš vse tri kufre zadaj babo in se odpelješ do Grčije.

790 bo dober agregat, pa elastičen, pa vrtel se bo rad. Ostalo..hm..nejked. za dva niti pod razno, tak da če ti je všeč lahek okreten motor ki se rad zavrti, pa da ti je vizualno kul, go for it.

Edin sklopka je pa na zajlo :P saj veš :)

 

 

Objavljeno
pred 16 minutami, DAMI34 pravi:

790 bo dober agregat, pa elastičen, pa vrtel se bo rad. Ostalo..hm..nejked. za dva niti pod razno, tak da če ti je všeč lahek okreten motor ki se rad zavrti, pa da ti je vizualno kul, go for it.

Edin sklopka je pa na zajlo :P saj veš :)

 

 

Naked? Adventure 790 ima vizir, v Powerparts dobis tudi bistveno visjega. Sedi se vzravnano, motor je precej dvignjen nad tlemi. Edino glede nekih stranskih torb bodo morali kaj pogruntat. Samo ena na zadnjem top nosilcu je premalo. Ta motor ravno nima veliko skupnega z naked segmentom.

Objavljeno
27 minutes ago, IZTOK said:

Naked? Adventure 790 ima vizir, v Powerparts dobis tudi bistveno visjega. Sedi se vzravnano, motor je precej dvignjen nad tlemi. Edino glede nekih stranskih torb bodo morali kaj pogruntat. Samo ena na zadnjem top nosilcu je premalo. Ta motor ravno nima veliko skupnega z naked segmentom.

V tem primeru je govora o Duku.

 

Lp, Samo

Objavljeno

Aha, zmeda :D Ja Duk pa je gol.

Objavljeno
pred 21 urami, Snecer pravi:

štandgas na 4000?

eno marčo dol pa je vse rešeno.......

Objavljeno
pred 4 urami, IZTOK pravi:

Naked? Adventure 790 ima vizir, v Powerparts dobis tudi bistveno visjega. Sedi se vzravnano, motor je precej dvignjen nad tlemi. Edino glede nekih stranskih torb bodo morali kaj pogruntat. Samo ena na zadnjem top nosilcu je premalo. Ta motor ravno nima veliko skupnega z naked segmentom.

O Đukcu sem pisal, kateri je že na tržišču in katerega sem vozil.

pred 2 urami, lukec pravi:

eno marčo dol pa je vse rešeno.......

Sneci pa  lih ve kaj je marča :)

 

Objavljeno
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

O Đukcu sem pisal, kateri je že na tržišču in katerega sem vozil.

Sneci pa lih ve kaj je marča :)

 

?sm mal računau nate da boš prevedu ???

Objavljeno
pred 8 urami, Zivnorc pravi:

@sesir 

.. ne zagovarjam nikogar....ampak vsak svoje hvali. To je vedno bilo..... in bo.

Dami hvali kar on vozi...ti pa hvališ, kar vozi tvoj bratranec...al pa prjatu od prjatla...al pa če si slučajno kaj sam peljal pred desetimi leti...

....štekaš?

?

Da, vsak od nas hvali svoje, ali pa kar pozna. Zgolj slučajno je nekdo začel primerjave z Zjem, pa sem povzel.

Seveda vmes padejo še seratorji, ki nimajo drugega, kot še dodatno nabijat in izlivati gnoj z razliko od nekaterih ki vemo da Tut najboljši stroji ne morejo bit všeč vsem, ampak nekdo ki je vozil eno ali drugo pa lahko ima svoje mnenje. Del tega je subjektiven, del pa ne, vsaj tisti del ki je recimo vezan na neke splošne ocene in teste, ki jih je opravilo več testnikov.

Objavljeno
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

790 bo dober agregat, pa elastičen, pa vrtel se bo rad. Ostalo..hm..nejked. za dva niti pod razno, tak da če ti je všeč lahek okreten motor ki se rad zavrti, pa da ti je vizualno kul, go for it.

Edin sklopka je pa na zajlo :P saj veš :)

 

 

Ne ni to za dva. Se mi zdi, da tudi noben od teh srednje kategornih nakedov ni mišljen ravno za neko hudo preganjanje v dvoje. Zadnji sedež je bolj ko ne zato, da je.

790 se mi zdi idealka za vsak dan in kak izletek po Avstriji, Dolomitih ali Jadranki. Za Dolomite sploh kjer imaš cel kup zaprtih ovinkov.

Sem se pa že sprijaznil, da tako kot pri avtih ne bom dobil motorja, ki bi imel čisto vse in bil čisto za vsako priložnost. Vprašanje je sedaj kje začet :) pri fun faktorju ali solidnemu turerju :)

790 mi je glede vožnje pisan na kožo, oblikovno mi je vredu, tisti del med mašino in prednjim kolesom mi je malo prazen ampak bi rešil s kakim spojlerjem, crash padi, kak vizir gor in soft case torbe.

Mislim, da nekako takole:

https://evotech-performance.com/products/ep-ktm-790-duke-crash-bobbins-2018

https://www.ebay.co.uk/itm/KTM-790-Duke-18-Belly-Pan-Gloss-Black-Silver-Mesh-Powerbronze/173733544174?hash=item28735380ee:g:YBcAAOSwm6lbSLSg:rk:13:pf:0

https://www.ebay.co.uk/itm/KTM-790-Duke-18-Radiator-Grill-Black/192788590939?hash=item2ce318715b:g:kyoAAOSwNN9bdEEw:rk:7:pf:0

https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-specific-for-non-round-headlights/naked-new-generation-sport?bike=22871

https://sw-motech.com/en/bike/KTM/790Duke/2019/KTM+790+Duke/products/protection/handguards/KOBRA/4052572026151.htm

https://www.ktm-parts.com/64112931000.html

https://www.ktm-parts.com/64112964044.html

https://www.ktm.com/en/powerparts/plastic-parts-amp-decals/plastic-parts/licence-plate-holder-support-/

In maš enega malega GT ja za vsak dan :D

Objavljeno
pred 33 minutami, rkasteli pravi:

Ne ni to za dva. Se mi zdi, da tudi noben od teh srednje kategornih nakedov ni mišljen ravno za neko hudo preganjanje v dvoje. Zadnji sedež je bolj ko ne zato, da je.

790 se mi zdi idealka za vsak dan in kak izletek po Avstriji, Dolomitih ali Jadranki. Za Dolomite sploh kjer imaš cel kup zaprtih ovinkov.

Sem se pa že sprijaznil, da tako kot pri avtih ne bom dobil motorja, ki bi imel čisto vse in bil čisto za vsako priložnost. Vprašanje je sedaj kje začet :) pri fun faktorju ali solidnemu turerju :)

790 mi je glede vožnje pisan na kožo, oblikovno mi je vredu, tisti del med mašino in prednjim kolesom mi je malo prazen ampak bi rešil s kakim spojlerjem, crash padi, kak vizir gor in soft case torbe.

Mislim, da nekako takole:

https://evotech-performance.com/products/ep-ktm-790-duke-crash-bobbins-2018

https://www.ebay.co.uk/itm/KTM-790-Duke-18-Belly-Pan-Gloss-Black-Silver-Mesh-Powerbronze/173733544174?hash=item28735380ee:g:YBcAAOSwm6lbSLSg:rk:13:pf:0

https://www.ebay.co.uk/itm/KTM-790-Duke-18-Radiator-Grill-Black/192788590939?hash=item2ce318715b:g:kyoAAOSwNN9bdEEw:rk:7:pf:0

https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-specific-for-non-round-headlights/naked-new-generation-sport?bike=22871

https://sw-motech.com/en/bike/KTM/790Duke/2019/KTM+790+Duke/products/protection/handguards/KOBRA/4052572026151.htm

https://www.ktm-parts.com/64112931000.html

https://www.ktm-parts.com/64112964044.html

https://www.ktm.com/en/powerparts/plastic-parts-amp-decals/plastic-parts/licence-plate-holder-support-/

In maš enega malega GT ja za vsak dan :D

To dilemo bos moral sicer sam razcistit, ti pa povem, kako je bilo pri meni. Prvi cestni motor sem nabavil kot fun faktor igracko. Problem je, ker ni prevec uporabna in se je navelicas kot vsake stvari. Odtlej imam potvalni motor in KTM igracko. Torej moj nasvet je, prvo nekaj uporabnega, igracko pa ko si bos lahko privoscil in ne oklevaj glede rabljebega, ker ta bo manj v uporabi kot tourer.

Objavljeno
pred 2 urami, rkasteli pravi:

Ne ni to za dva. Se mi zdi, da tudi noben od teh srednje kategornih nakedov ni mišljen ravno za neko hudo preganjanje v dvoje. Zadnji sedež je bolj ko ne zato, da je.

790 se mi zdi idealka za vsak dan in kak izletek po Avstriji, Dolomitih ali Jadranki. Za Dolomite sploh kjer imaš cel kup zaprtih ovinkov.

Sem se pa že sprijaznil, da tako kot pri avtih ne bom dobil motorja, ki bi imel čisto vse in bil čisto za vsako priložnost. Vprašanje je sedaj kje začet :) pri fun faktorju ali solidnemu turerju :)

790 mi je glede vožnje pisan na kožo, oblikovno mi je vredu, tisti del med mašino in prednjim kolesom mi je malo prazen ampak bi rešil s kakim spojlerjem, crash padi, kak vizir gor in soft case torbe.

Mislim, da nekako takole:

https://evotech-performance.com/products/ep-ktm-790-duke-crash-bobbins-2018

https://www.ebay.co.uk/itm/KTM-790-Duke-18-Belly-Pan-Gloss-Black-Silver-Mesh-Powerbronze/173733544174?hash=item28735380ee:g:YBcAAOSwm6lbSLSg:rk:13:pf:0

https://www.ebay.co.uk/itm/KTM-790-Duke-18-Radiator-Grill-Black/192788590939?hash=item2ce318715b:g:kyoAAOSwNN9bdEEw:rk:7:pf:0

https://puig.tv/en/tuning-motos/windshields-specific-for-non-round-headlights/naked-new-generation-sport?bike=22871

https://sw-motech.com/en/bike/KTM/790Duke/2019/KTM+790+Duke/products/protection/handguards/KOBRA/4052572026151.htm

https://www.ktm-parts.com/64112931000.html

https://www.ktm-parts.com/64112964044.html

https://www.ktm.com/en/powerparts/plastic-parts-amp-decals/plastic-parts/licence-plate-holder-support-/

In maš enega malega GT ja za vsak dan :D

Sem govoril tudi z lastnikom 790 in je zelo zadovoljen z njim. Kreše ti priporočam, so včasih zlata vredni. Aja pa armaturka je jebačka. Meni osebno je samo prazen (beri preozek) spredaj pri rezervarju, pa o porabi tudi nimam pojma ampak 20 litrov je kar dobra kapaciteta.

Objavljeno

Je kar majhen ja. V tem primeru je sicer tudi voznik velik sam pa se s svojimi 188cm bolje počutim na 690 kot na 790.

 

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 3 urami, vandrovec pravi:

Je tako majhen ali je voznik velik?

 

To je Dunbar iz revzille :D Tip je gora od človeka,  GS pri njemu zgleda majhen :D

https://www.revzilla.com/common-tread/by/10-spurgeon-dunbar

Ni tako majhen motorček drugače. Jaz sem 183 in ko sem imel obe nogi dol sem jih imel malenkost na prstih, da dobim celo eno stopalo na tla moram malo nagnit na eno ali drugo stran.

20190128_164002.thumb.jpg.95b9266f870e7206e0eff5af48f3eaf9.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
On 1/30/2019 at 3:30 PM, DAMI34 said:

Po domače 790 nima za burek proti z900, ampak to je nebistven podatek, tudi v primerjavi s 1050 ali 1090 mam raje z900. In spet nebistven podatek. Agregat jih vedno naserje pri Zju. Pa tudi to ni bistvo če hočeš moped za 2 osebi, pa mal več šuškov odkartat.

Mam Gtja in qurac se mi ni podaljšal zarad tega. Očitno bom moral na BMW presedlati.

Ktm je pa drgač fajn moped, k ma karakter, včasih še preveč. :)

 

  Poglej si mal lanske rezultate in case na Pikes peak.... Pa pol povej kdo ma za burek ;) (btw, KTM iz stacune, samo powerparts deli so gor) 790 - 10:04, Z900 11:34. Dirkajo v klanec kje agregat JE pomemben. 2017 je bil Langlois tretji z Z900 10:12 in to z pripravljenim motorjem. In ma vseeno 790 boljsi casi. Ja, nima za burek :P

Toje je dalec od serjiskega, pa ga serijski 790 opere:

Bruno-Langlois-Pikes-Peak-2017-01.jpg

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
On 1/30/2019 at 4:17 PM, Nightmare said:

Od kje tako prepričanje?

Res, da je nekoliko podhranjen v primerjavi z Zjem ampak 30kg razlike med modeloma tudi ni zanemarljivo.

Verjamem pa da si od semaforja do semaforja z Zjem hitrejši kot z 790.

 

 

Lp, Samo

Na Pikes peak ni bil... Se blizu ni bil... Z900 mislim :)

Objavljeno
Ob 31. 1. 2019 ob 22:40, jvalant pravi:

  Poglej si mal lanske rezultate in case na Pikes peak.... Pa pol povej kdo ma za burek ;) (btw, KTM iz stacune, samo powerparts deli so gor) 790 - 10:04, Z900 11:34. Dirkajo v klanec kje agregat JE pomemben. 2017 je bil Langlois tretji z Z900 10:12 in to z pripravljenim motorjem. In ma vseeno 790 boljsi casi. Ja, nima za burek :P

Toje je dalec od serjiskega, pa ga serijski 790 opere:

Bruno-Langlois-Pikes-Peak-2017-01.jpg

Jp, in kaj pa eno leto nazaj ?...baje Honda na moto GP zmaguje :)

790 suha teža 170kg agregat 103 konje.

 

Objavljeno (popravljeno)

Zanimivo seciranje tega motorja.

Popravljeno . Popravil Janezs
  • Všeč mi je 3
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sedu na novem 790 Adventure R res da je kr zasoljena cena( cena v avstriji 15200€), mi je pa hud k pajk.. 

O testni voznji lahko verjetno kr sanjam ker baje da se prodajajo k za med... Motec Leber KTM-Villach je dobil 5 navadnih in 3 R in ze skoraj vse prodane..... Za navadne nevem R mu je pa se en ostal..... 

Upam da mi rata dobit na test vsaj 690R ta me mal bol zanima 

52786739_329935054309731_2245757048102846464_n.jpg

52961266_263105134587813_7521541909248999424_n.jpg

Objavljeno

Me slika vara. Deluje mi, da je cestak. Nekam nizek se mi zdi vspredaj  :) 

Objavljeno

malenkost nizji je od 1290 SAR 1cm

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!