moto rider Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Spet ena slike nove AT image.jpg Vse tisti, kar se je videlo do sedaj je po moje zavajanje javnosti, oz. pesek v oči (pomešano s soljo...) Sem slišal, da sploh ne bo AT, ampak Transalp (oz. tisto nekaj vmes...) med Varadero in današnjo TA. Nekako tako, kot je mula me oslom, konjem in kobilo...
MiNa Objavljeno Junij 6, 2014 Opozori Objavljeno Junij 6, 2014 Saj to pa ni slabo ubogljivejša od osla in varčnejša od konja.... bosa 1
Kölm Objavljeno Junij 6, 2014 Opozori Objavljeno Junij 6, 2014 Spet ena slike nove AT image.jpg Taka ne bo. LP
motolover Objavljeno Junij 12, 2014 Opozori Objavljeno Junij 12, 2014 (popravljeno) Pozna kdo ti dve? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8572031&show=1 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8534092 Popravljeno Junij 12, 2014. Popravil motolover
Kölm Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Pozna kdo ti dve? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8572031&show=1 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8534092 Precenjen motor narejen v Španiji. Za 2.000 eur pa dober nakup. Kmet2 1
motolover Objavljeno Junij 13, 2014 Opozori Objavljeno Junij 13, 2014 Kaj je narobe s Španijo? Dve moji Montesi sta bili narejeni v isti tovarni. Hondin skuter pa v Italiji. Deli in standardi dela so enaki kot v krovni tovarni, le privarčevali so na račun neplačanja EU carin.
royal Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Kaj je narobe s Španijo? Dve moji Montesi sta bili narejeni v isti tovarni. Hondin skuter pa v Italiji. Deli in standardi dela so enaki kot v krovni tovarni, le privarčevali so na račun neplačanja EU carin. Saj Markez je tudi iz Španije pa mu kar gre :hooray:
kp-kp Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Precenjen motor narejen v Španiji. Za 2.000 eur pa dober nakup. Mogoče bom malo objektiven, ker sem lastnik AT. Ko sem jo kupoval sem vedel, da hočem AT in popolnoma nič drugega. Pred tremi leti sem za letnik 99 in cca 50.000 km plačal 2900 eur. Cena je bila 3000 eur ampak lastnik ni hotel spustiti cene za več kot tradicionalnih 100 eur. Baje je imel že zmenjene oglede in potencialne kupce. Za ta denar bi dobil najmanj 5 let mlajšo transalp, varadero, 640 adv,... Malo sem bil skeptičen, da sem vse skupaj preplačal ampak, AT je pri hiši in življenje teče dalje. V treh letih sem prevozil skoraj 40.000 km. Dvakrat v Tuniziji, enomesečno klatenje po Maroku, balkanski off roadi,... Moj strošek z vzdrževanjem AT; gume, svečke, olje, filtri in popolnoma nič drugega. Olje ne pije nič, poraba je v normalnih pogojih okoli 5 litrov. Se da tudi z 4,6 litra. Včasih razmišljam, da bi zamenjal za 950/990 ADV ali gs 800. Za npr. rabljenega gs 800 bi moral, če bi svojo AT prodal po isti ceni kot sem jo kupil (kar naj bi bil biznis ali zajebek) doplačati še cca 5000 eur. Za ta denar bi dobil novejši, močnejši, dvomim pa bistveno boljši motor. Po forumih je vse preveč informacij o napakah in okvarah, ki so v civilizaciji malenkostne, sredi dopusta pa zelo moteče. Za to isto doplačilo bi lahko tudi npr. klatil po Afriki vse moje dopuste naslednjih 5 let. Pa smo tam in AT ostaja pri hiši. Letos sem si kupil traktor, starega Fiata letnik 85, ki sicer ima samo 3500 delovnih ur, servo volan, 4x4, 58 konjev, itd... Cena? 7.500 eur za stara jajca 30 let !!! Pri traktorju ima letnik zelo malo vloge pri ceni. Plačaš uporabnost in delovne ure. Kdo sploh razmišlja o jermenih, verigah itd. pri delovnih strojih? Filter, olje in gas naslednji dve, tri leta do naslednje menjave olja. In tako naprej... Glede cen za AT imam občutek, da prehaja iz razreda motociklov v razred delovnih strojev. Pa saj to tudi konec koncev je... Nekje sem zasledil in se popolnoma strinjam: "Raje s starim avtom po svetu kot z novim v službo". Lp Fantocci, hajoktejn, hribuc in 2 others 5
Kölm Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Mogoče bom malo objektiven, ker sem lastnik AT. Ko sem jo kupoval sem vedel, da hočem AT in popolnoma nič drugega. Pred tremi leti sem za letnik 99 in cca 50.000 km plačal 2900 eur. Cena je bila 3000 eur ampak lastnik ni hotel spustiti cene za več kot tradicionalnih 100 eur. Baje je imel že zmenjene oglede in potencialne kupce. Za ta denar bi dobil najmanj 5 let mlajšo transalp, varadero, 640 adv,... Malo sem bil skeptičen, da sem vse skupaj preplačal ampak, AT je pri hiši in življenje teče dalje. V treh letih sem prevozil skoraj 40.000 km. Dvakrat v Tuniziji, enomesečno klatenje po Maroku, balkanski off roadi,... Moj strošek z vzdrževanjem AT; gume, svečke, olje, filtri in popolnoma nič drugega. Olje ne pije nič, poraba je v normalnih pogojih okoli 5 litrov. Se da tudi z 4,6 litra. Včasih razmišljam, da bi zamenjal za 950/990 ADV ali gs 800. Za npr. rabljenega gs 800 bi moral, če bi svojo AT prodal po isti ceni kot sem jo kupil (kar naj bi bil biznis ali zajebek) doplačati še cca 5000 eur. Za ta denar bi dobil novejši, močnejši, dvomim pa bistveno boljši motor. Po forumih je vse preveč informacij o napakah in okvarah, ki so v civilizaciji malenkostne, sredi dopusta pa zelo moteče. Za to isto doplačilo bi lahko tudi npr. klatil po Afriki vse moje dopuste naslednjih 5 let. Pa smo tam in AT ostaja pri hiši. Letos sem si kupil traktor, starega Fiata letnik 85, ki sicer ima samo 3500 delovnih ur, servo volan, 4x4, 58 konjev, itd... Cena? 7.500 eur za stara jajca 30 let !!! Pri traktorju ima letnik zelo malo vloge pri ceni. Plačaš uporabnost in delovne ure. Kdo sploh razmišlja o jermenih, verigah itd. pri delovnih strojih? Filter, olje in gas naslednji dve, tri leta do naslednje menjave olja. In tako naprej... Glede cen za AT imam občutek, da prehaja iz razreda motociklov v razred delovnih strojev. Pa saj to tudi konec koncev je... Nekje sem zasledil in se popolnoma strinjam: "Raje s starim avtom po svetu kot z novim v službo". Lp Koliko je pa potem cenejša TransAlp slabši motor? Pa SuperTenere 750? Pa nova 660 Tenere, ki jo dobiš že za 4000 par let staro? Ne razumite narobe. Afrika mi je dober motor, vendar so mi cene, ki jih dosegajo neupravičene (ne rečem za tiste redke izjemno ohranjene).
kp-kp Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 Koliko je pa potem cenejša TransAlp slabši motor? Pa SuperTenere 750? Pa nova 660 Tenere, ki jo dobiš že za 4000 par let staro? Ne razumite narobe. Afrika mi je dober motor, vendar so mi cene, ki jih dosegajo neupravičene (ne rečem za tiste redke izjemno ohranjene). Nisem in nočem presojat o motorjih katerih nisem imel. Verjetno so dobri. Opisal sem zgolj lastno izkušnjo in razmišljanje, da se zmagovalnega konja ne zamenja. Visoke cene doma in v tujini pa verjetno nima zastonj hajoktejn 1
motolover Objavljeno Junij 14, 2014 Opozori Objavljeno Junij 14, 2014 AT je eden nabolj nepokvarljivih motorjev, kar so jih kdaj naredili (vsi proizvajalci). Prav zato ima svojo ceno, oziroma zelo malo zgublja na njej. V Nemčiji in nasploh v EU so večinoma dražje kot pri nas in imajo veliko več prevoženih km. (To o km je seveda pod pogojem, da ima naša realne). Cena na trgu je, kakršna je. Če je povpraševanje in so kupci pripravljeni plačati, se proda, drugače cena pade. kp-kp 1
kp-kp Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Še ena lušna predelava v stilu nove AT... http://www.moto.it/news/honda-africa-twin-xrf-by-edo-factory.html Kmet2 1
nordkap Objavljeno Junij 20, 2014 Opozori Objavljeno Junij 20, 2014 Kaj zdaj, a je že kaj bolj konkretno otipljivega glede nove afrike ali kako bo že.
Fantocci Objavljeno Junij 20, 2014 Opozori Objavljeno Junij 20, 2014 AT je eden nabolj nepokvarljivih motorjev, kar so jih kdaj naredili (vsi proizvajalci). Prav zato ima svojo ceno, oziroma zelo malo zgublja na njej. V Nemčiji in nasploh v EU so večinoma dražje kot pri nas in imajo veliko več prevoženih km. (To o km je seveda pod pogojem, da ima naša realne). Cena na trgu je, kakršna je. Če je povpraševanje in so kupci pripravljeni plačati, se proda, drugače cena pade. Vidim, da ima v Italiji tudi MotoGuzzi Quota približno tako visoke cene kot AT. Podobno star potovalni motor kot AT: http://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/quota-1100/index.html?d=1&o=1
sebar Objavljeno Junij 20, 2014 Opozori Objavljeno Junij 20, 2014 Vidim, da ima v Italiji tudi MotoGuzzi Quota približno tako visoke cene kot AT. Podobno star potovalni motor kot AT: http://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/quota-1100/index.html?d=1&o=1 Se ne bi strinjal najbol AT je daleč bolj "ikoničen" motor in bo dosti bolje držal ceno kot nek levi Guzzi ki ga nihče ne pozna. Pa da ne bo pomote, imam v garaži Guzzija iz 70ih in mi je kot znamka všečna ( še posebaj norge 1200 <3) Pa tudi ponudba afrik je večja: http://www.subito.it/annunci-veneto-vicino/vendita/moto-e-scooter/?bb=000051&bm=000827&sp=1&th=1 <--AT http://www.subito.it/annunci-veneto-vicino/vendita/moto-e-scooter/?bb=000045&bm=000730 <-- quota
zupi Objavljeno Oktober 5, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2014 Hojla kdo od tu se pa še kaj vozi z AT.?? A se probamo mal preštet??? No pa da vidimo... 1:)zupi 2:) 3:)
kp-kp Objavljeno Oktober 7, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2014 Hojla kdo od tu se pa še kaj vozi z AT.?? A se probamo mal preštet??? No pa da vidimo... 1:)zupi 2:)kp-kp 3:)
kp-kp Objavljeno Oktober 7, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2014 Italijani se že vozijo z "novo" AT hajoktejn, Kmet2, miklavc in 1 other 4
moto rider Objavljeno Oktober 9, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2014 Ena lastovka še ne prinese pomladi! kp-kp 1
vrho1679 Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Italijani se že vozijo z "novo" AT crf1.jpg xrv 2014.jpg Močno dvomim, da bo takole hard. Če pa bo pa super.
kp-kp Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Močno dvomim, da bo takole hard. Če pa bo pa super. Tudi jaz. Čeprav je na fotkah le predelana stara AT z zamenjanim vzmetenjem. Italijani so pač neučakani in vzamejo stvari v svoje roke :closedeyes: . Torej, če bo nova AT škartoc se pa gre v predelavo oz. iz zornega kota jezdeca je tako malo sprememb, da se bomo kr s staro vozili. Za ostale gledalce pa...
moto rider Objavljeno Oktober 10, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2014 Tale slika je samo za zavaravanje neprijatelja! Lepša bo! Pa hard huda. - Bo se pa problem odločiti, ker imam mašino, ki porabi 4L (na 100 km) da se razume!
sayo Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 Kakšna AT , to na sliki je Italjanska predelava honde cb 500 X
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se