Skoči na vsebino

Honda XRV 750 Africa Twin


Priporočene objave

Objavljeno

Spet ena slike nove AT

 

attachicon.gifimage.jpg

 

Vse tisti, kar se je videlo do sedaj je po moje zavajanje javnosti, oz. pesek v oči (pomešano s soljo...)

Sem slišal, da sploh ne bo AT, ampak Transalp (oz. tisto nekaj vmes...) med Varadero in današnjo TA. Nekako tako, kot je mula me oslom, konjem in kobilo...

Objavljeno

Saj to pa ni slabo ubogljivejša od osla in varčnejša od konja.... :kva2:

Objavljeno

Kaj je narobe s Španijo? Dve moji Montesi sta bili narejeni v isti tovarni. Hondin skuter pa v Italiji.

Deli in standardi dela so enaki kot v krovni tovarni, le privarčevali so na račun neplačanja EU carin.

Objavljeno

Kaj je narobe s Španijo? Dve moji Montesi sta bili narejeni v isti tovarni. Hondin skuter pa v Italiji.

Deli in standardi dela so enaki kot v krovni tovarni, le privarčevali so na račun neplačanja EU carin.

Saj Markez je tudi iz Španije pa mu kar gre :yea1:  :hooray:

Objavljeno

Precenjen motor narejen v Španiji. Za 2.000 eur pa dober nakup.

 

Mogoče bom malo objektiven, ker sem lastnik AT. Ko sem jo kupoval sem vedel, da hočem AT in popolnoma nič drugega. Pred tremi leti sem za letnik 99 in cca 50.000 km plačal 2900 eur. Cena je bila 3000 eur ampak lastnik ni hotel spustiti cene za več kot tradicionalnih 100 eur. Baje je imel že zmenjene oglede in potencialne kupce. Za ta denar bi dobil najmanj 5 let mlajšo transalp, varadero, 640 adv,... Malo sem bil skeptičen, da sem vse skupaj preplačal ampak, AT je pri hiši in življenje teče dalje.

V treh letih sem prevozil skoraj 40.000 km. Dvakrat v Tuniziji, enomesečno klatenje po Maroku, balkanski off roadi,... Moj strošek z vzdrževanjem AT; gume, svečke, olje, filtri in popolnoma nič drugega. Olje ne pije nič, poraba je v normalnih pogojih okoli 5 litrov. Se da tudi z 4,6 litra.

Včasih razmišljam, da bi zamenjal za 950/990 ADV ali gs 800. Za npr. rabljenega gs 800 bi moral, če bi svojo AT prodal po isti ceni kot sem jo kupil (kar naj bi bil biznis ali zajebek) doplačati še cca 5000 eur. Za ta denar bi dobil novejši, močnejši, dvomim pa bistveno boljši motor. Po forumih je vse preveč informacij o napakah in okvarah, ki so v civilizaciji malenkostne, sredi dopusta pa zelo moteče. Za to isto doplačilo bi lahko tudi npr. klatil po Afriki vse moje dopuste naslednjih 5 let.

Pa smo tam in AT ostaja pri hiši.

Letos sem si kupil traktor, starega Fiata letnik 85, ki sicer ima samo 3500 delovnih ur, servo volan, 4x4, 58 konjev, itd... Cena? 7.500 eur za stara jajca 30 let !!! Pri traktorju ima letnik zelo malo vloge pri ceni. Plačaš uporabnost in delovne ure. Kdo sploh razmišlja o jermenih, verigah itd. pri delovnih strojih? Filter, olje in gas naslednji dve, tri leta do naslednje menjave olja. In tako naprej...

Glede cen za AT imam občutek, da prehaja iz razreda motociklov v razred delovnih strojev. Pa saj to tudi konec koncev je...

 

Nekje sem zasledil in se popolnoma strinjam: "Raje s starim avtom po svetu kot z novim v službo".

 

Lp

Objavljeno

Mogoče bom malo objektiven, ker sem lastnik AT. Ko sem jo kupoval sem vedel, da hočem AT in popolnoma nič drugega. Pred tremi leti sem za letnik 99 in cca 50.000 km plačal 2900 eur. Cena je bila 3000 eur ampak lastnik ni hotel spustiti cene za več kot tradicionalnih 100 eur. Baje je imel že zmenjene oglede in potencialne kupce. Za ta denar bi dobil najmanj 5 let mlajšo transalp, varadero, 640 adv,... Malo sem bil skeptičen, da sem vse skupaj preplačal ampak, AT je pri hiši in življenje teče dalje.

V treh letih sem prevozil skoraj 40.000 km. Dvakrat v Tuniziji, enomesečno klatenje po Maroku, balkanski off roadi,... Moj strošek z vzdrževanjem AT; gume, svečke, olje, filtri in popolnoma nič drugega. Olje ne pije nič, poraba je v normalnih pogojih okoli 5 litrov. Se da tudi z 4,6 litra.

Včasih razmišljam, da bi zamenjal za 950/990 ADV ali gs 800. Za npr. rabljenega gs 800 bi moral, če bi svojo AT prodal po isti ceni kot sem jo kupil (kar naj bi bil biznis ali zajebek) doplačati še cca 5000 eur. Za ta denar bi dobil novejši, močnejši, dvomim pa bistveno boljši motor. Po forumih je vse preveč informacij o napakah in okvarah, ki so v civilizaciji malenkostne, sredi dopusta pa zelo moteče. Za to isto doplačilo bi lahko tudi npr. klatil po Afriki vse moje dopuste naslednjih 5 let.

Pa smo tam in AT ostaja pri hiši.

Letos sem si kupil traktor, starega Fiata letnik 85, ki sicer ima samo 3500 delovnih ur, servo volan, 4x4, 58 konjev, itd... Cena? 7.500 eur za stara jajca 30 let !!! Pri traktorju ima letnik zelo malo vloge pri ceni. Plačaš uporabnost in delovne ure. Kdo sploh razmišlja o jermenih, verigah itd. pri delovnih strojih? Filter, olje in gas naslednji dve, tri leta do naslednje menjave olja. In tako naprej...

Glede cen za AT imam občutek, da prehaja iz razreda motociklov v razred delovnih strojev. Pa saj to tudi konec koncev je...

 

Nekje sem zasledil in se popolnoma strinjam: "Raje s starim avtom po svetu kot z novim v službo".

 

Lp

 

 

Koliko je pa potem cenejša TransAlp slabši motor? Pa SuperTenere 750? Pa nova 660 Tenere, ki jo dobiš že za 4000 par let staro? Ne razumite narobe. Afrika mi je dober motor, vendar so mi cene, ki jih dosegajo neupravičene (ne rečem za tiste redke izjemno ohranjene).

Objavljeno

Koliko je pa potem cenejša TransAlp slabši motor? Pa SuperTenere 750? Pa nova 660 Tenere, ki jo dobiš že za 4000 par let staro? Ne razumite narobe. Afrika mi je dober motor, vendar so mi cene, ki jih dosegajo neupravičene (ne rečem za tiste redke izjemno ohranjene).

Nisem in nočem presojat o motorjih katerih nisem imel. Verjetno so dobri.

Opisal sem zgolj lastno izkušnjo in razmišljanje, da se zmagovalnega konja ne zamenja. Visoke cene doma in v tujini pa verjetno nima zastonj ;)

Objavljeno

AT je eden nabolj nepokvarljivih motorjev, kar so jih kdaj naredili (vsi proizvajalci). 

Prav zato ima svojo ceno, oziroma zelo malo zgublja na njej.

V Nemčiji in nasploh v EU so večinoma dražje kot pri nas in imajo veliko več prevoženih km. (To o km je seveda pod pogojem, da ima naša realne).

Cena na trgu je, kakršna je. Če je povpraševanje in so kupci pripravljeni plačati, se proda, drugače cena pade.

Objavljeno

Kaj zdaj, a je že kaj bolj konkretno otipljivega glede nove afrike ali kako bo že.

Objavljeno

AT je eden nabolj nepokvarljivih motorjev, kar so jih kdaj naredili (vsi proizvajalci). 

Prav zato ima svojo ceno, oziroma zelo malo zgublja na njej.

V Nemčiji in nasploh v EU so večinoma dražje kot pri nas in imajo veliko več prevoženih km. (To o km je seveda pod pogojem, da ima naša realne).

Cena na trgu je, kakršna je. Če je povpraševanje in so kupci pripravljeni plačati, se proda, drugače cena pade.

Vidim, da ima v Italiji tudi MotoGuzzi Quota približno tako visoke cene kot AT.

Podobno star potovalni motor kot AT: http://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/quota-1100/index.html?d=1&o=1

Objavljeno

Vidim, da ima v Italiji tudi MotoGuzzi Quota približno tako visoke cene kot AT.

Podobno star potovalni motor kot AT: http://www.moto.it/moto-usate/moto-guzzi/quota-1100/index.html?d=1&o=1

Se ne bi strinjal najbol :)

AT je daleč bolj "ikoničen" motor in bo dosti bolje držal ceno kot nek levi Guzzi ki ga nihče ne pozna. Pa da ne bo pomote, imam v garaži Guzzija iz 70ih in mi je kot znamka všečna ( še posebaj norge 1200 <3)

 

Pa tudi ponudba afrik je večja: http://www.subito.it/annunci-veneto-vicino/vendita/moto-e-scooter/?bb=000051&bm=000827&sp=1&th=1 <--AT

                                                 http://www.subito.it/annunci-veneto-vicino/vendita/moto-e-scooter/?bb=000045&bm=000730 <-- quota

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hojla kdo od tu se pa še kaj vozi z AT.??

A se probamo mal preštet???

No pa da vidimo...

1:)zupi

2:)

3:)

Objavljeno

Hojla kdo od tu se pa še kaj vozi z AT.??

A se probamo mal preštet???

No pa da vidimo...

1:)zupi

2:)kp-kp

3:)

Objavljeno

Italijani se že vozijo z "novo" AT :OK:

 

post-2898-0-80086700-1412719506_thumb.jpg

 

post-2898-0-39135900-1412719522_thumb.jpg

Objavljeno

Italijani se že vozijo z "novo" AT :OK:

 

attachicon.gifcrf1.jpg

 

attachicon.gifxrv 2014.jpg

 

Močno dvomim, da bo takole hard. Če pa bo pa super.

Objavljeno

Močno dvomim, da bo takole hard. Če pa bo pa super.

 

Tudi jaz. Čeprav je na fotkah le predelana stara AT z zamenjanim vzmetenjem. Italijani so pač neučakani in vzamejo stvari v svoje roke :closedeyes: . Torej, če bo nova AT škartoc se pa gre v predelavo oz. iz zornega kota jezdeca je tako malo sprememb, da se bomo kr s staro vozili. Za ostale gledalce pa... :smoke:

Objavljeno

Tale slika je samo za zavaravanje neprijatelja!

Lepša bo! Pa hard huda. - Bo se pa problem odločiti, ker imam mašino, ki porabi 4L (na 100 km) da se razume!

Objavljeno

Zdej se boš pa zgovarjal......

Objavljeno

Kakšna AT :slap: , to na sliki je Italjanska predelava honde cb 500 X

 

post-11617-0-50844700-1413146386_thumb.jpg

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!