Skoči na vsebino

Harley Davidson


Noise

Priporočene objave

pred 2 urami, motolover pravi:

Pošteno. naj še zapriseženi ljubitelji znamke kaj povedo.

Kar se mene tiče mi je čisto vseeno tako kot HD-Dyna pravi. Všeč mi je motor in ne Američan. Všeč mi je še tisto več zraven ... HD dogodki, prijatelji, ki vozijo isto znamko. Če si malo odprt potem zelo veiko. H.O.G. Lipa Chapter Slovenija je kar aktivna v Sloveniji tudi brez uradnega prodajalca/zastopnika. Smo edini Chapter v Sloveniji in edini brez zastopnika/prodajalca. Kar je pogojno dopustno s strani kodeksa H.O.G. Letos bo 25.Evropski Rally H.O.G. v Portorožu, kar dokazuje, da imamo čudovito deželo ... Klasični Faak am Zee, ostala močna srečanja po celem svetu. Meni je to všeč, eni so v svojih MK, MC ali pa nikjer. Tudi meni ne paše vsak dan voziti v koloni in vsak dan viseti z istimi ljudmi ... enkrat na mesec pa sigurno ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz uživam na tovrstnih "črednih" dogodkih... Na Faak gremo... tudi v Portorožu bomo... 

Je pa res, da mi tko po občutku ob sedenju na raznih HDjih edino EG RG in RK nudijo tisti občutek udobja, ki ga rabiš na "maratonskih" podvigih cca 700++ km dnevno... Razni softaili, sportsterji in dijane imajo kar bolj špartanska sedla brez ledvenih opor... Od ostalih znamk pa podoben občutek udobja in ledveno oporo nudijo samo še Hondin GW in CTX1300, Kavasakijev Nomad in Voyager,  Triumphov Thunderbird LT, pa "ta boljša dva Indijana ter Victorijev Vision in Cross Country tour.., 

...in smo po mojem kar zaključili potovalni kruzer segment...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, ferek pravi:

Tudi jaz uživam na tovrstnih "črednih" dogodkih... Na Faak gremo... tudi v Portorožu bomo... 

Je pa res, da mi tko po občutku ob sedenju na raznih HDjih edino EG RG in RK nudijo tisti občutek udobja, ki ga rabiš na "maratonskih" podvigih cca 700++ km dnevno... Razni softaili, sportsterji in dijane imajo kar bolj špartanska sedla brez ledvenih opor... Od ostalih znamk pa podoben občutek udobja in ledveno oporo nudijo samo še Hondin GW in CTX1300, Kavasakijev Nomad in Voyager,  Triumphov Thunderbird LT, pa "ta boljša dva Indijana ter Victorijev Vision in Cross Country tour.., 

...in smo po mojem kar zaključili potovalni kruzer segment...

Yamaha Vstar 1300, BMW R1200CL .... še kaj bi se našlo med železnino

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem peljal testno v Nemčiji in Zagrebu. V Nemčiji sem se prijavil preko spletne aplikacije in ko sem prišel tja, niso vedeli nič. Motor sem vseeno dobil. V Zagrebu sem se pa samo ustavil in takoj dobil motor. Customer serice imajo povsod dober, težava je spraviti firme v pozitivne številke. Hrvat je še vsa leta do sedaj delal izgubo. K sreči ima drugo firmo, ki mu nosi denar, to ima le za hobi in upa in upa.  Italijani so zaprli veliko prodajaln, Avstrijec zapira ali prodaja trgovino v Salzburgu in bo zadržal samo Celovec, ipd.

3 hours ago, Roman HD said:

 Pri nas pa žal še ni uvoznika / zastopnika ...

Pogovarjanje o zastopniku tu ni na mestu, ker HD nima zastopnikov, ampak samo prodajalce, ki kupujejo od nih in prodajajo. Tudi Hrvat ni zastopnik, ampak samo prodajalec. To, da on govori, da je zastopnik za Hrvaško in Slovenijo je navadno nakladanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, motolover pravi:

Sem peljal testno v Nemčiji in Zagrebu. V Nemčiji sem se prijavil preko spletne aplikacije in ko sem prišel tja, niso vedeli nič. Motor sem vseeno dobil. V Zagrebu sem se pa samo ustavil in takoj dobil motor. Customer serice imajo povsod dober, težava je spraviti firme v pozitivne številke. Hrvat je še vsa leta do sedaj delal izgubo. K sreči ima drugo firmo, ki mu nosi denar, to ima le za hobi in upa in upa.  Italijani so zaprli veliko prodajaln, Avstrijec zapira ali prodaja trgovino v Salzburgu in bo zadržal samo Celovec, ipd.

Pogovarjanje o zastopniku tu ni na mestu, ker HD nima zastopnikov, ampak samo prodajalce, ki kupujejo od nih in prodajajo. Tudi Hrvat ni zastopnik, ampak samo prodajalec. To, da on govori, da je zastopnik za Hrvaško in Slovenijo je navadno nakladanje.

Kar se tiče krize in rdečih številk, sem slišal že tisoč in eno zgodbico koliko jih je v rdečih ali pa zelenih številkah. Za odprtje dealershipa v Sloveniji pa še kakšno zgodbico več. V kolikor bi bilo Harleyu v interesu, da bi nekdo odprl trgovino s servisom in vsem ostalim kar paše zraven, bi definitivno spustil zahteve. malo več kot dva milijona nas je ... kandidatov do danes je bilo že kar nekaj. Dokler ne vidim urado izobešene ali pa postavljene table, ne verjamem nobenemu več ničesar.

Prodajalna / zastopnik ... ne spuščam se v podrobnosti glede tega izrazoslovja. Skratka v sloveniji žal ne moreš uradno kupiti motorja pri uradnem prodajalcu in ga servisirati v uradnem servisu. Lastniki Harleyev smo se znašli po svoje in skrbimo za motorje po svoje.

Po drugi strani pa je H.O.G. Lipa Chapter Slovenija zelo močen Chapter z več kot dvajsetletnim ugledom na slovenskih tleh. S predpostavko, da smo edini Chapter na svetu, ki nima svojega dealerja oziroma uradnega prodajalca (po statutu H.O.G. delaer = iam lahko Chapter). Organiziramo, doniramo in se imamo skupaj več ali manj zelo lepo. Imamo nekaj več kot 100 članov iz cele Slovenije. Kar pa tudi za Harley Davidson ni zanemarljiva številka. Tudi Harley Davidson Zagreb je bil s strani H.O.G. Europe, Middle East in Africa ter Harley Davidson Europe opozorjen na nas, da smo kar močni. Ni naklučje, da bo letošnji 25. evropski H.O.G. Rally ravno pri nas v Portorožu. Po samem dogodku, ko bomo potegnili črto, se bo pa videlo kako in kaj. Prvi odzivi s strani HD-ja so bili na naše delovanje več kot pozitivni. Na sestanku v Portorožu na začetku Februarja so bili kar šokirani česa vsega smo sposobni in kaj smo vse dosegli.

Neglede na tvoje izkušnje s prodajalci in ostalih, ki so imeli kadarkoli stike s prodajalci, se mi ne damo in grizemo naprej. In vse to prostovoljno, ker nas družijo motorji iste znamke in ne svetovne poslovne igrice prodajalcev ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Moram rect da tut mene ne ganejo njihovi prodajni trendi... Se pa nekak ne čudim, glede na to, da ni poceni špas (usaj izven USA). 

Kar se dealerjev tice - nevem kok bi v SLO lahko uspevali - uradni servis bi bil definitivno super.

Me je pa zelo navdusil House of Flames v Munchnu - mel priliko obiskat cist novo stacuno zdele marca, pravijo najvecja v Evropi...ce boste kej tm okol pejte pogledat. Zadeva je res velika, robe notr ogromno. Je pa res, da so mal dražji (tudi prek interneta - prisegam na thunderbike.de).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je kajenje šemnogo bolj drago,

pa vidim veliko revežev, ki imajo za cigarete vedno ....

Vsakemu to, kar mu je všeč in do kje se želi iztegniti.

Tudi pri motorjih je isto... ČE je malo dražji, vzameš večji kredit :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Mene pa zanima kok bi kej mojstri na tehničnih in taplavi težili, če bi updejtal luči na LED daymakerje in LED smerokaze?

Glede homologacij v Sloveniji mi je stvar kristalno jasna (važna je papirologija) - zanimajo me vaša mnenja oz. ali je kdo izvedel?

Načeloma je to standard pri 2014+ rushmore modelih, za daymakerje vem da so ECE (verjetno spet samo E oznake brez papirjev tako da ne moreš homologirat), smerokazi so brez...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja, saj je všečen, samo kaj, ko ima sedež samo za voznika, stopalke pa samo za sovoznika, namesto bilance pa le malce daljše crash-pade (pravi Harlejaši imajo naslon za noge višje kot ta motor bilanco press)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Darko3g pravi:

Hja, saj je všečen, samo kaj, ko ima sedež samo za voznika, stopalke pa samo za sovoznika, namesto bilance pa le malce daljše crash-pade (pravi Harlejaši imajo naslon za noge višje kot ta motor bilanco press)

Vidm, da ne štekaš ti tega ... Ti bo kdo drug razložu...

Jest tut ne štekam :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če vam electra glide ali rod king mal plava čez ovinke ima Miha Utenkar čudovito rešitev.Če nebi probal nebi verjel tudi malo ne zaniha več v ovinku. tel 051 607 544

Popravljeno . Popravil jama1100
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, jama1100 pravi:

Če vam electra glide ali rod king mal plava čez ovinke ima Miha Utenkar čudovito rešitev.Če nebi probal nebi verjel tudi malo ne zaniha več v ovinku. tel 051 607 544

:-) kje si bil pred 5 leti, ko sem zaradi tega RK prodal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 3 urami, KingKerosin pravi:

Quick question - predvsem tisti, ki mate touring bajke - kje menjate gume? 

Pr vulkanizerju ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tok razumem:)).... Sorry če je glupo vprašanje - znanec, ki menja na motorjih je reku da za 370kg Harleya nima prave opreme in ne more... Ko pomislim s kakim občutkom menjajo gume random vulkanizerji na avtih me takoj mine da bi ga kr nekam peljal, zato sprašujem za eno preverjeno varjanto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, KingKerosin pravi:

Tok razumem:)).... Sorry če je glupo vprašanje - znanec, ki menja na motorjih je reku da za 370kg Harleya nima prave opreme in ne more... Ko pomislim s kakim občutkom menjajo gume random vulkanizerji na avtih me takoj mine da bi ga kr nekam peljal, zato sprašujem za eno preverjeno varjanto...

Lahko ga pelješ k Boštjanu v LJ ( pri rondoju Tomačevo ) ... Jaz sem zamenjal gume pri njemu... Uradno izobražen mehanik, samo je zastopstvo propadlo, sedaj dela za sebe - uradno imata z očetom moto servis ( največ Ducati in HD ) :

Boštjan  041-510-993

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, HD-Dyna pravi:

Lahko ga pelješ k Boštjanu v LJ ( pri rondoju Tomačevo ) ... Jaz sem zamenjal gume pri njemu... Uradno izobražen mehanik, samo je zastopstvo propadlo, sedaj dela za sebe - uradno imata z očetom moto servis ( največ Ducati in HD ) :

Boštjan  041-510-993

Urbančič?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, HD-Dyna pravi:

Urbančič ja ... Tudi gume zamenja

:OK: kolikor vem ima  oz. je lani še imel servis poblaščen za Aprillia, je pa majster za Dučeta, za Harlya pa nisem vedel , da je kdaj šraufal .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Kmet2 pravi:

:OK: kolikor vem ima  oz. je lani še imel servis poblaščen za Aprillia, je pa majster za Dučeta, za Harlya pa nisem vedel , da je kdaj šraufal .

Yp, ko so bili pooblaščeni prodajalec in serviser pri Modrem levu u Fužinama, ki so ga tajkuni uspešno potopili, je bil uradno šolan HD serviser... Tudi tam mi ga je že šraufal... Nato pa doma.... Obvlada te naše stare kante :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vulco... Goran Draca... v SLO Bistrici... al pa naš KLUBSKI vulkanizer Romči... pri obema sem že menjal...

 

ne vem za kaj bi se kakšna posebna oprema za menjavo gum pri teh motorjih rabila... jaz je nisem opazil...

Je pa res, da traja, da se vse živo dol pošraufa... 3 ure gre za menjavo na mojem motorju... še sreča da je pol 20000 km mir!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!