Skoči na vsebino

KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

Uporabna stran s pojasnili, slikami itd modifikacij in dodatne opreme: KLIK

890R.jpg.0c84d9970af721dd20ac0060861c5214.thumb.jpg.630e3b2600b1c34e17a0af76cab49641.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 5 urami, Kmet2 pravi:

Ja, sam časa nima pa nikoli😁

Drugače top dečko, pedanten👌

Specializiran za KTM, Jamnik vse pošilja k njemu .

Pa ne sam Jamnik :whistle:

Objavljeno
Ob 24. 4. 2023 ob 20:28, krucymucy pravi:

Druzini 890 se je pridruzil se SMT. 

Verjetno najbolj uporaben od vseh treh. Pa se lep je. 

Agregat je sicer 78kW (105KM) torej enak kot v 890 Adventure. Duke jih ima 84, oz 89kW v Duke R. 

Teža je nad 206kg. 

Bo verjetno naslednje leto se 890 SMT R z 89kW in težo pod 200kg. :)

smt01.png.93708d875884b3575961504b45fb6b74.png

 

smt04.png.d2fc8ea417c76cc80ec0f586bf6a2192.png

 

smt06.png.4f720f6fa00b80078ab84f963bcc5547.png

 

smt07.png.e0387536023350c3ea335805d92e3722.png

LP

Koliko časa po začetku prodaje GIVI izdela nosilce za kovčke? Počasi bom zamenjal svojo TDM-ko, pa iščem primerne kandidate.

Hvala.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

790 adv

benti plastike...upam, da bo zdaj držalo :D

368991344_850691926663005_8345666989801076577_n.thumb.jpg.18da1f3f1b81c3be024fa0c02774b695.jpg

369039620_222537837439373_2583754803068827135_n.thumb.jpg.c3964160873b094db4974ed0d6991355.jpg

 

Objavljeno
pred 22 urami, DAMI34 pravi:

790 adv

benti plastike...upam, da bo zdaj držalo :D

368991344_850691926663005_8345666989801076577_n.thumb.jpg.18da1f3f1b81c3be024fa0c02774b695.jpg

369039620_222537837439373_2583754803068827135_n.thumb.jpg.c3964160873b094db4974ed0d6991355.jpg

 

Fij to :lol1:Pa taka RAKETA :naughty:

Objavljeno
pred 1 uro, MiNa pravi:

Fij to :lol1:Pa taka RAKETA :naughty:

še vedno je raketa :P Isti šit ma norden 901 in vse 890ke. Tretja verzija je baje ok. Na Husi sem menjal v sklopu garancije in je tut ok, na 790 je posluzelo šele po dveh letih in smo poknili samo tesnilno maso vmes, ki je zdržala eno leto, potem je pa spet mal začelo puščat. Nič strašnega, še moj osebni mehanik Moto Tomi ni hotel nič za delo, samo za kos. (valda sm pustu tringlta za en par kafet :D )

Se pa na raketi vrti 25kek, s tem da sem jo in utopil, vozil povsod in u svim vremenskim prilikama, ne pozna niti iztrošenost niti utrujenost. Veriga je prva in bo menjana na 30kek (baje za ofroad zdrži 10kek, moja z oilerjem bi še več kot 30, ma je prvi verižnik začel kazat ušesa)

Vilice sem tudi že pretesnil, ko so puščale in v grobem je to to. Sicer je pa vse vpisano v tej temi. Za "kitajca" sploh ni slab moped :D

 

 

Objavljeno

delovanje nihajke nima vpliva na verigo?

Jaz na tenerejki nikakor nisem uspel fiksirat oilerja, da bi mi lepo kapljalo po verigi, ker mi tist lulcek na koncu vedno od*uka nekam. Sem imel idejo, da bi mi modelar iz msja pomagal nekaj izdelati samo se mi zdi brez veze in jo bom pihal bol redno z offroad sprejem.

Objavljeno
pred 23 minutami, mladench pravi:

delovanje nihajke nima vpliva na verigo?

Jaz na tenerejki nikakor nisem uspel fiksirat oilerja, da bi mi lepo kapljalo po verigi, ker mi tist lulcek na koncu vedno od*uka nekam. Sem imel idejo, da bi mi modelar iz msja pomagal nekaj izdelati samo se mi zdi brez veze in jo bom pihal bol redno z offroad sprejem.

jaz mam tak na husi kot na 790 dizo skrito skozi zaščito verige in maže na vrhu verižnika

na obeh maže bp, pa tudi veje in kamenje nima vpliva na dizo, ker je skrita- Edino ko odmontiram feltno moram pazljivo mimo dize. ampak to velja četudi je spodaj nameščena

Montaže so drugače komplet objavljene v temi oilerji. In ja zihr se da še boljše in lepše :P

 

274182030_5013454978724014_675377414680539461_n.jpg

nihajka vedno deluje, včasih več včasih manj. Ne želim, pa da merimo kurce, ker mi je čisto vseeno kaj si kdo misli, kaj jaz mislim o "zlorabi"in kaj to je zame. Verigo uničuje tudi voda, sol, blato itd..v 25 kek je nisem niti 1x našponal.

Predvidevam pa, da Pol Tarres uniči verigo dokaj hitro :P

 

Objavljeno

Replika!

Študentski motor je ravnokar prešel mejo 65Kkm.

Sem tretji lastnik, nikjer nič ne pušča,  "solzi" ali kako drugače zahteva posebno pozornost.

Redna menjava olja, filtrov in gum. Prede kot takrat, ko sem ga nabavil 24Kkm. TOk TOk upam, da bo še naprej tako....

Bemti premium pa RR :naughty:

  • Haha 2
Objavljeno
pred eno uro, MiNa pravi:

Replika!

Študentski motor je ravnokar prešel mejo 65Kkm.

Sem tretji lastnik, nikjer nič ne pušča,  "solzi" ali kako drugače zahteva posebno pozornost.

Redna menjava olja, filtrov in gum. Prede kot takrat, ko sem ga nabavil 24Kkm. TOk TOk upam, da bo še naprej tako....

Bemti premium pa RR :naughty:

sam js nisem več študent :P

pogrešam pa moj bivši študentski motor 

20190812_142747.jpg.79039655d82e7756653071997da0ee06.thumb.jpg.18b2f8ddc27048cdd44fa865f7029898.jpg

škoda, k so bili tok dolgočasni ti študentski motorji, pa se niso hotli nč kvarit. S temi Evropejci je vsaj mal zanimivo, ko lahko v temo objavljam, kaj vse sem popravil, pa kolikokrat :P

 

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kdo je že opravili veliki servis na 30.000?🙃 So bili ventili že kaj razštelani na 790/890?  V manualu sem našel podatke za luft med odmikači 0,10-0,15mm za sesalne in 0,15-0,20mm izpušne. Na servisu sem opazil, da je potrebno precej razdret.. Kolk vas je prišlo skupaj... cca. 500€? 🫣😶‍🌫️🙂

Lp,

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Končnu mi je poču živc in sem nabou dongl za tačko, ker crkovanje motorja med vožno na malce bolj zahtevnih tehničnih delih ni ravno zaželjeno.

@krucymucymi je svetoval od "fueldongle.es in zadeva ni slaba (razn poštnine)

V nasprotju z rotweilerjem je priklop nekje pod baterijo (to je potrebno odmaknit) in je relativno neproblematično v primerjavi s konkurenco od rotweilerja, ko se priklopi pri tački, potem pa kable nekam zaviješ in pritrdiš (al pa ne) in tvegaš kurcšlus s kako vejo ali podobnim sranjem , ki mlati po tački.

 

Ob 19. 9. 2023 ob 22:02, dolenc100 pravi:

Kdo je že opravili veliki servis na 30.000?🙃 So bili ventili že kaj razštelani na 790/890?  V manualu sem našel podatke za luft med odmikači 0,10-0,15mm za sesalne in 0,15-0,20mm izpušne. Na servisu sem opazil, da je potrebno precej razdret.. Kolk vas je prišlo skupaj... cca. 500€? 🫣😶‍🌫️🙂

Lp,

cifre kontrole ventilov so dokaj visoke, 500€ je bilo že pred leti. Odvisno, kaj je potrebno še kontrolirat. Jaz sem trenutno na 28 kek, ma bo kontrola pri kolegu, ki ma cifre bolj znosne od uradnega servisa (že 2x mi je menjal/popravljal pokrov termostata pri hladilni. Razdiranje pa ni tak hudo kot si misliš. Rezervar ma 4 vijake in dve klamfe od povezovalne cevi, ter priklop cevi za gorivo. Takoj je dol. 3/4 zadev lahko že sam doma odstraniš (plastike, plata pa to)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

@DAMI34

Uff, si pa korajžen. Prej ali slej boš pozabil na tačko. Jest bi vsaj piskač priklopil na stikalo tačke.

Objavljeno
pred 3 urami, motom pravi:

@DAMI34

Uff, si pa korajžen. Prej ali slej boš pozabil na tačko. Jest bi vsaj piskač priklopil na stikalo tačke.

ne bom :D..sicer se bo pa itak sama spravila (ko bo zagrabila ob tla) :D ,ne res je problem pri stoječi vožni , ker motor takoj pocuka, čim s peto mal pritisnem nanjo, pri Husi mam več distance in ni tok moteče.

 

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

790 ADV v romantičnem okolju :P

 

IMG_1963-2.jpg

IMG_1973.jpg

IMG_2045.jpg

IMG_2051.jpg

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Čestitke in srečno vožnjo! Pa čimveč fotk in vtisov prpopaj :D

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

se bližamo 30 kek, pa moto Tomi že dela:

kontrola ventilov,

sveče,

menjava verige in verižnikov,

olje +filtri,

zavorno olje

in splošna kontrola

 

409731097_400924962282605_6090622708750484250_n.jpg

Objavljeno

Ventili v tolerancah, hladilna zvodenela, zavorno za bruhat, ostalo bp. Nova veriga in verižniki, svečke, tesnilo pokrova ventilov.

 

409741740_1301116277242915_7806876310017007284_n.jpg

409823476_879465867512279_5866252164101936899_n.jpg

410066812_1159100755052071_1021873678336557675_n.jpg

410787104_3706682866275918_6329066787027583188_n.jpg

411370226_332923852896231_1644998459614643547_n.jpg

411512508_1077799510099806_5153905746014773113_n.jpg

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

hladilna zvodenela

20210508_130400_HDR.thumb.jpg.93e7b5a0132d327d53b506fb03b0f581.jpg.e4f350379b60f30d75210323a2cae75d.jpg

NČ ČUDNEGA  :whistle::lol1:

Objavljeno
pred 30 minutami, MiNa pravi:

20210508_130400_HDR.thumb.jpg.93e7b5a0132d327d53b506fb03b0f581.jpg.e4f350379b60f30d75210323a2cae75d.jpg

NČ ČUDNEGA  :whistle::lol1:

v bistvu ni to krivec. Sem pa zaradi tega plavanja preveril par drugih zadev in tale mlinček od KTMja je dobro prestal plavanje v sladki vodi...ni to sol. Pogledali smo tuljave in svečke, pa ni bilo nekih pretiranih ali večjih oksidacij od normale. Prav tako ves kableraj, ki je bil pod vodo je čist.

 

Objavljeno
pred 2 urami, MiNa pravi:

20210508_130400_HDR.thumb.jpg.93e7b5a0132d327d53b506fb03b0f581.jpg.e4f350379b60f30d75210323a2cae75d.jpg

NČ ČUDNEGA  :whistle::lol1:

.

... prjatu bi reku ... da si res en ciciban za offroad ... če se voziš sam po enih lužcah za bajto :D

... počaki, boš kmal vidu, kako se stvarem streže :kva2:

  • Haha 3
Objavljeno
pred 2 urami, pik1 pravi:

.

... prjatu bi reku ... da si res en ciciban za offroad ... če se voziš sam po enih lužcah za bajto :D

... počaki, boš kmal vidu, kako se stvarem streže :kva2:

kaj pa budala vem, kaj so prave lušce :P

 

 

Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

kaj pa budala vem, kaj so prave lušce :P

 

 

.

... mal bolj spremli taprave znalce offrouda tle gor ... pa se boš menda kej naučil :eek: ... kako se v  tavelke luže zapele :OK: ... in kako tanajdaljše tranzite prevozit ... čist brez postankov :kva2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!